بیوگرافی بیگ رامی (ممدوح السبیعی) + برنامه تمرینی او

بیگ رامی یکی از معروف ترین و سرشناس ترین بدنساز های خارجی است که طرفداران بسیار زیادی را نیز بدست آورده است.

بیگ رامی کیست؟

بیگ رامی کیست؟

در رابطه با بیوگرافی بیگ رامی باید بگوییم که (ممدوح محمد حسن السبیعی) متولد سال 1984 در بلطیم، کفرالشیخ، مصر است. او یکی از حرفه ای ترین بدنسازان جهان است که هم اکنون ساکن دبی می باشد و در دبی به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. او در طول دوران فعالیت خود عناوین و افتخارات متعددی را کسب کرده است. از او به عنوان یکی از پرافتخار ترین بدنسازان دنیا یاد می‌ شود. حال بهتر است که بدانید قد بیگ رامی 175 سانتی متر و وزن این بدنساز 134 کیلوگرم می باشد.

  • خیلی ها او را به عنوان بهترین بدنساز می شناسند. در این مورد برای اطلاعات دقیق تر می توانید از لینک مربوطه استفاده کنید.

از ماهی گیری تا بدنسازی

بهتر است که بدانید این بدنساز معروف بعد از پایان تحصیلات خود برای امرار معاش راهی کشور کویت شد و در آن جا شغل ماهیگیری را انتخاب کرد و بعد از آن به بدنسازی حرفه ای روی آورد. امروزه حتی Big Ramy در تهران نیز طرفداران زیادی را بدست آورده است.

عکس های بیگ رامی را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که Big Ramy به یکی از بدنسازان معروف و سرشناس تبدیل شده است، به همین دلیل مخاطبان بسیاری نیز دارد. حال برخی از مخاطبان او تمایل به مشاهده عکس های این بدنساز معروف را دارند. در این باره باید بگوییم که با مراجعه به صفحه اینستاگرام Big Ramy می‌ توانید عکس های متعددی از او را مشاهده کنید.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر به سایت گوگل مراجعه کنید و نام Big Ramy را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. حتی می توانید عکس های بیگ رامی 2020 و 2021 را نیز در گوگل مشاهده کنید. هم چنین باید افزود که با جستجوی آپارات Big Ramy نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد.

آدرس پیج اینستاگرام بیگ رامی چیست؟

در رابطه با اینستاگرام باید بگوییم که این روز ها اکثر افراد معروف و سرشناس در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهند که این موضوع شامل Big Ramy نیز می باشد. حال می‌ توان این گونه بیان کرد که بیگ رامی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است. اگر به پیج Big Ramy مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ ها و کلیپ های متعددی از او را مشاهده کنید. برای دسترسی به پیج او کافیست تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه کنید. این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه های او مانند آدرس یوتیوب Big Ramy و آدرس کلاب هاوس Big Ramy کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت جستجو این برنامه‌ ها مراجعه کنید.

مقایسه بیگ رامی و رونی کلمن

اگر تمایل به مقایسه Big Ramy و رونی کلمن از بدنسازان معروف جهان را دارید، پیشنهاد ما این است که کلیپ های آن ها را مشاهده کنید.

چه حاشیه هایی برای بیگ رامی به وجود آمد؟

معمولا برای اکثر افراد مشهور و سرشناس حاشیه‌ هایی در طول دوران فعالیتشان به وجود می آید. حال در رابطه با Big Ramy باید بگوییم که او پس از قهرمانی مستر المپیا 2021 برای رقیبان خود مانند هادی چوپان خط و نشان کشید که حاشیه هایی را به وجود آورد. می توانید کلیپ های متعددی از Big Ramy و هادی چوپان را در اینترنت مشاهده کنید.

بیگ رامی مستر المپیا 2020

بیگ رامی مستر المپیا 2020

می‌ توانید قسمتی از کلیپ مستر المپیا بیگ رامی را در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

دور بازو بیگ رامی چقدر است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دور بازوی این قهرمان مصری 56 سانتی متر است.

بیگ رامی چه عناوینی کسب کرده است؟

Big Ramy یکی از پر افتخار ترین بدنسازان در سرتاسر جهان است که از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است، افتخارات متعددی را به دست آورده است. حال برای اطلاع از افتخارات او می‌ توانید ویکی‌ پدیا Big Ramy را مشاهده نمایید.

برنامه تمرینی Big Ramy

اگر شما هم تمایل به اطلاع از برنامه تمرینی این بدنساز معروف را دارید و یا تمایل به مشاهده تمرینات Big Ramy مانند تمرینات پا Big Ramy را دارید، پیشنهاد ما این است که صفحات مجازی او را دنبال کنید.

سوالات متداول

  1. بیگ رامی کیست؟

    او یکی از پرافتخارترین بدنسازان سرتاسر جهان است.

  2. چگونه می توان عکس های Big Ramy را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های او کافیست تا به شبکه‌ های مجازی و یا اینترنت مراجعه کنید.

  3. دور بازوی Big Ramy چند است؟

    دور بازوی او 56 سانتی متر است.

  4. او اهل کجاست؟

    او اهل بلطیم، کفرالشیخ، مصر است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید