رکوردهای تتلو در یوتیوب، اینستاگرام و کنسرت های خود که در گینس ثبت شده اند

همان طور که می دانید امیر تتلو (مدیر سایت تتل بت) یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد قصد داریم درباره رکوردهای تتلو صحبت کنیم.

تتلو اکنون در ترکیه زندگی می کند این خواننده طی فعالیت خود در موسیقی توانسته رکوردهای زیادی را به دست بیاورد و نام خود را در رکوردهای گینس وارد کند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی را درباره رکوردهای این خواننده محبوب و مشهور به شما بدهیم.

رکوردهای تتلو در گینس شامل چه مواردی می باشد؟

رکوردهای تتلو در گینس شامل چه مواردی می باشد؟

امیر حسین مقصود لو با نام هنری امیر تتلو یکی از خواننده هایی می باشد که رکورد های بسیار زیادی را به نام خود دارد نمونه ای از این رکورد ها را می توان به این صورت نام برد، رکورد تعداد لایک ها و کامنت های امیر تتلو در اینستاگرام و رکورد دنبال کننده های وی در اینستاگرام و تلگرام و رکورد هایی در موسیقی همچنین در دیس و دیس بک هایی که داده است، تمام این موارد جزو تعدادی از رکورد هایی می باشد که این خواننده تا به حال به آن دست پیدا کرده است. لذا در ادامه این متن همراه ما باشید تا به توضیح تعدادی از بهترین رکوردهای تتلو در موسیقی بپردازیم.

رکورد کامنت

امیر تتلو توانست رکورد کامنت جهان را در اینستاگرام بشکند. این رکورد با شش میلیون کامنت متعلق به کایلی جنر بوده است که توسط امیر تتلو با حدود ده میلیون کامنت در عرض یک هفته این رکورد شکست، لذا این کامنت ها بعدا به حدود هجده میلیون کامنت نیز رسیده است که حدود شش میلیون اختلاف میان رکورد امیر تتلو و کایلی جنر وجود دارد. همچنین جالب است بدانید تعداد بازدید ها و لایک های این پست خود یک رکورد دیگر است که با حدود هفت میلیون بازدید رو به رو شده است، تا کنون هیچ ایرانی ای به هفت میلیون بازدید دست نیافته بوده است.

رکورد اجرا شش سبک

این خواننده تنها خواننده است که بیش از شش سبک را اجرا می کند و تمام شعر ها و ملودی هایش از خودش می باشد رکوردهای تتلو در موزیک بسیار بالا می باشد، لذا سبک اصلی امیر تتلو آر اند بی می باشد. امیر تتلو اولین کسی می باشد که این سبک را به صورت اصولی و درست در ایران خوانده است و به همین منظور او را پدر سبک آر اند بی می خوانند. تتلو در شش سبک: پاپ، رپ، هوس، جاز، آر اند بی و سبک تلفیقی تتلیتی آهنگ هایی را خوانده است. سبک تتلیتی، سبکی می باشد که تتلو در آن سبک رپ، پاپ و آر اند بی را با یکدیگر مخلوط کرده و در یک آهنگ از تمام این سبک ها استفاده می کند که به این سبک، سبک تتلیتی نام داده است.

رکورد بازدید

امیر تتلو تنها شخص ایرانی می باشد که طرفداران بسیار بالایی را دارد و به همین منظور بازدید های وی در صفحات شخصی خود بسیار بالاست، جدا از صفحات شخصی این شخص با حضور در مصاحبه های مختلف توانسته بیشترین بازدید را برای آن شبکه ها به رقم بیاورد از جمله این مصاحبه ها، مصاحبه جعبه سیاه می باشد که در قسمت سوم این برنامه امیر تتلو حضور پیدا کرد و در حدود 24 ساعت این برنامه بازدید 540 هزار تایی را داشته است.

این موضوع در حالی می باشد که مهمان قسمت اول بازدید 135 هزار تایی و مهمان قسمت دوم بازدید 215 هزار تایی را داشته است، لذا تتلو فقط در یک روز توانست بازدید 540 هزار را برای این برنامه کسب کند که در گذر زمان این بازدید به یک‌ میلیون بازدید نیز رسیده است. هر چند این آمار فقط مخصوص آمار صفحه شخصی آن برنامه بوده است و آمار دانلود های این برنامه از سایت های مختلف ذکر نشده است.

رکوردهای تتلو در اینستاگرام

همان طور که در این مقاله به رکوردهای تتلو پرداخته ایم، درباره رکورد های او در صفحه اینستاگرام نیز توضیحاتی داده شد لذا یکی از رکورد هایی که بسیار پر سر و صدا بوده است و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است، میلیونی شدن چند باره امیر تتلو در اینستاگرام بوده است، این خواننده پیجی با نام شخصی خود داشته است که حدود چهار میلیون دنبال کننده آن را دنبال می کرده اند اما به دلایلی صفحه اینستاگرام او بسته شد و تتلو پیج جدیدی را تشکیل داد.

پیج جدید او نیز برای بار دوم به چهار میلیون دنبال کننده رسید، سپس به دلیل بسته شدن دوباره پیج او، تتلو با نام فیک وارد اینستاگرام شد و در مدت تنها 17 ساعت پیج فیک تتلو به یک میلیون دنبال کننده رسید. این بسته شدن پیج های تتلو مداوم ادامه داشت و هر بار تتلو به دنبال کننده های میلیونی خود رسیده بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین رکوردهای تتلو شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر اطلاعاتی را کسب کنید و نگاهی به رکوردهای تتلو بیندازید.

رکورد دیس تتلو مربوط به کدام ترک است؟

رکورد دیس تتلو مربوط به کدام ترک است؟

تتلو تا به حال رکورد های زیادی را کسب کرده است او همچنین در آهنگ برزخ با دیس کردن 47 نفر توانست یک رکورد را به نام خود کسب کند، همچنین این خواننده سریع ترین دیس بک جهان را در ساعت 19:7 دقیقه با حدود سه ساعت و هفت دقیقه تکمیل و در ساعت 23:5 دقیقه به پایان رساند و توانست رکورد سریع ترین دیس بک جهان را کسب کند، این رکورد مربوط به آهنگ جوجه هنری می باشد که بسیاری از فن های تتلو در اینستاگرام به این دیس و دیسبک واکنش هایی را نشان دادند.

رکورد جدید تتلو چیست؟

می توان جدید ترین رکورد تتلو را به کنسرت او در استانبول نسبت داد که حدود هفت هزار نفر این کنسرت را به صورت زنده تماشا کرده اند و رکوردی به نام تتلو نوشته شده است، همان طور که می دانید امیر تتلو از بهترین خواننده های ایرانی می باشد که توانسته رکورد های متعددی را کسب کند لذا برای اطلاعات بیشتر درباره جدید ترین رکورد های وی می توانید در سایت های مختلف رکورد های این خواننده را بررسی کنید. لذا قابل ذکر است که رکورد های موسیقی ایران تماماً به دست امیر تتلو می باشد و تتلو در گینس توانسته افتخارات بالایی را کسب کند.

رکورد طولانی ترین آهنگ ایران نیز مربوط به آهنگ تتلو «من 3» تتلو می باشد که حدود بیست دقیقه تایم دارد، تعداد آهنگ های تتلو و رکورد های آن در آهنگ ها آن قدر زیاد می باشد که باید گفت تتلو تنها شخص همه فن حریف ایرانی می باشد که در هر زمینه ای رکوردی را با نام خود کسب کرده است.

رکوردهای تتلو چه حواشی به دنبال داشت؟

یکی از رکوردهای تتلو که بسیار حاشیه ساز شد رکورد مخاطبان او در لایو زنده اینستاگرامی بود که با نیم میلیون دنبال کننده توانست رکورد رونالدو بازیکن فوتبال را بزند، این در حالی بود که رونالدو یک فرد مطرح در کل جهان می باشد لذا تتلو فقط در بین ایرانیان مطرح می باشد. تتلو توانست با چهارصد هزار دنبال کننده بیشتر از رنالدو رکورد را از آن خود کند، لذا موضوع حاشیه ساز این رکورد مربوط به ندا یاسی می باشد که این رکورد به همراه ندا یاسی زده شده است و تتلو یک لایو مشترک را با ندا یاسی آغاز کرد و نیم میلیون نفر در این لایو حضور داشتند.

تتلو رکوردار طولانی ترین فیت است؟

ترک هنوزم از تتلو با همکاری دژاوو بند یا همان ارکیده بلند ترین فیت در تاریخ موسیقی ایران می باشد، این خواننده توانست با انتشار آهنگ هنوزم با همراهی ارکیده رکوردی دیگر را به نام خود ثبت نماید.

رکوردهای تتلو واقعی است؟

تمام رکورد های این خواننده واقعی می باشند و این موضوع با شکستن رکورد های پشت هم کاملا مشخص می باشد، که این خواننده توانایی های بسیار بالایی دارد و در هر زمینه ای موفق می باشد.

رکوردهای تتلو درمورد سبک های اجرایی رپ

رکوردهای تتلو درمورد سبک های اجرایی رپ

امیر تتلو تنها خواننده ای می باشد که می تواند بیش از شش سبک را اجرا نماید، این خواننده سبک هایی مانند، پاپ، رپ، هوس، جاز، آر اند بی و همچنین سبک تتلیتی که سبک ابداعی خودش می باشد فعالیت می کند.

رکوردهای تتلو در یوتیوب

این خواننده جزو اولین افرادی می باشد که هواداران خود را به سمت برنامه یوتیوب کشانده است و دلیل رفتن به این برنامه را به صورت کاملا روشن گفته است به دلیل مبلغی می باشد که برنامه یوتیوب به فعالان خود ماهانه پرداخت می کند. رکوردهای یوتیوب تتلو مربوط به پست آهنگ یه سرم به ما بزن بوده است که با حدود سیزده میلیون نظر فقط در چهار ماه توانست رکوردی را آن خود کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا این خواننده سبکی مخصوص به خود دارد؟

    سبک تلفیقی تتلیتی، سبکی می باشد که این خواننده با تلفیق چند سبک آن را ایجاد کرده است.

  2. آیا او در تلگرام نیز رکوردار می باشد؟

    بله، تتلو تنها خواننده ای می باشد که توانسته در چنل تلگرام خود دنبال کننده میلیونی داشته باشد.

  3. آیا تتلو کنسرت برگزار کرده است؟

    این خواننده اولین کنسرت خود را در گرجستان و دومین کنسرتش را در ترکیه برگزار که کنسرت ترکیه یکی از بهترین و پر بازدید ترین کنسرت به شمار رفت و توانست رکوردی را کسب نماید.

  4. این خواننده چند سال است که در عرصه موسیقی فعالیت می کند؟

    امیر تتلو حدود 16 یا 17 سال می باشد که در زمینه موسیقی فعالیت هایی را دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید