بیوگرافی مهران رجبی و همسرش افسانه کیا + کارنامه هنری این بازیگر

مهران رجبی یکی از مومن ترین بازیگران ایرانی بوده که در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی خوش درخشیده است که سریال های او برای بینندگان خاطره آفرین است و زندگی بسیار آرام و به دور از حاشیه دارد. او از حواشی دور می باشد. بازیگری از جنس مردم با یک زندگی ساده که توانسته در جامعه توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کند و با بازی های رئال خود نسبت به دیگر بازیگران بسیار خوش بدرخشد و توجه افراد زیادی را به بازی های خود جلب کند. او در تمامی فیلم هایی که حضور داشته است بسیار موفق بوده و فیلم های او جز فیلم های پر بیننده بوده است.

مهران رجبی کیست؟

مهران رجبی کیست؟

مهران رجبی بازیگر تلویزیون و سینمای ایرانی که متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ می باشد که در کرج متولد شده است. او فرزند آخر خانواده می باشد دو برادر بزرگتر از خود به نام محراب و فرهاد دارد و یک خواهر که در سن ۲ سالگی فوت کرده است. نام پدر او سهراب رجبی اصل و نام مادر او خدیجه نعمتی می باشد. او کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس را دارد و مدرس رشته گرافیک در آموزش و پرورش کرج می باشد‌. او توسط دوست هم دانشگاهی خود رضا میرکریمی کشف و به فعالیت در سینما و تلویزیون مشغول شد.

نام همسر وی افسانه کیا می باشد که او هم در آموزش و پرورش کرج شاغل می باشد سه فرزند به نام های سارا، علیرضا و زهرا دارد؛ او همان طور که نقش هایش را بسیار خوب ایفا می کند در زندگی شخصی خود همسر و پدری نمونه و مهربان است در جمع های دوستانه او بسیار انسانی خون گرم و شوخ طبع است. مهران رجبی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در سریال بچه های مدرسه همت آغاز کرد که این فیلم اولین حضور مهران رجبی در تلویزیون بود.

مهران رجبی مدتی به کرونا مبتلا شده بود که در بیمارستانی در زنجان بستری شده بود و به مدت ۱۵ روز بستری بود که در آن زمان خبرهایی به گوش می رسید که وضع جسمی او وخیم است که خوشبختانه او سالم و سلامت این مرحله را پشت سر گذاشت.

عکس های مهران رجبی را در کجا ببینیم؟

مهران رجبی چهره ای شناخته شده است که دسترسی به عکس های او بسیار کاری آسان و سهل است. علاقه مندان و طرفداران این بازیگر با اخلاق و محبوب می توانند با مراجعه به مرورگر گوگل و جستجوی نام مهران رجبی به عکس های او نیز دست پیدا کنند؛ همچنین می توانند به اینستاگرام مراجعه کنند و از طریق پیج او و فن پیج هایش عکس های این بازیگر را مشاهده نمایند.

آدرس پیج اینستاگرام مهران رجبی چیست؟

طرفداران به حرفه بازیگری و علاقمندان به بازی مهران رجبی این بازیگر توانمند و خوش اخلاق ایرانی می توانند با مراجعه به اینستاگرام و وارد کردن نام او در قسمت جستجو اینستاگرام به پیج این بازیگر محبوب دست پیدا کنند. همچنین فن پیج هایی مربوط به این بازیگر در اینستاگرام موجود می باشد که می توانند با مراجعه به آن ها عکس ها و فیلم های این بازیگر را مشاهده نمایند.

همچنین می توانند به پیج او به نشانی mehranrajabi.office مراجعه کنند و در جریان برنامه های این بازیگر از نزدیک قرار بگیرند و عکس ها و فیلم های او را مشاهده کنند. مهران رجبی در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی دیگر حضور ندارد.

مهران رجبی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

مهران رجبی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

این بازیگر در فیلم های سریالی و سینمایی زیادی نقش آفرینی کرده است فیلم هایی خاطره انگیز و جذاب که نظر هر بیننده ای را جذب کرده است؛ یکی از فیلم های جذاب او فیلم دردسر های عظیم بود که مورد استقبال شدید قرار گرفت چند سری از این سریال ساخته شد بازیگران توانمندی در کنار آقای رجبی به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته بودند. فیلم های مهران رجبی همیشه مورد استقبال عموم قرار گرفته است و فیلم های او جز فیلم های پر بیننده می باشد.

مهران رجبی در فیلم بچه های مدرسه همت

این فیلم در سال ۱۳۷۵-۱۳۷۶ به کارگردانی رضا میرکریمی تولید و از شبکه دو سیما جمهوری اسلامی ایران پخش شده بود که موضوع داستان در مورد یک مدرسه شبانه روزی بود که عده ای دانش آموز با ماجراهایی که برایشان پیش می آمد حضور داشتند که مهران رجبی نقش مدیر این مدرسه را داشت.

مهران رجبی و فیلم زیر نور ماه

این بازیگر در هر نقشی قرار می گیرد آن نقش را به صورت رئال بازی می کند و نقش را واقعی جلوه می دهد؛ زیر نور ماه فیلم دیگر رضا میر کریمی که مهران رجبی در آن نقش یک روحانی که رئیس حوزه علمیه می باشد را بازی می کند این فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

مهران رجبی و فیلم روزگار قریب

فیلم روزگار قریب که بر گرفته از زندگینامه دکتر محمد قریب متخصص اطفال می باشد دکتر محمد قریب بنیان گذار تخصص پزشکی اطفال در ایران است که فیلم زندگینامه او مورد توجه همگان قرار گرفت. کارگردان این فیلم کیانوش عیاری می باشد که از سال ۱۳۸۶ به مدت یک سال از شبکه ۳ سیما پخش شد و این بازیگر در نقش میرزا علی اصغر قریب، پدر دکتر محمد قریب ظاهر شد که این نقش مثل تمام نقش های او بسیار جذاب بود.

همسر مهران رجبی کیست؟

همسر مهران رجبی کیست؟

افسانه کیا همسر مهران رجبی که کارمند آموزش و پرورش می باشد که شیوه آشنایی این زوج بسیار جذاب می باشد. آقای رجبی مدرس گرافیک در کرج می باشد او به آموزش و پرورش کرج رفت و آمد داشته است و با همسر خود در آنجا آشنا می شود و از طریق رئیس آموزش و پرورش شرایط آشنایی این دو نفر فراهم می شود و طی صحبت هایی که با یکدیگر انجام می دهند متوجه داشتن تفاهم با یکدیگر می شوند و مقدمات ازدواجشان فراهم می شود و با یکدیگر ازدواج می کنند و صاحب سه فرزند، دو دختر و یک پسر می شوند. نکته جالب توجه در ازدواج مهران رجبی و افسانه کیا مهریه همسر او می باشد مهریه همسر مهران رجبی ۱۴ سکه بهار آزادی می باشد.

چه حاشیه هایی برای این بازیگر به وجود آمد؟

در حرفه بازیگری معمولا حواشی زیادی برای فعالین در این حرفه وجود دارد که این نشات گرفته از عدم اطلاعات دقیق از زندگی شخصی و حرفه ای این افراد می باشد. آقای رجبی بازیگری سرشناس و معقول که به فعالیت در حرفه بازیگری مشغول است او زندگی آرام و به دور از حاشیه دارد و حاشیه ها برای این بازیگر بسیار کم بوده و حتی بدون حاشیه بوده است. او زندگی شخصی و حرفه ای آرام و به دور از جنجال و هیاهو دارد.

آیا این بازیگر تابحال افتخار و جایزه ای کسب کرده است؟

این بازیگر سریال ها تلویزیونی و فیلم های سینمایی جذاب و پر طرفداری در کارنامه هنری خود دارد او با بازی در فیلم کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی کاندیدای جایزه جشنواره فجر می شود. او در نقش هایش بسیار جدی و رئال بازی می کند که این یک نکته قابل توجه در بازی های او می باشد و باعث تمایز کار او با دیگر بازیگران شده است.

آیا این بازیگر مهاجرت کرده است؟

مهران رجبی در ایران زندگی می کند و به صورت حرفه ای در تلویزیون و سینمای ایران فعالیت می نماید او از ایران مهاجرت نکرده و قصد ترک کشورش را نیز ندارد. او برای ادامه زندگی اش تصمیم دارد خانه ای در شمال بسازد و در طبیعت پاک به دور از هیاهو و دغدغه های کلان شهر نشینی زندگی کند.

فرزندان مهران رجبی بازیگر هستند؟

فرزندان مهران رجبی بازیگر هستند؟

این بازیگر سه فرزند به نام های زهرا و سارا و علیرضا دارد که هیچکدام وارد حرفه پدرشان نشده اند و در حرفه ای دیگر مشغول به فعالیت هستند.

پسر مهران رجبی در پایتخت که بود؟

سریال پایتخت یک سریال بی نظیر که با استقبال شدید مردم قرار گرفت که در آن سریال بازیگران بزرگی به نقش آفرینی پرداخته بودند. یکی از نقش هایی که با استقبال عمومی مواجه بود نقش ابوالفضل رجبی در نقش بهروز پسر فهیمه و برادر بهتاش فریبا که یک بازیگر با چهره جدید و نقش زیبا بود در ابتدا حواشی به وجود آمد که پسر مهران رجبی می باشد که این حاشیه ها کذب بود و او هیچ نسبتی با مهران رجبی ندارد و فقط تشابه فامیلی بین این دو نفر وجود داشته است.

والات متداول

  1. مهران رجبی این بازیگر شناخته شده ایرانی متولد چه سالی و در کدام شهر می باشد؟

    آقای رجبی متولد ۱۲ دی سال ۱۳۴۰ در کرج می باشد.

  2. مهران رجبی چند فرزند دارد؟

    آقای رجبی صاحب سه فرزند، دو دختر و یک پسر به نام های زهرا، سارا و علیرضا می باشد.

  3. اولین فعالیت هنری مهران رجبی در چه فیلمی و چه سالی بوده است؟

    آقای رجبی در سال ۱۳۷۵ شمسی فعالیت هنری خود را آغاز کرد اولین فیلم او بچه های مدرسه همت بود.

  4. نام همسر مهران رجبی چیست و در چه حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد؟

    نام همسر آقای رجبی افسانه کیا می باشد و کارمند آموزش و پرورش می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید