بیوگرافی کرم بورسین (Kerem Bürsin) + حواشی زندگی شخصی او

یکی از بازیگران ترکی کرم بورسین می باشد که در فیلم‌ ها و سریال‌ های تلویزیونی متعددی نقش آفرینی کرده است و یکی از بازیگر های شناخته شده ترکی محسوب می شود.

در چند سال اخیر شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر صنعت سینمای ترکیه هستیم طوری که فیلم های ساخته شده این کشور نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری دیگر از کشور های آسیایی و اروپایی با استقبال خوبی مواجه شده اند. همچنین جزء فیلم های پر مخاطب شناخته شده ‌اند. به خصوص در کشور ایران به خاطر هم جواری و تشابه فرهنگی که با کشور ترکیه دارند فیلم های ترکی از محبوبیت زیادی در بین مردم ایران برخوردار است. طوری که با قطعیت می توان گفت درصد زیادی از مخاطبین فیلم های ترکی را ایرانیان تشکیل می دهند.

این فرد حاضر در لیست بازیگران مرد ترکی نه تنها برای مردم ترکیه بلکه در میان مردم ایران که یکی از مخاطبین اصلی فیلم های ترکی محسوب می شود بسیار معروف می باشد. او در کنار بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و عکس های متعددی از این بازیگر به عنوان مدل در وب سایت های مختلف منتشر شده است. ما در مقاله بیشتر به جزئیات بیوگرافی کرم بورسین و حواشی مرتبط با او خواهیم پرداخت پس اگر شما نیز جزء طرفداران و دوستداران کرم بورسین هستید توصیه می‌ کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کرم بورسین کیست؟

کرم بورسین کیست؟

کرم بورسین بازیگر ترکیه متولد چهارم ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر استانبول ترکیه می باشد و در حال حاضر سن کرم بورسین ۳۴ سال است. در رابطه با خانواده کرم بورسین باید گفت که پدر کرم مهندس و مدیر ارشد یک شرکت بین‌المللی نفت و مادرش نیز خانه دار می باشد او یک خواهر کوچک تر از خودش به نام ملیس نیز دارد. کرم در ۱۰ سالگی به خاطر موقعیت شغلی پدر به همراه خانواده ‌اش به اسکاتلند سپس اندونزی و در دوازده سالگی به آمریکا مهاجرت می کنند. او زمانی که ۱۵ سال داشت در مقطع دبیرستان گروه موسیقی راک را با همکاری دوستانش تشکیل می‌ دهد و در کنسرت‌ های متعددی به خوانندگی می‌ پردازد. بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان تگزاس کرم برای ادامه تحصیلات در مقطع دانشگاه به شهر بوستون می ‌رود. او با کسب مدرک ارتباطات و بازاریابی از دانشگاه فارغ التحصیل می شود.

او در دوران دانشگاه با وجود این که خانواده او از وضعیت مالی نسبتا خوبی برخوردار بودند برای تامین نیاز های خود به شغل های مختلف اشتغال داشته است. از جمله این که مدتی به عنوان راننده و مدتی هم به عنوان مربی ورزشی فعالیت داشته است. او در دوران دانشگاه به خاطر علاقه فراوانی که به بازیگری داشت؛ در کنار تحصیل به کلاس های بازیگری نیز می رفت. البته ناگفته نماند کرم در دوران دبیرستان در تئاتر مدرسه نیز فعالیت داشت. او به عنوان بهترین بازیگر تئاتر مدرسه در بین دبیرستان های ایالت متحده انتخاب شده بود.

پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه به شهر لس آنجلس نقل مکان می کند و در آن جا به صورت جدی و حرفه ‌ای بازیگری را زیر نظر کارولین پیکمن و اریک موریس به مدت دو سال آموزش می بیند. او در فیلم های کوتاهی هم نقش آفرینی می کند که البته چندان موفقیت ‌آمیز نبوده است. تا این که به صورت حرفه ای برای اولین بار در ۱۹ سالگی برای بازی در فیلم Sharktopus در مقابل دوربین ظاهر می شود و بالاخره با بازی در سریال ترکی در انتظار آفتاب به اوج شهرت می رسد. این بازیگر به صورت مشترک هم در فیلم های ترکی و هم در فیلم های هالیوودی نقش آفرینی کرده است. او به هر دو زبان ترکی و انگلیسی کاملا مسلط می باشد. او یکی از بازیگران موفق ترکی می باشد که تا کنون موفق به دریافت چندین جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد در مراسم اهدای جوایز بین المللی شده است. 

عکس های کرم بورسین را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که کرم یک بازیگر معروف و شناخته شده بین المللی در کشور ترکیه محسوب می‌ شود عکس های متعددی از او هم در وبسایت ها و هم در مجلات معتبر منتشر شده است. علاوه بر این در پلتفرم های مختلف فضای مجازی از جمله اینستاگرام، واتساپ و تلگرام عکس های زیادی مربوط به این بازیگر از جمله عکس کرم و خواهرش و عکس کرم و هانده ارچل و همچنین عکس های مربوط به کرم و دوست دختر جدیدش را منتشر کرده ‌اند.

علاقه ‌مندان به این بازیگر ترکی می‌ توانند با جستجوی نام او در موتور جستجوگر گوگل و همچنین پلتفرم های فضای مجازی به عکس های متعدد و متنوع مربوط به کرم بورسین دست پیدا کنند. به خصوص اینستاگرام کرم با توجه به این که فعالیت زیادی در این پلتفرم دارد و روزانه عکس ‌های متعددی از خودش در موقعیت های مختلف به اشتراک می‌ گذارد. علاقه مندان به او می توانند با دنبال کردن آیدی پیج کرم در اینستاگرام روزانه علاوه بر مطلع شدن از اخبار و حواشی مربوط به این بازیگر از عکس‌ های او نیز دیدن کنند.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

سلبریتی ها و افراد معروف همواره درگیر حاشیه ها و شایعات فراوانی چه در حوزه فعالیت‌ های کاری شان و چه در رابطه با زندگی شخصی شان می باشند. البته بسیاری از این حاشیه‌ ها دروغین و ساخته و پرداخته افراد سود جو و منفعت طلب می باشد گاهی هم این حاشیه ها از سوی افرادی که از شخص مورد نظر خوششان نمی آید ساخته می شود و به این ترتیب بازیگر یا فرد معروف را با چالش های مختلفی مواجه می کنند. کرم بورسین هم که یک بازیگر شناخته شده و سرشناس در ترکیه می باشد همواره رفتار و جزئیات زندگی شخصی و کاری او زیر ذره ‌بین و توجهات مخاطبین و طرفداران او قرار دارد و با کوچک ترین گفتار یا کردار ناشایستی حاشیه ‌های زیادی در رابطه با او به وجود می آید.

همانند این که چند مدت قبل در لایو زنده هانده ‌ارچل حضور پیدا کرد و در آن لایو از کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی ‌کنند و از ماسک استفاده نمی ‌کنند با عنوان احمق نام برده بود. کاربرد چنین عبارت ناشایستی واکنش‌ های زیادی از سوی طرفداران و دیگر افراد حاضر در لایو مواجه شد به طوری که او در نهایت مجبور به عذرخواهی از مخاطبین خود شد. او بیان کرد که کاربرد چنین عبارتی در لایو نادرست و ناشایست بوده است. اما بیشتر حاشیه های مطرح شده در رابطه با این بازیگر معروف ترکی مربوط می‌ شود به رابطه های متعددی که او تا کنون داشته است. به خصوص آخرین رابطه با هانده ‌ارچل دیگر بازیگر ترکی که چالش ها و حاشیه‌ های فراوانی در رابطه با این دو بازیگر به وجود آورد.

آدرس اینستاگرام کرم بورسین چیست؟

امروزه پلتفرم اینستاگرام پا به پای دیگر رسانه ها صوتی و تصویری به یک شبکه پر مخاطب با تعداد کاربران میلیونی در سراسر جهان تبدیل شده است. دیگر مخاطبین و دوستداران بازیگران علاوه بر رسانه ها و نشریات در این فضا نیز اخبار و حواشی مربوط به بازیگران و سلبریتی های مشهور و معروف شان را دنبال می کنند. چرا که اینستاگرام فضایی است که بدون هیچ سانسور و محدودیتی خبر و اطلاعات مربوط با افراد را نشر می دهد. لذا بازیگران باید برای ارتباط و حفظ جایگاه خود در میان دوستداران شان در کنار رسانه ها در این پلتفرم نیز حضوری فعال داشته باشند. کرم بورسین نیز از جمله بازیگرانی است که در اینستاگرام فعالیت گسترده دارد و روزانه پست های متعددی چه به صورت عکس و چه به صورت کلیپ برای فالوورانش به اشتراک می ‌گذارد.

در حال حاضر کرم با آیدی thebursin در اینستاگرام فعالیت دارد و بیش از هفت میلیون فالوور دنبال کننده پیج او هستند. کرم معمولاً عکس های شخصی خود چه به صورت فردی و چه به همراه دوستانش را در اینستاگرامش منتشر می ‌کند. وی همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به فیلم ها و سریال هایی که در آن ها بازی می ‌کند و یا جدید ترین فتوشوت های تبلیغاتی اش را قرار می دهد. نکته جالب توجه در رابطه با عکس هایی که او پست می کند؛ این است که اغلب این عکس ها به صورت سیاه و سفید می باشد که نشان دهنده علاقه او به چنین عکس ها می باشد. علاوه بر اینستاگرام، یوتیوب کرم بورسین نیز فعال است و بهترین منبع برای مشاهده کلیپ های مربوط به او از جمله فیلم دعوای کرم بورسین و سرنای ساریکایا و همچنین لایو های متعددی که او با هانده ارچل داشته است می باشد. دوستداران این بازیگر می توانند کلیپ های مربوط به کرم را علاوه بر یوتیوب و اینستاگرام از آپارات نیز مشاهده کنند.

همسر کرم بورسین کیست؟

همسر کرم بورسین کیست؟

کرم بورسین از جمله بازیگرانی است؛ که تا کنون رابطه های متعددی را تجربه کرده است طوری که حتی می ‌توان گفت بیشتر حاشیه های مطرح شده در خصوص او بیشتر به رابطه های عاشقانه او مربوط می شود. او مدتی با یاگمور تانریسوسین یکی از بازیگران نه چندان معروف ترکی وارد رابطه عاشقانه شد. مدتی از این رابطه نگذشته بود؛ که او با وجود این که یاگمور هنوز در رابطه بود با سرنای ساریکایا دیگر بازیگر و مدل معروف ترکی آشنا شد. پس از این آشنایی کرم‌ به صورت رسمی جدایی خود را از تانریسوسین در رسانه ها اعلام کرد.

کرم و سرنای پس از شروع رابطه عاشقانه خود به مدت ۴ سال با یکدیگر زندگی مشترکی را سپری کردند و سرانجام این رابطه نیز به خاطر عدم تفاهم با یکدیگر در سال ۲۰۱۹ به جدایی ختم شد و آن ها از یکدیگر جدا شدند. به تازگی نیز در رسانه‌ های مختلف و فضای مجازی عکس های مشترک زیادی از از کرم و هانده منتشر شده است. آن ها بار ها در لایو های یکدیگر حضور پیدا کردند که همه این ها نشان دهنده شروع رابطه جدید عاشقانه این دو با یکدیگر می باشد. با وجود این که آن ها به طور رسمی رابطه خود را اعلام نکرده اند. اما شواهد حاکی از آن دارد که کرم و هانده آرچل با یکدیگر رابطه عاشقانه جدیدی را آغاز کرده است.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

با توجه به فعالیت های گسترده و متنوع کرم بورسین در زمینه‌ های مختلف انجام می ‌دهد. کرم بورسین یکی از بازیگران ثروتمند ترکیه محسوب می شود. هر چند که او از لحاظ خانوادگی نیز در وضعیت مالی نسبتا خوبی قرار دارد و پدر او به عنوان مدیر ارشد یک شرکت بین المللی تا کنون به کشور های مختلف سفر کرده است. شغل اصلی کرم بازیگری می باشد. او از طریق بازیگری در فیلم و سریال های مختلف درآمد نسبتا خوبی به دست آورده است. با توجه به قد و وزن کرم بورسین با ۱۷۹ سانتی متر قد و ۷۲ کیلوگرم وزن او دارای اندام ایده آل، صورتی جذاب و زیبا و استایل مناسب می ‌باشد. همین امر سبب شده و در زمینه تبلیغات برند های مختلف فعالیت گسترده ای داشته باشد.

او مدتی تبلیغات برند ماوی را انجام می داد و مدتی هم تبلیغات لباس H and M و برند آمریکایی لباس ورزشی آندر آرمور را در فعالیت های کاری اش قرار داده بود. در کنار فعالیت های هنری و تبلیغات گسترده این بازیگر یک نمایشگاه اتومبیل اختصاصی نیز دارد که در آن به خرید و فروش اتومبیل های مدل بالا و گران قیمت مشغول است. در حاضر ثروت کرم بورسین حدود دو میلیون دلار تخمین زده شده است که همگی این ثروت از طریق فعالیت های گفته شده به دست آمده است.

بیماری کرم بورسین چیست؟

مخاطبین و تماشاگران سینما و تلویزیون همیشه انتظار دارند که بازیگران مورد علاقه شان آراسته سالم و بدون نقص در مقابله دوربین ها ظاهر شوند. اما در حقیقت بازیگران هم همانند همه مردم جهان ممکن است درگیر مشکلات و بیماری‌ هایی باشند که از آن رنج می برند. برای مدتی تصاویری از کرم بورسین منتشر می شد که او در شرایطی با بی حالی و خستگی پشت صحنه دیده می شد و وقتی از کرم بورسین دلیل آن پرسیده شد این ضعف و بی حالی را ناشی از خستگی و کار فیزیکی زیاد عنوان کرد. اما در رسانه ها و منابع خبری مختلف دلیل این حال او بیماری دیابت و قند خون پیشرفته گزارش شد. کرم بورسین در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که دیگر الکل مصرف نمی کند و با توجه به این که دین کرم بورسین اسلام می باشد تصمیم دارد بیشتر در خلوت خود به راز و نیاز و مناجات با خدا بپردازد.

بهترین فیلم های کرم بورسین کدامند؟

بهترین فیلم های کرم بورسین کدامند؟

کرم بورسین پس از این که دوره حرفه ای بازیگری را زیر نظر اساتید و کارگردانان مجرب آمریکایی گذراند برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ در فیلم پنجشنبه در نقش گراس نقش آفرینی کرد. بعد از این فیلم در فیلم های دیگری از جمله سودای “توت ‌فرنگی” و “وندیگو” بازی کرد که البته موفقیت آن چنان زیادی نداشت. او برای اولین بار به صورت حرفه‌ ای برای بازی در فیلم شارکوپس در مقابل دوربین ظاهر شد که در مطرح شدن او چندان بی اثر نبود. در همین زمان او در طی سفری به ترکیه و در مراسمی با گای سوکمن آشنا شد و این آشنایی نقطه آغازی برای شروع فعالیت کرم در سینما و تلویزیون ترکیه محسوب می ‌شد.

به این صورت که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در سریال ترکیه ای “در انتظار آفتاب” در نقش کرم سایر و گونش بازی کرد که نقطه آغاز معروفیت او محسوب می شود سریالی که در سال ۲۰۱۴ از شبکه ترکیه پخش می شد و موجب تحسین منتقدان و طرفداران او شد. کرم در همان سال در فیلم تلویزیونی دیگری به نام کاخ جهنمی بازی می کرد. اما سال ۲۰۱۸ یکی از پرکارترین سال های فعالیت کرم محسوب می‌ شود چرا که در این سال در دو فیلم سینمایی “بازی خوب” و “جان فدا” حضور پیدا کرد و در کنار آن در سریال های دیگری نیز بازی کرده است.

از جدید ترین سریال های کرم، مجموعه “دقیقاً دقیقاً” می باشد که کرم در نقش دنیز ظاهر شده است و همچنین  مجموعه پر مخاطب “تو درم را بزن” که از فیلم ‌های مشترک کرم و هانده آرچل می باشد به روی آنتن رفت و نقش مقابل هانده را در این فیلم بازی می ‌کند. این فیلم تا کنون توانسته بازخورد ها و واکنش‌ های مثبتی را به دست آورد. این مجموعه محبوب در هشتم جولای به روی آنتن رفته است و هم اکنون نیز در حال پخش می باشد. در ادامه به معرفی برخی از محبوب ترین فیلم های کرم بورسین خواهیم پرداخت:

در انتظار آفتاب

یکی از مجموعه‌ هایی که کرم بورسین در آن بازی کرده است مجموعه در انتظار آفتاب می‌ باشد که در ژانر نوجوانان به کارگردانی آلتان دونمز در طی سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ در ۵۴ قسمت ساخته شده است. در این فیلم که از شبکه اچ‌ دی ترکیه پخش می ‌شد در کنار کرم بازیگران مطرح دیگری از جمله ابرو آیکاچ، دنیز تورکر و هانده دوغان دمیر نقش آفرینی کرده ‌اند. موضوع این فیلم پیرامون سه دوست با نام‌ های دمت، جهان و ژاله می باشد که در مسیر زندگی درگیر حوادثی پیچیده می ‌شوند.

شرافت

شرافت از دیگر مجموعه های تلویزیونی که کرم بورسین در آن نقش آفرینی کرده است سریال شرافت می باشد که در طی سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در یک مجموعه ۲۰ قسمتی به کارگردانی آلتان دونمز ساخته شده است. این فیلم در واقع برگرفته از یک مجموعه تلویزیونی ایتالیایی می باشد که در ۱۸ قسمت در سال ۲۰۰۶ به نام حریم شکسته ساخته و پخش شده است. در سریال شرافت در کنار کرم بازیگران مطرح دیگری از جمله یاسمن آلن، شکران اووالی و شوکرو اوزدیلر نقش آفرینی کرده‌ اند. کرم در این فیلم در نقش ایگیت بازی کرده است و موضوع فیلم از این قرار است که دو برادر به نام ‌های ایگیت و امیر در جریان فیلم به همراه خانواده به شهر استانبول نقل مکان می کنند و به خاطر حوادثی پدر آن ها اقدام به خودکشی می‌ کند. مادرشان هم دیوانه می شود لذا این دو برادر به دنبال انتقام از عوامل این ماجرا می افتد اما هر کدام به روش خودشان و درگیر ماجرا های پیچیده می ‌شوند. در این داستان با استفاده از کبرا به عنوان بخشی از نقشه انتقام پدر توسط ایگیت موضوع پیچیده تر می شود. این سریال در سال ۲۰۱۶ از شبکه جم با دوبله فارسی پخش شده است. 

زوج طلایی

مجموعه زوج طلایی که در ژانر اکشن در سال ۲۰۱۸ از شبکه ترکیه پخش شده است در یک مجموعه ۱۲ قسمتی به کارگردانی آلتا دونمز ساخته شده است. در این فیلم در کنار کریم بورسون بازیگر مطرح دیگر ترکیه یعنی ابراهیم چلیکول نیز نقش آفرینی کرده است. موضوع فیلم از این قرار است که دو کمیسر در تشکیلات پلیس می باشد که از قدیم با یکدیگر دشمنی و اختلاف داشته اند. اما به دلیل وجود یک دشمن مشترک قصد انتقام از آن دو را دارد مجبور می شود با یکدیگر متحد شوند و با دشمن مشترک شان مبارزه کنند.

این شهر پشت سرت خواهد آمد

این سریال ترکی به کارگردانی چاعری ویلا لوستووالی در ۲۰ قسمت و در سال ۲۰۱۷ ساخته و پخش شده است. در این فیلم بازیگران مطرح دیگری همچون عثمان آلکاش و دفنه کایالار نیز نقش آفرینی کرده اند. موضوع این سریال پیرامون دو برادر می باشد که در کودکی پدر و مادر خود را از دست می ‌دهند و برادر بزرگتر که رئوف نام دارد سرپرستی برادر کوچک یعنی علی را بر عهده می‌ گیرد. 

تو درم را بزن

سریال تو درم را بزن در ژانر کمدی- رمانتیک به کارگردانی آلتان دونمز ساخته شده است این مجموعه ۵۲ قسمتی در ژوئیه ۲۰۲۰ ساخته شده و در آن دیگر بازیگر مطرح ترکی هانده ارچل نیز نقش آفرینی کرده است. موضوع فیلم در رابطه با دختری به نام ادا می باشد که برای رسیدن به هدفش یعنی کسب بورسیه و ادامه تحصیل مجبور می شود که به مدت ۲ ماه نقش نامزد سرکان را بازی کند؛ در ادامه داستان آن ها به طور واقعی وارد یک رابطه عاشقانه جدی می شوند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کرم بورسین کیست؟

    کرم بورسین یکی از بازیگران و مدل های معروف ترکی می باشد.

  2. کرم بورسین متولد چه سالی می باشد؟

    کرم در ۴ ژوئن ۱۹۸۷ متولد شده است.

  3. اولین تجربه بازیگری کرم در چه فیلمی می باشد؟

    در فیلم پنجشنبه، در نقش گراس اولین تجربه او می باشد.

  4. جدید ترین سریال کرم بورسین کدام سریال است؟

    سریال تو درم را بزن از جدید سریال هایی است که این هنرمند در آن به ایفای نقش پرداخته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید