نام سلبریتی های آرسنالی و همسرانشان + عکس آن ها در ورزشگاه

آرسنال یک باشگاه فوتبال انگلیسی است. این باشگاه در شمال شهر لندن قرار دارد که توانسته است ۱۳ عنوان قهرمانی را در لیگ برتر انگلستان کسب کند. همچنین آرسنال ۱۴ عنوان قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان را بدست آورده است. آرسنال توانسته ۱۶ عنوان قهرمانی را در جام خیریه انگلستان و دو قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان و همینطور یک قهرمانی در جام اروپا را کسب کند. مهاجم این تیم فوتبال باشگاه انگلیسی بوکایو ساکا است او در باشگاه آرسنال بازی می کند و در سال ۲۰۰۱ در منطقه ایلینگ لندن، بریتانیا بدنیا آمده است‌ او یک فوتبالیست سیاه پوست بسیار حرفه ای و معروف است. هافبک این تیم امیل اسمیت رو می باشد و مدافع آن تاکهیرو تومیاسو است. از سلبریتی های آرسنالی که طرفدار این تیم معروف و محبوب هستند می توان از کیانو ریوز بازیگر هالیوودی محبوب، جی-زی خواننده رپ، دمی مور بازیگر هالیوود، آلفی آلن بازیگر got، کوین کاستنر بازیگر و کارگردان هالیوود از دیگر سلبریتی های معروف بسیاری هستند که طرفدار این تیم مشهور و محبوب فوتبال انگلیسی آرسنال هستند.

سلبریتی های ایرانی آرسنالی چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ایرانی آرسنالی چه افرادی هستند؟

تیم فوتبال انگلیسی آرسنال در بین سلبریتی های ایرانی هم محبوبیت بسیاری دارد که طرفداران سفت و سخت این تیم بسیار مطرح و محبوب انگلیسی می باشند از سری سلبریتی های ایرانی ای که طرفداران تیم آرسنال هستند می توان این افراد را نام برد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در گذشته از بازیکن های فوتبال بود که در تیم هایی چون پرسپولیس و سایپا بازی می کرد او از بازیکن های فوتبال ملی پوش کشورمان است که حال در حرفه بازیگری فعالیت می کند و از بازیگران بسیار حرفه ای و همینطور محبوب در میان ایرانیان است. او همچنین یک فوتبالیست بسیار بزرگ و خوب است که خود اعلام کرده است که طرفدار بسیار سرسخت آرسنال است و تیم دوم محوب آن بارسلونا است.

امین حیایی

امین حیایی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران که محبوبیت و طرفداران زیادی در بین مردم دارد و تمام ایرانیان با بازی های این بازیگر محبوب خاطره دارند. او در فیلم های کمدی بسیاری ایفای نقش کرده است. او از طرفداران تیم فوتبال انگلیسی آرسنال می باشد.

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی از بازیکن های فوتبال ایرانی است. این بازیکن در تیم پرسپولیس بازی می کند. او در ۱۱۵ بازی در تیم ملی ایران بازی کرده است. او همچنین سابقه حضور در تیم های ملوان بندر انزلی، سایپا و سپاهان و نفت ایران را داشته است. او از طرفداران آرسنال است و تعصب زیادی روی این تیم دارد.

امیرحسین صادقی

امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال است او جزو بازیکنانی است که از مرز ۳۰۰ بازی گذر کرده است. امیرحسین صادقی نیز طرفدار بسیار سفت و سخت تیم محبوب آرسنال است.

حسین ماهینی

حسین ماهینی از بازیکن های حرفه ای فوتبال است او در باشگاه سایپا بازی می کند. او در شهر بوشهر به دنیا آمده است و فوتبال را به شکل خیابانی در کوچه های بوشهر آموخت. این بازیکن مطرح و محبوب فوتبال طرفدار پرو پا قرص تیم آرسنال می باشد.

سلبریتی های خارجی آرسنالی چه افرادی هستند؟

سلبریتی های خارجی آرسنالی چه افرادی هستند؟

سلبریتی های بزرگ و محبوب طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی هستند که سفت و سخت طرفدار این تیم می باشند از جمله سلبریتی های خارجی که طرفدار آرسنال هستند می توان از این افراد نام برد.

کیانو ریوز

کیانو ریوز یک هنرپیشه و تهیه کننده و موسیقی دان کانادایی است. این بازیگر در بیروت لبنان به دنیا آمده است و یک بازیگر بسیار سرشناس و محبوب است که در فلیم های پرطرفداری چون ماتریکس، جان ویک، نقطه شکست، وکیل مدافع شیطان و … ایفای نقش کرده است از طرفداران پرو پا قرص آرسنال است و تمام بازی های این تیم را تماشا کرده است.

دمی مور

دمی گاینس کوچر که با نام دمی مور شناخته می شود و به شهرت رسیده از بازیگران مطرح هالیوود می باشد. او یکی از افراد علاقه مند به بازی فوتبال می باشد و تیم محبوب این بازیگر آرسنال است.

آلفی آلن

او یک هنرپیشه اهل بریتانیا است که در مجموعه بسیار پر طرفدار و مشهور بازی تاج و تخت ایفای نقش کرده است و در این فیلم نقش تئون گریجوی را بازی می کند. او همچنین از طرفداران فوتبال می باشد و تیم محبوب او آرسنال است.

جی زی

شان کوری کارتر که نام هنری او جی زی است و با این نام به شهرت رسیده است. او یک تهیه کننده موسیقی و تاجر آمریکایی می باشد و همسر او بیانسه خواننده مشهور و مطرح موسیقی است. جی زی علاقه زیادی به بازی های فوتبال دارد و تیم مورد علاقه او آرسنال است.

کوین کاستنر

کوین کاستنر بازیگر و کارگردان مشهور آمریکایی می باشد که توانسته دو بار برنده جایزه اسکار شود. او در مصاحبه‌ ای که داشته است درباره علاقه اش به فوتبال صحبت کرده است و به عنوان تیم مورد علاقه خود آرسنال را معرفی کرده است.

عکس سلبریتی های آرسنالی

عکس سلبریتی های آرسنالی

تیم آرسنال یک تیم بسیار مشهور و محبوب فوتبال آمریکایی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد این تیم در بین سلبریتی ها و افراد مشهور نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است و سلبریتی های زیادی هستند که طرفدار پر و پا قرص این تیم می باشد. عکس های سلبریتی های آرسنالی را مانند کیانو ریوز می توانید با سرچ کردن نام آن ها در داخل گوگل پیدا کنید یا پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام آنها در اینستاگرام آنها را دنبال کنید و تصاویر آنها را تماشا کنید.

پیج اینستاگرام سلبریتی های آرسنالی ایرانی چیست؟

تیم محبوب فوتبال آمریکایی آرسنال در میان سلبریتی های ایرانی نیز طرفدارانی پیدا کرده است که بازی‌ های این تیم را دنبال می کنند و بسیار سفت و سخت از این تیم حمایت می‌ کنند و طرفدار این تیم هستند. از جمله سلبریتی هایی که طرفدار تیم آرسنال می باشند می توان به پژمان جمشیدی و امین حیایی اشاره کرد. شما می توانید صفحه اینستاگرامی سلبریتی ها را با سرچ کردن آدرس صفحه آنها در داخل اینستاگرام پیدا کنید. آدرس صفحه پژمان جمشیدی سلبریتی آرسنالی را می توانید با آدرس pejmanjamshidi و صفحه امین حیایی را با آدرس amin.hayai پیدا کنید.

پیج اینستاگرام سلبریتی های خارجی آرسنالی چیست؟

صفحه اینستاگرام سلبریتی های خارجی که طرفدار تیم محبوب آرسنال هستند. مانند کیانو ریوز بازیگر محبوب هالیوودی و دمی مور و .. را با سرچ کردن آدرس صفحه اینستاگرام آنها پیدا کنید و آنها را دنبال کنید.

درآمد سلبریتی های آرسنالی ایرانی و خارجی چقدر است؟

سلبریتی های آرسنالی ایرانی و خارجی همگی از بازیگران و خواننده ها و یا حتی بازیکن های فوتبال محبوب و بسیار سرشناس هستند که طرفدار این تیم محبوب می باشند و از این تیم حمایت می کنند. این سلبریتی ها همگی از افراد بسیار محبوب و مطرح هستند و درآمد بالایی دارند.

سلبریتی های آرسنالی اهل ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

سلبریتی های آرسنالی اهل ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

از هواداران مشهور آرسنالی اهل ایران می توان از پژمان جمشیدی و امین حیایی بازیگر با سابقه قدیمی در حرفه بازیگری است. پژمان جمشیدی یکی از بازیکنان حرفه ای فوتبال کشورمان بود که در تیم ملی حضور پیدا کرده بود ولی او حالا در حرفه بازیگری فعالیت می کند که حاشیه هایی به دنبال داشته است ولی او در حرفه‌ ای بازیگری به خوبی عمل کرده است و موفق بوده او که طرفدار پروپا قرص آرسنال است در هر بازی برای تیم رقیب کری می خواند.

سلبریتی های آرسنالی غیر ایرانی چه حواشی ای داشته اند؟

فوتبال بازی بسیار پر حاشیه و جذابی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و در این حاشیه و حواشی ها طرفداران این بازی جذاب و محبوب هم به صورتی درگیر می شوند. کیانو ریوز، کوین کاستنر، دمی مور و جی زی همگی از سلبریتی های بزرگ خارجی هستند که طرفدار سفت و سخت آرسنال می باشند.

سلبریتی های آرسنالی و همسرانشان

سلبریتی ها و افراد مشهور زیادی هستند که بازی های فوتبال را دنبال می کنند و طرفدار تیم به خصوصی هستند. آرسنال از تیم‌ های معروف و محبوب فوتبال طرفداران زیادی به خصوص در میان سلبریتی ها دارد. از جمله سلبریتی های مشهور و طرفدار تیم آرسنال جی زی هست که خود یک تهیه کننده بزرگ موسیقی و همسرش بیانسه یک خواننده بسیار مشهور و مطرح است. شما می‌ توانید تصاویر سلبریتی های آرسنالی و همسرانشان را در داخل گوگل پیدا کنید و درباره آنها بیشتر بدانید.

سلبریتی های ایرانی آرسنالی در استادیوم این تیم

سلبریتی های ایرانی آرسنالی در استادیوم این تیم

تیم محبوب فوتبال آمریکایی آرسنال در بین سلبریتی‌ های ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است که برای تماشای بازی های این تیم در استادیوم حاضر می‌ شوند و از این حمایت می‌ کنند. شما هم اگر طرفدار این تیم محبوب هستید می توانید به تماشای بازی های آن بروید و لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. ‏آرسنال چیست؟

    آرسنال یک باشگاه فوتبال انگلیسی است این باشگاه در شمال شهر لندن قرار دارد و بسیار مشهور و محبوب می باشد و در بین سلبریتی های بزرگ هم طرفداران زیادی دارد. این تیم توانسته است ۱۳ عنوان قهرمانی را در لیگ برتر انگلستان کسب کند.

  2. سلبریتی های ایرانی طرفدار تیم آرسنال چه کسانی هستند؟

    از سلبریتی های ایرانی که طرفدار این تیم هستند می توان به پژمان جمشیدی، امین حیایی، حسین ماهینی، امیرحسین صادقی و … اشاره کرد.

  3. سلبریتی های خارجی که طرفدار تیم ارسنال چه کسانی هستند؟

    کیانو ریوز، آلفی الن، جی زی، دمی مور، کوین کاستنر و .. از سلبریتی های خارجی طرفدار تیم ارسنال هستند.

  4. بازیکن های این تیم چه کسانی هستند؟

    مهاجم این تیم فوتبال باشگاه انگلیسی بوکایو ساکا است. هافبک این تیم امیل اسمیت رو می باشد و مدافع آن تاکهیرو تومیاسو است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید