بهترین بازی های بلاکچین 2022 برای اندروید و آیفون + لینک دانلود

به بازی های بلاکچین (Blockchain) خواهیم پرداخت. امروزه با گسترش محبوبیت ارز دیجیتال و دنیای معاملات آن ها، فعالیت های دیگری نیز در این زمینه اضافه شده است که به عنوان سرگرمی به آن ها نگاه می شود اما می توان از آن ها کسب درآمد نیز داشته باشیم. در این مقاله به بازی های بلاکچین می پردازیم و بیشتر با آن ها آشنا می شویم، پس با ما همراه باشید.

منظور از بازی های بلاکچین چیست؟

منظور از بازی های بلاکچین چیست؟

شاید دوست داشته باشید بدانید بازی های پولساز بلاکچین چیست که در این جا برای شما آتن را توضیح می دهیم. بلاکچین در واقع به عنوان بستری برای رمز ارز ها و معاملات آن ها در نظر گرفته می شود. زیرا در این فناوری دیجیتال داده ها در محیطی رمزنگاری شده قرار می گیرند که امنیت بسیار بالایی دارد و امکان هک آن وجود ندارد و مانند زنجیره به هم وصل هستند. از این فناوری برای بسیاری از معاملات دیگر در صنعت املاک، ماشین، طلا و یا در دنیای سرگرمی و بازی هم استفاده می شود.

بازی های بلاکچین مانند بسیاری از نوع دیجیتال هستند با این تفاوت که دستکاری نمی شوند و امنیت بسیار بالایی نیز دارند. هم چنین بخاطر اینکه غیر متمرکز هستند می شود در کنار بازی با آن ها کسب درآمد نیز کرد. در این بازی ها امکان کلاهبرداری و خرید و فروش حساب کاربران وجود ندارد و افراد می توانند در یک محیط امن با خیال آسوده بازی خود را انجام داده و سرگرم شوند. این بازی ها در اینترنت موجود هستند.

بهترین بازی های بلاکچین کدامند؟

هنگامی که تکنولوژی بلاکچین به خاطر رمز های دیجیتال بسیار وایرال شد، افراد متخصص در این زمینه تصمیم گرفتند تا سرگرمی را نیز برای آن بسازند تا افراد در کنار بازی کردن بتوانند پول نیز داشته باشند. تعدادی از بهترین بازی های ساخته شده در این زمینه را در پایین معرف می کنیم و با آن ها آشنا می شویم.

Farmers World

در این بازی باید با استفاده از ابزار ها و زمین ها و منابع مزرعه بسازیم و به کشاورزی بپردازیم. این بازی بر پایه بلاکچین وکس ساخته شده است و باید برای آن NFT داشته باشیم. در این بازی بلاکچین می توانید با سایر کشاورزان نبرد داشته باشید و جایزه دریافت کنید.

Devikins

این یک بازی بازیکن محور است که بازیکنان در آن شخصیت هایی را بوجود می آورند و آن ها را جمع آوری کرده یا خرید و فروش می کنند. در این بازی به توکن دویکین برای خرید و فروش شخصیت ها احتیاج داریم.

Mobox

این بازی از سری بازی های Play2Earn است، به این معنی که بازیکنان باید حتما در این بازی مشارکت داشته باشند تا به ازای آن پول دریافت کنند. در این بازی از توکن های NFT و دیفای با هم استفاده می شود و افراد می توانند از آن ها برای خرید و فروش استفاده کنند.

Crypto Shooter

این بازی همان طور که از نامش پیداست به صورت تیراندازی است و در آن بازیکنان باید حباب هایی را مطابق تصویر با تفنگ بترکانند. این بازی از توکن اسپارک پوینت برای خرید تفنگ ها و یا تقویت کننده ها استفاده می کند. کریپتو شوتر به صورت رایگان عرضه شده است. این بازی از بازی های بلاکچین اندروید است.

Realm

این بازی ترکیبی از چند هنر بازی، موسیقی و هنر است که شما باید در این بازی قلمرو هایی را بسازید و در قلمرو های دیگر به دنبال توکن های NFT و رآلم بگردید تا آن قلمرو را نیز از آن خود کنید. در این بازی می توانید حیواناتی را نیز برای خود بسازید و با آن ها تعامل داشته باشید.

Reward Hunters

در این بازی که برای ios و اندروید طراحی شده است افراد می توانند در نبرد هایی دو به دو بجنگند و برای پاداش و پیروزی خود توکن هایی را دریافت کنند. کسانی که در این بازی ها توکن آر اچ تی را دریافت کنند می توانند واجد شرایط دریافت توکن BNB یا بایننس شوند.

Binemon

در این بازی که سبک نقش آفرینی و ماجراجویی دارد می توانید یک ارتش از حیوانات خانگی خود بسازید و بازیکنان در آن می توانند امبورسیا از ارز های داخل بازی را دریافت کنند. خرید تجهیزات بازی نیز با استفاده از رمز ارز دی آر کی انجام پذیر است.

Monsta Infinity

مانستا از آن دسته از بازی هاست که در آن هیولا وجود دارد و بازیگن باید سه هیولا را انتخاب کرده و با آن ها بجنگد. در هر یک از جنگ ها چند کارت برای دفاع، حمله و مهارت وجود دارد.

Planet vs Undead

این بازی بسیار شبیه به بازی پلنت وی اس زامبی است اما با این تفاوت که کریپتویی شده است. افراد در آن باید از گیاهان خود در برابر ارواح محافظت کنند که این گیاهان همان توکن های NFT هستند.

Axie Infinity

این بازی یکی از معروفترین بازی های بلاکچین است که در آن باید هیولای خود را پرورش داده و با رقیب جنگید. برای بازی نیاز به سرمایه اولیه و رمز ارز اکسی داریم که با آن می توانیم خرید و فروش دارایی ها و هیولاها را در بازی انجام دهیم.

کسب درآمد از طریق بازی های بلاکچین چگونه است؟

کسب درآمد از طریق بازی های بلاکچین چگونه است؟

همان طور که در بازی های بالا مشخص است، افراد در بازی های بلاکچین بعد از اینکه در مرحله ای بردند و یا خواستند خرید و فروش انجام بدهند این کار را بوسیله توکن ها یا رمز ارز ها انجام می دهند. توکن های مخصوص بازی ها یا معروف هستند و یا توسط بازی ایجاد شده اند که در صرافی ها قابل خرید و فروش هستند. اما بعضی از این بازی ها مستقیم رمز ارز را ارائه می دهند که این را نیز می توان در صرافی های معتبر خرید و فروش کرد. اما به دلیل اینکه این فعالیت ها در بلاکچین اتفاق می افتد بسیار امن است اما باید در نظر داشته باشیم که بازی های بلاکچین معتبر را دانلود کنیم.

پاداش بازی های بلاکچین چیست؟

همان طور که در بالا نیز آن را بیان کردیم پاداش این بازی ها معمولا رمز ارز و یا توکن های معتبر است. بعد از هر برد این پاداش به بازیکن ها ارائه می شود که می توانند آن را برای خود بردارند و یا اینکه برای خرید و فروش در بازی از آن استفاده کنند.

آیا امکان دانلود بازی های بلاکچین وجود دارد؟

آیا امکان دانلود بازی های بلاکچین وجود دارد؟

این بازی ها قابل دانلود هستند و بسیاری از آن ها سایت های مخصوص به خود را دارند که با ورود به این سایت ها می توانید نسخه های مختلف از آن ها را دریافت کنید. اما بعضی از آن ها با پرداخت دانلود می شوند. این بازی ها معمولا در پلی استور یا اپ استور موجود نیستند. بعضی از آن ها را نیز می توان از طریق وب بازی کرد.

آیا برای بازی های بلاکچین نیاز به والت دیجیتال است؟

برای این که بتوانیم بازی های بلاکچین را انجام دهیم علاوه بر اینکه بازی را باید یاد داشته باشیم و آموزش آن را از قبل بدانیم، باید یک کیف پول دیجیتال یا والت نیز داشته باشیم تا رمز ارز ها و توکن هایی که از بازی به دست می آوریم را در آن ها نگه داری کنیم. هم چنین فرد باید آشنایی کامل با رمز ارز ها و نحوه استفاده کردن از آن ها یا چنج کردن آن ها را نیز آموخته باشد زیرا ممکن است نداند که با آن ها چکار می کند و سرمایه اش را از دست بدهد. پس بهتر است با آمادگی کامل این بازی ها را انجام دهیم. معمولا تراست والت و یا والت های معروف دیگر برای این بازی های بلاکچین خوب هستند.

آیا برای بازی های بلاکچین به سرمایه اولیه نیاز است؟

برای اینکه بتوانیم بعضی از بازی های بلاکچین را انجام دهیم نیاز داریم تا یک سرمایه اولیه داشته باشیم. این سرمایه اولیه را باید به یک توکن یا رمز ارز بر اساس بازی تبدیل کنیم و وقتی می خواهیم بازی را شروع کنیم آن را وارد کنیم. معمولا بازی هایی که برای شروع به سرمایه احتیاج دارند معتبر تر از بقیه هستند و می توان آن ها را با خیال راحتتر بازی کرد و هم چنین سود دهی نیز در آن ها بیشتر است.

چگونه از بازی های بلاکچین nft دریافت کنیم؟

چگونه از بازی های بلاکچین nft دریافت کنیم؟

برای اینکه بتوانیم از بازی های بلاکچین nft دریافت کنیم باید در این آن ها مشارکت داشته باشیم. درواقع این nft پاداش این بازی است. گاهی این بازی ها به عنوان یک جایزه اولیه یا در قرعه کشی nft می دهد که از آن می توان در خود بازی استفاده کرد و یا اینکه آن را نگه داشت و بعد از بازی به فروش رساند.

آیا از بازی های بلاکچین می توان بیت کوین دریافت کرد؟

تعدادی از این بازی های بلاکچین هستند که به عنوان پاداش بیت کوین ارائه می دهند. این بازی ها نیز به صورت رایگان و پولی وجود دارند که شما می توانید مانند بازی های قبلی آن ها را دانلود کنید. البته این را باید بدانید که میزان بیت کوین دریافتی در این بازی ها کم است و باید بسیار بازی کنید تا بیت کوین زیادی را به دست آورید.

جدید ترین بازی های بلاکچین کدامند؟

می توان جدیدترین این بازی ها یا بازی های بلاکچینی کامپیوتر را از طریق اینترنت جستجو کنید و نتایج را ببینید. می توان این سرچ را به انگلیسی نیز انجام داد ولی معمولا نتایج فارسی نیز برای آن فراهم است. این بازی ها معمولا در صفحه اول جستجو موجود هستند و معمولا در سایت ارائه شده لینکی از سایت مخصوص خود بازی نیز هست.

آیا بازی هایی که بر بستر بلاکچین هستند قانونی می باشند؟

آیا بازی هایی که بر بستر بلاکچین هستند قانونی می باشند؟

بستر بلاکچین یک بستر قانونی است و کسانی که آن را می سازند نیز به صورت قانونی به آن دسترسی دارند. پس بازی های بلاکچین نیز معتبر هستند، البته اگر سایت خود دانلود شوند و لینک دانلود و سایت معتبر باشند. پس انجام این بازی ها غیر قانونی نیست.

سوالات متداول

  1. آیا بازی های بلاکچینی رایگان پرداخت درون برنامه ای دارند؟

    ممکن است بععضی از این بازی ها پرداخت درون برنامه ای داشته باشند اما معمولا بازی های رایگان با تبلیغات زیاد درون بازی ارائه می شوند.

  2. بهترین بازی های بلاکچین کدام رمز ارز را رائه می دهند؟

    نمی توان گفت اگر بازی بیت کوین یا اتریوم ارائه می دهد جز بهترین بازی ها است. معمولا محبوبیت بازی به میزان سودی که بازیکن از آن کسب می کند بستگی دارد و ممکن است حتی nft نیز این سود را بدهد.

  3. آیا بازی های بلاکچین در گوشی یا رایانه بهتر اجرا می شود؟

    بازی های بلاکچین معمولا برای بازی در رایانه بهتر هستند زیرا قدرت بالایی در پردازش برای آن ها وجود دارد.

  4. آیا بازی بلاکچین فکری نیز موجود است؟

    تعدادی از بازی های بلاکچین وجود دارند که در سبک استراتژی و فکری ارائه می شوند این بازی ها را می توانید در اینترنت جستجو کنید و به صورت معتبر دانلود کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید