6 مورد از رویداد های mma جهانی + قوانین این تورنمنت ها

اگر علاقه مند هستید تا در رابطه با رویداد های mma (mma چیست) اطلاعات مفیدی را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

رویداد های mma کدامند؟

رویداد های mma کدامند؟

در ابتدا بهتر است که بدانید هنر های رزمی ترکیبی (mma) یک ورزش رزمی کامل است که ورزشکاران می‌ توانند از ضربه‌ هایی مانند: زانو، مشت، آرنج، لگد، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند که شامل ترکیبی از سایر ورزش‌ های رزمی می باشد. حال در این قسمت قرار است به رویداد های mma بپردازیم.

بلاتور ام ام ای (Bellator MMA) یکی از رویداد های mma

در رابطه با Bellator MMA بهتر است که بدانید یک تبلیغ هنر های رزمی ترکیبی آمریکایی است که در سانتا مونیکا، کالیفرنیا مستقر است و در سال 2008 تأسیس شده است. Bellator MMA به عنوان یکی از شرکت‌ های تابع (ViacomCBS) فعالیت می‌ کند. بلاتور ام ام ای یکی از بزرگ ترین و مهم ترین تبلیغات ورزشی رزمی در سراسر جهان و هم چنین دومین در ایالات متحده می باشد. این تبلیغ نام خود را از (bellātor)، کلمه لاتین جنگجو گرفته است. در سال 2009 اولین رویداد آن برگزار شد و تبلیغات از آن زمان تا دسامبر 2019 بیش تر از 200 رویداد (شماره‌ دار) را برگزار کرده است. بهتر است که بدانید فایتر های سرشناسی مانند: ادی آلوارز، روری مک‌دونالد، بن آسکرن، مایکل چندلر، کریس سایبورگ، رایان بادر، گگارد موساسی و فدور املیاننکو توانسته اند زیر چتر Bellator به موفقیت برسند.

وان چمپیونشیپ (ONE Championship)

وان چمپیونشیپ (ONE Championship) یک هنر های رزمی ترکیبی، کیک بوکسینگ، گراپلینگ، موی تای در سنگاپور است که توسط مدیر ارشد سابق ESPN Star Sports ویکتور کوی و کارآفرین Chatri Sityodtong در 14 ژوئیه 2011 تأسیس شده است. جالب است که بدانید نخستین رویداد تبلیغاتی در 3 سپتامبر 2011 در استادیوم سرپوشیده سنگاپور برگزار شده است. هم چنین از سال 2011 تا به اکنون بیشتر از 100 رویداد در سرتاسر آسیا برگزار شده است. حال بهتر است که بدانید فایتر های برجسته ای مانند: آدریانو مورائس، کریستین لی، نیکی هولزکن، دمتریوس جانسون، ادی آلوارز، ادوارد فولایانگ، جورجیو پتروسیان، اندی سوور آنجلا لی، آنگ لا ان سانگ و برخی دیگر توانسته اند زیر چتر ONE Championship به موفقیت برسند.

قهرمانی مطلق آخمات (Absolute Championship Akhmat)

قهرمانی مطلق آخمات (Absolute Championship Akhmat)

یکی از رویداد های mma توسط ای سی ای (Absolute Championship Akhmat) که یک سازمان برگزاری مسابقات هنر های رزمی ترکیبی، جوجیتسو برزیلی و کیک‌ بوکسینگ است که در سال 2012 تأسیس شده است؛ مقر آن در گروزنی در چچن می باشد، برگذار می شود. این سازمان با نام ACB برگرفته از Absolute Championship Berkut نیز شناخته می‌ شود یک سازمان پیشتاز در این عرصه در اروپا است.

لیگ PFL

(PFL) و یا همان لیگ مبارزان حرفه ای که مدت ها قبل با نام WSOF نیز شناخته می شده است، یک لیگ حرفه ای آمریکایی MMA می باشد. حال جالب است که بدانید پی اف ال اولین سازمان MMA است که ورزشکاران در آن به سه صورت لیگی و تک نفره، لیگ حذفی (ببر یا برو خونه) و یا حتی به صورت قهرمانی معمولی با یکدیگر مبارزه می کنند. در سال 2012 این سازمان تاسیس و نخستین مبارزات لیگی آن در سال 2018 برگزار شد. قهرمان هر یک از شش وزن اصلی در آخر مبلغی حدود یک میلیون دلار برنده می شوند.

فایت نایتز گلوبال (Fight Nights Global) یکی از رویداد های mma

فایت نایتز گلوبال (Fight Nights Global) یک سازمان معروف ورزش های رزمی مختلط روسیه است که مدت ها قبل میزبان K-1 و حتی سایر مسابقات رزمی بوده است. فایت نایتز گلوبال یکی از بزرگ ترین شرکت های تبلیغاتی در سرتاسر جهان است و هم چنین از فایتر های پرآوازه این ورزش برخوردار است. (Fight Nights Global) رویداد هایی را در سرتاسر جهان تولید می کند. بهتر است که بدانید در سال 2010 نخستین رویداد در مسکو برگزار شد.

پراید اف سی (Pride fc)

مسابقات پراید اف سی (Pride fc) یک شرکت تبلیغاتی هنر های رزمی مختلط ژاپن بود. حال بهتر است که بدانید در 11 اکتبر 1997 مراسم افتتاحیه آن در گنبد توکیو برگزار شده است. پراید بیشتر از شصت رویداد هنر های رزمی مختلط را برگزار کرد که به حدود چهل کشور در سراسر جهان پخش شد. البته این موضوع را هم باید افزود که پراید اف سی (Pride fc) در سال 2007 تعطیل‌ شده است.

عکس های رویداد های mma

عکس های رویداد های mma

mma این روز ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و در سرتاسر جهان توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد. حال خیلی از مردم تمایل دارند تا به مشاهده عکس های رویداد های mma بپردازند. در این باره باید بگوییم که اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به مشاهده این عکس ها را دارید، می توانید به راحتی و در کم ترین زمان با مراجعه به شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام و یا حتی سایت گوگل به راحتی به جستجو و مشاهده این عکس ها بپردازید. این موضوع را هم باید افزود که در سایت گوگل علاوه بر عکس می توانید در رابطه با مبارزات یو اف سی 2021، بازی های یو اف سی، خبر های ufc، رنکینگ یو اف سی 2021 و یا مسابقه حبیب آنلاین اطلاعات مفیدی را بدست آورید و یا حتی به دانلود مسابقات mma نیز بپردازید.

رویداد های mma قوانین متفاوتی دارند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید قوانین هنر های رزمی ترکیبی (MMA) در هر تبلیغ کمی متفاوت است. در این باره باید بگوییم که هر سازمان مبارزه، همانند مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی (یو ای سی)، می تواند قوانین خاص و منحصر به فردی را ایجاد کند. هم چنین باید افزود که هر رویداد باید با قوانین کمیسیون ورزشی ایالتی که رویداد در آن برگزار می شود مطابقت داشته باشد. حال برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین mma برای هر رویداد و یا حتی اطلاع از اسم حرکات mma می توانید به سایت گوگل مراجعه کنید.

قهرمانان رویداد های mma

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم امروزه ام ام ای توانسته در سرتاسر جهان مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. حال خیلی از مخاطبان هنر های رزمی ترکیبی تمایل دارند تا بدانند که قهرمانان رویداد های mma در سال 2021 چه کسانی هستند؟ در این باره باید بگوییم که قهرمان (ONE Championship) آلاوردی رمضانوف، قهرمان (Bellator MMA) مبارز معروف سرجیو پتیس، قهرمان (Absolute Championship Akhmat) الکساندر بوتنکو بوده اند. حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر قهرمانان می توانید به سایت گوگل مراجعه کنید.

جوایز رویداد های mma چیست؟

جذاب ترین قسمت هر کدام از رویداد های ام ام ای متعلق به جوایز آن می‌ باشد. در این باره می توان بیان کرد که جوایز هر کدام از رویداد ها نقدی است، البته مبلغ آن کمی متفاوت است که می توانید در رابطه با جوایز این رویداد ها در سایت گوگل اطلاعات کاملی را بدست آورید. هم چنین در سایت گوگل می توانید در مورد مسابقه mma در ایران و یا مسابقات mma بانوان در ایران و جوایز این مسابقات نیز اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

رویداد های mma در کدام کشور ها برگزار شده است؟

رویداد های mma در کدام کشور ها برگزار شده است؟

از متداول ترین سوالاتی که برای اکثر مخاطبان ام ام ای به وجود می‌ آید، این است که هر کدام از رویداد های ام ام ای در کدام کشور ها برگزار می‌ شود؟ در این باره می‌ توان بیان کرد که (Bellator MMA) در ایالات متحده آمریکا، (Absolute Championship Akhmat) در روسیه، (ONE Championship) در سنگاپور، لیگ (PFL) در نیویورک، (Fight Nights Global) در روسیه و (Pride fc) در ژاپن برگزار می شوند.

مهمترین مسابقه در رویداد های mma کدام است؟

این ورزش از اوایل دهه نود، زمانی که یو اف سی برای نخستین بار شکل گرفت تا به اکنون پیشرفت چشمگیری کرده است. هم چنین باید افزود که این ورزش از آن زمان به طرز قابل توجهی گسترش یافته است و مخاطبان زیادی را نیز بدست آورده است و این روز ها از دوره‌ های شکوفایی بالا برخوردار است. حال بهتر است که بدانید قطعا خیلی از رویداد ها مهم هستند و رویداد ها فقط کارت های مبارزه نیستند و لحظاتی در زمان مربوط به خیلی از جنبه های ورزشی هستند که حتی قبل از به وجود آمدن یو اف سی رخ داده اند، به ویژه در ژاپن و برزیل. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برخی از افراد بر این باورند که مهم ترین مسابقه در رویداد های ام ام ای Pride fc و Bellator MMA هستند. در مورد این رویداد ها در قسمت قبل اطلاعات مفیدی را قرار داده ایم.

سوالات متداول

  1. آیا رویداد های mma قوانین متفاوتی دارند؟

    قوانین هنر های رزمی ترکیبی از تبلیغاتی به تبلیغ دیگر متفاوت است، چرا که هر سازمان مبارزه مانند مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی یو اف سی، می تواند قوانین منحصر به فردی را ایجاد کند.

  2. چگونه می توان به مشاهده عکس هایی از رویداد های mma پرداخت؟

    برای مشاهده عکس هایی از رویداد های ام ام ای می‌ توانید به سایت گوگل و یا حتی شبکه های مجازی مراجعه نمایید.

  3. قهرمان Bellator MMA در سال 2021 چه کسی بوده است؟

    قهرمان رویداد Bellator MMA در سال 2021 مبارز معروف سرجیو پتیس بوده است.

  4. وان چمپیونشیپ چیست؟

    وان چمپیونشیپ یک هنر های رزمی ترکیبی، کیک بوکسینگ، گراپلینگ، موی تای در سنگاپور است. این مبارزان یکی از رویداد های مهم ام ام ای می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید