لیست بازیگران منشوری سینمای ایران + عکس های حاشیه ساز آن ها

در این مقاله قصد داریم شما را با بازیگران منشوری آشنا کنیم. قطعا تا به امروز با واژه منشوری بسیار آشنا هستید. این واژه که معمولا برای افرادی که با پوششی خلاف قانون حضور پیدا می کنند استفاده می شود، امروز بر روی بازیگران قرار دارد. اطلاعاتی درمورد این که چگونه وارد دسته منشوری شده اند و اصلا چرا به آن ها این لقب ارائه داده شده است. با ما همراه باشید تا با این دسته از بازیگران بیشتر آشنا شوید.

بازیگران منشوری چه افرادی می باشند؟

بازیگران منشوری چه افرادی می باشند؟

اگر تا به این جا نیز هنوز با واژه منشوری آشنا نشده اید، باید بگوییم که هر بازیگری که کاری خلاف قانون به لحاظ پوشش و یا نوع انتشار فیلم یا عکس از او سر بزند، به او لقب منشوری را می دهند. یعنی این بازیگر احتیاج به سانسور دارد و یا این که دیگر نمی تواند در عرصه بازیگری فعالیت داشته باشد. برای شما در این قسمت تعدادی از بازیگران را به همراه علت منشوری شدن آن ها را ارئه می دهیم. با ما همراه باشید.

ریحانه پارسا

کاملا در جریان هستید که اصلا چرا ریحانه پارسا امروزه نامش بسیار بر سر زبان ها است. وی با مهاجرت کردن به ترکیه و منتشر کردن عکس ها و فیلم های نامناسب از خودش، سوژه رسانه ها شده بود. وی به دلیل این که کاری خلاف قانون انجام داده است، به عنوان یکی از بازیگران منشوری از او یاد می شود. تمامی آرشیو های صدا و سیما که این بازیگر در آن ها ایفای نقش کرده است پاک شده و پس از چند سال نیز فیلم گشت ارشاد 3 با بازی این فرد توانست مجوز پخش بگیرد.

سارا فرقانی

اگر طرفدار سریال پایتخت باشید، قطعا نام و چهره سارا فرقانی را رد کنار خواهرش که در ادامه نیز به او می پردازیم مشاهده کرده اید. این دو بازیگر که تابعیت کشور کانادا را دارند، فیلمی از آن ها در حال شنا کردن منتشر شد که باعث شد وجه آن ها در صدا و سیما تحت الشعاع قرار بگیرد. به همین دلیل در حال حاضر سارا فرقانی اجازه کار در صدا و سیما ایران را ندارد.

نیکا فرقانی

نیکا فرقانی نیز خواهر سارا فرقانی می باشد. همان طور که در عنوان قبلی به آن اشاره کردیم، فیلم منتشر شده این دو خواهر در استخر باعث شد تا آن ها نیز جزء بازیگران جوان منشوری قرار بگیرند. پس از آن هم چنین عکس ها و فیلم هایی از این دو خواهر در کنار پسران مختلف نیز منتشر شد که باعث شد به ماجرای منشوری شدن آن ها بیش از قبل قوت ببخشد.

محسن افشانی

محسن افشانی یکی از بازیگران و مجری های خوب کشور ایران بود. وی زمانی که اقدام به ازدواج کرد و عکس های عجیبی که از خود و همسرش منتشر کرد، باعث شد تا خبر هایی مبنی بر این که وی نیز قرار است جزء بازیگران منشوری قرار بگیرد به وجود آید. برعکس ذهنیت عموم مردم، بازیگران مرد حتی بازیگران مرد مذهبی ایران نیز می توانند جزء بازیگران منشوری قرار بگیرند و محسن افشانی نیز یکی از این دسته از افراد است. او زمانی که شروع کرد خود را با شاخ های مجازی مانند داوود هزینه مقایسه کند، بحث های بسیاری به وجود آمد و همین موضوع باعث شد تا از سوی پلیس حکم جلب او منتشر شود.

فاطمه معتمد آریا

فاطمه معتمد آریا نیز یکی از بازیگران قدیمی ایرانی می باشد که به تازگی نام او سوژه مردم شده است. او زمانی که در یک جشنواره فیلم در خارج از کشور حضور یافت، با پوشش متفاوتش باعث شد تا تمامی نگاه ها و حواس ها به او جلب شود. انتظار می رفت که وی با یک پوشش اسلامی ظاهر شود. اما دامن کوتاه وی و هم چنین کشف حجاب کردنش باعث شد تا نام او نیز در کناربازیگران معروف ایرانی که منشوری هستند قرار بگیرد.

سحر قریشی

سحر قریشی نیز اما کمی متفاوت تر ظاهر شد! وی زمانی که خبر ازدواجش با مهدی طارمی انتشار یافت، پس از آن فیلمی از وی که در تخت خواب به همراه این بازیکن فوتبال است نیز انتشار یافت! به همین دلیل باعث شد تا برای زمانی از عرصه فیلم و سریال به دور باشد. با گذر زمان اما این موضوع حل شد و وی در حال حاضر در سریال نیسان آبی ایفای نقش می کند.

عکس های بازیگران منشوری را در کجا ببینیم؟

اصلا عکس منشوری چیست و چرا مردم دوست دارند تا این عکس ها را مشاهده کنند؟ عکس منشوری از بازیگران، در واقع عکس هایی از آن هاست با پوشش متفاوت و یا بدون پوشش. به همین دلیل است که مردم علاقمند به مشاهده کردن عکس هایی هستند که با پوشش معمولی فرق دارد. شما می توانید این عکس ها را به راحتی مشاهده کنید. کافیست در قسمت جست و جو گوگل آن ها را جست و جو کنید و یا از صفحه اینستاگرام آن ها کمک بگیرید. در ادامه این مطلب، چگونگی ورود به صفحه اینستاگرام آن ها را برای شما ارائه می دهیم.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران منشوری

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران منشوری

حال یکی از سوال هایی که وجود دارد این است که چگونه می توان به صفحه اینستاگرام این بازیگران دست پیدا کرد؟ راه هایی که می توانیم به شما معرفی کنیم، جست و جو در گوگل و یا اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. می توانید در گوگل، نام این بازیگر را به همراه کلمه اینستاگرام در کنار هم جست و جو کنید و سپس منتظر شوید تا صفحه اینستاگرام وی برای شما نمایان شود. البته این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است بازیگر مورد نظر در این اپلیکیشن فعالیت نداشته باشد. روش دوم نیز جست و جو نام این بازیگران در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. هر دو روش می توانند شما را در کسری از ثانیه به مقصد مورد نظر برسانند.

مجازات بازیگران منشوری

این که آیا مجازاتی برای بازیگران منشوری وجود دارد یا خیر، بحثی است که همواره بین مردم وجود دارد. برخی از مردم این نظر را دارند که چرا همواره قانون برای مردم است و نه برای بازیگران و یا این که آیا زمانی که یک فرد در شهر به جرم بد حجابی مجازات می شود، همین مجازات نیز برای بازیگران هم وجود دارد یا خیر. با مشاهدات این گونه به نظر می رسد که مجازاتی با توجه به ماده های مختلف قانون وجود دارد، اما این که واقعا این مجازارت ها انجام می شود یا خیر، سوالی است که تا به امروز به آن پاسخی داده نشده است.

توقیف فیلم های بازیگران منشوری

توقیف فیلم های بازیگران منشوری

بسیاری از این بازیگران مانند ریحانه پارسا، زمانی که در یک فیلم ایفای نقش می کنند و پس از انتشار این فیلم اقدام به مهاجرت و یا کشف حجاب می کنند، باعث می شود تا روند فیلم مختل شده و پخش آن توقیف شود. حتی اگر در این فیلم ها بازیگران مذهبی ایران نیز ایفای نقش کرده باشند هم باز هم نمی تواند مشکلی را حل کند. البته در برخی از مواقع، این مشکلات پس از چند سال گذشت از ساخت فیلم ها رفع می شود. اما در برخی از مواقع نیز فیلم هیچ موقع به پخش عمومی نمی رسد و معمولا از طریق پخش خصوصی منتشر می شود که کاری خلاف قانون است.

فاسد ترین بازیگران سینمای ایران 

همواره گفته می شود که فساد اخلاقی بازیگران زن سینمای ایران بیشتر از مردان است و انگشت اشاره همواره به سوی زنان عرصه سینما می باشد، با این که این گونه نیست. مردان بسیاری نیز وجود دارند که در این زمینه فعالیت کرده و فساد را راه اندازی کرده اند. نمی توان در این قسمت به نام خاصی اشاره کرد، زیر ممکن است بدتر از اتفاق هایی که یک نفر باعث افتادن آن ها شده است نیز افتاده باشد، اما هنوز اخباری از آن منتشر نشده باشد. پس بهتر است بیشتر به دنبال بهترین ها بود تا بدترین ها و حواشی. به عنوان مثال بازیگران پزشک ایرانی بسیاری وجود دارند که می توانیم آن ها را الگو خود قرار داده و مانند آن ها به پیشرفت برسیم.

حاشیه های تیپ منشوری بازیگران ایرانی در جشنواره ها

حاشیه های تیپ منشوری بازیگران ایرانی در جشنواره ها

معمولا بیشتر حواشی از زمانی شروع می شود که بازیگران اقدام به حضور در انواع جشنواره ها می کنند و از این طریق باعث می شوند تا تمامی مردم آن ها را به راحتی مشاهده کنند. این جشنواره ها ممکن است در داخل و یا خارج از ایران باشد. معمولا جشنواره های خارجی که بازیگران ایرانی در آن ها حضور دارند، حواشی بیشتری را با خود به همراه دارند. زیرا بازیگران ایرانی قصد دارند که پوشش ایرانی را با پوشش اروپایی ترکیب کنند و به همین دلیل ممکن است برخی از قوانین پوشش ایرانی نقض شود. می توانید عکس های این حواشی را با جست و جو تصاویر گوگل مشاهده کنید.

سانسور بازیگران منشوری در صدا و سیما 

در برخی از مواقع، سریال هایی از بازیگران در صدا و سیما در حال پخش است، اما به یک باره خبر هایی باعث می شود تا بازیگرانی که در این سریال در حال ایفای نقش هستند، جزء بازیگران منشوری قرار بگیرند. در این صورت یا پخش سریال متوقف می شود و یا پخش کننده مجبور به سانسور این بازیگر ها می شود. مانند قسمت آخر سریال پایتخت که ما دیگر شاهد بازی سارا و نیکا قرفانی نبودیم و تنها صدای آن ها را می شنیدیم.

افزایش فالوور بازیگران منشوری و کسب درآمد از آن 

افزایش فالوور بازیگران منشوری و کسب درآمد از آن 

برای این موضوع نمی توانیم بگوییم که بازیگران فقیر ایرانی می خواهند با منشوری شدن به افزایش فالوور بپردازند، زیرا ما در ایران تقریبا هیچ بازیگر فقیری را نداریم و تمامی آن ها دارای درآمد بسیار بالایی هستند! پس می توان گفت بیشتر برای دیده شدن، این بازیگر ها دست به کار های متفاوت می زنند. برخی از آن ها با جذب تعداد زیادی از فالوور، به کسب درآمد از طریق تبلیغات اینستاگرامی می پردازند. برخی نیز اما ناخواسته باعث می شوند تا افراد زیادی به فالوور های آن ها اضافه شوند.

سوالات متداول

  1. به چه دلیل می گوییم بازیگری منشوری است؟

    زمانی که یک بازیگر سعی دارد با پوشش نامتعارف خود را نشان دهد و یا اقدام به مهاجرت و کشف حجاب کامل می کند، می گوییم این بازیکر منشوری است.

  2. از چه طریقی می توانیم این بازیگران را بشناسیم؟

    با جست و جو نام این بازیگران در گوگل و یا جست و جو عنوان این مقاله می توانید تعداد بیشتری از این بازیگران را بشناسید.

  3. چگونه می توان عکس های بازیگران منشوری را به راحتی مشاهده کرد؟

    با استفاده از صفحه اینستاگرام آن ها و یا استفاده از جست و جو گوگل می توانید عکس های این بازیگران را به راحتی مشاهده کنید.

  4. معمولا حواشی این بازیگران از چه راهی شروع می شود؟

    معمولا حواشی بازیگران منشوری از حضور آن ها در جشنواره ها علی الخصوص جشنواره های خارج از کشور به وجود می آید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید