روش فولد دادن در پوکر برای برد تضمینی و کم خطر

یکی از مهم ترین اصل های بازی پوکر فولد دادن در پوکر می باشد. فولد دادن به معنی دست انداختن می باشد. ولی در این مقاله می خواهیم به طور کامل در مورد این موضوع برای شما صحبت کنیم. زیرا بسیاری از کاربران درخواست کرده اند که روش انجام فولد را توضیح دهیم.

فولد دادن در پوکر چیست؟

فولد دادن در پوکر چیست؟

این مورد یکی از اصطلاحات بازی پوکر که در همه سبک های این بازی به جز نوع چینی وجود دارد. یکی از اصولی است که در این بازی بسیار رایج است. در ساده ترین زمان ممکن زمانی که کارت ها توسط دیلر پخش می شود و در این هنگام شما می بینید که کارت مناسبی ندارید. در واقع شانس خود را برای ادامه بازی نمی بینید. در این هنگام باید دست خود را در زمان مشخص دراپ کنید و یا بیاندازید.

آموزش فولد دادن در پوکر

در این قسمت می خواهیم در مورد آموزش و اصول فولد دادن در پوکر اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. زیرا باید این نکات را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید بازی خوبی هم داشته باشید. از طرفی اگر رقیب شما بفهمد که شما با دست های ضعیف بازی نمی کنید. در تمامی دست ها نیز ریز سنگین می دهد تا بتواند پات را از شما بگیرد. در این صورت است که در میز های سنگین برای شما مشکل ساز می شود. این شرایط هم در سایت و هم در اپلیکیشن شرط بندی پوکر امکان اتفاق افتادن دارد.

بهترین زمان فولد دادن در پوکر

یکی از سوالاتی که به خصوص مبتدی ها از ما پرسیده اند این است که بهترین زمان فولد دادن در پوکر چه هنگامی است؟ در پاسخ بهتر است بگوییم که هر زمانی که توانستید دست خوانی در پوکر را به خوبی یاد بگیرید و در واقع پوکر فیس در بازی پوکر برای شما عادی شد. در این زمان می توانید با تشخیص دست حریف فولد به موقع داشته باشید. از این رو تنها تجربه و تکرار و تمرین و هم چنین دیدن بازی های حرفه ای ها در این بخش می تواند به شما کمک کند.

این تکنیک برد تضمینی به همراه دارد؟

از دیگر نکات بسیار مهم برای کاربران این است که آیا استفاده از این استراتژی کمک می کند که یک برد تضمینی داشته باشیم؟ از این رو اگر بتوانید این تکنیک را به درستی یاد بگیرید و هم چنین در زمان مناسب خود استفاده کنید. می تواند نتیجه خوبی هم برای شما داشته باشد.

قوانین فولد دادن در پوکر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قوانین فولد در پوکر این است که به هیچ عنوان نباید زود تر از موعد مقرر فولد دهید. زیرا دست دیگر بازیکن های میز ممکن است رو شود. حتما به این قانون پایبند باشید.

قوانین فولد دادن در پوکر

سوالات متداول

  1. فولد دادن در پوکر به چه معنا است؟

    این استراتژی به معنی دست انداختن می باشد که در بازی پوکر بسیار رایج است.

  2. در چه نوع بازی پوکر این تکنیک وجود ندارد؟

    در مقاله در مورد این موضوع توضیح دادیم.

  3. آیا استفاده از این استراتژی برد تضمینی به همراه دارد؟

    بله اما باید در زمان مناسب استفاده شود و با تجربه و تمرین و تکرار می توان به این نتیجه رسید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید