ودیم نمکوف کیست؟ بررسی افتخارات این فایتر روسی

اگر علاقه مند هستید تا در رابطه با ودیم نمکوف مبارز مسابقات بلاتور ام ام ای اطلاعات مفیدی را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

ودیم نمکوف کیست؟

ودیم نمکوف کیست؟

در بیوگرافی ودیم نمکوف آمده است که او زاده 20 ژوئن 1992 است و یک هنرمند رزمی ترکیبی حرفه ای اهل روسیه می باشد و چهار بار قهرمان جهانی سامبو مبارزات است. این مبارز معروف در حال حاضر در رتبه دوم MMA سبک وزن در جهان توسط سایت رتبه بندی MMA Fight Matrix قرار دارد. جالب است که بدانید او برادر کوچک تر ویکتور نمکوف می باشد. ویکی پدیا Vadim Nemkov را می توانید از طریق این لینک دنبال کنید.

عکس های ودیم نمکوف را در کجا ببینیم؟

Vadim Nemkov یکی از بهترین مبارزان جهان است. حال اگر طرفدار این مبارز هستید و تمایل به مشاهده عکس های او را دارید، می توانید به اینستگرام Vadim Nemkov مراجعه نمایید. هم چنین علاوه بر اینستاگرام اگر به سایت گوگل مراجعه کنید، نیز می‌ توانید عکس‌ های مختلفی از این مبارز سرشناس را به راحتی جستجو کنید.

آدرس پیج اینستاگرام این مبارز چیست؟

در عصر مدرن اکثر مردم اعم از افراد مشهور و یا غیر مشهور در اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که امروزه ودیم نمکوف اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و پست های متعددی را برای مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد. حال برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام Vadim Nemkov کافیست تا به قسمت جستجو اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را سرچ کنید.

ودیم نمکوف چه افتخاراتی به دست آورده است؟

Vadim Nemkov یکی از پر آوازه ترین مبارزان جهان است که تا به اکنون توانسته جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کند. حال از مهم ترین آن ها می توان به این که چهار بار قهرمان جهانی سامبو مبارزات شده است، قهرمان فعلی سبک وزن Bellator است و در حال حاضر در رتبه دوم MMA سبک وزن در جهان قرار دارد، اشاره کرد.

ودیم نمکوف در چه رشته ای فعالیت دارد؟

ودیم نمکوف در چه رشته ای فعالیت دارد؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید Vadim Nemkov یک هنرمند رزمی ترکیبی است و تحت حمایت فدور املیاننکو استاد سامبو و سنگین وزن MMA می باشد.

مسابقات این مبارز را در کجا ببینیم؟

اگر تمایل به مشاهده مسابقات این مبارز معروف را دارید، پیشنهاد می کنیم که به اینترنت و یا حتی شبکه‌ های مجازی مراجعه نمایید.

رقیب نمکوف کیست؟

این فایتر معروف تا به اکنون رقیبان متعددی داشته است، حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید Julius Anglickas از معروف ترین رقیبان این فایتر به شمار می‌ رود.

ودیم نمکوف در کدام رده وزنی قرار دارد؟

نمکوف در رده وزنی Heavyweight و Light Heavyweight قرار دارد.

سوالات متداول

  1. ودیم نمکوف کیست؟

    او یک هنرمند رزمی ترکیبی حرفه ای اهل روسیه است.

  2. چگونه می توان عکس های ودیم نمکوف را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های این مبارز معروف می توانید به شبکه های مجازی و یا اینترت مراجعه کنید.

  3. این فایتر در چه رده وزنی قرار دارد؟

    او در رده وزنی Light Heavyweight و Heavyweight قرار دارد.

  4. معروف ترین رقیب ودیم نمکوف کیست؟

    Julius Anglickas یکی از معروف ترین مبارزان، رقیب ودیم نمکوف می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید