پیمان رجبی مربی بدنساز پرسپولیس و همسرش + قیمت برنامه های او

پیمان رجبی یکی از بدنساز های ایران می باشد که چند سالی هست مربی بدنسازی تیم پرسپولیس تهران و مربی چهره های معروفی بوده است. در ادامه به معرفی بیوگرافی پیمان رجبی می‌ پردازیم.

پیمان رجبی کیست؟

پیمان رجبی کیست؟

رجبی در ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ درشهر بوشهر استان خوزستان متولد شد و فعالیت خود را با ورزش دو میدانی آغاز کرد و توانست در این رشته افتخارات زیادی کسب کند. رجبی ورزش را با هندبال از مدرسه آغاز کرد و از همان جا وارد رشته بسکتبال شد و از سال ۱۳۷۶ به تیم ملی راه یافت و مدال‌ های زیادی در این رشته را از آن خود کرد؛ مدتی هم در رشته دو و میدانی فعالیت کرد که موفق هم بود اما به خاطر مسائل مالی و درآمد خیلی اندک این رشته به ورزش بدنسازی روی آورد.

لازم به ذکر است که خیلی ها او را بهترین بدنساز می دانند. البته افراد زیادی می توانند لایق این لقب باشند که در ادامه مقالات سایت اشاره ای به آن ها خواهیم داشت.

خانواده این ورزشکار حرفه ای

پیمان در یک خانواده با دو خواهر و یک برادر که خواهران و برادرانش نیز ورزشکار هستند متولد شده است. خواهرانش در رشته ‌های بسکتبال و دو و میدانی فعالیت می کنند و برادر او بازیکن تیم ایران جوان بود.

همسر رجبی ورزشکار چه کسی است؟

او سال ۱۳۹۸ به عنوان مربی بدنسازی پرسپولیس انتخاب شد و در سال ۱۳۸۶ با یک قهرمان بلاروسی به نام آنا که در رشته پرتاب وزنه بود ازدواج کرد که این ورزشکار بعد از ازدواج رسمی او با پیمان به ایران آمد و نام خود را به لیلا‌ رجبی تغییر داد.

عکس های پیمان رجبی را در کجا ببینیم؟

عکس های این ورزشکار با عناوین مختلفی از جمله عکس باشگاه رجبی، عکس مو های او، عکس رجبی دو و میدانی، عکس و فیلم های تمرینات رجبی و همسرش، عکس لیلا رجبی و پیمان رجبی، عکس فرزند پیمان رجبی، در سایت ها و مجلات مختلف وجود دارد؛ شما می توانید با مراجعه کردن به آن ها این عکس ها را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام پیمان رجبی چیست؟

شما می توانید این ورزشکار را در پیمان رجبی اینستاگرام دنبال کنید. رجبی هم اکنون در پیج اینستاگرام خود یک میلیون دنبال کننده، ۶۳۵ دنبال شونده و یک هزار و ۵۷۱ پست دارد و عکس های شخصی خود را با همسرش و فیلم های تمریناتش، عکس های خودش و هوادارانش را به اشتراک می‌ گذارد.

چه حاشیه هایی برای پیمان رجبی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای پیمان رجبی به وجود آمد؟

از حاشیه های این ورزشکار می توان به ماجرای انتشار تصاویری از مراسم عروسی با لیلا رجبی در فضای مجازی ماجرای و صحبت او در مورد سید جلال حسینی ماجرای کری خوانی لیلا و پیمان سر فوتبال و ماجرای انتقاد او از مسئولان کشور اشاره کرد. در مصاحبه ای که با رجبی صورت گرفت عملکرد مسئولان انتقاد کرد و گفت: “بهترین خاطره از مربیگری هم امسال این بود که در خدمت تیم پرسپولیس بودم ولی نشد بگذارند کارمان را بکنیم ولی آرزوی موفقیت برای این تیم دارم، به زودی یک تیم دیگر به جای دیگه مسئولان ورزش کشور که عاشق پول دادن به مربی خارجی هستند به تابلو رو خراب کنه هدف ما فقط بارسا هست”.

تمرینات پیمان رجبی

تمرینات رجبی روزانه بین ۴ تا ۵ ساعت است و بدنسازی کار می کند. او در مورد تمرینات خود گفته است که مدت زیادی است که بدنم به این وضعیت عادت کرده و اگر یک روز تمرین نکنم حالم خوب نیست.

دور بازو پیمان رجبی چقدر است؟

اخبار موثقی در مورد مشخصات بدنی رجبی در دست نیست که البته این در بین ورزشکاران بدنسازی که تا کنون به مسابقات مستر المپیا راه پیدا نکرده اند عادی می باشد.

پیمان رجبی چه عناوینی کسب کرده است؟

از عناوین و افتخاراتی که رجبی کسب کرده است می توان به کسب دو مدال برنز آسیا، کسب مدال طلای مسابقات بین المللی تایوان سال ۲۰۰۹ و کسب مدال طلای ۴۰۰ متر امدادی تایوان و مدال های دیگر این چنینی اشاره کرد.

پیمان رجبی از ایران رفت؟

حاشیه مهاجرت رجبی به همراه همسرش از ایران مدتی در فضای مجازی و خبر گزاری ها پخش شده بود و این خبر بدین شرح بود که رجبی از ایران رفت و دیگر مربی بدنسازی تیم پرسپولیس نمی باشد. این خبر دهن به دهن در بین ورزشکاران و مردم و هواداران رجبی پخش شده بود که توسط ایشان تکذیب شد و گفت خبر مهاجرت از ایران به هیچ عنوان صحت ندارد و همسر من همچنان قصد دارد که مسابقات را در ایران پیگیری کند و تمایلی به حضور در ترکیب کشور های دیگر ندارد.

سوالات متداول

  1. این ورزشکار در چه تاریخی متولد شد؟

    رجبی در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ بدنیا آمد.

  2. همسر این ورزشکار کیست؟

    لیلا رجبی همسر این ورزشکار است.

  3. پیمان رجبی ورزش را در چه رشته ای آغاز کرد؟

    رجبی ورزش خود را با رشته دومیدانی شروع کرد.

  4. رجبی ورزشکار در حال حاضر به عنوان مربی کدام تیم فعالیت می‌کند؟

    رجبی در حال حاضر مربی بدنسازی تیم پرسپولیس می باشد‌.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید