بیوگرافی نازنین بیاتی + جنجالی ترین روابط و عکس های بدون آرایش او

نازنین بیاتی یکی از بازیگران دهه شصتی است که متولد پانزدهم دی ماه هزار و سیصد و شصت و هشت چشم به جهان گشود. او در رشته تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تهران تحصیل کرده است و شباهت زیادی به ترانه علیدوستی دارد.

نازنین بیاتی کیست؟

نازنین بیاتی کیست؟

نازنین بیاتی بازیگر خوب کشورمان که متولد پانزدهم دی ماه هزار و سیصد و شصت و هشت می باشد فارغ التحصیل لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه است او به کار موسیقی هم علاقه مند است و مدتی در این زمینه کار کرده است، همچنین او تا کنون طراح لباس و صدا پیشه نیز بوده است. قد این بازیگر صد و شصت و پنج سانتی متر است او بخاطر اخلاق و رفتار خوبش جز کم حاشیه ترین بازیگران محسوب می شود.

پدر نازنین بیاتی اهل تفرش و مادرش اهل قم می باشد او دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه است و در منیریه تهران ساکن اند. او از ترم چهارم دانشگاه به بازیگری علاقه مند شد و در سن ۲۳ سالگی توسط یکی از دوستانش برای تست فیلم دربند نزد آقای پرویز شهبازی که کارگردان آن فیلم بود رفت و بدون هیچ رزومه و تجربه بازیگری قبلی قبول شد.

آدرس پیج اینستاگرام نازنین بیاتی چیست؟

اینستاگرام امروزه به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های آنلاین تبدیل شده است که اکثر مردم جهان از آن استفاده می کنند و می توان خیلی راحت با افراد مشهور و معروف جامعه ارتباط داشت، مثلا می توانیم خیلی آسان پیج بازیگران مورد علاقه مان را پیدا کنیم و سپس دنبال کنیم. نازنین بیاتی هنرمند محبوب کشورمان نیز دارای صفحه ای در اینستاگرام می باشد، که نشانی آن bayati_nazanin می باشد.

فیلم های برتر نازنین بیاتی کدامند؟

همسر نازنین بیاتی کیست؟

نازنین بیاتی بازیگر شایسته و زیبا رویی است او تا کنون ازدواج نکرده است. وی هم اکنون دهه سوم زندگی اش را سپری می کند، او همچنان قصد ازدواج ندارد و با تمام وجود برای کار و موفقیت روز افزون خود تلاش می کند.

فیلم های برتر نازنین بیاتی کدامند؟

فیلم های برتر نازنین بیاتی کدامند؟

در این بخش شما را با برخی از فیلم هایی که این بازیگر معروف در آن ها نقش آفرینی کرده است آشنا می کنیم:

فرشته ها باهم می آیند

این فیلم به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی در سال ۹۳ منتشر شد، از بازیگران دیگری که در این فیلم نقش آفرینی کردند می توان جواد عزتی، الهام کردا و رضا ناجی را نام برد.

دربند

این فیلم به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی امیر سماواتی در سال ۹۲ منتشر شد، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفا نقش کرده اند می توان پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر و بهرنگ علوی را نام برد.

آینه بغل

این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور در سال ۹۶ منتشر شد، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کردند می توان یکتا ناصر، محمدرضا گلزار و جواد عزتی را نام برد.

مانکن

این فیلم از دسته فیلم های نمایش خانگی است که به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در سال ۹۸ منتشر شد، از دیگر بازیگران که در این سریال نقش آفرینی کردند می توان محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان را نام برد.

گلشیفته

این فیلم از دسته فیلم های نمایش خانگی است که ژانر کمدی دارد و به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی می باشد که در سال ۹۶ منتشر شد، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کردند می توان مهناز افشار، سیامک انصاری، مهدی هاشمی و شیلا خداداد را نام برد.

درآمد نازنین بیاتی از کجاست؟

درآمد نازنین بیاتی از کجاست؟

نازنین بیاتی یکی از بهترین و شناخته شده ترین بازیگران ایران است او درآمد خود را از راه بازیگری و صداپیشگی و همچنین از راه طراحی لباس و صحنه که مختص رشته تحصیلی اش در دانشگاه است کسب می کند. نازنین بیاتی همچنین علاوه بر کار هایی که در بالا گفته شد درآمد بسیار خوبی از طریق فضای مجازی دارد، زیرا وی یکی از کثیر بازیگرانی است که در فضای مجازی فعالیت دارند، نازنین بیاتی در پیج اینستاگرام خود یک میلیون دنبال کننده دارد و از طریق این هواداران و تبلیغات مجازی نیز کسب درآمد می کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم، اینترنت و فضای مجازی بسیار راحت در اختیار عموم قرار می گیرد و ما می توانیم با یک سرچ کوچک در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود به عکس ها و فیلم های کثیری از این بازیگر جوان دسترسی پیدا کنیم. همچنین می توانیم با دنبال کردن این بازیگر در برنامه های مختلف از قبیل اینستاگرام، یوتیوب، کلاب هاوس و… از عکس ها و فیلم ها و تمامی چیز هایی که این بازیگر منتشر می کند مطلع شویم.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

همان طور که در قبل گفته شد این بازیگر بسیار بازیگر کم حاشیه و بی حاشیه ایست اما چندی پیش مصاحبه فیکی از جانب نازنین بیاتی راجع به شباهتش با ترانه علیدوستی منتشر شد که نازنین بیاتی آن را این گونه تصریح کرد؛ ترانه علیدوستی یکی از بهترین بازیگران سینما ایران است و من هیچ وقت چنین مصاحبه ای انجام ندادم و اطلاعی ندارم که این حرف ها از کجا پیدا می شوند. این روز ها از این قبیل خبر ها زیاد منتشر می شود حتی گاهی مصاحباتی از جانب من منتشر شده که من خودم خبر نداشتم چه زمانی این حرف ها را زده ام. نازنین بیاتی بعد از این که دید صفحات فیک زیادی در فضای مجازی برایش ساخته شده است؛ که به جای او فعالیت می کنند و اخبار و شایعات غلط راجع به او منتشر می کنند، تصمیم به ساختن صفحه ای برای خودش کرد.

مصاحبه با نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بیماری خاصی دارد؟

تا کنون خبری راجع به بیماری نازنین بیاتی در هیچ سایت و در هیچ پیجی منتشر نشده است؛ چه پیج های فن او و چه پیج اصلی اش، از این رو ما برداشت می کنیم که او سالم است و بیماری خاصی ندارد. نازنین بیاتی از رژیم های سبزیجات بسیار تبعیت می کند و به تغذیه خود توجه چشمگیری دارد.

افتخارات نازنین بیاتی چیست؟

نازنین بیاتی بازیگر ایرانی است و فعالیت خودش را با فیلم دربند شروع کرد که نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد، همچنین او برای این فیلم برنده تندیس انجمن منتقدان سینما برای بهترین بازیگر نقش اول زن شد. وی برای سریال خانگی گلشیفته برنده تندیس جشن حافظ برای بهترین بازیگر کمدی شد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

در فصل پنجم برنامه کمدی و پر مخاطب خندوانه در شب سیزدهم تیر ماه سال ۹۷ از نازنین بیاتی دعوت شد، او از شروع کارش صحبت کرد و گفت از سال ۹۰ شروع به فعالیت در سینما و تئاتر کرده است، او می گوید یک گالری نقاشی نیز دارد. رامبد جوان از او می پرسد که سه خصلت خوبش را بگوید و نازنین می گوید من آدم دست و دلبازی هستم، مهربانم و همیشه سعی کردم دل کسی را نشکنم. نازنین بیاتی افزود که یکی از آرزو هایش این بوده است که با خسرو شکیبایی همبازی شود او گفت زمانی که راهنمایی بوده است؛ یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده است و از آن به بعد آرزویش بازی با ایشان بوده که متاسفانه نشده است.

سوالات متداول

  1. نازنین بیاتی کیست؟

    نازنین بیاتی بازیگر مطرح کشورمان است که متولد پانزدهم دی ماه هزار و سیصد و شصت و هشت می باشد، در واقع او ۳۲ سال سن دارد.

  2. همسر نازنین بیاتی چه کسی است؟

    نازنین بیاتی تا کنون ازدواج نکرده است و به ازدواج فکر نمی کند بلکه او تنها به ارتقا شغلی و پیشرفت فکر می کند.

  3. پیج اینستاگرام نازنین بیاتی چیست؟

    همان طور که اکثر بازیگران امروزه در اینستاگرام فعالیت دارند، نازنین بیاتی نیز دارای پیجی در اینستاگرام می باشد و روزمرگی هایش را در آنجا به اشتراک می گذارد که آدرس پیج او bayati_nazanin می باشد.

  4. فیلم های معروفی که نازنین بیاتی در آن ها بازی کرده است؟

    نازنین بیاتی در فیلم های زیادی بازی کرده است که اکثراً فیلم های قابل توجهی بوده اند مثل گلشیفته، مانکن و از فیلم های سینمایی او می توان به آیینه بغل و دربند اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید