برنامه بازی های تیم اکسون + راهنمای شرط بندی روی این تیم

اکسون از باشگاه های شناخته شده در رشته بسکتبال آقایان و بانوان است که یکی از اعضا فدراسیون بسکتبال نیز به حساب می آید. این باشگاه متعلق به استان تهران می باشد و در زمینه مسابقات والیبال بانوان نیز فعالیت گسترده ای دارد.

بازیکنان معروف ایرانی در اکسون چه افرادی می باشند؟

بازیکنان معروف ایرانی در اکسون چه افرادی می باشند؟

بسکتبالیست های شناخته شده و حرفه ای باشگاه بسکتبال اکسون، تاکنون توانسته اند افتخارات بی شماری را برای این تیم بسکتبال به ارمغان آورند و موجب درخشیدن این تیم قدرتمند شوند.

محمد رضا تقی لو

محمد رضا تقی لو از بازیکنان مشهور تیم بسکتبال اکسون می باشد که به دلیل فعالیت های بی نظیر در رقابت های بسکتبال، در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال نیز حضور دارد.

میثم عابدی

از دیگر بازیکنان حرفه ای باشگاه این تیم، میثم عابدی می باشد. میثم عادی با قدی معادل ۲ متر و ۱۳ سانتی متر از بلند قامت ترین بسکتبالیست های حاضر در رقابت های بین المللی می باشد.

محسن مرادخانی

محسن مراد خانی بازیکنی مطرح در رشته بسکتبال است که یکی از اعضای سابق باشگاه مهرام به حساب می آید. وی هم اکنون با لباس باشگاه اکسون به رقابت می پردازد.

نوید خواجه زاده

نوید خواجه زاده بسکتبالیستی با اصالت مشهدی می باشد که تجربه حضور در تیم های آویژه صنعت و مهرام را داراست و یکی از اعضا کنونی این تیم می باشد.

متین مرشدی

از دیگر اعضا این باشگاه بسکتبال می توان به متین مرشدی اشاره کرد که یکی از بازیکنان نوجوان و حرفه ای این تیم می باشد و توانست در لیگ دسته اول به افتخار آفرینی مشغول شود.

برنامه بازی های اکسون را از کجا دنبال کنیم؟

برنامه بازی های اکسون را از کجا دنبال کنیم؟

جدول لیگ دسته یک بسکتبال ایران 99 1400 و رقابت های تیم بسکتبال اکسون، هم اکنون از طریق خبرگزاری های معتبر قابل مشاهده است. تاریخ دقیق شروع لیگ بسکتبال ایران و اخبار بسکتبال ایران را نیز می توانید در آدرس “تیم بسکتبال اکسون ویکی پدیا” مشاهده نمایید.

کدام بازیکنان امسال از اکسون جدا شدند؟

در لیست اسامی بازیکنان تیم بسکتبال اکسون ۱۴۰۰، نام برخی از بازیکنان قدیمی این باشگاه به چشم نمی خورد که برای دستیابی به نام این بازیکنان می توانید به لیست اسامی بازیکنان تیم بسکتبال اکسون ۹۹، مراجعه کنید.

کدام بازیکنان خارجی در اکسون بازی می کنند؟

در عکس تیم اکسون و همچنین فیلم تمرینات تیم اکسون بسکتبال، می توانید بازیکنان خارجی متعددی که قرار است در لیگ بسکتبال ایران با لباس این باشگاه به بازی بپردازند را مشاهده کنید.

زوران ورکیچ

زوران ورکیچ از بازیکنان بسکتبال اهل کرواسی است که در حال حاضر در دو فصل با لباس این باشگاه بسکتبال به میدان رقابت رفته است.

کیت اومرا

کیت اومرا از دیگر بازیکنان خارجی این باشگاه است که برای فصل جدید خریداری شده است. این چهره اصالتا اهل کشور نیجریه می باشد.

کورین هنری

کورین هنری از بازیکنان آمریکایی تبار تیم آویژه صنعت بود که برای یک فصل در این باشگاه حضور داشت و افتخارات بی شماری را کسب کرد.

کیس اموئرا

از دیگر چهره های هنر آفرین این باشگاه بسکتبال، کیس اموئرا می باشد که اصالتی آمریکایی و نیجریه ای دارد. وی یکی از چهره های پرافتخار تیم ملی نیجریه بود که توسط فدراسیون بسکتبال ایران برای این تیم انتخاب شد.

زوران بری

زوران بری از دیگر بازیکنان این تیم بود که در کرواسی متولد شد و در پست ۳ و ۴ برای این باشگاه بسکتبال ایرانی به رقابت پرداخت.

اکسون در لیگ برتر چه عملکردی دارد؟

اکسون در لیگ برتر چه عملکردی دارد؟

عملکرد عالی این باشگاه بسکتبال موجب شده تا هر ساله هم تیم بسکتبال آقایان و هم تیم بسکتبال خانم های اکسون به لیگ برتر راه پیدا کنند.

تیم بسکتبال اکسون چند عنوان قهرمانی دارد؟

مطابق با اخبار بسکتبال ایران، این باشگاه تا کنون قهرمانی های پی در پی را در لیگ برتر به دست آورده است. از بهترین قهرمانی های این تیم، قهرمانی در رقابت های جام برتر بسکتبال ایران می باشد.

باشگاه بسکتبال اکسون در جذب بازیکنان نوجوانان نیز فعالیت دارد؟

سرمربی این باشگاه در مصاحبه با پخش زنده فدراسیون بسکتبال ایران عنوان کرد که بر روی پرورش استعداد های نوجوان نیز تمرکز دارد و از بسکتبالیست های نوجوان در ترکیب تیم خود استفاده خواهد کرد.

سوالات متداول

  1. برنامه بازی های لیگ برتر بسکتبال را از کجا دنبال کنیم؟

    وب سایت های ورزشی، اخبار مربوط به بازی ها را شرح می دهند.

  2. کدام بازیکن آمریکایی به تیم اکسون پیوست؟

    کورین هنری از تیم آویژه به اکسون منتقل شد.

  3. باشگاه اکسون در کدام رشته های ورزشی فعالیت می کند؟

    در رشته بسکتبال و والیبال فعال می باشد.

  4. سرمربی این باشگاه بسکتبال کیست؟

    البرز آب کناری، سرمربی این تیم می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید