بیوگرافی پارسا پیروزفر + علت ازدواج نکردن این بازیگر ایرانی آمریکایی

پارسا پیروزفر از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. او تا به امروز نقش های ماندگار زیادی را بازی کرده است و تقریبا در تمامی آن ها بسیار خوش درخشیده است. پارسا پیروز فر با وجود این که در کشور ایران زندگی نمی کند؛ طرفداران بسیار زیادی دارد و فیلم های او همگی از پر فروش ترین های تاریخ سینما به حساب می آیند.

پارسا پیروزفر کیست؟

پارسا پیروزفر کیست؟

برای آن که بتوان بیش تر با این هنرمند محبوب و پر طرفدار ایرانی آشنا شد بهتر است در همین ابتدا نگاهی به بیوگرافی پارسا پیروزفر داشته باشیم. پارسا در تاریخ 22 شهریور ماه سال 1351 در شهر تهران به دنیا آمده است و با این حساب سن پارسا پیروزفر 49 سال است. او تا به حال فعالیت های هنری زیادی از قبیل بازیگری در سینما و تلویزیون و کارگردانی را تجربه کرده است و در تمامی این نقش ها موفق ظاهر شده است. پارسا لیسانس خود را در رشته نقاشی از دانشگاه معروف تهران گرفته است؛ او علاوه بر نقاشی، مجسمه ساز حرفه ای هم محسوب می شود.

پارسا پیروز فر در ایران زندگی نمی کند و محل زندگی این بازیگر کشور آمریکا می باشد. پارسا پیروزفر در آمریکا کسب و کار خودش را دارد و برای بازی در فیلم و سریال های ایرانی، به کشور ایران بر می گردد و پس از ایفای این نقش ها مجددا به آمریکا می رود. پارسا زمانی که 12 سال سن داشت در ذهن کودکانه اش شروع به ترسیم داستان هایی می کرد و در ذهنش نقش هایی را می پروراند. هر چه سن پارسا بیش تر می شد این داستان ها بیش تر در ذهن او شکل می گرفتند؛ تا جایی که او تصمیم گرفت در نوجوانی این داستان ها را در دفترچه اش بنویسد و روز به روز این نقش ها را کامل تر از قبل کند.

او عاشق نقاشی و گرافیک بود و علت خواندن این رشته در دانشگاه نیز به همین دوران کودکی و نوجوانی او بر می گردد. امروزه نیز او به کار نقاشی می پردازد و تصاویر بسیاری از نقاشی های زیبایش را در اینستاگرام قرار داده است. کم کم پارسا به کار در تئاتر و سینما علاقمند می شود؛ اولین کار حرفه ای او در تئاتر دانشگاهش پیش می آید. پارسا زمانی که 20 ساله بود از سوی اطرافیان مورد تشویق زیادی برای صدای خاصش قرار گرفت و تصمیم گرفت تا در عرصه صدا سازی و صدا گذاری هم شانسش را امتحان کند.

او بسیار اتفاقی با کارگردان مطرح کشورمان، داریوش مهرجویی آشنا می شود؛ او در سال 1373 یک نقش کوتاه را در فیلم پری این کارگردان بازی می کند. در سال بعدش، سال 1374 پارسا به دوره های بازیگری استاد بزرگ، استاد سمندریان رفت و در آن جا متدهای بازیگری از جمله استانیسلاوسکی را آموخت. او دوره های دیگری را در کنار بزرگان سینما از جمله مهین اسکویی و دیگر چهره های مطرح سینمایی آن دوران گذراند.

این بازیگر تا به امروز جوایز و افتخارات زیادی در کارنامه هنری خود دارد. آخرین فیلم پخش شده از این بازیگر فیلم زیبا ماتریوشکا است که او در آمریکا ساخته است. پیروزفر در این فیلم کارگردانی و اطلاعات بالایش در این زمینه را به خوبی به رخ بیننده کشیده است. این فیلم را در شهرهای مختلفی از کانادا و آمریکا با حضور بازیگران ایرانی و غیر ایرانی جلو دوربین برده است. او توانست در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که در سال 1395 برگزار شد برای این فیلم تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین الملل را از آن خود کند. این فیلم زیبا در هشت اپیزود جلو دوربین فیلم برداری شده است؛ در آن داستان های کوتاهی از آنتون چخوف در قالب یک سری نمایش های کوتاه و تک نفره تصویر برداری شده است.

آدرس پیج اینستاگرام پارسا پیروزفر چیست؟

پارسا پیروزفر اینستا را خیلی استفاده نمی کند. به ندرت می توان این فرد حاضر در لیست کراش های ایرانی را در شبکه های مجازی دید. او ترجیح می دهد که وقت آزادش را صرف بالا بردن سواد بازیگری اش از طریق مطالعه و فیلم و سریال دیدن بگذراند. پیج اینستاگرام این بازیگر با نام parsapirou وجود دارد و او بیش از 338 هزار نفر فالوور دارد. پارسا پیروزفر بازیگر به شدت محبوبی است اما با این حال دنبال کنندگان زیادی در فضا مجازی ندارد. دلیل زیاد نبودن تعداد فالوورهای این بازیگر محبوب تنها به همین نکته بر می گردد که پیروزفر در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد و پست های زیادی از زندگی شخصی و کاری که دارد، منتشر نمی کند.

با این حال پیروزفر در اینستاگرام فن پیج های زیادی دارد. این فن پیج ها خیلی بیش تر از خود پارسا پیروزفر به انتشار اخبار این هنرمند مشغول هستند. شما می توانید با دنبال کردن این پیج ها به تصاویر و اخبار کاری و حرفه ای این بازیگر محبوب دست پیدا کنید. فن پیج های این بازیگر بسیار محتاط هستند به مانند خود پارسا پیروزفر اجازه نمی دهند تا شایعات و اخبار بی اساسی در اینستاگرام و دیگر شبکه ها و پلتفرم های اجتماعی برای این بازیگر اتفاق افتد.

برای دنبال کردن پیج پارسا پیروزفر می توایند از این لینک کمک بگیرید.

همسر پارسا پیروزفر کیست؟

پارسا پیروز فر با وجود داشتن نزدیک به 50 سال سن، هنوز ازدواج نکرده است. او مجرد است و تنها زندگی می کند. جالب است بدانید این بازیگر اصلا اهل مصاحبه نیست و به همین دلیل در این باره هیچ حرفی نیز منتشر نکرده است؛ حتی از خانواده و پدر و مادر این بازیگر محبوب نیز هیچ گونه اطلاعاتی در اینترنت و سایت های خبری موجود نمی باشد. تا به حال مصاحبه با پارسا پیروزفر در هیچ رسانه و شبکه ای پخش نشده است و همین موضوعات سبب شده است برخی از رسانه ها و پیج های اینستاگرامی زرد دلیل ازدواج نکردن پارسا پیروزفر را به همجنسگرا بودن این بازیگر مرتبط بدانند.

پارسا پیروزفر همجنسگرا تیتری بود که در سال های گذشته در سایت های زرد اینترنتی زیادی به چشم خورد که پارسا سعی کرد به مانند تمامی سال های فعالیت حرفه ایش نسبت به این شایعات سکوت اختیار کند.

فیلم های برتر پارسا پیروزفر کدامند؟

فیلم های برتر پارسا پیروزفر کدامند؟

پارسا پیروز فر یکی از هنرمندان بسیار محبوب سینما و تلویزیون به شمار می رود. او تا کنون نقش های ماندگار زیادی را بازی کرده است. او در تمامی عرصه های فعالیتش از قبیل صدا گذاری، کارگردانی و بازیگری موفق عمل کرده است. شما می توانید با سرچ کردن پارسا پیروزفر ویکی پدیا به لیست کامل نقش آفرینی های این هنرمند بی حاشیه و محبوب دست پیدا کنید.

در پناه تو

پارسا پیروزفر در پناه تو یکی از به یاد ماندنی ترین نقش هایش را به نمایش گذاشت. این سریال در سال 1374 بسیار درخشید و به قول معروف آن را می توان انقلابی در صنعت فیلم و سریال سازی کشورمان بعد از انقلاب نام برد. پارسا پیروز فر در این سریال پر بیننده حضور اندکی داشت، حضور اندک این بازیگر به آن جهت است که سانسورها و ممیزی های زیادی برای پخش این سریال صورت گرفت و تقریبا اکثر قسمت هایی که پارسا در آن بازی کرده بود، حذف شد. با این حال هنوز هم خیلی ها پارسا پیروزفر را با این سریال می شناسند و نقش او در این سریال معروف را فراموش نکرده اند.

در قلب من

در سال 1377 این سریال پر بیننده از تلویزیون کشورمان پخش شد و دومین اثر معروف پارسا پیروز فر به شمار می رود. بازیگران مطرح آن زمان مانند ثریا قاسمی، لعیا زنگنه و علی دهکری در این سریال به بازی پرداختند که وجود همین بازیگران سبب بیش تر دیده شدن این فیلم و بیش تر معروف شدن پارسا پیروزفر شد. در این سریال پیروز فر نقش برادر خانم زنگنه را به زیبایی بازی کرد و این سریال به داستان های زندگی این خانواده اختصاص داشت.

سفر سبز

سریال سفر سبز ساخته آقای محمد حسین لطیفی در سال 1381 بود که تبدیل به پر بیننده ترین و پر طرفدار ترین سریال آن سال شد. پیروزفر نقش اصلی این سریال زیبا را بازی کرد و در آن نقش فردی را داشت که در دوران کودکی توسط یک خانواده آلمانی ثروتمند به فرزند خواندگی پذیرفته می شود و به این کشور می رود؛ او در دوران جوانی اش برای پیدا کردن خانواده اصلی به ایران باز می گردد و در این سریال این حوادث نشان داده می شوند. پارسا پیروزفر در سفر سبز با بازیگران مشهوری مانند محمد رضا شریفی نیا و گوهر خیر اندیش بازی کرد و نقش بسیار ماندگاری از خودش به یادگار گذاشت.

در چشم باد

یکی دیگر از سریال های پر طرفداری که پارسا پیروزفر در آن هنر نمایی داشت، سریال موفق در چشم باد است. این سریال محصول سال 1388 است و با گذشت زمان نسبتا زیاد از پخش آن، هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. در این سریال پارسا پیروز فر نقش یک خلبان کارکشته را بازی می کند که در جنگ با متفقین دستگیر و به کشوری دیگر تبعید می شود. در دوران تبعید او عشق زمان کودکی اش را می بیند و به همراه او تصمیم می گیرد که فرار کند. شاید جالب باشد که بدانید پارسا پیروز فر برای بازی در این سریال توانست کاندید تندیس زرین برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن دنیا تصویر شود. بسیاری از عوامل و بازیگران این سریال جوایزی را از سوی مخاطبان و جشنواره های مختلف دریافت کردند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

مهمان مامان

در سال 1382 این فیلم به اکران در سینما های کشورمان درآمد و در کمال ناباوری رکورد فروش گیشه را به دست گرفت. این فیلم پر از بازیگران محبوب و معروف آن زمان بود و با وجود داشتن داستان ساده و روان، نزد مخاطبان بسیار محبوب شد. در این فیلم پیروز فر در کنار هنرمندان بزرگی مانند گلاب آدینه، امین حیایی، نسرین مقانلو و جمع دیگری از بازیگران به ایفای نقشی به یاد ماندنی پرداخت. او در این فیلم نقش یک جوان معتاد را به زیبایی بازی کرد. توانست برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین کاندید برای سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره معروف فیلم فجر شود.

درآمد پارسا پیروزفر از کجاست؟

پارسا پیروز فر یک بازیگر کاربلد است. او عاشق کار بازیگری و جلو دوربین بودن است و به همین دلیل شغل اصلی او را می توان همین بازیگری در فیلم ها و سریال های مختلف دانست. پارسا پیروزفر در کشور آمریکا زندگی می کند و به گفته اطرافیان و دوستانش قصد دارد تا کارگردانی و فیلم سازی را در این کشور با بازیگران غیر ایرانی نیز تجربه کند. پارسا پیروز فر به دلیل استایل خوبی که دارد سوژه برندهای پوشاک ایرانی و خارجی است و تا به حال با چندین برند هم همکاری کرده است.

علاوه بر این ها پارسا به کار تدریس بازیگری در برخی از آموزشگاه های ایران می پردازد و از این راه هم کسب درآمد می کند. جالب است بدانید امروزه این هنرمند در شهرهایی از قبیل لس آنجلس آمریکا نیز این کلاس ها و دوره های بازیگری را برگزار می کند و هنرجویان زیادی از سراسر دنیا در این کلاس ها بازیگری را از او می آموزند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر پارسا پیروز فر بهترین راه سر زدن به موتور جستجو گوگل است. شما می توانید با سرچ کردن نام این هنرمند توانمند در گوگل بسیاری از اطلاعات و تصاویر او را پیدا کنید. راه دیگر مراجعه به پیج او در اینستاگرام است. با وجود این که پارسا پیروز فر در اینستاگرام خیلی فعالیت نمی کند، این موضوع سبب نشده است که فن پیج های او نیز بیکار باشند. شما می توانید عکس های زیادی از پیروزفر را در صفحات این فن پیج های دوست داشتنی مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

پارسا پیروز فر بازیگری است که خیلی اهل حاشیه نیست و در صورت شکل گیری آن ها، ترجیح می دهد تا با سکوتش به آن ها خاتمه دهد. با این وجود در این سال ها او نتوانسته است از بازار حاشیه و شایعات سلبریتی ها در امان بماند. یکی از حاشیه های همیشگی این بازیگر به ازدواج نکردنش بر می گردد و این موضوع که او همجنسگرا است. البته هرگز منبع موثقی این شایعه را تایید نکرده است؛ با این حال نزد بسیاری از طرفداران و سینما دوستان کشورمان این حاشیه درباره این سلبریتی شنیده می شود. پارسا هیچ وقت به این شایعه پاسخی نداده است و درباره علت ازدواج نکردنش صحبتی نکرده است.

یکی دیگر از حاشیه های باور نکردنی در زندگی این بازیگر در زمان فوت خانم هما روستا، بازیگر محبوب کشورمان، رقم خورد. در این زمان و با حضور پارسا پیروز فر در تمامی مراسم های این بازیگر، عده ای بیان کردند که رابطه این دو مادر فرزندی بوده است. در این زمان مجلات و سایت های زیادی هما روستا و پارسا پیروزفر را مادر و پسر دانستند و از ارتباط خونی و خانوادگی این دو صحبت کردند. این در حالی بود که هما روستا قبل از مرگش در یک مصاحبه اعلام کرده بود که تنها یک پسر به نام کاوه سمندریان دارد که در سال 1361 به دنیا آمده است. این دو هنرمند در کارهای زیادی با هم همبازی بوده اند؛ اما ارتباط آن ها هرگز در هیچ جا مادر و فرزند اعلام نشده بود.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

پارسا پیروزفر بیماری خاصی دارد؟

پارسا پیروز فر هیچ بیماری ندارد و تیترهایی از قبیل بیماری پارسا پیروز فر و پیر شدن ناگهانی این بازیگر، همگی تیترها و حاشیه های زرد این هنرمند تلقی می شوند. همان طور که گفته شد پارسا در کشور ایران زندگی نمی کند و از طرفی او اهل مصاحبه و شرکت در برنامه های تلویزیونی نیست. این موضوعات سبب شده اند که مردم و طرفداران این بازیگر بسیار دیر به دیر تصاویر و اطلاعاتی از این هنرمند را مشاهده کنند. هر ساله پیروز فر با ظاهری جدید و متنوع در جشنواره ها حضور پیدا می کند؛ همین موضوع سبب شده است تا رسانه ها از آن سو استفاده کنند و هر بار با تیترهای عجیب سعی در جذب مخاطب کنند.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

پارسا پیروز فر تا به حال جوایز بسیار زیادی را از جشنواره ها و مسابقات مختلف برنده شده است. در سال 1379 او نامزد تندیس زرین برای بهترین بازیگری مرد فیلم شیدا شد. این فیلم جز اولین کارهای سینمایی پیروز فر محسوب می شد و این نامزدی برای او افتخاری تکرار نشدنی به حساب می آمد. در سال 1383 پارسا پیروز فر پس از چند سال کاندید شدن برای بازی در فیلم ها و سریال های مختلف توانست برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم زیبا مهمان مامان شود. او این جایزه را در هشتمین جشن خانه سینما برنده شد و در حقیقت اولین جایزه و افتخار واقعی این بازیگر در آن زمان بود.

در سال 1384 پارسا جایزه بهترین بازیگر مرد را برای فیلم اشک سرما از جشنواره فیلمی که در دهلی نو بود، برنده شد و این دومین جایزه و اولین افتخار بین المللی این بازیگر شد. فیلم اشک سرما به قدری زیبا و افتخار آفرین بود که پیروز فر در سال بعدش، سال 1385 توانست برای بازی در آن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد خارجی در جشنواره بین المللی خروس زرین و صد گل در کشور چین شود.

تا سال 1389 پیروز فر را بیش تر در سریال های تلویزیونی دیدیم و به همین دلیل خیلی از این بازیگر توانمند در جشنواره ها و مسابقات خبری نبود؛ تا آن که در سال 1389 این بازیگر برنده جوایزی از قبیل جایزه بهترین بازیگر مرد از شبکه جهانی جام جم برای سریال موفق در چشم باد شد. این تنها جایزه پیروز فر برای بازی در سریال در چشم باد نبود؛ او در همان سال تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از دوازدهمین جشن دنیا تصویر از آن خود کرد و افتخار بزرگی را در کارنامه حرفه ایش رقم زد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

پارسا پیروزفر در دورهمی و خندوانه و هیچ برنامه دیگری برای مصاحبه شرکت نکرده است. او تا به حال به برنامه های زیادی دعوت شده است ولی در این سال ها نشان داده است که خیلی اهل مصاحبه نمی باشد. البته این نکته نیز مهم است که پارسا پیروز فر ساکن کشور آمریکا است و خیلی توانایی حضور در هر زمان و در هر برنامه ای را ندارد. بسیاری از سایت های اینترنتی و شبکه های تلویزیونی دوست دارند تا بتوانند برای اولین بار با این بازیگر توانمند و محبوب مصاحبه ای داشته باشند.

پارسا پیروزفر اهل کجاست؟

پارسا پیروز فر در شهر تهران به دنیا آمده است. همان طور که در قبل اشاره کردیم از خانواده و زندگی این هنرمند اطلاعات زیادی در اینترنت و فضا مجازی موجود نمی باشد؛ به همین دلیل در این باره نمی توان موضوعات زیادی را بیان کرد. تنها نکته موجود درباره زندگی او شباهت چهره خواهر پارسا پیروزفر به چهره خود پارسا است. اخلاق پارسا پیروزفر در این سال ها به گونه ای بوده است که تمامی اطرافیان می دانند نباید از او انتظار توضیحات و جنجال ساختن درباره زندگی خصوصیش باشند و در اصل ضعف پارسا پیروزفر همین مسائل شخصی او می باشد. پارسا به شدت عاشق شمال کشور است و احتمال می رود که نسبت او به این شهرها بر گردد. امروزه پارسا پیروز فر در کشور آمریکا به تنهایی زندگی می کند و تنها برای ایفای نقش در فیلم و سریال های ایرانی، به کشورمان می آید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد پارسا پیروزفر چه تاریخی است؟

    پارسا در تاریخ 22 شهریور ماه سال 1351 در شهر تهران به دنیا آمده است.

  2. پیج اینستاگرام پارسا پیروزفر با چه اسمی موجود است؟

    پیج اینستاگرام این بازیگر با نام parsapirou وجود دارد و او بیش از 338 هزار نفر فالوور دارد.

  3. بیماری پارسا پیروزفر چیست؟

    پارسا پیروزفر هیچ بیماری ندارد و تیتر هایی از قبیل بیماری پارسا پیروزفر و پیر شدن ناگهانی این بازیگر، همگی تیترها و حاشیه های زرد این هنرمند تلقی می شوند.

  4. پارسا پیروزفر در چه کشوری زندگی می کند؟

    امروزه پارسا پیروزفر در کشور آمریکا به تنهایی زندگی می کند و تنها برای ایفای نقش در فیلم و سریال های ایرانی، به کشورمان می آید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید