بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

رکورد سابسکرایب که در یوتیوب وجود دارد و امروزه بسیاری از مردم دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند. بیشتر افراد معروف فیلم ها و یا تمرین های آموزشی خود را در این نرم افزار به اشتراک می گذارند و یوتیوب زمانی که کاربر ها و بازدید های یک شخص معروف در این نرم افزار زیاد شود یک مبلغی را برای این افراد واریز می کند. افراد زیادی در این برنامه فعالیت می کنند و تا الان درآمد های خیلی زیادی را از آن خود کرده اند. کسانی که دوست دارند این افراد را بشناسند می توانند نام کاربری آن ها را در یوتیوب پیدا کنند و آن ها را دنبال کنند.

چه کسی رکورد بیشترین سابسکرایب را دارد؟

چه کسی رکورد بیشترین سابسکرایب را دارد؟

PewDiePie، شخصیتی معروف در نرم افزار یوتیوب می باشد که تا الان ۴۰ میلیون نفر دنبال کننده دارد و افراد زیادی این فرد را دوست دارند. ویدئو ها و فیلم های این شخص بیشتر بازی های ویدئویی و نحوه انجام آن ها می باشد که به بازدید خیلی زیادی رسیده است بازی های این فرد بسیار جذاب می باشد. این شخص یکی از این رکورد داران بیشترین تعداد دنبال کننده را در نرم افزار یوتوب را دارد، اما وی اولین نفری می باشد که ده میلیارد بازدید کننده دارد و این رقم در یوتیوب بسیار فوق العاده است. PewDiePie چند سالی است که محبوبیت بسیاری در شبکه های اجتماعی و یوتیوب به دست آورده است و علاوه بر ویدئوهای Let’s Play گاهی اوقات موضوعات در مورد زندگی شخصی خود می گذارد تا برای بازدید کنندگانش تنوع ایجاد کند.

این شخص الان با ۳۹ میلیون دنبال کننده در یوتوب و ۶.۵ میلیون دنبال کننده در توییتر می توان معروف ترین فرد در یوتیوب معرفی کرد. حتی چند وقت پیش این فرد با انتشار ویدئویی در مورد اعتراض مردم در مورد درآمدش را گذاشت و گفته بودند که این مبلغ از طریق بازی های اینترنتی کسب کردن خیلی زیاد است، اما خود این فرد کار خود را بسیار سخت می داند و این مبلغ را حق خود می داند و گفته است که جای هیچگونه اعتراضی وجود ندارد و تا الان این فرد رکورد سابسکرایب یوتیوب را از آن خود خود کرده است.

بیشترین سابسکرایب یوتیوب در ایران

فرشاد سایلنت یکی از معروف ترین افرادی است که در یوتیوب درآمد کسب می کند و فعالیت های خیلی زیادی در یوتیوب دارد . این فرد ایرانی است و نام اصلی او فرشاد دهقانی می باشد او با انتشار ویدئوهای خنده دار و سرگرم کننده اش مخاطبان زیادی را به خود به سمت خود جذب کرده است و می توان گفت که اولین نفری است که یکی از بهترین کانال های یوتیوب ایرانی را به نام خود ثبت کرده است این فرد تا الان 308 هزار نفر دنبال کننده دارد. طرفداران و مخاطبان فرشاد سایلنت، ارتش سایلنت گفته می شوند. فرشاد سایلنت یکی از افراد ایرانی می باشد که الان در کشور سوئد اقامت دارد و قبل از آن در ترکیه ساکن بوده است و در آن جا با بسیاری از یوتیوبرها آشنا شده بود و با آن ها کار می کرد و این کار او باعث شد که تجربه خیلی زیادی را به دست بیاورد و زمانی که به کشور سوئد رفت کار خود را شروع کرد و الان هم یکی از بهترین افرادی است که در این نرم افزار فعالیت می کند. این فرد معروف ترین یویتوبر های جهان نامیده شده است.

کدام یک از بازیگران مشهور رکورد دار سابسکرایب هستند؟

رکورد بیشترین بازدید و سابسکرایب یوتیوب در 24 ساعت

رکورد کامنت یوتیوب و رکورد بیشترین بازدید یوتیوب مربوط به بازی های اینترنتی و ویدئو های آموزشی و سر گرمی ها بوده است. این روز ها بیشتر افراد معروف از یوتیوب استفاده می کنند مانند ورزشکاران و بازیگران و یا خوانندگان این افراد فیلم های آموزشی مانند تمرین و یا آهنگ های خود و فیلم های کنسرت خود را در این نرم افزار به اشتراک می گذارند و درآمد کسب می کنند.

قوانین بازدید یوتیوب

یوتیوب قوانین های زیادی دارد که برای کاربران خود گذاشته است و اگر کسی خواسته باشد از این نرم افزار استفاده کند و درآمد کسب کند باید به قوانین آن احترام بگذارد. قانون ها یوتیوب عبارت است از کپی رایتر نکردن: این یکی از قوانین مهم یوتیوب است که اگر شما ویدئویی را بدون اجازه کسی کپی کنید کانال یوتیوب شما بسته می شود. قانون دیگر یوتیوب مربوط به آپلود کردن ویدئو است: باید در یوتیوب حجم ویدئو شما فقط 2 گیگابایت باشد و زمان ویدئو شما باید فقط 15 دقیقه باشد. قانون دیگر مربوط به سابسکرایب ها است که اگر کسی با سابسکرایب جعلی وارد یوتیوب شود یوتیوب او سریعاً حذف یا بسته می شود. قانون دیگر مربوط به درخواست از بازدیدکنندگان است، در یوتیوب شما اجازه ندارید از کسی درخواست کنید که از یوتیوب شما بازدید کنند و آخرین قانون یوتیوب مربوط به کلیک بر روی تبلیغات از طرف شما است: شما به هیج وجه اجازه ندارید که از کسی بخواهید که برروی تبلیغات شما کلیک کند زیرا با این کار یوتیوب این موضوع را سریعاً متوجه می شود که از طرف شما است و کانال شما را ممنوع می کند.

کدام یک از خوانندگان رکورد دار سابسکرایب هستند؟

بیشتر خوانندگان ما در یوتیوب عضو هستند و آهنگ ها و فیلم کنسرت های خود را برای بینندگان به اشتراک می گذارند و مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند، در این مقاله چند مورد از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

رکورد سابسکرایب ابی

ابی خواننده بسیار قدیمی ایرانی است که ساکن آمریکا می باشد و او چند سال است که در یوتیوب عضو است و تا الان افراد زیادی به خود جذب کرده است. این خواننده با به اشتراک گذاشتن آهنگ ها و فیلم کنسرت های خود در یوتیوب توانسته است رتبه خوبی در یوتیوب داشته باشد.

اندی

اندی هم یک خواننده خیلی خوب است که چند سال است در یوتیوب عضو است و از طریق آهنگ ها و فیلم کنسرت های خود رتبه خیلی خوبی در یوتیوب به دست آورده است.

آرش

آرش یکی از خواننده های ایرانی است که ساکن خارج است و چند سالی است که فیلم ها و و آهنگ های خود را در یوتیوب به اشتراک می گذارد و تا الان طرفداران زیادی ایشان را در این نرم افزار دنبال می کنند و فیلم کنسرت های این خواننده در یوتیوب به اشتراک گذاشته است و شما خیلی راحت می توانید فیلم کنسرت های او را ببینید.

حواشی رکورد داران سابسکرایب در یوتیوب

کدام یک از بازیگران مشهور رکورد دار سابسکرایب هستند؟

بازیگران زیادی در این نرم افزار فعالیت می کنند و افراد زیادی هم هستند که هم بازیگر هستند و هم با فعالیت کردن در این نرم افزار درآمدکسب می کنند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یک بازیگر بسیار مشهور است که کمترکسانی هستند که این بازیگر را نشناسند و این بازیگر خیلی وقت است که عضو یوتیوب است و تا الان افراد زیادی این بازیگر را دنبال می کنند و تعداد بازدید های بازیگر در یوتیوب بسیار بالا است.

رایان هیگا

رایان هیگا که با پروفایل Nigahiga در یوتیوب فعالیت می کند یک کمدین آمریکایی می باشد که در بسیاری از فیلم های آمریکایی بازی کرده است و الان او با ویدئو های جذاب و خنده داری که در یوتیوب به اشتراک می گذارد به رکود بیش از ۲ میلیارد بازدید کننده را به خود اختصاص داده است و درآمد این فرد بسیار بالا است. این فرد را بسیاری از افراد می شناسند و تا الان طرفداران خیلی زیادی در یوتیوب به خود جذب کرده است.

یان اندرو هیکاکس و آنتونی پادیلا

این افراد زوج کمدین آمریکایی هستند که در یوتیوب فعالیت می کنند و آن ها با نام Smosh در یوتیوب مشهور شده اند. یوتیوب آن ها تا الان به بیش از ۵.۴ میلیارد مخاطب داشته است و افراد زیادی این زوج را در فیلم ها آمریکایی می شناسند و آن ها را در یوتیوب دنبال می کنند و این زوج معروف رکورد خیلی بالایی را در یوتیوب به خود اختصاص داده اند و مشهور شده اند.

حواشی رکورد داران سابسکرایب در یوتیوب

حواشی های خیلی زیادی در مورد رکورد داران سابسکرایب در یوتیوب وجود نداشته است که عده ای در مورد تعداد بازدید های بعضی افراد اعتراض کرده اند که این افراد تقلب کره اند تا تعداد بازدید آن ها بیشتر شود یا افراد دیگری که در یوتیوب بازی اینترنتی و سرگرمی درست می کنند و درآمد خیلی زیادی دارند مردم به درآمد آن ها اعتراض کرده اند که همه آن ها این اعتراض ها را رد کرد اند وگفته اند که این درآمد ها حق ما است و جای هیچگونه اعتراضی وجود ندارد.

سوالات متداول

  1. آیا ایرانی ها هم رکورد سابسکرایب هستند؟

    بعضی افراد مشهور ایرانی مانند بازیگران یا خوانندگان در این برنامه عضو هستند و بازدید کننده زیادی تا الان داشته اند.

  2. چرا رکورد سابسکرایب تا این حد برای افراد مهم است؟

    رکورد سابسکرایب در دنیای اینترنتی امروز بسیار مهم است و هر چقد تعداد این رکورد بالاتر باشد درآمد افراد بیشتر می شود.

  3. رکورد سابسکرایب به چه کسانی تعلق می گیرد؟

    رکورد سابسکرایب به افرادی که فعالیت خیلی زیادی در یوتیوب دارند و تعداد بازدید کانال آن ها بیشتر است تعلق می گیرد و به آن ها هزینه ای به دلار داده می شود.

  4. آیا افرادی هستند که این رکورد سابسکرایب را از آن خود کرده اند؟

    رکورد سابسکرایب را افراد خیلی زیادی به دست آورده اند و این رکورد را بیشتر افراد معروف مانند بازیگران و خوانندگان و یا ورزشکاران از به دست آورده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید