مهمت گونسور در حریم سلطان | بیوگرافی و عکس های Mehmet Günsür

مهمت گونسور را می توان یکی از بهترین بازیگران ترکی دانست. او در واقع با ایفا نقش کاراکتر شاهزاده مصطفی به شهرت چشمگیری دست پیدا کرد و هم اکنون نیز علاوه بر فعالیت در رشته بازیگری، توانسته در صنعت مدلینگ و تبلیغات نیز نام آور باشد.

مهمت گونسور کیست؟

مهمت گونسور کیست؟

فیلم های سینمایی و سریال های ترکی امروز توانسته اند جایگاه چشمگیری را در نزد کاربران ایرانی و فارسی زبان به دست آورند. از این جهت می توان گفت که در حال حاضر علاقه مندان بسیار زیادی در سراسر ایران وجود دارند؛ که خواهان دریافتن اطلاعات و بیوگرافی برخی از چهره های ترکی می باشند. مهمت گونسور از بازیگران سرشناس ترکی است که در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به ایفا نقش پرداخته است. این چهره پس از این که توانست در سریال بی نظیر حریم سلطان در کاراکتر یکی از شاهزاده های عثمانی حضور داشته باشد، توانست بیش از پیش شناخته شود و همچنین علاقه مندان و طرفداران بی شماری را نیز برای خود به ارمغان آورد.

جالب است بدانید که این چهره هنرمند علاوه بر این که یکی از بازیگران حرفه ای ترکیه ای به حساب می آید، تا کنون تجربه ایفا نقش در فیلم های آمریکایی و ایتالیایی را نیز داشته و از این جهت می توان گفت که به سه زبان انگلیسی، ترکی و ایتالیایی به طور کامل تسلط دارد. البته این چهره تنها در عرصه بازیگری هنر آفرینی نکرده است و هم اکنون به عنوان یک مدل ترکی برای پوشاک آقایان نیز به حساب می آید. وی پس از این که توانست در صنعت بازیگری تا حدودی شناخته و مشهور شود، فعالیت های خود را در زمینه تهیه کنندگی نیز آغاز کرد.

بیوگرافی مهمت گونسور

مهمت گونسور یکی از بازیگران مرد ترکی بوده که در هشتمین روز ماه مه سال ۱۹۷۵ دیده به جهان گشود. محل تولد این چهره منطقه ای به نام فاتح در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد که محل تولد خود را در دوران کودکی به همراه والدینش برای همیشه ترک کرد و ساکن استانبول شد. او اصالتاً در یک خانواده تاتاری متولد شده و دومین فرزند این خانواده می باشد. باید بدانید که خانواده این چهره نقش گسترده ای در موفقیت فرزندشان داشته اند و همیشه از مشوقان اصلی او در صنعت بازیگری بوده اند. مادر او یکی از استادان دانشگاه ترکیه می باشد و پدرش پس از سکونت در استانبول در رشته مهندسی صنایع به تحصیل پرداخت؛ او در حال حاضر توانسته در مشاغل مختلفی نام آور شود.

این چهره همچنین یک خواهر بزرگ تر از خود به نام زینب دارد که در حال حاضر رهبریت گروه رقص باله مدرن ترکیه را بر عهده دارد. مهمت گونسور نخستین حضور خود در مقابل دوربین را در سن ۷ سالگی تجربه کرد. وی با آن سن کم توانست در تبلیغات تلویزیونی ترکیه حضور داشته باشد و سرانجام در سال ۱۹۸۵ در حالی که در سن ۱۴ سالگی قرار داشت، در فیلمی به نام Past Spring Mimoses به ایفا نقش پرداخت و فعالیت بازیگری خود را از همان سال آغاز کرد.

از آن جایی که این چهره از همان سن کم به کشور ایتالیا و زبان ایتالیایی علاقه بسیار زیادی داشته دوران تحصیلش را در این کشور و در یک دبیرستان ایتالیایی به پایان رساند و سرانجام برای ادامه تحصیلات خود وارد دانشگاه مرمره در شهر استانبول شد. وی همزمان با تحصیل خود در رشته ارتباطات در دانشگاه، به فعالیت مدلینگ روی آورد و برای برخی از برند های معتبر ترکی به فعالیت پرداخت. این چهره سرانجام با پیشنهاد یک از صمیمی ترین دوستانش، برای ایفای نقش در فیلم سینمایی حمام کاندید شد؛ او توانست با ایفا نقش در کاراکتری به نام محمد، توجه جامعه هنری ترک زبان را به سوی خود جلب نماید.

عکس های مهمت گونسور را در کجا ببینیم؟

مهمت گونسور بازیگر ترکیه شناخته شده و محبوبی است که امروزه طرفداران بی شماری دارد. از این جهت علاقه مندان می توانند برای مشاهده تصاویر جدید و با کیفیت او به وبسایت های هنری ترکی یا رسانه های خبری مراجعه نمایند. همچنین تصاویر بی شماری از او در اپلیکیشن های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام به چشم می خورد. باید توجه داشته باشید که این چهره در اینستاگرام فن پیج های مختلفی دارد و علاقه مندان او اخبار دقیق و تصاویر جدیدش را به طور کامل پشتیبانی می کنند.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید به تصاویر این بازیگر ترکیه ای محبوب دست پیدا کنید؛ این است که وارد پیج اصلی او در اینستاگرام شوید و تصاویر متعددش را در پروژه های کاری، مشاهده نمایید. در حال حاضر می توانید با سرچ عبارت “مهمت گونسور بدون گریم” نیز تصاویر متعددی از او را در سایت های فعال در این زمینه مشاهده کنید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

مهمت گونسور یکی از کم حاشیه ترین بازیگران ترک تبار می باشد. در واقع می توان گفت که این چهره سعی می کند؛ تا فعالیت های هنری خود را در سکوت خبری به انجام برساند تا از این جهت بتواند تا حدودی حواشی و جنجال را در اطراف خود کاهش دهد. اما همچنان هر چهره شناخته شده در دنیا بازیگری، مخالفان خود را نیز دارد. اخیراً در شبکه های مجازی خبر هایی مبنی بر اصالت دورگه این چهره به راه افتاده و برخی از مخالفان، او را به دروغگویی در مورد خانواده خود محکوم کرده اند.

اما مهمت گونسور در یکی از مصاحبه های خود به طور صریح اعلام کرد که اصالت پدر و مادر او به قوم تاتار ترکیه باز می گردد و او در استانبول متولد شده است. البته این چهره فعالیت گسترده ای را در فیلم های سینمایی آمریکایی و ایتالیایی دارد که این امر علاقه مندان او را در سطح جهان افزایش داده است. باید بدانید که قد و وزن مهمت گونسور در تناسب کامل قرار دارد و این امر موجب شده تا طرفداران و علاقه مندان او، خواهان دانستن رژیم غذایی و همچنین ورزش های او برای تناسب اندامش باشند.

آدرس اینستاگرام مهمت گونسور چیست؟

این بازیگر ترکیه ای، فعالیت گسترده ای را در شبکه های مجازی ایفا می کند و از این طریق توانسته علاقه مندانش را از پروژه های کاری و فیلم های جدیدش مطلع سازد. مهمت گونسور اینستا بسیار فعالی دارد که می توانید با سرچ نام او در این اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کنید. از نظر این بازیگر خوش نام ترکیه ای، اینستاگرام یکی از بهترین فضا های مجازی برای ارتباط یک هنرمند با علاقه مندانش می باشد. از این جهت در اینستاگرام یک پیج شخصی به آدرس mehmet.gunsur راه اندازی کرده است و تصاویر و ویدیو های مختلفی را در آن به اشتراک می گذارد.

این چهره توانسته با فعالیت های بی نظیر و منحصر به فرد خود در این اپلیکیشن مجازی، نگاه بیش از ۹۲۰ هزار کاربر اینستاگرامی را به سمت پیج خود جلب نماید و همچنین حدود ۳۰۰ پست را با علاقه مندانش به اشتراک گذاشته است. این چهره بیش از ۳ هزار کاربر را در اینستاگرام فالو کرده که اکثر آن ها بازیگران شناخته شده ترکی می باشند. همچنین باید توجه داشته باشید که این چهره در توییتر نیز فعالیت گسترده ای دارد و لینک صفحه توییتر خود را در قسمت بیو اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

یوتیوب مهمت گونسور

یوتیوب مهمت گونسور

با این که علاقه مهمت گونسور به شبکه های اجتماعی و برقراری ارتباط با علاقه مندانش به وضوح دیده می شود، اما باید بدانید که در اپلیکیشن یوتیوب هیچ چنل مخصوصی با نام او راه اندازی نشده است. یوتیوب از مشهور ترین اپلیکیشن های ارتباطی در سراسر جهان می باشد که امروزه سلبریتی های مختلفی فعالیت خود را در آن آغاز کرده و از این طریق ارتباط خود با طرفدارانشان را افزایش داده اند. اما در حال حاضر فعالیتی از محمد گونسور در این اپلیکیشن مجازی دیده نمی شود.

البته باید توجه داشته باشید که در یوتیوب ویدیو های کوتاهی از این بازیگر محبوب ترکیه ای به اشتراک گذاشته شده اند که تمامی آن ها در چنل های مرتبط به رسانه های ترکی و یا چنل های طرفداران و علاقه مندان این بازیگر مشاهده می شوند. اگر از علاقه مندان این چهره ترک تبار هستید. شما می توانید با جست و جو نام او به صورت لاتین در قسمت سرچ این اپلیکیشن، به ویدیو های او را در فیلم های مختلف و یا در مصاحبه ها، دسترسی پیدا کنید. این بازیگر و مدلینگ ترکیه ای تاکنون با بسیاری از رسانه های هنری به مصاحبه پرداخته و در آن ها به مسیر اهداف آینده خود اشاره کرده است. از این جهت ویدیو کامل مصاحبه های او در چنل های یوتیوب موجود می باشد و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان آن ها را مشاهده کنند.

همسر مهمت گونسور کیست؟

با این که در حال حاضر خبر های متعددی از روابط عاشقانه بازیگران ترکی به گوش می رسد، اما باید بدانید که این بازیگر عملکردی کاملا متفاوت با سایر چهره های شناخته شده ترکی در زمینه روابط عاطفی دارد. به طوری که بسیاری از کاربران اینستاگرامی این بازیگر محبوب را الگوی خود در زندگی شخصی و روابط عاطفی قرار داده اند. همان طور که ذکر شد این بازیگر علاقه بسیاری به کشور ایتالیا دارد. وی در سال ۲۰۰۴ برای دیدار یکی از دوستان ایتالیایی تبار خود به شهر لچه در این کشور سفر کرد. این بازیگر ترکیه ای در سفر خود به پیشنهاد دوست ایتالیایی اش سوار یک کشتی تفریحی شد و در آن جا با یکی از چهره های ایتالیایی فعال در صنعت کارگردانی آشنا گردید.

کاترین مونگیو یکی از فعالان ایتالیایی تبار می باشد که در ساخت بسیاری از مستند های ایتالیایی توانسته نام آور شود و در واقع یکی از کارگردانان مشهور ایتالیایی می باشد. محمد گونسور در یکی از مصاحبه های خود اعلام می کند که به محض دیدار کاترین مونگیو، علاقه عجیبی از او را احساس کرد و پس از گذشت نیم ساعت از دیدارشان، تصمیم گرفت که به او پیشنهاد ازدواج دهد. وی در همان کشتی تفریحی به این خانم کارگردان پیشنهاد ازدواج داد و تصمیم بر آن شد که برای شناخت بیشتر با یکدیگر رابطه داشته باشند.

مهمت گونسور و همسرش سرانجام در هفدهمین روز ماه جولای ۲۰۰۶ رابطه عاطفی خود را رسمی کردند و جشن عروسی خود را در شهر استانبول برگزار نمودند. این زوج هنری در حال حاضر سه فرزند دارند و در شهر استانبول ترکیه زندگی می کنند. در حال حاضر برای مشاهده عکس مهمت گونسور و همسرش، می توانید نام آن ها را در مرورگر اینترنت خود جست و جو نمایید.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

درآمد این بازیگر از کجاست؟

از آن جایی که مهمت گونسور در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازیگران کشور ترکیه می باشد، بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم های سینمایی و تلویزیونی از او برای ایفای نقش در فیلم های خود دعوت می کنند. از این جهت می توان گفت که درآمد اصلی این چهره از راه ایفا نقش کاراکتر های مختلف در فیلم های سینمایی و تلویزیونی می باشد. این چهره در سال ۲۰۰۲ در فیلمی به نام “ایتالیایی” در کاراکتر جورجیو به ایفا نقش پرداخت و درآمد چشمگیری را به دست آورد. البته یکی از منابع درآمدی این بازیگر ایتالیایی از طریق قرارداد های همکاری او با برند ها و شرکت های متفاوت برای انجام تبلیغات می باشد.

وی در حال حاضر مدل تبلیغاتی شرکت های سرشناس ترکیه ای است و از طریق این تبلیغات توانسته درآمد بالایی را برای خود به ارمغان آورد. این چهره همچنین برای ایفای نقش در سریال پر بیننده حریم سلطان مبلغ بسیار بالایی را برای درآمد خود دریافت کرد؛ که جنجال ها و حاشیه های مختلفی را در کارنامه هنری او به ثبت رسانده است. جالب است بدانید که شهرت و محبوبیت این چهره ترکی در زمانی به اوج خود رسید که در تیزر ها و کلیپ های تبلیغاتی شرکت کوکا کولا ظاهر شد. او توانست فعالیت خود را به عنوان یک مدلینگ شناخته شده و برتر به صورت رسمی آغاز نماید.

بیماری مهمت گونسور چیست؟

امروزه با گسترش فضا مجازی، بسیاری از سلبریتی های جهانی توانسته اند برخی از راز های زندگی خود را فاش کنند. در واقع سلبریتی های متعددی به بیماری های پنهان خود اعتراف کرده اند که این امر به نوعی مقابله با ظاهر بینی می باشد. البته باید بدانید که بسیاری از حاشیه پردازان و شایعه پراکنان مجازی از این امر سوء استفاده کرده و حاشیه های مختلفی را برای افراد مشهور و شناخته شده به وجود آورده اند.

این افراد مهمت گونسور را نیز هدف خود قرار دادند و شایعاتی را در مورد بیماری روحی او در اپلیکیشن های مجازی پخش کردند. اما تا کنون این بازیگر نسبت به حواشی خود مبنی بر بیماری روحی اش واکنشی نشان نداده و نمی توان اطلاعات دقیقی را در مورد بیماری این بازیگر ترکیه ای ارائه داد. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی در مورد دین مهمت گونسور نیز مشاهده نمی شود.

بهترین فیلم های مهمت گونسور کدامند؟

مهمت گونسور فعالیت های خود در صنعت بازیگری را در سال ۱۹۸۵ به صورت رسمی آغاز کرد. او ابتدا نوجوانی بود که در تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی به ایفا نقش می پرداخت. اما سرانجام توانست تبدیل به یک بازیگر جهانی شود. این چهره در سال ۱۹۹۸ توانست وارد یکی از گروه های تئاتر ایتالیایی شود و به مدت چهار سال با این گروه به همکاری بپردازد. این چهره از نخستین بازیگرانی بود که با ایفای نقش در این گروه تئاتر ایتالیایی، شفاف سازی های را در مورد همجنسگرایان ارائه داد.

این چهره در همان سال در یک سریال ترکیه ای به نام پرونده در کاراکتر یک کاراگاه تیز هوش و جوان به ایفا نقش پرداخت که این امر تاثیر چشمگیری در افزایش شهرت و محبوبیت مهمت گونسور داشته است. یکی دیگر از اثر های هنری او در کشور ایتالیا را می توان فیلمی به نام بنت دانست که مهمت گونسور با ایفای نقش در آن توانست مورد توجه بسیاری از کارگردانان ایتالیایی قرار بگیرد و پروژه های کاری متعددی را در این کشور قبول نماید. برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلم های سینمایی و تلویزیونی این چهره می توانید به آدرس “مهمت گونسور ویکی پدیا” مراجعه کنید.

فیلم سینمایی حمام

مهمت گونسور نخستین تجربه خود در دنیا سینما را با ایفا نقش در فیلم حمام به دست آورد. این فیلم سینمایی در سال ۱۹۹۷ پخش گردید و محصول مشترک سه کشور ترکیه، ایتالیا و اسپانیا می باشد. فرزان ازپتک به عنوان کارگردان و تهیه کننده این فیلم سینمایی مشهور شناخته می شود که توانست با انتخاب مهمت گونسور بینندگان و طرفداران فیلم سینمایی خود را افزایش دهد. آلساندرو گازمن، فرانچسکا دالویا، آلبرتو مولیناری، شریف سزر و خلیل آرگون از دیگر بازیگران شناخته شده این فیلم سینمایی مشهور هستند.

فیلم سینمایی داستان های استانبول

فیلم سینمایی داستان های استانبول را می توان نقطه عطفی در کارنامه هنری مهمت گونسور دانست. این فیلم پنج داستان جدا اما مرتبط به یکدیگر را به صورت کاملاً حرفه ای به نمایش می گذارد. فیلمنامه این فیلم سینمایی بر پایه پنج داستان شناخته شده جهان به نام های شنل قرمزی، سیندرلا، سفید برفی، نی نواز هاملین و زیبای خفته نوشته شده است. بسیاری از چهره های سرشناس و شناخته شده ترکی نظیر نورگل یشیلچای، آلتان ارککلی، وحیده پرچین، نجات ایشلر، ارکان جان، چتین تکیندور در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. توجه داشته باشید که مهمت گونسور در این فیلم ایفاگر کاراکتری به نام رفکی می باشد و با هنر آفرینی بی نظیر خود در این فیلم، طرفدارانش را بیش از پیش افزایش داد.

فیلم سینمایی صدا

فیلم سینمایی صدا یا به ترکی Ses، از دیگر فیلم های سینمایی این بازیگر سرشناس ترکیه ای می باشد که در آن توانست کاراکتری متفاوت را خلق نماید. باید بدانید که فیلم سینمایی صدا اولین و تنها تجربه مهمت گونسور در ایفای نقش یک فیلم سینمایی ترسناک می باشد. این فیلم سینمایی در پنجمین روز مارس سال ۲۰۱۰ در سینما های کشور ترکیه اکران گردید و چهره هایی به نام مهمت گونسور، سلما ارگچ و سرا ییلماز بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می باشند.

مجموعه تلویزیونی حریم سلطان

مهمت گونسور حریم سلطان را از سخت ترین پروژه های کاری خود می داند. حریم سلطان شناخته شده ترین و محبوب ترین سریال تاریخی کشور ترکیه است که دوره پادشاهی سلطان سلیمان، که دهمین پادشاه دوره عثمانی ترکی می باشد، را روایت می کند. این سریال تلویزیونی در چهار فصل منتشر شده که نخستین فصل آن در سال ۲۰۱۱ پخش گردید و توانست طرفداران بی شماری را به ارمغان آورد. این بازیگر محبوب در فیلم حریم سلطان در کاراکتر شاهزاده مصطفی به ایفا نقش پرداخت. پخش این سریال تلویزیونی در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید و هم اکنون نیز یکی از پرطرفدار ترین مجموعه های تلویزیونی ترکی می باشد. مریم اوزرلی، خالد ارگنچ، نباهت چهره، نور فتاح اوغلو و وحیده پرچین از بازیگران اصلی این سریال به حساب می آیند.

مجموعه تلویزیونی موهبت

مجموعه تلویزیونی موهبت

سریال موهبت که برخی از کاربران آن را با نام سریال هدیه می شناسند، جدیدترین سریال مهمت گونسور می باشد. این بازیگر شناخته شده در این مجموعه تلویزیونی با برن سات به همکاری پرداخت و توانست یکی از بهترین کاراکتر های دوران هنری خود را به ثبت برساند. باید بدانید که سریال موهبت بر اساس رمانی به نام بیداری جهان در ژانر هیجانی، علمی تخیلی و اسرار آمیز ساخته شده است و داستان یک نقاش ترکیه ای را روایت می کند. او به رازی در یک مکان تاریخی پی می برد و مسیر زندگی او کاملا دستخوش تغییرات چشمگیری می شود.

سوالات متداول

  1. مهمت گونسور در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

    این چهره در رشته های مختلفی نظیر بازیگری، تهیه کنندگی و مدلینگ به فعالیت پرداخته است.

  2. سن مهمت گونسور چقدر است؟

    او در سال ۱۹۷۵ میلادی متولد شد که با انجام یک محاسبه کاملاً ساده می توان دریافت که او در حال حاضر در آستانه ۴۷ سالگی می باشد.

  3. مهمت گونسور با ایفا نقش در کدام فیلم توانست به شهرت برسد؟

    وی برای نخستین بار با ایفا نقش در فیلم سینمایی حمام توجه جامعه هنری و علاقه مندان فیلم های سینمایی را به خود جلب کرد و سپس با حضور در فیلم تاریخی حریم سلطان توانست به اوج شهرت و محبوبیت خود برسد.

  4. اصالت همسر مهمت گونسور به کدام کشور باز می گردد؟

    کاترین مونگیو همسر این بازیگر ترکیه ای شناخته می شود که اصالتاً اهل کشور ایتالیا است و در زمینه کارگردانی مستند های ایتالیایی فعالیت می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید