ماجرای سگ های پوکر باز چیست؟ بررسی دقیق این حواشی

شاید تا به امروز اطلاعاتی از این که تابلو نقاشی ای به نام سگ های پوکر باز وجود دارد ندانید و یا آن را مشاهده کرده باشید اما ندانید که فلسفه این تابلو چه می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این تابلو مرموز آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید و اگر علاقمند به بازی پوکر هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا برای پوکر بازان و علاقمندان به آن می تواند بسیار جالب باشد.

منظور از مجموعه سگ های پوکر باز چیست؟

منظور از مجموعه سگ های پوکر باز چیست؟

تابلو مجموعه سگ های پوکر باز در واقع هیچ ربطی به بازی پوکر نداشته و در واقع نوعی از زندگی را نشان می دهد. شما در این تابلو، سگ هایی را مشاهده می کنید که به دور یک میز در حال انجام بازی می باشند. حال به شما توضیح می دهیم که چرا از سگ ها استفاده شده است. سگ ها حیواناتی هستند که عموما تربیت پذیر هستند. یعنی آن ها باید از دستورات ارباب خود پیروی کنند تا بتوانند به زندگی بهتر بپردازد. این نماد انسان هایی می باشد که همواره به عنوان زیر دست هستند.

بازی پوکر در این نقاشی نیز به این دلیل است که بسیار شبیه به زندگی می باشد. در بازی پوکر ما تماما این بازی را بر اساس تکنیک ها انجام می دهیم اما در بیشتر مواقع این شانس و اقبال است که ما را همراهی می کند. در بین سگ های دور میز ما نژاد های مختلفی می بینیم که هر نژاد به نوعی از انسان اشاره دارد. در دوره این میز دو سگ نژاد بولداگ وجود دارند که به دلیل چهره ناخوش آیندی که دارند دیگر سگ ها به آن ها اعتنایی ندارد و هم چنین آن ها به تقلب می پردازند. این موضوع نشان دهنده گروه های حمایتی در دنیای امروزی است که در جامعه نمی توانند خودشان را نشان دهد دهنده اما خودشان به حمایت از خود می پردازند.

اثر سگ های پوکر باز متعلق به چه کسی است؟

کاسیوس مارسلوس کولیج Cassius Marcellus Coolidge متولد 18 سپتامبر 1844 و مرگ او نیز در تاریخ 13 ژانویه 1934 می باشد که اثر سگ های پوکر باز را نقاشی کرده است. او یک هنرمند آمریکایی بود که به کاش یا کَش نیز شناخته می شد. زمانی که اثر سگ های پوکر باز را خلق کرد، باعث شد تا در بسیاری از کشور ها به خوبی دیده شود و این اثر آن قدر خوب در یاد ها ماند که تا به امروز نیز هنوز در بسیاری از گالری ها کپی این نقاشی دیده می شود.

عکس سگ های پوکر باز

حال که نقد تابلو سگ های پوکر باز پرداختیم و شما را با مفهوم این تابلو آشنا کردیم، راهی را به شما ارائه می دهیم که می توانید با مراجعه به این قسمت عکس این تابلو را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. کافیست به قسمت تصاویر گوگل رفته و نام تابلو سگ های پوگر باز را جست و جو کنید. مشاهده می کنید که تمام عکس های این تابلو برای شما عزیزان نمایان می شود. با مشاهده کردن عکس های این تابلو بسیار مشهور می توانید بیشتر با این اثر آشنا شده و هرچه بیشتر به او نگاه کنید، چیز های بیشتری را از این تابلو متوجه خواهید شد.

کدام آثار زیر مجموعه سگ های پوکر باز هستند؟

کدام آثار زیر مجموعه سگ های پوکر باز هستند؟

در بین کار های نقاشی که این اثر را منتشر کرده است، دیگر آثار نیز وجود دارد که در واقع به نوعی می توان گفت زیر مجموعه آثار سگ های پوکر باز می باشند. هر کدام از این آثار نیز به نوعی به زندگی انسان ربط دارد و مشکلات این زندگی را به نمایش می گذارد. در بین زیر مجموعه های سگ های پوکر باز ما نقاشی کلی پل، بلوف شجاعانه، یک دوست در زمان احتیاج، ایستگاه و چهار تک خال و هم چنین واترلو را مشاهده می کنید که مانند اثر سگ های پوکر باز بسیار مشهور می باشند علی الخصوص تابلو بلوف شجاعانه که در واقع یکی از مفهوم های تابلو سگ پوکر باز نیز همین موضوع می باشد.

مفهوم اثر سگ های پوکر باز چیست؟

یکی از تکنیک های بازی پوکر، بلوف زنی می باشد. این کار به راحتی به فرد اجازه می دهد که بتواند روند بازی را با بلوف زنی تغییر دهد و به نفع خود تمام کند. مفهوم اثر سگ های پوکر باز نیز همین موضوع می باشد. برخی از آن ها با یک دیگر به تقلب می پردازند و برخی نیز سعی می کنند با حرکت چشم های خود روند بازی را به نفع خود تغییر دهند. در زندگی واقعی نیز ما بیشتر مواقع تا بلوف زنی پیش می رویم. زمانی که می خواهیم چیزی را از آن خود کنیم و یا خود را در چشم شخص و یا ارگانی به مراتب بالا ببریم، از این روش به صورت شجاعانه استفاده می کنیم تا نظر فرد را به خود جلب کنیم. این موضوع نیز به وضوح در نقاشی سگ های پوکر باز دیده می شود.

گران ترین اثر سگ های پوکر باز با چه قیمتی به فروش رسید؟

اثر سگ های پوکر باز همواره در حراجی های نیویورک وجود دارد و با قیمت های بالا به فروش می رسند. یکی از این اثر ها که در زمانی به مبلغ 74 هزار دلار فروخته شده بود، آخرین رکوردی بود که این نقاش با کارهایش برای خود ثبت کرده بود. اما دو آثار به نام بلوف شجاعانه و هم چنین واترلو، در یکی از حراجی های نیویورک ظاهر شدند. ابتدا افراد بر این نظر بودند که این نقاشی آن قدر ها نمی تواند با قیمت بالا به فروش رود و قیمت 40 الی 50 هزار دلار برای او کافی است. اما در یک حرکت بسیار حیرت انگیز این دو نقاشی به ترتیب به مبالغ 400 و 590 هزار دلار به فروش رفتند که باعث تعجب جهانیان شد و دوباره رکورد فروش نقاشی های کولیج شکسته شد.

سگ های پوکر باز

فیلم سگ های پوکر باز

سگ های پوکر باز در واقع یک آثار هنری نقاشی می باشد و هیچ فیلمی تا به امروز در این زمینه و با این نام ساخته نشده است. شما تنها می توانید عکس های این اثر را مشاهده کنید که راه های مشاهده کردن آن ها را به شما ارائه دادیم. به غیر از این مورد دیگر راه دیگه ای برای مشاهده کردن این آثار وجود ندارد. اگر نیز فیلمی با این نام منتشر شده باشد، قطعا می خواهد مفهوم این نقاشی را روشن کند. متاسفانه تا به امروز هیچ فیلمی از این آثار وجود ندارد.

این مجموعه چه حاشیه هایی داشته است؟

زمانی که این مجموعه کشیده شد و توسط این نقاش به تمامی جهانیان معرفی شد، حواشی بسیاری را با خود به همراه داشت. عقل و فهم افرادی که در آن زمان وجود داشتند، به اندازه درک و فهم افراد حال نبود، به همین دلیل افراد بر این باور بودند که این نقاشی به نوعی توهین به انسان است زیرا انسان را مانند یک سگ ارائه داده است. البته که این موضوع کاملا غلط بود و کولیج قصد به توهین جایگاه انسان نداشت اما افراد این نقاشی را این گونه باور کرده بودند. هم چنین در سال های بعد نیز برای خرید و فروش این نقشی حواشی بسیاری به وجود آمد که همگی بر روی این اثر تاثیرات منفی و مثبتی را داشت.

نژاد سگ های این اثر چیست؟

در تابلو اثار سگ های پوکر باز، شما تقریبا تعداد زیادی از نژاد های سگ های را مشاهده می کنید که همان طور که به آن اشاره کردیم، هر کدام از این نژاد ها به نوعی از اخلاقیات و خصوصیات شخصی انسانی و یا دسته ای از انسان ها اشاره دارد. ما در این تابلو سگ های بولداگ، تک خال، دوبرمن، شیتزو، لابرادور و تازی های افغانی را مشاهده می کنیم که همگی به دور میز نشسته و در حال بازی می باشند. به لحاظ چهره ای که این سگ ها در تابلو ها برای خود دارند می توانید مشاهده کنید که چه احساسی دارند و می توانند نماد کدام یک از انسان ها در جامعه باشند.

این مجموعه شامل چند اثر است؟

این مجموعه شامل چند اثر است؟

این مجموعه همان طور که در عنوان های قبلی به آن اشاره کردیم، دارای انواع زیر مجموعه ها می باشد که هر کدام از آن ها بیان گر نوعی از مشکلات جامعه است که تمامی آن ها را به شکل سگ و بازی پوکر نمایان شده است. در این مجموعه نیز شما مشاهده می کنید که پنج اثر وجود دارد. تمامی این پنج اثر با سگ ها نشان داده می شود و شما اثر هیچ انسانی را در این آثار مشاهده نمی کنید. سگ ها کاملا شبیه به انسان ها رفتار می کنند، لباس های آن ها را می پوشند و به کار آن ها می پردازند اما ذاتا یک سگ هستند و در واقع دارند از دستورات شخصی دیگر پیروی می کنند.

اثر سگ های پوکر باز در چه تاریخی و در کجا به فروش رسید؟

در آخر، زمانی که یک اثر بسیار عالی خلق می شود، پس از مرگ نقاش آن به فروش گذاشته می شود و دست به دست به سال های بعد نیز می رسد. آخرین قیمتی که از فروش این آثار وجود داشت، در سال 2005 بود که این اثار به قیمت 600 هزار دلار در یکی از حراجی های نیویورک به فروش رسید. این یک قیمت بسیار باور نکردنی بود.

سوالات متداول

  1. آیا فروش آثار سگ های پوکر باز انجام شده است؟

    این آثار در نیویورک در حراجی ها تا به امروز چندین بار برای فروش عرضه شده است.

  2. آیا این اثار با سگ ها ارتباطی دارد؟

    این اثر هیچ ارتباطی به سگ ها نداشته و بیشتر روند زندگی انسان را نشان می دهد.

  3. از چه طریقی می توان عکس های این اثار را مشاهده کرد؟

    با جست و جو در قسمت تصاویر گوگل می توانید به راحتی عکس های این مجموعه را مشاهده کنید.

  4. آیا نقاش این مجموعه در قید حیات می باشد؟

    نقاش این مجموعه در قید حیات نیست و در سال 1934 از دنیا رفته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید