جان یامان کیست؟ | بیوگرافی can yaman و نامزدش

جان یامان متولد ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در شهر ترکیه می باشد . سن جان یامان یکی از جذاب ترین بازیگران ترکی و مدل معروف 32 است. او اکنون در ایتالیا زندگی‌ می کند و اگر می خواهید  بیوگرافی جان یامان این بازیگر معروف ترکیه ای را بدانید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

جان یامان کیست؟

جان یامان کیست؟

can yaman بازیگر معروف ترکیه در خانواده ای که اصالتا اهل یوگسلاوی هستند به دنیا آمد. او در دانشگاه یدی تپه در رشته حقوق درس خوانده است و در سال ۲۰۱۲ فارغ التحصیل شد. کارنامه هنری او شامل سریال دلدادگی در سال ۲۰۱۴ در نقش بدیر، سریال عشق از روی لجبازی در سال ۲۰۱۵  در نقشه یالین آراس، سریال کدوممون عاشق نشدیم؟ در سال ۲۰۱۶ در نقشه تاک چام، سریال ماه کامل در سال ۲۰۱۷ در نقش فریت اصلان، سریال پرنده سحرخیر در سال ۲۰۱۸ در نقش جان دویت، سریال آقای اشتباه در سال ۲۰۲۰ در نقش اوزگور آتاسوی می باشد.

او همچنین در برنامه تلویزیونی دادا دان دینیستا در سال ۲۰۱۴ به عنوان مهمان حضور یافت. از جمله جوایز و افتخارات این مدل و بازیگر ترکیه ای می توان به نامزد شدن در جشنواره چهل و پنجمین پروانه طلایی ترکیه در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین زوج تلویزیونی سال به همراه دمت اوزدمیر بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه در اثر پرنده سحرخیز می باشد و همچنین برنده شدن در چهل و پنجمین جشنواره پروانه طلایی ترکیه به عنوان بهترین بازیگر کمدی‌ و رمانتیک سال ۲۰۱۸ در اثر پرنده سحرخیز می باشد. هنوز در مورد دین جان یامان خبر قطعی بدست نرسیده است اما در برخی شایعات عنوان شده که دین او مسیحی است.

عکس های جان یامان را در کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس های این بازیگر، مدل و وکیل ترکیه ای را در یوتیوب جان یامان و جان یامان اینستا و همچنین در انواع سایت ها و خبر گزاری ها مشاهده کنید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

جان یامان در سن بیست و پنج سالگی وارد حرفه بازیگری شد. او در سن ۵ سالگی به علت طلاق والدین سرپرستی اش به مادرش واگذار شد و دوران دبیرستان خود را در ایتالیا گذراند و توانست با تلاش، دانش آموز برتر سال تحصیلی شود و پس از آن بتواند بورسیه دانشجویی را برای رفتن به کالج آمریکا به دست آورد اما در نهایت به ترکیه بازگشت. او بعد از فارغ التحصیلی در یک شرکت مشهور حسابرسی واقع در ترکیه مشغول به کار شد و توانست پس از شش ماه دفتر وکالت خود را باز کند.

از جمله حواشی این بازیگر معروف می توان به برقرار کردن رابطه با یکی از بازیگران زن در سریال عشق از روی لجبازی در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد که جالب است بدانید آن ها بعد از مدتی از هم جدا شدند. جان یامان در سال ۲۰۱۸ در سریال پرنده سحر خیز بازی می کرد و با دمت اوزدمیر همبازی بود از سال ۲۰۱۹ روابط عاشقانه ای را با همدیگر شروع کردند. طبق گزارش یک روزنامه نگار در حالی که این زوج برای نامزدی شان برنامه ریزی می کردند دمت اوزدمیر بعد از این که متوجه شد جان یامان پایبند به روابط پایدار نیست به این رابطه در سال ۲۰۲۰ خاتمه داد.

در یکی از خبر ها جان یامان اعلام کرد که مدت زیادی است که دمت اوزدمیر را ملاقات نکرده است اما برای او همیشه فردی خاص در زندگی اش باقی می ماند و هنوز به او علاقه مند است. یکی دیگر از حواشی can yaman ماجرای درگیری او سر صحنه فیلم بردای در سریال کدوممون عاشق نشدیم می باشد که در این درگیری او بعد از بحث شدید با یکی از بازیگران زن به نام سلن سویدر یک لیوان به سمت او پرتاب کرد. البته همین امر باعث شد که سلن سویدر از او شکایت کند و در نهایت تصمیم قاضی دادگاه بر این شد که جان یامان را به پرداخت هفتاد هزار و هشتصد و سی لیر محکوم کند.

از حاشیه های جنجالی جان یامان می توان به اهدا کردن مو های خود به خیریه اشاره کرد. او گفته است چندین بار مو هایش را برای فروش به خیریه اهدا کرده اما به دلیل این که مردم به او تهمت جنون خود بزرگ بینی زده اند پس‌ از آن تلاش کرد کمک های مالی خود را اهدا کند. آخرین اخبار از جان یامان در مورد حضور آن در برنامه اوسس ترکیه است. برنامه اوسس ترکیه یک مسابقه آواز خوانی می باشد که در بسیاری از کشور های جهان به عنوان مسابقه شناخته می شود. این مسابقات از اکتبر سال ۲۰۱۱ شروع شده است و فصل اول آن از ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ در کانال شو تی وی ترکیه پخش می شود و فصل دوم آن از پاییز ۲۰۱۲ در کانال استار تی وی اکران می‌شود.

آیا تا به حال مصاحبه ای با جان یامان انجام شده است؟

آدرس اینستاگرام جان یامان چیست؟

آدرس اینستاگرام این بازیگر محبوب ترکیه ای canyaman است. شما می توانید پست ها و عکس های خانه جان یامان و اخبار زندگی این بازیگر و مدل مشهور را در آنجا دنبال کنید.

دوست دختر جان یامان کیست؟

آخرین خبر های به دست آمده در مورد روابط عاشقانه جان یامان به شرح زیر است. جان یامان طی ماه های گذشته رابطه عاشقانه خود را با یک خبرنگار و مجری ایتالیایی به نام دلیتا لئوتا شروع کرده است. نحوه آشنایی او با دلیتا از طریق ضبط یک آگهی تبلیغاتی در ایتالیا توسط can yaman بود که او به همراه این شخص در یک هتل اقامت می کردند. جالب است بدانید جان یامان یکی از بازیگران پر طرفدار در ایتالیا است و از جدیدترین سریال جان یامان به زودی در یک سریال تلویزیونی ایتالیایی می توان اشاره کرد که قرار است در آن بازی کند.

خبر جنجالی خواستگاری جان یامان از دوست دختر ایتالیایی خود بدین صورت است که can yaman توسط بنری بر روی هواپیما در آسمان به دلیتا لئوتا پیشنهاد ازدواج داده است. بر روی این بنر عبارت ایتالیایی به معنی دلیتا، با من ازدواج می کنی؟ من تو را دوست دارم نوشته شده بود و هواپیما حامل این بنر ساعت ها در اطراف رم پرواز می کرد. یکی از خبر های جنجالی در مورد رابطه can yaman و همسرش ماجرای سوپرایز کردن دوست دختر ایتالیایی برای جان یامان است. در این خبر گفته شده است که جان یامان از طرف دوست دختر خود یک اسب هدیه گرفته است او همچنین خاطر نشان کرد که این هدیه زیباترین هدیه ای است که تا به حال دریافت کرده است.

درآمد این مدل از کجاست؟

درآمد این مدل از کجاست؟

طبق آخرین آمار از رسانه ها و سایت های معتبر خبری درآمد این بازیگر و مدل مشهور بیش از پنج میلیون دلار آمریکا می باشد. همچنین بعضی از خبر ها حاکی از آن است که او برای بازی در هر قسمت از هر سریال حدود دوازده هزار دلار دریافت می کند.

بیماری جان یامان چیست؟

جان یامان ویکی پدیا در صحنه فیلم برداری سریال پرنده سحرخیز در سکانسی که باید در زیر فواره آب همدیگر را می بوسیدند بیمار شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بستری شد. او در مورد این اتفاق در صفحه اینستاگرامش ذکر کرده است، وقتی صحنه بوسیدن زیر فرواره آب می نویسید بعد آدم را راهی بیمارستان می کنید.

بهترین فیلم های جان یامان کدامند؟

از جمله فیلم های جان یامان بازیگر و مدل پر حاشیه و معروف که در سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است می توان در یک جمع بندی به موارد زیر که جزو بهترین فیلم های can yaman می باشد اشاره کرد.

جان یامان در سریال آقای اشتباه

جان یامان در سریال آقای اشتباه

به عنوان اولین سریال که جزو سریال های محبوب جان یامان می باشد می توان به آقای اشتباه اشاره کرد. این سریال در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دنیز یورولماز و به قلم آسلی زنگین و بانو زنگین و با تهیه کنندگی هلن قصابی به عنوان یک مجموعه کمدی رمانتیک تولید شده است. خلاصه این داستان به این صورت است که جان یامان در نقش ازگور به عنوان پسری حدودا سی ساله که باورش به دختر ها و عشق های پایبند را از دست داده است بازی می کند. او به دختری به نام ازگی که دختری زیبا و خاکی می باشد علاقه مند می شود. در این سریال can yaman به عنوان فردی ثروتمند و تحصیل کرده که مدیر یک رستوران معروف در استانبول است بازی می کند.

جان یامان در قرص ماه

دومین سریالی که جان یامان در آن ایفای نقش کرده است و پیشنهاد می کنیم که حتما آن را ببینید جان یامان در قرص ماه می باشد که این سریال با بازی جان یامان و اوزگه گورل به کارگردانی چاغری بایراک و نویسندگی تیم نویسندگان کوله دیبی می باشد در سال ۲۰۱۷ تولید شده است. خلاصه این داستان به این شرح است که یک دختر که رویای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای را دارد با فرید اصلان که یک فرد موفق در کسب و کار است و قوانین سر سختی برای کار در خانه دارد به هم دیگر علاقه مند می شوند.

سریال قلب کار می کند

سومین سریالی که جان یامان توانست در ان خوش بدرخشد سریال دلدادگی است. که این سریال به کارگردانی تورکان دریا در سال ۲۰۱۴ و در ژانر درام و رمانتیک تولید شده است. از جمله بازیگران این سریال می توان به سینم کوبال بازیگر نقش سودا، سلما ارگج بازیگر نقش سعادت، بننویلدیرملار بازیگر نقش ثروت، تیموچین اسن بازیگر نقش ییلماز، فیرات چلیک بازگیر نقش آسرین، سزایی آیدین بازیگر نقش مظفر، can yaman بازیگر نقش بدیر، پامیر پکین بازیگر نقش کمیسر کمال و زرین نیشانجین بازیگر نقش لاله اشاره نمود.

خلاصه این داستان قسمت پایانی این سریال به این شرح است که سعادت که برای مراسم عقد در داخل محضر منتظر کمال هستند پس از صبر بسیار خبری از کمال به دست نمی آورند ولی در لحظات آخر سر وکله کمال پیدا شده و برای انجام سریع عقد بسیار تاکید می‌ کند. پس از جاری شدن خطبه عقد ماموران کمال را دستگیر می کنند. سعادت حامله می شود و بچه هایش دوقلو هستند در آخر این قسمت جشن وکالت سودا برگزار می شود و در همان موقعیت سودا خبر حاملگی اش را به بدیر می دهد همچنین ثروت برای بار دوم با ییلماز ازدواج می کند و در لحطات اخر این سریال که همه خانواده در حال گرفتن عکس یادگاری هستند ثروت درد زایمان می گیرد و دوقلو های پسرش را به دنیا می آورد.

جان یامان در سریال پرنده سحرخیز

جان یامان در سریال پرنده سحرخیز

سریال پرنده سحرخیز یا عطر عشق در سال ۲۰۱۸ در کشور ترکیه تولید شده است. این سریال شامل بازیگران معروفی از جمله دمت اوزدمیر درن قش صنم، جان یامان در نقش جان، ازنور سیرسلیر در نقش لیلا ایدین، برت ینیلمز در نقش نیهات، اوزلم توکااصلان در نقش مکیب، بیراند تونجا در نقش امره، چیهان ارجان در نقش مظفر، علی یاقچی در نقشه عثمان، تویچه کوملار در نقش درن در آن ایفای نقش کرده اند.

این سریال درام کمدی به کارگردانی ساغری بایراک تولید شده است. خلاصه داستان این سریال به این شرح است که عزیز دیوت صاحب یک شرکت بزرگ در استانبول است که دو پسر دارد و او تصمیم می گیرد که اداره شرکت را به دست پسران خود بسپارد. لیلا ایدین که کارمند شرکت و دستیار اصلی یکی از پسران عزیز می باشد خواهر خود را به اصرار مادرش برای پیدا کردن شغلی در شرکت به آنجا می برد. با معرفی صنم به یکی از پسران عزیز دیویت به نام جان دیویت باعث آشنایی و در نهایت ازدواج این دو با هم می شود. پیشنهاد می شود این سریال فوق العاده زیبا را حتما ببینید و از دست ندهید.

سوالات متداول

  1. در حال حاضر دوست دختر جان یامان چه کسی است؟

    جان یامان در حال حاظر با خبرنگار و مجری ایتالیایی به نام دلیتا لئوتا در رابطه است.

  2. والدین جان یامان در چند سالگی او از هم جدا شدند؟

    پدر و مادر جان یامان در پنج سالگی او از هم جدا شدند.

  3. جان یامان در چه رشته ای در دانشگاه تحصیل می کرده است؟

    جان یامان در رشته حقوق در دانشگاه تحصیل می کرده است.

  4. جان یامان متولد چه سالی است؟

    جان یامان متولد ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در شهر ترکیه می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید