بیوگرافی برک آتان (Berk Atan) + رزومه کاری و عکس های جدید

برک آتان یکی از مشهور ترین و خوشتیپ ترین بازیگران ترکی است که تا به اکنون طرفداران بسیار زیادی را نیز به دست آورده است.

برک آتان کیست؟

برک آتان کیست؟

اگر به فیلم و سریال های ترکی علاقه مند هستید و بازیگران این کشور را می شناسید، قطعاً برای یک بار هم که شده سریال و یا فیلمی از برک آتان را مشاهده کرده اید. حال در این قسمت قرار است به بیوگرافی برک آتان بپردازیم و اطلاعات جذابی در مورد او را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. برک آتان یکی از بازیگران سرشناس و محبوب کشور ترکیه است که با توجه استعداد خوبش در بازیگری توانسته طرفداران زیاد را بدست آورد. در مورد سن برک آتان باید بگوییم که او متولد 26 سپتامبر 1991 در ترکیه می باشد. این موضوع را هم باید افزود که مدتی است؛ او فعالیت خود را در صنعت مدلینگ نیز آغاز کرده است و به دلیل چهره زیبا و هم چنین خوشتیپ بودنش امروزه به یکی از مدل های موفق در ترکیه تبدیل شده است.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

برک آتان یکی از بازیگران مرد ترکی بوده و متولد ٢۶ دسامبر ۱٩٩۱ در ازمیر است. بهتر است که بدانید او در یک خانواده مسلمان به دنیا آمده است و پدرش متین آتان بازیکن سابق فوتبال بوده است و مادرش نیز آرایشگر می باشد. او تک فرزند است و هیچ برادر و یا خواهری ندارد. البته برک آتان در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود با این که تک فرزند بودم؛ اما در یک آپارتمان در ازمیر در کنار عمو ها، پدربزرگ و مادربزرگ و عمه هایم زندگی کردم. من با پسر عمو هایم بزرگ شدم و به همین دلیل هیچ گاه احساس تنهایی نکردم و پسر عمو هایم همانند برادر برای من بودند.

برک آتان فارغ التحصیل رشته روابط عمومی از دانشگاه آنادولو و هم چنین دانشجوی بازیگر دانشکده هنر های زیبای دانشکده بیکنت است که در سن 21 سالگی بهترین مدل ترکیه معرفی شده است. در مورد قد و وزن برک آتان باید بگوییم؛ که قد او 189 سانتی متر و وزنش 85 کیلوگرم است که با توجه به قد بلندش و هم چنین استایل خوبش امروزه به یکی از مدل های معروف و موفق تبدیل شده است. حال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند دین برک آتان و یا موارد دیگر برک آتان ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

آغاز کار حرفه ای

آغاز کار حرفه ای

بهتر است که بدانید برک با حضور در سریال Altindagli در صنعت بازیگر فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از آن در سریال همه چی روبه راهه به ایفای نقش پرداخت. برک به دلیل چهره بسیار خوبی که دارد با نقش آفرینی در این سریال توانست مورد توجه مردم قرار گیرد و خیلی از افراد بعد از این سریال طرفدار برک شدند. حال این موضوع را هم باید افزود که او در سریال همه چی روبه راهه به عنوان نقش اصلی در کنار بازیگران معروفی مانند: آسلیهان گونر، ایپک توزجو اوغلو، بورچین عبدالله و بورا آککاش به هنرنمایی پرداخت و به خوبی در نقش خود فرو رفت که این موضوع باعث تعریف خیلی از بینندگان از بازی برک در این سریال شد.

بعد از این دو سریال برک آتان در سال 2015 در سریال دختران آفتاب حضور یافت و در این سریال نیز در کنار بازیگران سرشناس و محبوب ترکیه مانند: امره کینای، تولگا ساریتاس، بورجو اوزبرک، اوریم آلاسیا، هانده ارچل و ایرم حلواجی اوغلو نقش اصلی ساواش را برعهده گرفت و در این سریال به خوبی درخشید. خیلی از افراد بیان کردند که او با حضورش در این سریال توانست به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برسد. هم چنین برک آتان در سریال تحمل کن دلم نیز حضور داشته است و در این سریال هم به خوبی نقش آفرینی کرده است.

عکس های برک آتان را در کجا ببینیم؟

امروزه از برک آتان به عنوان یکی از بازیگران و مدل های معروف و خوش چهره کشور ترکیه یاد می شود که توانسته با توجه به بازی خوب و هم چنین چهره و استایل خوبش طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد. حال اکثر مخاطبان او تمایل دارند تا به عکس‌ های این بازیگر معروف دسترسی پیدا کنند و با مشاهده عکس های برک آتان بیشتر با او آشنا شوند. اما روش های جستجو و مشاهده عکس های او را نمی‌ دانند. از آن جایی که برک آتان عکس‌ های متعددی از خود را در شبکه‌ های مجازی منتشر می‌ کند، به همین دلیل دسترسی به عکس های برک کار بسیار آسانی می باشد. اگر شما به صفحات مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ های بسیار زیادی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده نمایید که در این عکس ها متوجه چهره بسیار زیبا و سرحال او خواهید شد.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر اینستاگرام اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام این بازیگر و مدل معروف ترکیه را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و به این گونه می توانید عکس های متعددی از او را مشاهده نمایید. هم چنین باید افزود که علاوه بر عکس، می توانید کلیپ ها و فیلم های متعددی از برک آتان را نیز در اینترنت جستجو و مشاهده کنید، به عنوان مثال می توانید فیلم برک آتان در بیاض شو را به راحتی در اینترنت جستجو نمایید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

از آن جایی که برک این روز ها به یکی از سلبریتی های معروف و مشهور ترکیه تبدیل شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل تمام رفتار و حرکات او زیر ذره بین خیلی از مردم و رسانه‌ ها قرار گرفته است و همانند سایر بازیگران و افراد معروف در طول فعالیتش حاشیه های متعددی برای او به وجود آمده است. برک در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که از حاشیه بیزار است و سعی خود را کرده است تا در هیچ گونه حاشیه ای قرار گیرد، اما باز هم هر از گاهی مشاهده می کند که حاشیه هایی برای او به وجود آمده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که اکثر حاشیه هایی که تا به اکنون در پیرامون این بازیگر و مدل معروف وجود داشته است در مورد روابط شخصی او بوده است. این روز ها در مورد روابط شخصی برک و رابطه هایش حاشیه های متعددی به وجود آمده است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل حاشیه‌ ای در مورد رابطه او با سیم اوکلار بازیگر ترک در شبکه‌ های مجازی و رسانه ها منتشر شد که این موضوع با واکنش های زیادی رو به رو شد. هم چنین از سایر حاشیه هایی که در مورد رابطه های او به وجود آمده است، می توان به رابطه برک آتان و سلین اشاره کرد.

آدرس اینستاگرام برک آتان چیست؟

برک آتان در خیلی از شبکه‌ های مجازی پرطرفدار و محبوب فعالیت می‌ کند این موضوع شامل شبکه اینستاگرام نیز می‌ باشد. حال خیلی از افراد تمایل به دسترسی به صفحه اینستاگرام این بازیگر و مدل معروف را دارند. در این باره باید بگوییم که برای دسترسی به صفحه اینستاگرام برک آتان کافیست تا به برنامه اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت جستجوی برنامه نام برک آتان را به انگلیسی تایپ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که برک بیش از 5.1 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت به پیج های فیک و یا فن پیج هایش به راحتی قابل تشخیص می باشد.

این موضوع را هم باید افزود که این روز ها برک آتان اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و تمام فعالیت‌ های کاری که انجام می‌ دهد را به این گونه با مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او عکس های بسیار زیبایی از خود را برای مخاطبانش منتشر می‌ کند که تمام عکس های او با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده است. هم چنین باید افزود که برای پیدا کردن سایر شبکه‌ های اجتماعی که برک در آن ها فعالیت می‌ کند مانند آدرس یوتیوب برک آتان کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه ها مراجعه نمایید.

همسر برک آتان کیست؟

همسر برک آتان کیست؟

این روز ها یکی از متداول ترین سوالاتی که برای اکثر مخاطبان و طرفداران برک آتان مدل و بازیگر معروف ترکیه به وجود می‌ آید، این است که آیا برک آتان ازدواج کرده و یا هنوز مجرد است؟ در این باره باید بگوییم که برک آتان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. اما او تا به اکنون با دختران متعدد و حتی سلبریتی های معروف ترکیه روابط بسیار زیادی داشته است که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه‌ های متعددی برای او شده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این بازیگر معروف در سال 2016 بعد از حضورش در سریال دختران آفتاب با بورجو اوزبرک بازیگر مطرح و مشهور ترکیه رابطه عاشقانه خود را شروع کرد، زمانی که رابطه آن ها آشکار شد با موجی از واکنش‌ های مردم رو به رو شد. رابطه این دو بازیگر معروف بعد از یک سال بنا به دلایلی به جدایی ختم شد.

در رابطه با بورجو اوزبرک باید بگوییم که او متولد سال 1989 در اسکی‌ شهر ترکیه می باشد که با توجه به فعالیتش در صنعت بازیگری امروزه به شهرت زیادی رسیده است. می‌ توانید عکس های برک آتان و بورجو اوزبرک در کنار هم و یا حتی عکس های بورجو اوزبرک قبل عمل را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید. برک بعد از رابطه اش با بورجو اوزبرک به مدت 5 ماه با سیمگه بیرون در رابطه بود که این رابطه نیز مدت زمان کوتاهی دوام آورد. بعد از آن او در سال 2018 مدتی را نیز با سیم اوکلار یکی از بازیگران معروف ترکیه در رابطه بود که این رابطه نیز پس از مدت کوتاهی به جدایی ختم شد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که هر از گاهی در شبکه های مجازی تیتر هایی با عنوان برک آتان و همسرش مشاهده می شود؛ که در این باره باید بگوییم این تیتر ها دروغی بیش نیستند، چرا که برک هنوز ازدواج نکرده است.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

همان طور که می دانید برک آتان بازیگر است و به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که منبع درآمد اصلی او از طریق حرفه اش یعنی بازیگری می باشد. برک آتان در بازیگری علاوه بر معروفیت توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به این گونه درآمدزایی کند. هم چنین او در اکثر سریال ها نقش اصلی را بر عهده دارد، به همین دلیل برای بازی در هر قسمت از سریال، مبالغ هنگفتی را به عنوان دستمزد دریافت می کند. به همین دلیل امروزه از او به عنوان یکی از گرانقیمت ترین بازیگران مرد ترکیه یاد می شود.

این موضوع را هم باید افزود که برک علاوه بر بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می کند و امروزه به یکی از مدل های موفق تبدیل شده است. او قرارداد های بسیار متعددی با برند ها و کمپانی های مختلف نیز بسته است و همکاری های جذابی با آن ها داشته است. او از این طریق هم توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آمد و درآمدزایی کند. امروزه از برک آتان به عنوان یکی از سلبریتی های معروف و ثروتمند کشور ترکیه یاد می شود.

بیماری برک آتان چیست؟

بیماری برک آتان چیست؟

مدتی قبل خبری با عنوان بیماری برک آتان منتشر شد و در پی این خبر بیان شد که او به شدت بیمار شده است. بیان شد؛ دوران سختی را می‌ گذراند و از لحاظ جسمی ناتوان شده و به همین دلیل تمام فعالیت های کاری خود را متوقف کرده و فعلاً در خانه در حال استراحت است تا به روال عادی زندگی خود برگردد. این خبر با موجی از واکنش های مردم رو به رو شد و باعث نگرانی طرفداران برک سلبریتی اهل کشور ترکیه شد و تا جایی ادامه پیدا کرد که برک در یکی استوری های خود بیان کرد؛ این اخبار فقط شایعه هستند و از طرفداران و فالوورانش درخواست کرد تا این شایعات را باور نکنند. چرا که او بیمار نیست و روال عادی زندگی خود را در پیش گرفته و به کار های روتینش می پردازد.

علاقه این بازیگر معروف به ورزش

برک آتان در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که من عاشق ورزش بسکتبال هستم و در اوقات فراغت بسکتبال بازی می‌ کنم. هم چنین از بازی تنیس روی میز نیز لذت می برم. او در ادامه مصاحبه خود بیان کرد که من به باشگاه بدن سازی می روم و از این که در باشگاه بدنسازی وقت بگذارنم بسیار خوشحال می‌ شوم، چرا که تناسب اندام به من اعتماد به نفس می‌ دهد و انرژی من را برآورده می کند. از آن جایی که من در صنعت مدلینگ هم فعالیت می‌ کنم باید به تناسب اندامم اهمیت دهم.

بهترین فیلم های برک آتان کدامند؟

بهترین فیلم های برک آتان کدامند؟

امروزه از برک آتان به عنوان یکی از بازیگران خوش‌ چهره و با استعداد ترکیه یاد می شود که در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش‌ آفرینی کرده‌ است. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از فیلم‌ ها و سریال‌ های برک آتان بازیگر ترکیه بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. هم چنین باید افزود که برای دانلود فیلم هایی با بازی برک آتان و یا دانلود جدیدترین سریال برک آتان کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید.

دختران آفتاب

دختران آفتاب (Güneşin Kızları‎) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای است که در این مجموعه ستارگانی مانند: امره کینای، اوریم آلاسیا، برک آتان، تولگا ساریتاش، بورجو اوزبرک و هانده ارچل حضور داشته اند. پخش این مجموعه از سال 2015 شروع شده و در سال 2016 به پایان رسیده است. برک با نقش آفرینی در این سریال توانست به شهرت و معروفیت بسیار زیادی برسد، او در این سریال نقش ساواش مرت‌ اوغلو را برعهده داشته است. خلاصه داستان: گونش یک 35 ساله و معلم ادبیات است و همراه دختران دو قلویش نازلی و سلین که هفده ساله و دختر کوچکش پری که پانزده ساله است در ازمیر زندگی می کند. همسرش سال‌ ها قبل او و دخترانش را ترک کرده است. حال یک روز گونش با مردی به نام هالوگ مرت‌ اوغلو آشنا می‌ شود و عاشق هم می‌ شوند. بعد از این جریال گونش و دخترانش وارد خانواده مرت‌ اوغلو می‌ شوند اما … .

تحمل کن دلم

تحمل کن دلم یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای است که در این مجموعه ستارگانی مانند: Ece Uslu, Cansel Elçin, Nilay Deniz, Ege Aydan, Berk Atan حضور داشته اند. ژانر این مجموعه درام است و بعد از پخش به یکی از محبوب ترین سریال های ترکیه تبدیل شده است و برک در این سریال بازی خوبی را از خود نشان داده است. خلاصه داستان: الوان زنی است که به همراه شوهر و دو فرزندش در محله ای فقیر نشین زندگی می کنند. او در پلی کلینیک محله به عنوان پرنسل سلامت کار می کند و در اوقات بیکاری به شوهرش که بازاریاب است کمک می کند. طاهر همسر او یک مرد ظالم است و زنش الوان را کتک می زند. روزی پسرش سلیم … .

اشک‌ های جنت

اشک‌ های جنت یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای است که این مجموعه از شبکه ATV پخش شده است. برک آتان با توجه به بازی خوبش در این مجموعه مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. این سریال در ژانر درام، عاشقانه است. خلاصه داستان: بعضی پیوند ها هستند که اصلا قطع نمی شوند، مانند مادر و کودکش، مانند دوستی های کهنه، عشق های واقعی و … مصداق این پیوند های ناگسستنی هستند. پیوند هایی که قطع نشده بلکه گره خورده اند، چرا که هیچکس از سرنوشت خود نمی تواند فرار کند.

کوه دل

کوه دل (Gönül Daği) مجموعه تلویزیونی ترکی است که با کارگردانی Yahya Samanci در سال 2020 منتشر شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و کمدی است و برک در این سریال در کنار سایر بازیگران معروف نقش آفرینی کرده اند. خلاصه داستان: مردم روستایی که در یک منطقه استپی زندگی می کنند و به دلیل شرایط نامساعد و امکانات کم مجبور به رفتن می شوند و این رفتن ها باعث شکستن دل عاشق های زیادی می شود و هر زمانی که دل عاشقی شکسته شود، صخره ای از کوه دل جدا می شود.

همه چیز خوبه

سریال همه چیز خوبه یکی دیگر از سریال‌ هایی است که برک در آن نقش آفرینی کرده است. می توان این گونه بیان کرد که این سریال از قدیمی ترین و ابتدایی ترین فعالیت کار های او به شمار می‌ رود؛ در سریال همه چیز خوبه او نقش سلجوق را بر عهده داشته است.

بازیگران مورد علاقه برک آتان

بازیگران مورد علاقه برک آتان

برک آتان در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که من عاشق فیلم های اکشن هستم و مایکل داگلاس و تام کروز از بازیگران مورد علاقه ام هستند؛ طرفدار این دو بازیگر هستم و هم چنین آن ها الگو های من در بازیگری هستند و اکثر فیلم‌ های آن ها را مشاهده کرده ام. هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود افزود که معمولاً اگر به سینما بروم فیلم های اکشن و علمی را انتخاب می کنم.

سوالات متداول

  1. برک آتان کیست؟

    برک آتان بازیگر و مدل سرشناس و محبوب کشور ترکیه است که با توجه استعداد خوبش در بازیگری توانسته هواداران زیاد را بدست آورد. او متولد 26 سپتامبر 1991 در ترکیه می باشد و امروزه به یکی از بازیگران موفق ترکیه تبدیل شده است.

  2. تا به اکنون برک آتان با چه افراد معروفی در رابطه بوده است؟

    این بازیگر معروف تا به اکنون روابط متعددی با دختران و سلبریتی های ترکیه داشته است، حال از جنجالی ترین رابطه های او می توان به رابطه اش با بورجو اوزبرک بازیگر مشهور ترکیه، سیمگه بیرون و سیم اوکلار اشاره کرد.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های برک آتان را مشاهده نمایند؟

    برای مشاهده عکس ها این بازیگر و مدل معروف روش های متعددی وجود دارد به عنوان مثال شما می توانید به صفحه اینستاگرام او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  4. این بازیگر معروف به چه ورزش هایی علاقه مند است؟

    برک بیان کرده است که عاشق ورزش بسکتبال و تنیس روی میز است، هم چنین به باشگاه بدن سازی می رود و از این که در باشگاه بدنسازی وقت بگذارند بسیار خوشحال می‌ شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید