لیست 50 رپر برتر 1400 که بیشترین پخش آهنگ در اسپاتیفای را داشته اند

رپ دسته ای از ژانر موسیقی است که در سال ۱۹۷۰ میلادی پدید آمده است، گفته می شود در آن زمان از این ژانر موسیقی برای مبارزه با تبعیض های نژادی و اعتراض به حکومت استفاده می کردند. رپ تقریبا ۶۰ سال است که رواج پیدا کرده است و سبکی قدیمی به حساب می آید. به مرور زمان و با زیاد شدن تکنولوژی و اینترنت تقریبا از سال ۲۰۰۰ میلادی به بعد که شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و سایت های مختلف، سبک رپ از مهم ترین سبک های موسیقی شد و گسترش زیادی پیدا کرد. رپ ایرانی نیز هم اکنون جزء آهنگ های پرطرفدار در ایران می باشد که به زبان فارسی گفته می شود و تا حدودی متاثر و الگو گرفته از رپ آمریکایی است، اما خیلی از خصوصیات و ویژگی های رپ آمریکایی را ندارد. در ادامه این مقاله به مطالب بیشتری در مورد رپ فارسی و خارجی و 50 رپر برتر 1400 معروف این نوع موسیقی می پردازیم، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

50 رپر برتر در سال 1400 چه افرادی بودند؟

50 رپر برتر در سال 1400 چه افرادی بودند؟

در قسمت زیر به 50 رپر برتر در سال 1400 اشاره خواهیم کرد.

یاس

یاس با نام اصلی یاسر بختیاری متولد ۳۰ خرداد ماه سال ۱۳۶۱ از تالش استان گیلان می باشد. وی اولین نفر از 50 رپر برتر 1400 می باشد. این رپر پر آوازه و با استعداد، در بین مردم به شدت محبوب است و به دلیل آهنگ های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی که در قالب رپ به گوش جهان می رساند شهرت فراوانی پیدا کرده است. بیشتر آهنگ های یاسر بختیاری ملقب به یاس اعتراض به مشکلات و نگرانی های جامعه مثل بیکاری، ظلم، طلاق، اعتیاد و غیره می باشد. یاسر بختیاری جز خوانندگان رپ فارسی ایران است که تاکنون برای چند تا از آهنگ های رپ خود مجوز پخش رسمی گرفته است. یکی از آلبوم هایی که یاس با مجوز رسمی فرهنگ و ارشاد پخش کرده است، آلبوم خیابانی نام دارد. این خواننده با آهنگ های بسیار شنیدنی و مشهوری مانند بارکد، بد میشم، پیاده میشم، من می جنگم و غیره در زمینه رپ باعث محبوب تر شدن نام خود در بین مردم شده است.

هیچکس

سروش لشکری ملقب به سروش هیچکس در تهران ۱۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد. وی دومین نفر از 50 رپر برتر 1400 می باشد. هیچکس رپ فارسی را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و از اعضای گروه ملتفت است و با دیگر رپر های ایرانی همکاری های زیادی داشته است.

حصین ابلیس

حسین رحمتی با نام هنری جدید حصین ابلیس و در گذشته با نام حسین ابلیس در ۱۲ مرداد سال ۱۳۶۷ متولد شد و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ شروع کرده است.

تتلو

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ است. تتلو ترانه ساز و خواننده حرفه ای هست که در بین مردم ایران محبوب و مشهور است‌. این خواننده هم اکنون در ترکیه زندگی می کند و حواشی زیادی دارد. آهنگ های زیادی از امیر تتلو منتشر شده که بسیار پرطرفدار است. این خواننده فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. از آهنگ های تتلو می توان به حرمسرا، تازیانه، من باهات قهرم و … اشاره کرد.

شاهین نجفی

شاهین نجفی با نام معروف شده شَراعظم شاهین در ۱۹ شهریور سال ۱۳۵۹ بندر انزلی به دنیا آمده است. این خواننده به نویسندگی نیز علاقه دارد و نویسندگی می کند.

طعمه

اردلان طعمه از رپر های ایرانی است که علاقه زیادی به سبک رپ دارد و در موسیقی رپ مهارت دارد، اولین کار خود را در ۱۸ سالگی با امیر تتلو آغاز کرده است.

رضا پیشرو

رضا پیشرو با نام اصلی رضا ناصری در سبک رپ فعالیت دارد و آهنگساز حرفه ای است که دارای دو آلبوم پرطرفدار می باشد، رضا پیشرو فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است.

رض

رض

از رپر های سرشناس ایرانی است که توانسته در آهنگ های خود از متن شاعران بزرگ مانند سهراب سپهری و نیما یوشیج استفاده کند و این کار متفاوت باعث معروفیت و محبوبیت بیشتر این خواننده در بین مردم شده است.

سپهر خلسه

این رپر معروف فعالیت خود را از ۲۲ سالگی آغاز کرده است و با آهنگ های رپ با متن های خیلی جذاب توجه بیشتر شنوندگان رپ را به خود جلب کرده است.

علی رضا جی جی

این رپر به دلیل صدا خاص و موزیک های بسیار جذابش به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین رپر های ایران شناخته می شود. این خواننده رپ بیشتر در آهنگ های خود در سبک گنگستا می باشد.

شایع

محمدرضا شایع زاده ۱۲ مرداد سال ۱۳۷۲ در شاه عبدالعظیم به دنیا امده و هم اکنون در تهران زندگی می کند. شایع که جدیدا به دلیل آهنگ های بسیار مدرن و جذاب بر سر زبان ها افتاده است، عضو همیشگی گروه کاغذ می باشد.

محمد بی باک

این خواننده رپ با نام اصلی محمد بهادری جز رپر های اول و قدیمی ایران می دانند که در سال ۱۳۸۱ کار خود را شروع کرد. موزیک رپ گله یکی از بهترین موسیقی های این خواننده می باشد. محمد بی باک مدت کمی با زد بازی در لندن همکاری داشت.

شاهین فلاکت

شاهین فلاکت از رپر های ایرانی است که با آهنگ من اومدم نام خود را بر سر زبان ها انداخت، این خواننده کار حرفه ای خود را در سال ۸۰ آغاز کرد.

بهزاد لیتو

بهزاد لیتو یکی از خوانندگان رپ معروف ایران است که ۲۹ سال سن دارد. این خواننده آهنگساز نیز می باشد و از سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده است.

دانلود آهنگ های 50 رپر برتر 1400

زد بازی

زد بازی گروهی از رپر های ایران که در ابتدا سامان ویلستون، مهراد هیدن و سهراب ام جی بودند و سپس در سال ۲۰۰۵ دو رپر دیگر به نام های سیجل و علیرضا جی جی به این گروه جذاب پیوستند. ترک های این گروه قدرتمند مورد توجه همه قرار گرفته است.

سهراب ام جی

سهراب مصطفوی ملقب به سهراب ام جی، در تهران متولد شده است. این رپر معروف همکاری های زیادی با رپر های ایرانی دارد.

حمید صفت

این خواننده رپر بسیار جذاب و محبوب با آهنگ های خیلی قوی و محتوای خاص توانسته نظر خیلی از شنوندگان رپ را به خود جلب کند. این خواننده با آهنگ های الو خدا و عجایب شهر معروفیت خود را دوچندان کرده است. حمید صفت ۲۸ ساله، توانسته با خوانندگان پاپ مانند علی لهراسبی، امیر عباس گلاب و غیره همکارای های موفقی داشته باشد.

سیجل

سیاوش جلالی با نام هنری سیجل، زاده ۱۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران است. سیجل در مصاحبه های خود گفته است آهنگ های ساسی را دوست دارد و سبک او بدون شک بهترین است‌.

ساسی

ساسی مانکن با نام شناسنامه ای ساسان حیدری یافته ۳۳ سال سن دارد و در اهواز متولد شده است. ساسی در سال۱۳۸۶با آهنگ رپ بندری و سال بعد با آهنگ معروف پارمیدا توانست معروفیت زیادی به دست آورد. این خواننده طی چند سال معروفیت حواشی زیادی داشته است یکی از جنجالی ترین حواشی های ساسی مانکن اسفند سال ۱۳۹۹ بود که با پخش آهنگ (تهران، توکیو) و حضور بازیگر پورن الکسیس تگزاس در موزیک ویدیو او سروصدا و انتقاد زیادی از سوی مردم داشت.

مهراد هیدن

مهراد مستوفی راد ملقب به مهراد هیدن جز گروه رپ زدبازی می باشد‌. مهراد هیدن با انتشار آلبوم صفر توانست به شهرت زیادی برسد. او متولد ۲۴ آذر ماه ۱۳۶۳ است و در تهران به دنیا آمده است. هیدن فعالیت رپ خود را در سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است.

فدایی

اشکان فدایی متولد آذر ۱۳۶۹ فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ آغاز نموده است. این رپر در سال ۱۳۹۰ آلبوم عدل با آهنگ های معروفی مانند ساز ما، یه عشق نقره ای ناجی، هم صدا رفیق، نمیدونم و … منتشر کرده است.

صادق

صادق با نام کامل صادق واحدی ۳۱ سال سن دارد. فعالیت اولیه خود را در زمینه رپ از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده است. صادق در سال ۱۳۹۱ دو آلبوم جذاب و شنیدنی به نام های کسی به نام خدا و سرباز خدا پخش کرد که جالب است بدانید در هردو این آلبوم سه رپر دیگر به نام های حصین، سوگند، جاستینا حضور افتخاری داشتند.

معروف ترین آهنگی های 50 رپر برتر 1400 کدامند؟

سوگند

سوگند سهیلی از رپر های خانم خارج از ایران می باشد. این رپر در اصفهان متولد شده است و ۳۴ سال سن دارد. هم اکنون سوگند در شهر لندن کشور انگلستان ساکن است. سوگند دیگر مسلمان نیست و دین و مذهب خود را به مسحیت تغییر داده است.

جاستینا از 50 رپر برتر 1400

جاستینا با نام اصلی فریماه حبشی زاده اصل متولد ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۸ در تهران است. او رشته بازیگری و تئاتر خوانده است و هم اکنون در زمینه آهنگ های رپ خوانندگی می کند.

عرفان پایدار

عرفان حاج رسولی ملقب عرفان پایدار، یکی از رپر های معروف ایران است که متولد ۱۲ مرداد سال ۱۳۶۲ است. عرفان پایدار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ شروع کرده است. این خواننده در سال ۱۳۸۶ اولین آلبوم خود را با نام، از خانه تا گور منتشر کرده است. عرفان‌ پایدار یکی از افرادی است که با همکاری رپر های دیگر موفقیت‌ های زیادی داشته است.

پوبون

پوبون با نام اصلی پوریا بندکداری ۲۸ سال سن دارد. ابتدا بازیگر بوده اما کم کم به خوانندگی علاقمند شده و حرفه خوانندگی را ادامه داده است. پوبون متاهل است و آهنگ رپ نیز می خواند.

سامی لو

سامی لو متولد سال ۱۳۷۴ است. این خواننده در زمینه رپ فعالیت می کند و هم اکنون در لندن ساکن است. این خواننده در گروه وانتونز نیز می باشد و همراه با دوست دخترش رها آهنگ های زیادی منتشر کرده اند.

سندی

شهرام خسروشاهی آذر ملقب به سندی در زمینه آهنگ های رپ، پاپ و بندری مشغول به فعالیت است. این خواننده ۶۴ سال سن دارد و در آبادان به دنیا آمده است. سندی قبل از انقلاب نیز خوانندگی کرده و با خوانندگان زیادی همکاری داشته است.

علی اوج از 50 رپر برتر 1400

علی اوج برادر تنی رضا پیشرو می باشد. این خواننده نیز در زمینه رپ کار می کند و بدون شک مشهوریت برادرش که تجربه سال ها آهنگسازی رپ و خوانندگی رپ را دارد در به شهرت رسیدن او بی تاثیر نبوده است. علی اوج خواننده رپ با استعداد ایران تاکنون آهنگ های زیادی منتشر کرده است.

جیدال

علی قنی نژاد با نام حرفه ای جیدال متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۷۰ است. جیدال در تهران به دنیا آمده است اما در پاریس کشور فرانسه هم اکنون ساکن می باشد. مادر اون نوازنده بوده است. او هم اکنون در زمینه رپ فعالیت می کند و موفق است.

تی دی از 50 رپر برتر 1400

محمد تی دی جز رپر های معروف و قدیمی است که در کار خود بسیار ماهر است. این خواننده به دلیل صدا و سبک جذابی که در آهنگ های خود استفاده می کند باعث محبوبیت و معروفیت او بین مردم شده است.

پایا از 50 رپر برتر 1400

پایا از خوانندگان رپ قدیمی ایران است که عقاید عجیبی دارد. اون معقتد است در مریخ به دنیا امده است. پایا متولد ۱۳۷۰ است و همکاری زیادی با گروه رپ پایدار دارد. این خواننده به گفته خودش از مصرف مواد مخدر لذت می برد و آهنگی در این مورد خوانده است.

پی ای از 50 رپر برتر 1400

این خواننده فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آعاز کرده و معروفیت خود را مدیون گروه وانتونز می باشد، چرا که این گروه تاثیر فراوانی در دیده شدن این خواننده داشته اند. پدی آی از رپر های نسل سوم ایران است و اکنون تنهایی فعالیت می کند.

آرتا از 50 رپر برتر 1400

آرتا وانتونز با گروه وانتونز همکاری می کند و متولد ۱۱ مهر ماه سال ۱۳۷۵ است.

رها از 50 رپر برتر 1400

رها وانتونز نیز یکی از خانم های موفق در حرفه رپ است. رها دوست دختر سامی لو یکی دیگر از رپر های ایرانی مقیم لندن می باشد که درباره اون در مطالب بالا اشاره شد.

آرمین ۲ ای اف ام از 50 رپر برتر 1400

آرمین زارعی در گذشته ملقب به آرمین ۲ ای اف ام بود که در زمینه رپ بسیار موفق بود و آهنگ های خیلی معروفی دارد. آرمین زارعی هم اکنون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد دارد و آهنگ های پاپ نیز می خواند. آرمین بسیار در بین جوانان و نوجوانان ایرانی پرطرفدار است.

توماج صالحی از 50 رپر برتر 1400

خواننده ایرانی در زمینه رپ می باشد. او از خوانندگان قدیمی رپ می باشد که سبک رپ او بسیار پر طرفدار بوده ولی خود او علاقه زیادی به خواندن و ترک های زیاد ندارد.

گامنو

گامنو

این خواننده آهنگ های رپ جذابی دارد. برای دانلود آهنگ های رپ این خواننده کافی است نام او را در گوگل سرچ کنید.

علیشمس از 50 رپر برتر 1400

این خواننده متولد ایران است و چندین سال پیش به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

سالومه ام سی از 50 رپر برتر 1400

سالومه ام سی جز خوانندگان رپ خانم می باشد که در حرفه خود بسیار موفق بوده است و آهنگ های قشنگ و جذابی دارد.

امینم از 50 رپر برتر 1400

امینم با نام کامل مارشال بروس مدرز سوم در ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ میلادی به دنیا آمده است. امینم یکی از بهترین و معروف ترین رپر ها و ترانه نویس های جهان می باشد. تندخوانی و خوانندگی فوق حرفه ای این خواننده باعث معروفیت و محبوبیت زیاد در بین مردم جهان شده است.

فیفی سنت از 50 رپر برتر 1400

کرتیس جیمز جکسون سوم، از رپر های معروف دنیا می باشد که کار حرفه ای خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرده است. این رپر موفق که تاکنون بشدت پرطرفدار بوده و کنسرت های او از بهترین کنسرت های جهان است، ۴۶ سال سن دارد.

کانیه وست

کانیه وست اهل اتالانتا، جورجیا می باشد، او ۴۴ سال سن دارد و هم اکنون در کالیفرنیا زندگی می کند. فعالیتش را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است.

اسنوپ داگ

کلوین کوردوزار بروداس جونیور با ۵۰ سال سن یکی از بهترین رپر های جهان می باشد. این خواننده با آهنگ های قوی و حرفه ای خود توانسته به محبوبیت و شهرت زیادی برسد.

توپاک

توپاک آمارو شروک با نام هنری توپاک در سال ۱۹۷۱ متولد و در سال ۱۹۹۶ به دلیل ترور درگذشت.

کاردی بی

کاردی بی با نام کامل بلکالیس مارلنیس آلمانذار متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۹۲ می باشد. کاردی بی رپ خوان، خواننده، ترانه سرا می باشد. شخصیت جالبی دارد و در جهان بسیار شهرت دارد.

ریویل

سید مهرک تقوی شیرازی با نام حرفه ای ریویل ایرانی تبار انگلیسی است که در زمینه رپ بسیار حرفه است. 38 سال سن دارد و در تهران متولد شده است.

علی سورنا

علی سورنا از رپر های بسیار محبوب در کشورمان ایران است. این خواننده به دلیل کار های حرفه ای و آهنگ های پرمفهوم در بین هوادارن و مخاطبانش به شدت مشهور شده است.

سینا ساعی

سینا ساعی متولد اردیبهشت ۶۷ می باشد. مردم او را به عنوان رپر معروف می شناسند و به آهنگ های او بسیار علاقمند هستند. به گفته خود سینا ساعی این معروفیت و مشهوریت را مدیون خشایار اس آر و سینا مافی می باشد.

سینا مافی

سینا مافی از همکاران و رفیقان سینا ساعی و خشایار اس آر می باشد. این خواننده رپ با گروه تیک تاک همکاری می کند و تاکنون آهنگ های زیادی منتشر کرده است.

عکس 50 رپر برتر در سال 1400

عکس 50 رپر برتر در سال 1400

سبک رپ مدت زیادی است به عنوان یکی از سبک مورد علاقه مردم و جوانان انتخاب شده است، خوانندگان این نوع ژانر موسیقی با آهنگ ها و کار های حرفه ای خود توانستند معروفیت و محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کنند. عکس های زیادی از بزرگان رپ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می شود. برای دیدن عکس های رپر های مجاز ایرانی و رپر های برتر ایران در سال ۱۴۰۰ می توان به گوگل و اینستاگرام مراجعه کرد.

آدرس پیج اینستاگرام 50 رپر برتر 1400 چیست؟

امروزه اینستاگرام به یکی از معروف ترین شبکه‌ های اجتماعی تبدیل شده است. مزایای این شبکه اجتماعی برای افراد و هواداران سلبریتی ها و خوانندگان بازدید از پیج آن ها است. علاقه مندان به رپ نیز می توانند در قسمت سرچ پیج اینستاگرامی خود پیج رپر های بسیار معروفی همچون یاس، حمید صفت، هیچکس، بهزاد لیتو و … را پیدا کنند.

معروف ترین آهنگی های 50 رپر برتر 1400 کدامند؟

آهنگ های زیادی برای شنوندگان و هواداران موزیک های رپ وجود دارد که می تواند در گوگل دانلود کنند، ما هم می توانیم در ادامه به شما چند اهنگ معروف از ۵۰ رپر برتر ایران در سال ۱۴۰۰ از نظر کاربران معرفی کنیم. آهنگ هایی مانند من می جنگم یاس، جعبه جادویی فدایی، این جا ایران بهرام، چرا بدی زدبازی و … اشاره کنیم، این آهنگ ها از نظر محتوایی و مفهومی بسیار مورد قبول شنوندگان رپر می باشد.

پر طرفدار ترین آلبوم های 50 رپر برتر 1400

رپر های معروف سال ۱۴۰۰ چه از نظر شنوندگان و علاقه مندان موزیک رپ انتخاب شده‌اند زیاد هستند و هر رپر با آلبوم حرفه‌ ای خود کار را سخت‌ تر کرده است و تمام آلبوم های رپ های ایرانی پرطرفدار هستند نمی توانیم آمار قطعی در ارتباط با پر طرفدار ترین آلبوم های رپ ۱۴۰۰ اعلام کنیم.

50 رپر برتر 1400 چه حاشیه هایی داشته اند؟

رپر های ایرانی که رتبه برتر در بین مردم را دارند با حاشیه‌ هایی روبرو هستند که خیلی از این حاشیه ها دروغ و کذب و بعضی از آن ها نیز واقعیت تبدیل می شوند. افرادی مانند ساسی مانکن و تتلو از خوانندگان رپ هستند که در طی سال های اخیر حاشیه‌ هایی داشتند. کل کل ها و دعوا هایی که در بین رپر های معروف اتفاق می‌افتد و سالانه شاهد هستیم از حاشیه های رپ به حساب می آید.

درآمد 50 رپر برتر 1400 چقدر است؟

درآمد 50 رپر برتر 1400 چقدر است؟

یکی از سوالات پر تکرار افراد در مورد رپر های برتر ۱۴۰۰ درآمد آن ها می باشد، نمی توان آمار دقیق و کاملی در ارتباط درآمد این افراد داد اما این رپران معمولاً با فروش آلبوم ها و برگزاری کنسرت‌ ها درآمد هایی به دست می آورد و البته معروف ترین و پرطرفدار بودن یک رپر نسبت به بقیه رپران خود شانس بیشتری برای درآمد آن رپر دارد.

همسران 50 رپر برتر 1400 چه کسانی هستند؟

می توانیم در این موضوع به چند زوج جذاب اشاره کنیم که هم خود و هم همسرانشان در زمینه رپ خوانندگی و فعالیت دارند، سامی‌ لو و رها هر دو از رپران ایرانی هستند که زندگی خوبی با هم دارند، زخمی و سوگند نیز زوج دیگر دنیا رپ هستند که با هم ازدواج نموده و حاصل ازدواج آن ها یک پسر است.

کنسرت های 50 رپر برتر 1400

کنسرت های 50 رپر برتر 1400

رپر های معروف زیادی مانند یاس، شایع، هیچکس، بهزاد لیتو، سپهر خلسه هستند که با برگزاری کنسرت ها در خارج از کشور و کنسرت های زیرزمینی در ایران توانستند با طرفداران و هواداران خود دیدار داشته باشند.

50 رپر برتر 1400 کجا زندگی می کنند؟

از خوانندگان رپ فارسی که در حرفه و کار خود ماهر هستند، در جاهای مختلفی سکونت دارند. برای نمونه یاس سلطان رپ ایران که طرفداران بسیار زیادی دارد در ایران زندگی می‌کند. خوانندگانی مانند حسین تهی، تتلو، ساسی مانکن مقیم خارج از کشور بوده و مهاجرت کرده‌ اند.

دانلود آهنگ های 50 رپر برتر 1400

رپر های برتر هر سال آهنگ های بسیار جذاب با محتوا و پرمفهوم منتشر می‌ کند که مورد استقبال طرفداران و مردم قرار می‌ گیرد؛ امروزه موزیک و ترک های رپ بسیار پر متقاضی شده است و بسیاری از افراد روزانه از این آهنگ ها برای سرگرمی استفاده می کنند. کافی است برای دانلود آهنگ ۵۰ رپر برتر ۱۴۰۰ و آهنگ های رپ جنگی ایران، در گوگل نام آهنگ و خواننده مورد نظر را سرچ کنید.

بهترین فیت های 50 رپر برتر در سال 1400

تاکنون همکاری های زیادی بین خوانندگان رپ وجود داشته که باعث موفقیت و معروفیت بیشتر این رپر ها شده است، برای مثال تیم زدبازی نمونه ای از برترین فیت ها و بهترین همکاری رپ با هم هستند، که باعث شده این گروه طرفداران زیادی پیدا کنند و بسیاری از برترین آهنگ های رپ را به خود اختصاص بدهند. (آهنگ خط من با فیت های افرا، ریویل، عرفان، مهراد هیدن، خشایار) و (آهنگ چرا بدی از هیچکس، زدبازی، ام جی، مهراد هیدن) جز پر طرفدار ترین فیت ها هستند.

دیس و دیس بک های 50 رپر برتر 1400 کدام آهنگ ها بودند؟

دیس و دیس بک های 50 رپر برتر 1400 کدام آهنگ ها بودند؟

دیس و دیس بک در خوانندگان هر سبکی وجود دارد و معمولاً شاهد چنین اتفاقاتی می باشیم اما دیس و دیس بک در خوانندگان زمینه رپ به شدت آمار بالایی دارد و این خوانندگان در جواب آهنگ های یکدیگر واکنش هایی نشان می دهند. برای نمونه یکی از موارد دیس بک های سریع در بین رپر ها، دیس بک رضا پیشرو در آهنگ چاقال به ترک چرا بدی و تهران مال منه گروه زدبازی بود که در مدت کوتاه سه روز اتفاق افتاد؛ یا به طور مثال یکی از آهنگ های رپ معروف که به احتمال زیاد آن را شنیده باشید، آهنگ سرکوب یاس است. این آهنگ یک دیس بسیار عالی و حرفه‌ ای بود که یاس در جواب تمام دیس های گفته شده به آهنگ های خود منتشر کرده است.

50 رپر برتر 1400 جزو کدام نسل های رپ فارس هستند؟

خوانندگان رپ حرفه ای در تمام نسل های ۱ و ۲ و ۳ وجود دارد که به طور مجزا نمی توان گفت بهترین ها در کدام دسته از آن ها هستند. اما به طور کلی رپر های معروف هر ۳ نسل در بین مردم وجود دارد.

پر طرفدار ترین رپر در میان 50 رپر برتر 1400 چه کسی است؟

همان گونه که در مطالب بالا ذکر شد هر خواننده رپ به صورت جداگانه مهارت حرفه‌ ای خود را به بهترین حالت نشان داده است که نمی توان به طور دقیق یک نفر را مشخص نمود اما خوانندگانی را همچون یاس، حصین، لیتو، پیشرو جز رپر های پرطرفدار ایران هستند؛ که لازم به ذکر است رپر های مجاز ایرانی تعداد محدودی دارند و نمی توان تعداد دقیقی برایشان مشخص کرد.

سوالات متداول

  1. قدیمی ترین فرد در لیست 50 رپر برتر 1400 چه کسی می باشد؟

    هیچکس یکی از قدیمی ترین خواننده های برتر بین 50 رپر برتر است.

  2. چگونه عکس 50 رپر برتر 1400 را مشاهده کنیم؟

    اینستاگرام بهترین راه برای دیدن 50 رپر برتر 1400 می باشد.

  3. پر طرفدار ترین رپر بین 50 رپر برتر 1400 چه کسی است؟

    پیشرو و حصین از پر طرفدارترین رپران هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

The post لیست 50 رپر برتر 1400 که بیشترین پخش آهنگ در اسپاتیفای را داشته اند appeared first on سایت بازی انفجار.

دیدگاهتان را بنویسید