بیوگرافی بوراک اوزچیویت + 5 حقیقت در مورد زنگی شخصی او

بوراک اوزچیویت یکی از بازیگران مرد ترکی است که چندین سال است در نقش های بسیار متفاوتی حضور پیدا می‌ کند. او توانسته تمامی نقش های خود را به خوبی انجام دهد و از پس تمامی نقش های خود بر آید. این بازیگر به خاطر چهره و اندام بسیار جذابی که دارد مورد توجه زیادی قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی او را دنبال کرده اند. با توجه به آن که بازیگران ترکی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند، افراد زیادی هستند که می‌ خواهند نسبت به آن ها اطلاعات زیادی به دست آورند و درباره آن ها مطالب بیشتری مطالعه کنند.

این بازیگر نیز همیشه در مرکز توجه طرفداران خود قرار داشته است و همیشه توانسته در تمام حوزه‌ های مختلف فعالیت بسیار خوبی داشته باشد ‌و بسیار موفق شود. به همین خاطر تصمیم داریم در ادامه این بازیگر و مدل معروف ترکیه ای را خدمتتان معرفی نماییم و شما را با او آشنا کنیم. پس در ادامه همراهمان باشید.

بوراک اوزچیویت کیست؟

بوراک اوزچیویت کیست؟

این که بیوگرافی بوراک اوزچیویت را چگونه می توان مطالعه نمود و عکس های بوراک اوزچیویت را در کجا ببینیم؟ برای بسیاری از طرفداران این بازیگر مورد سوال قرار گرفته است و افراد زیادی نسبت به این که چگونه می توانند اطلاعات بیشتری از این بازیگر به دست آورند کنجکاوند و مایل اند بدانند که چگونه می توانند درباره این بازیگر اطلاعات کاملی را به دست آورند. به هر حال این بازیگر از حرفه ای ترین بازیگران ترکیه ای است و افراد زیادی استعداد و توانایی او را تایید نموده اند و او را به عنوان جذاب ترین بازیگر ترکیه ای معرفی کرده اند.

بوراک اوزچیویت که نام او در زبان ترکی، Burak Özçivit، می باشد، در تاریخ ۲۴ دسامبر و در سال ۱۹۸۴ متولد شده است‌. او مدل و بازیگر ایرانی می باشد و توانسته نقش آفرینی های بسیار خوبی را ایفا کند‌. به عنوان مثال او در سریال هایی مانند سریال چکاوک و عشق سیاه که به ترتیب در سال‌ های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ به پخش رسید، نقش آفرینی داشته است و نقش آفرینی او به قدری خوب و موثر واقع شد که افراد زیادی به او علاقه‌ مند شدند و مایل بودند تا فعالیت‌ های او را دنبال کنند. به قدری که همچنان او را به عنوان یکی از بهترین بازیگران ترکی می‌ دانند و او توانسته با نقش‌ آفرینی در سریال های متعدد به ثروت بسیار زیادی دست پیدا کند.

نقش آفرینی های او در سال های اخیر به اتمام نرسیده و او هم اکنون در سریال بسیار جذاب و تاریخی و ماجراجویی موسس عثمان غازی در حال نقش آفرینی و بازی می باشد. او در سال ۲۰۱۹ پیشنهاد نقش آفرینی در این سریال را پذیرفت و به عنوان یکی از خان های عثمان قاضی در این سریال به نقش آفرینی پرداخته است. به طوری که او به خاطر نقش آفرینی در این سریال جوایز بسیار زیاد و بی شماری دریافت نمود و همین به کارنامه افتخارات او ارزش بیشتری افزود و حتی محبوبیت او با بازی در این سریال افزایش پیدا کرد. به هر حال ایفای نقش او در سریال موسس عثمانی کمی خاص بود و با نقش آفرینی او در سریال‌ ها و فیلم‌ های سینمایی دیگر متفاوت تلقی می شد.

این بازیگر در رشته عکاسی تحصیلات خود را به پایان رساند و در سال ۲۰۰۳ نیز در یکی از مسابقات مهم ترکیه شرکت نمود. در این مسابقه بهترین مدل ترکیه انتخاب می‌ شد و توانست آینده‌ ای بسیار درخشان برای خود در این مسابقه رقم زند. زیرا بعد از آن آژانس های مدلینگ بسیاری با او کار خود را آغاز کردند و پیشنهادات بسیار خوبی در زمینه بازیگری نیز به او داده می شد. به همین خاطر بوراک تصمیم خود را گرفت تا در سال ۲۰۰۵ بار دیگر در این مسابقه شرکت کند و موفق شد که مقام نخست را در این مسابقه به خود اختصاص دهد و بعد از آن فعالیت های او در حرفه بازیگری شروع شد. او در تاریخ نهم مارس در سال ۲۰۱۷ با فحریه اوجن نامزد کرد و در تاریخ ۱۳ آوریل در سال ۲۰۱۹ مراسم عروسی خود را برگزار کردند و هم اکنون نیز صاحب یک فرزند پسر به نام کارن شده اند.

قد و وزن بوراک اوزچیویت و این که او در چه تاریخی ازدواج کرده است بسیار مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی مایل اند که در این زمینه اطلاعاتی را به دست آورند. اما خوب است بدانید که با توجه به آن که او مدل بسیار محبوب ترکیه ای است، در زمینه مدلینگ تمام استاندارد های لازم را دارد و همیشه به عنوان جذاب ترین بازیگر ترکی که در عرصه مدلینگ نیز موفق بوده است معرفی شده است.

عکس های بوراک اوزچیویت بدون گریم و عکس های عروسی بوراک اوزچیویت همه نشان دهنده این است که او بدون گریم نیز چهره بسیار خوبی دارد. ثروت بوراک اوزچیویت به دلیل این که فیلم سینمایی با بازی بوراک اوزچیویت به تازگی ساخته شده در حال افزایش می باشد و هم اکنون نیز هر عکس بوراک اوزچیویت و همسرش نشان دهنده میزان لاکچری بودن زندگیشان و میزان ثروت بالای آن ها می باشد.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون حواشی زندگی بوراک اوزچیویت ویکی پدیا منبع بسیار معتبری می باشد. اما به تازگی اطلاعات زیادی درباره این بازیگر منتشر شده است که برای کسب اطلاعات درباره آن تنها باید سایت های به روز اینترنتی را دنبال نمایید. زیرا دیگر ویکی پدیا اطلاعات جدید درباره این بازیگر را منتشر نکرده است، در حالی که حواشی زیادی در زندگی این بازیگر به وجود آمده است. یکی از این حواشی، ناخوشایندی هایی بود که در سال‌ های اخیر با نقش آفرینی او در سریال عثمان برای او به وجود آمد. اخیراً کارگردان این مجموعه تلویزیونی علیه این بازیگر شکایتی را انجام داده بود و مدعی شده بود که این بازیگر او را مورد اهانت قرار داده است.

اما بعد از آن بوراک اوزچیویت در مصاحبه‌ ای شرکت کرد و گفته بود که مردم او را می‌ شناسند و چون خط قرمز های او کاملاً مشخص است کاملاً این حواشی را تکذیب می‌ کند. وی اضافه کرد که حرف‌ های این کارگردان را کاملاً رد می کند؛ زیرا به گفته او با توجه به آن که او را همه می شناسند، چنین رفتاری از او کاملاً بعید است. اما بعد از آن چهره‌ های مطبوعاتی زیادی در مصاحبه ها به او گوشزد کردند که چون رفتار و اخلاق او بر همگان شناخته شده و مشخص شده است، همچنین رفتاری از او اصلا بعید نیست.

همسر او به ادعاهای خبرنگاران مهر تأیید زد و در ادامه این حواشی، حواشی دیگری به وجود آورد. او گفت که به خاطر نقش آفرینی در سریال های جدید تصمیم دارد که برای کارن فرزندشان، پرستار بچه در نظر بگیرد. همچنین به بچه شان با عشق و محبت توجه نماید و برای او مهم نیست که چه امکاناتی در اختیار فرزندشان قرار دهد. زیرا فرزندشان می‌ تواند در آینده تمام اطلاعات و دانش لازم را خود به دست آورد و تنها چیزی که برای او مهم است، عشق و محبتی است که در طول دوران کودکی بچه نیاز دارد.

آدرس اینستاگرام بوراک اوزچیویت چیست؟

آدرس اینستاگرام بوراک اوزچیویت چیست؟

بوراک اوزچیویت اینستا بسیار فعالی دارد و یوتیوب بوراک اوزچیویت و اینستاگرام تنها راه هایی اند که از طریق آن ها می توان در فضای مجازی او را دنبال کرد تمام فعالیت‌ های او را زیر نظر داشت. او عکس های زیادی را به همراه همسر و فرزندش در فضای مجازی مانند اینستاگرام به اشتراک می‌ گذارد. او دنبال کنندگان و مخاطبان خود به ارتباط با آن ها می‌ پردازد با توجه با این که این سلبریتی در فضای مجازی تعداد دنبال کنندگان زیادی دارد مجبور است که روزانه پست‌ ها و استوری های زیادی را در قالب عکس و متن در اینستاگرام با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. آیدی این بازیگر در شبکه مجازی اینستاگرام burakozcivit می باشد که هم اکنون ۲۰ میلیون نفر او را در این شبکه مجازی دنبال می کنند.

همسر بوراک اوزچیویت کیست؟

فاحریه اوجن که نام او در زبان ترکی Fahriye Evcen می باشد، در تاریخ چهارم ژوئن سال ۱۹۸۶ متولد شده است که از هنرپیشه‌ ها و بازیگران کشور ترکیه می باشد. او در سریال های بسیار معروف ترکی به نقش‌ آفرینی پرداخته است. نقش آفرینی های او در سریال های ترکی به قدری خوب و موثر بود که همیشه پیشنهادات بسیار خوب به او داده می‌ شد. برای مثال سریال‌ هایی مانند در گریزان چکاوک سعید و شورا و تا حد مرگ از جمله این سریال هایی است که تا کنون او در آن نقش‌ آفرینی نموده است. او موفق شده است با نقش‌ آفرینی بسیار خوبش به ارتقای کیفیت سریال‌ ها و فیلم‌ های سینمایی که در آن بازی کرده تاثیر گذار باشد.

این بازیگر در شهر زولینگن در کشور آلمان چشم به جهان گشوده است و خانواده او نیز از طرف پدری از مهاجران ترک بودند و از طرف مادری نیز از اهالی قوم چرکس می‌ باشند. او تا حدود یک سال در کشور آلمان به زندگی پرداخت و تحصیلات خود را نیز در همین کشور در رشته جامعه شناسی به پایان رساند و در آخر زمانی که برای تعطیلات به کشور ترکیه آمد، تصمیم گرفت که فعالیت خود را در حرفه بازیگری ادامه دهد.

این تصمیم سر آغاز نقش آفرینی های بسیار متعدد او در سریال های ترکی شد. او بالاخره در سن ۱۹ سالگی در این حرفه به فعالیت پرداخت و در سال ۲۰۱۴ نیز تحصیلات خود را به پایان رساند. او به عنوان یکی از بازیگران بسیار حرفه‌ ای در این کشور شناخته شد و بعد از آن با نقش آفرینی در سریال چکاوک موفق شد با بوراک اوزچیویت آشنا شود و با او در رابطه عاطفی رود و این رابطه زندگی آن ها را به هم مربوط گرداند. آن دو در سال ۲۰۱۷ مراسم عروسی خود را برگزار کردند و حدود دو سال است که صاحب فرزند پسر به نام کارن شده اند.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

بوراک اوزچیویت و همسرش به قدری درآمد زیادی از طریق فعالیت در حرفه بازیگری به دست می آورند که می توان گفت که او و همسرش از ثروتمند ترین سلبریتی های ترکیه شناخته می شوند. جدید ترین سریال بوراک اوزچیویت به قدری برای او درآمد زیادی را به همراه داشت که او موفق شد به یکباره وضعیت زندگی خود را تغییر دهد. بر اساس آن که نقش های او همیشه با هم متفاوت بوده اند، او توانسته استعداد خود را در تمامی این نقش ها نشان دهد. همین باعث شد که برای نقش آفرینی او در تمامی نقش های گذشته پیشنهادات بسیار خوبی از نظر مالی شود.

بر اساس تمامی نقش آفرینی های در سریال هایی مانند Family Home”، “Impossible Love”، “Man on compulsion” و “The Magnificent Century، گفته می شود که برای او بازیگری در این سریال ها و فیلم های سینمایی کافی نبود. او بعد از آن وارد حرفه مدلینگ شد و بعد از مدتی نیز توانست به ثروتی در حدود ۳ میلیون دلار دست پیدا کند و هم اکنون در لیست ۱۰ نفر اول ثروتمند ترین بازیگران ترکی معرفی شود و در این لیست رتبه ۴ را به دست آورد.

بیماری بوراک اوزچیویت چیست؟

دین بوراک اوزچیویت و این که او مبتلا به بیماری سختی شده، همه از حواشی اخیر این بوده است؛ اما خوب است بدانید که بوراک اوزچیویت به قدری به سلامتی خود اهمیت می دهد که بعید می دانیم که او به بیماری جدی مبتلا شده باشد. او هم اکنون از نظر سلامتی کاملا سالم است و بعید می دانیم که او تا کنون درگیر بیماری های بدی شده باشد. خوب است بدانید که او در فیلم سینمایی عشق شبیه تو است حضور پیدا کرد و در این فیلم سینمایی مبتلا به بیماری شد و چندین روز را در بیمارستان بستری شد.

او با نقش آفرینی در این فیلم سینمایی مجبور شد که دوره درمان سختی را پشت سر بگذارد. حتی بعد از نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نیز همچنان مشکلات درمانی بیماری نامبرده اش را تحمل کند اما خوب است بدانید که این بازیگر بعد از آن متوجه میزان اهمیت سلامتی اش شد و دیگر برای سلامتی خود بسیار ارزش قائل می شد.

بهترین فیلم های بوراک اوزچیویت کدامند؟

بهترین فیلم های بوراک اوزچیویت کدامند؟

بوراک اوزچیویت بازیگر ترکیه ای بسیار جذاب و محبوب به قدری پر طرفدار است که همیشه سعی خود را انجام داده است تا در نقش های بسیار خوبی ظاهر شود. با توجه به بالا نبودن سن بوراک اوزچیویت و این که خانواده بوراک اوزچیویت چندان برای رشد و پیشرفتش در حرفه بازیگری سرمایه گذاری نکردند، او بر خلاف تفکر همه، تمام سعی خود را به کار برد تا بتواند به تمام آرزو های خود دست پیدا کند و بهترین نقش آفرینی خود را در سریال ها و فیلم های سینمایی داشته باشد. تمایل داریم در ادامه درباره تمامی آثار این بازیگر صحبت نماییم.

مسلط

فیلم سینمایی مسلط فیلمی بسیار ترسناک است که در کشور ترکیه ساخته شده و بوراک اوزچیویت نیز در آن حضور پیدا کرده است. این فیلم سینمایی در سال ۲۰۰۷ ساخته شده و در برلین و استانبول فیلمبرداری آن انجام شده است و کارگردان این فیلم سینمایی نیز بسیار معروف می باشد. در این فیلم سینمایی زوج جوانی حضور داشتند که به تازگی با هم ازدواج کرده بودند ولی بعد از مدتی یک جن وارد زندگی آن ها می شود.

حریم سلطان

حریم سلطان یکی از سریال های بسیار معروف می باشد که با نام سده باشکوه نیز شناخته شده است. این سریال تلویزیونی با ژانر تاریخی توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و این بازیگر نیز در فصل اول آن حضور پیدا کرد. او از آن به بعد نتوانست که چندان نقش جدی را در این سریال ایفا کند‌. سریال حریم سلطان از شبکه جم تی وی پخش می شد و به صورت کلی بر پایه زندگی سلطان سلیمان ساخته شده بود.

چکاوک

چکاوک که در زبان ترکی Çalıkuşu می باشد و به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی بود که علاقه مندان زیادی را با خود همراه کرد. این سریال در ژانر درام ساخته شد و در سال ۲۰۱۳ از تلویزیون به پخش رسید. بازیگرانی مانند چاقان ایرماک و دوآن امیت کاراجا و فحریه اوجن و بوراک اوزچیویت و بگوم کوتوک و دنیز جلیل‌ اغلو و مهمت اوزگور و هانده ارچل و الیف اسکندر و هانده سورال در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

عشق سیاه

عشق سیاه نام سریالی بود که در سال ۲۰۱۷ ساخته و به پخش رسید و به قدری محتوای عاشقانه و جذابی پیدا کرد که در تاریخ ۲۰۱۷ مخاطبان بسیاری آن را دنبال می کردند؛ مخاطبان از تمام صحنه های موجود در این سریال خاطرات بسیار خوبی در ذهن خود دارند. با توجه به میزان جذابیت این سریال، هم اکنون به ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. نسلیهان آتاگول و بوراک اوزچیویت در این سریال زوج هم دیگر بودند و مخاطبان را میخکوب بازی خود نمودند.

موسس عثمان

سریال تاریخی موسس عثمان یکی از مجموعه های تلویزیونی محبوب است که در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۹ به اکران رسید و با قدری مخاطبان خود را به سرعت با خود همراه نمود که به سرعت بازدید بسیار زیادی پیدا کرد. البته بوراک اوزچیویت با کارگردان این سریال به مشکل برخورد و برایش حواشی بسیار زیادی به وجود آمد.

بوراک اوزچیویت مسلمان است؟

بوراک اوزچیویت مسلمان است؟

بوراک اوزچیویت شیعه نیست اما دین و مذهب خود را تنها اسلام اعلام کرده است و بنابراین او مسلمان است اما مشخص نیست که مذهب او چه می باشد. یکی از حواشی که درباره دین و مذهب این بازیگر به وجود آمد این بود که او به خاطر دین اسلام با هیچ دختری در فضای مجازی چت نمی کند چون همسرش از این موضوع آزرده می شود.

نظر او درباره ایرانی ها

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نظر بوراک اوزچیویت درباره ایران چیست؟ به نظر می رسد که او چندان ایرانی ها را دوست ندارد. خبر سفر بوراک اوزچیویت به ایران نیز بعد از تمامی این حواشی بار دیگر جنجال های زیادی را به وجود آورد. اما باز هم مشخص شد که او قرار نیست به ایران بیاید و او چندان ایران را محلی مناسب برای سفر نمی داند. همسر اول بوراک اوزچیویت که همسر کنونی او می باشد نیز با او در این زمینه موافق است و هر دو اخبار مربوط به کشور ایران را چندان دنبال نمی کنند و اعتقادی ندارند که مردم ایران مردم بسیار خونگرم هستند.

این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که مهلقا جابری یکی از بازیگران ایرانی ساکن کشور آمریکا برای او کامنتی را زیر پست بوراک اوزچیویت گذاشت و به او گفت که عاشقش می باشد. او منتظر بود که بوراک به این کامنت واکنش خوبی نشان دهد؛ اما متاسفانه بوراک اوزچیویت او را در اینستاگرام بلاک کرد. او واکنش بسیار تندی نسبت به این موضوع نشان داد. اما بعد از آن که خبر ساخته شدن فیلم سینمایی با بازی بوراک اوزچیویت منتشر شد، مهلقا جابری طی انتشار استوری اعلام کرد که بوراک اوزچیویت او را بلاک کرده است. او تنها به عنوان فن و طرفدار ا‌و به این بازیگر ابراز علاقه کرده است و هیچ منظور دیگری پشت آن نبوده است. به هر حال گفته می شود که فحریه اوجن بوراک را مجبور به انجام این کار کرده است.

  • شناخت دقیق تر از این بازیگر را می توانید با مراجعه به ویکی پدیا burakozcivit در دسترس داشته باشید.

سوالات متداول

  1. بوراک اوزچیویت کیست؟

    بوراک اوزچیویت بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه است که موفق شده است که در سریال ها و فیلم های سینمایی بسیار خوبی نقش آفرینی کند و بعد از مدتی نیز در عرصه مدلینگ به فعالیت پرداخت.

  2. همسر بوراک اوزچیویت کیست؟

    همسر بوراک اوزچیویت، فحریه اوجن است و هر دو از بازیگران خوب ترکیه می باشند که از سال ۲۰۱۹ با هم ازدواج کرده اند.

  3. بوراک و همسرش چگونه با هم آشنا شدند؟

    بوراک و همسرش با نقش آفرینی در سریال چکاوک موفق شدند که وارد رابطه عاشقانه ای شوند و زندگی بسیار خوبی را بعد از آن با هم بنا کنند.

  4. بوراک در کدام سریال ها به نقش آفرینی پرداخته است؟

    بوراک اوزچیویت در سریال عشق سیاه و چکاوک و عشق شبیه توست و موسس عثمان و حریم سلطان نقش آفرینی نموده و موفق شده است که نقش آفرینی بسیار خوبی به عمل آورد و به ارتقای کیفیت این آثار کمک نماید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید