بیوگرافی امین زندگانی و همسرانش + رزومه کاری و حواشی زندگی شخصی

امین زندگانی یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه ایران به حساب می آید که در سال اخیر توانست حاشیه ساز شود. این چهره که یکی از سلبریتی های محبوب ایرانی به حساب می آید، فعالیت های گسترده ای را در جهت تدریس رشته بازیگری انجام می دهد.

امین زندگانی کیست؟

امین زندگانی کیست؟

امین زندگانی یکی از چهره های ایرانی است که با حضور در تلویزیون سینما و تئاتر به شهرت رسید. این چهره در پنجمین روز شهریور سال ۱۳۵۱ در استان تهران متولد شد و فعالیت های خود در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و توانست از دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مدرک فارغ التحصیلی خود را در رشته تئاتر در مقطع کارشناسی به دست آورد و پس از آن به صورت رسمی وارد دنیای تلویزیون شود. استعداد بی نظیر این چهره در ایفای نقش، موجب شد تا نخستین جایزه خود را در سال ۱۳۷۴ کسب نماید.

آدرس پیج اینستاگرام امین زندگانی چیست؟

امین زندگانی نیز مانند سایر سلبریتی های فعال در دنیای سینما و تلویزیون یک پیج رسمی نیز در اینستاگرام دارد که می توانید با سرچ عبارت “امین زندگانی اینستا” و یا آدرس aminzendegani_official به آن دست یابید. وی در حال حاضر بیش از ۷۶۰ هزار فالوور دارد و پیج او با داشتن تیک آبی اینستاگرام، از سایر فن پیج هایش متمایز گشته است.

همسر امین زندگانی کیست؟

در بیوگرافی امین زندگانی یک ازدواج ناموفق نیز به ثبت رسیده است. او در سال ۱۳۷۶ با یکی دیگر از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران به نام مینا لاکانی ازدواج کرد که زندگی مشترک آن ها پس از چند سال به پایان رسید. وی همچنین برای دومین بار در سال ۱۳۹۱ با الیکا عبدالرزاقی، که در یک تله فیلم با او همکاری پرداخته بود، آشنا شد و سرانجام در سال ۱۳۹۲ به صورت رسمی با این بازیگر ازدواج کرد.

فیلم های برتر امین زندگانی کدامند؟

فیلم های برتر امین زندگانی کدامند؟

این بازیگر شناخته شده ایرانی نخستین فعالیت های خود را با ایفای نقش در تئاتر های دانشجویی به سرانجام رساند و پس از گذشت مدتی توانست وارد تلویزیون شود. او همچنین در دنیای سینما نیز فعالیت پر رنگی دارد و از سال ۱۳۷۶ تاکنون در صنعت سینما به ایفای نقش پرداخته است. “امین زندگانی در همه چیز آن جاست”، “پرستاران”، “مختارنامه” و “پناه آخر” از بهترین آثار هنری این چهره در دنیای تلویزیون می باشد.

سریال خانه امن

در حال حاضر می توان گفت که سریال جدید امین زندگانی، مجموعه تلویزیونی خانه امن می باشد. این سریال در ژانر سیاسی و پلیسی ساخته شده است که این بازیگر ایفاگر یکی از کاراکتر های اصلی این سریال می باشد. وی در این سریال محبوب با محمدرضا پگاه به همکاری پرداخت و بازی مهیجی را ارائه نمود. این سریال محصول سال ۱۳۹۹ می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر از آن می توانید به آدرس “بیوگرافی امین زندگانی در سریال خانه امن” مراجعه نمایید.

سریال معصومیت از دست رفته

معصومیت از دست رفته سریال آشنا و محبوب در بین ایرانیان می باشد که در سال ۱۳۸۲ و به کارگردانی داوود میر باقری ساخته شد. این سریال تاریخی تا کنون جوایز متعددی را به دست آورده و به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی در تاریخ هنری ایران شناخته می شود. آقای زندگانی در معصومیت از دست رفته، در کاراکتری به نام زید به ایفای نقش پرداخت و کاراکتر ماندگاری را خلق نمود.

فیلم سینمایی ملک سلیمان

فیلم سینمایی ملک سلیمان نخستین اثر هنری دیجیتال سینمای ایران می باشد که محبوبیت آن تنها به ایران محدود نمی شود، بلکه این فیلم سینمایی در بسیاری از کشور های جهان نیز اکران گردید. فیلم سینمایی ملک سلیمان روایتگر قسمتی از زندگی سلیمان نبی می باشد و تمامی اتفاقات این فیلم سینمایی از آیات قرآن کریم برگرفته شده است. این هنرمند در این فیلم سینمایی ایفاگر کاراکتر سلیمان نبی بود که با چهره های مطرح دنیای هنر نظیر محمود پاک نیت، الهام حمیدی و زهرا سعیدی همکاری گسترده ای را به سرانجام رساند. این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۰ بر پرده سینما اکران شد و می توان گفت که تاثیر بسیار چشمگیری در شهرت و محبوبیت آقای زندگانی داشته است.

درآمد امین زندگانی از کجاست؟

درآمد امین زندگانی از کجاست؟

این چهره تا سال های گذشته تنها از طریق ایفای نقش فیلم های سینمایی و همچنین مجموعه های تلویزیونی به کسب درآمد مشغول بود. اما اخیراً توانسته به همراه همسر خود، الیکا عبدالرزاقی، یکی از آموزشگاه های معتبر بازیگری را در استان تهران راه اندازی کند. آموزشگاه این زوج هنری در حال حاضر در خیابان شریعتی تهران قرار دارد و با نام آموزشگاه سینمایش شناخته می شود. از این جهت می توان گفت که در حال حاضر درآمد آقای زندگانی از طریق فعالیت در آموزشگاه هنری خود به دست می آید.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

هم اکنون عکس های متفاوتی از این بازیگر خوش چهره و جذاب دنیای سینما و تلویزیون ایران به چشم می خورد که برای مشاهده آن ها تنها کافی است تا نام این بازیگر را در مرورگر اینترنت و یا شبکه های اجتماعی سرچ نمایید. با دسترسی به منابع منتشر کننده تصاویر این بازیگر، می توانید “عکس امین زندگانی در مختارنامه” و یا تصاویر مربوط به “امین زندگانی و برادرش” و “ماشین امین زندگانی” را مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید که اخیراً تصاویری مبنی بر “عکس امین زندگانی قبل از عمل بینی” به اشتراک گذاشته شده است که باید بدانید این تصاویر مربوط به “برادر امین زندگانی” می باشد و این بازیگر تا کنون جراحی زیبایی بر روی چهره خود انجام نداده است.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این بازیگر شناخته شده یکی از کم حاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون می باشد. اما اخیرا با انتشار یک ویدیو منحصر به فرد در اینستاگرام خودیکی از جنجالی ترین خبرهای بازیگران ایرانی را رقم زد. وی در اسفند ماه ۱۳۹۸ ویدیویی را با “هشتگ ایرانی برقص” منتشر کرد و در آن برای روحیه دهی به بیماران کرونایی رقصید. البته این امر حاشیه ها و انتقاد های بی شماری را برای این چهره به همراه آورد که در نهایت با پیگیری های گسترده پلیس فتا رو به رو شد. در حال حاضر با جست و جو عبارات “امین زندگانی رقص” و “رقص امین زندگانی” می توانید ویدیو رقصیدن این بازیگر را مشاهده کنید. همچنین اخیراً تصاویر دیگری که حاکی از فرزند امین زندگانی بود در اینستاگرام منتشر شد که البته این شایعات به سرعت تکذیب گردید و این بازیگر سرشناس اعلام کرد که فرزندی ندارد.

امین زندگانی بیماری خاصی دارد؟

اخیراً با مراجعه به شبکه های اجتماعی با خبر هایی نظیر “بیماری امین زندگانی” و یا “امین زندگانی درگذشت” مواجه خواهید شد. توجه داشته باشید که این خبر ها توسط مخالفان و شایعه پراکنان شبکه های مجازی منتشر شده و این بازیگر شناخته شده در صحت و سلامتی کامل قرار دارد و با آرامش در استان تهران زندگی خود را ادامه می دهد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

این سلبریتی شناخته شده نخستین جایزه خود را در صنعت بازیگری در سال ۱۳۷۴ دریافت نمود. وی در آن سال به دلیل حضور مستمر و بازی منحصر به فرد در تئاتر های مختلف، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره تئاتر فجر دریافت نماید. او همچنین به عنوان دومین بازیگر منتخب مردمی در سال ۱۳۸۰ شناخته شد. البته می توانید با رجوع به آدرس “امین زندگانی ویکی پدیا” اطلاعات دقیق تری را نسبت به جوایز و افتخارات این سلبریتی کسب نمایید.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی را می توان از زوج های محبوب هنری فعال در دنیای سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر دانست. از این جهت این زوج هنری در بسیاری از برنامه های محبوب مردمی نظیر خندوانه و دورهمی حضور پیدا کرده اند و قسمت های دلنشینی از این برنامه ها را به خود اختصاص داده اند. این دو چهره تا کنون مصاحبه های جالبی را در این دو برنامه به سرانجام رسانده اند که می توانید ویدیو های حضور این دو بازیگر را در آدرس “امین زندگانی در دورهمی و خندوانه” مشاهده کنید.

امین زندگانی اهل کجاست؟

در مصاحبه با امین زندگانی می توان به اطلاعات جالبی در مورد زندگی و اصالت این چهره دست پیدا کرد. برخلاف این که این سلبریتی در استان تهران متولد و بزرگ شده، اما اصالت او به خوزستان باز می گردد. پدر این سلبریتی، سیاوش زندگانی بود که فعالیت های گسترده ای را با خواننده مشهور ایرانی به نام هایده، در زمینه آهنگسازی و نوازندگی انجام داده بود. البته این سلبریتی همچنان نیز در استان تهران سکونت دارد و فعالیت های هنری خود ادامه می دهد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. امین زندگانی در چه زمینه ای به شهرت رسیده است؟

    این چهره از سال ۱۳۷۰ در زمینه بازیگری فعالیت می کند و در همین رشته به شهرت رسیده است.

  2. سن امین زندگانی چقدر می باشد؟

    وی متولد ۱۳۵۱ می باشد و در حال حاضر ۴۹ سال دارد.

  3. وی متولد ۱۳۵۱ می باشد و در حال حاضر ۴۹ سال دارد.

    سیاوش زندگانی پدر این بازیگر شناخته شده بود که یکی از موسیقیدان ها و آهنگسازان مطرح ایرانی به حساب می آید.

  4. شهرت امین زندگانی به ایفای نقش در کدام آثار هنری مربوط می شود؟

    وی با ایفای نقش در سریال مختارنامه و فیلم سینمایی ملک سلیمان به شهرت رسید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید