گروه گمبرون را چقدر می شناسید؟ بیوگرافی اعضا و بهترین آهنگ ها

گمبرون یکی از گروه های موسیقی است که در تالار شهید آوینی بندر عباس اجرا داشته است. در این اجرا از افراد قدیمی گروه نظیر وهاب وجدانی، جلیل شیخ زاده و رحیم زاده یاد شد و دو قطعه از آثار آنان را خواندند.

نفرات گروه گمبرون چه کسانی هستند؟

نفرات گروه گمبرون چه کسانی هستند؟

این گروه اعضا بسیاری دارند که هر یک از آن ها مسئولیت یک کار را برعهده گرفته اند و توانسته اند به بهترین نحو ممکن اجرا داشته باشند و همیشه در اوج قرار گیرند. در ادامه به معرفی هر یک از اعضای این گروه جذاب می پردازیم.

احمد قائد

احمد قائد یکی از اعضا این گروه می باشد که خوانندگی می کند و صدای بسیار جذابی دارد.

میثم حجازی

میثم یکی دیگر از افراد این گروه است که نوازنده گیتار می باشد. میثم حجازی در بسیاری از کنسرت ها گیتار زده است و شما می توانید کلیپ های او را مشاهده کنید.

سیاوش زارعی

سیاوش زارعی در زمینه گیتار آکورد به فعالیت پرداخته است و هوادار بسیاری دارد.

ولید عتیق زاده

ولید عتیق زاده یکی دیگر از اعضا گروه می باشد که ساز گیتار را می نوازد و می توان گفت بدون او این گروه جذابی ندارد.

محسن دریایی

محسن دریایی در حیطه درامز در این گروه به فعالیت پرداخته است و یکی از افراد مهم گروه می باشد.

ماهان احمدی

ماهان یکی از افراد شاد و با اخلاق این گروه می باشد که در حیطه پرکاشن به فعالیت پرداخته است.

بهنام بهمنی

بهنام بهمنی

بهنام بهمنی سال هاست که در این گروه فعالیت می کند و توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند.

مسعود راستی

مسعود یکی دیگر از افرادی است که ادوات این گروه را برعهده دارد و هوادار بسیاری دارد.

معروف ترین آلبوم های گروه گمبرون کدامند؟

این گروه تا به اکنون آلبوم های بسیاری را برای هواداران منتشر کردند که هر یک از این آلبوم ها توانست در اوج قرار گیرد و افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند.

بهترین آهنگ های گروه گمبرون کدامند؟

این گروه آهنگ های بسیاری خوانده اند که هر یک توانسته به نوعی جذاب باشد و مورد توجه افراد قرار گیرد. در ادامه به بهترین آهنگ های این خواننده می پردازیم.

سایه

یکی از آهنگ هایی که توسط این خواننده خوانده شد آهنگ سایه نام دارد که این آهنگ روی سایت های متعدد با دو کیفیت 128 و 360  قرار گرفته و شما می توانید به راحتی به آن ها دست یابید.

روبه روم نشستی

روبه روم نشستی

آهنگ رو به روم نشستی نیز یکی دیگر از آهنگ های این گروه می باشد که توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند. این آهنگ نیز توسط یکی از اعضا گمبرون خوانده شد.

داستان من

آهنگ داستان من نیز یکی دیگر از آهنگ های این گروه می باشد که در کنسرت های متعدد خوانده شد و افراد را به خود جذب کرد.

تیمارگران عشق

این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های این گروه می باشد که در کنسرت های متعدد خوانده شد و روز به روز به هواداران خود می افزود.

ممد عیدلی

ممد عیدلی یکی از آهنگ هایی است که این گروه خوانده و در سایت های بسیاری برای هواداران منتشر شده است.

پیج اینستاگرام اعضای گروه گمبرون چیست؟

اگر شما علاقه مند هستید تا به پیج اینستاگرام این گروه دست یابید می توانید نام هر یک از اعضا گروه را در مرورگر خود وارد کنید و از این طریق به راحتی به پیج آن ها دست یابید. این افراد در اینستاگرام پست های بسیاری را برای هواداران به اشتراک می گذارند و هر یک از این پست ها شامل عکس و کلیپ هایی می شود که آن ها در کنسرت هایشان گرفته اند. این افراد در این پلتفرم بیش از یک میلیون هوادار دارند و توانسته اند از این طریق با افراد ارتباط داشته باشند.

عکس گروه گمبرون را در کجا مشاهده کنیم؟

شما می توانید نام این گروه را در مرورگر خود وارد کنید و از این طریق به راحتی از سایت های متعدد به تصاویر این افراد دست یابید. یک راه دیگر برای مشاهده تصاویر این گروه از طریق شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام می باشد. این افراد در پیج خود تصاویر و کلیپ های بسیاری از گروه و خودشان گرفته اند که هر یک از آن ها لایک و کامنت بسیاری دریافت کرده اند.

گروه گمبرون چه حاشیه هایی داشته است؟

می توان گفت این گروه حاشیه آن چنانی ندارند اما باز هم بی حاشیه نیستند. یکی از حاشیه ها آن ها در رابطه با غیبت چند ساله شان بود چرا که آن ها سال ها هیچ اجرایی نداشتند و بسیاری از افراد گفتند آن ها مجوز خواندن ندارند و شایعه های بسیاری از این قبیل برای آن ها ایجاد شد که هیچ کدام پایه و اساس نداشت.

کنسرت های گمبرون

کنسرت های گمبرون

این گروه مدتی کنسرت برگزار نکردند و هر کدام از اعضا مشغول تحصیل یا مطالعاتی در رابطه با موسیقی بودند و به همین علت هیچ خبری از آن ها نبود تا این که بعد از سیزده سال با اعضا جدید روی صحنه آمدند و همه را شگفت زده کردند. اگر شما علاقه مند بودید تا کلیپ این کنسرت را ببینید می تواندی نام این کتسرت را در مرورگر وارد کنید و از طریق سرویس هایی نظیر آپارات و یوتیوب این کلیپ ها را تماشا کنید.

درآمد گروه گمبرون چقدر است؟

درآمد این گروه از طریق آهنگ هایی که خوانده می شود و آن ها را برای هواداران به اشتراک می گذارد می باشد. می توان گفت اکثر خواننده ها از طریق کنسرت هایی که برگزار می کنند به کسب درآمد می پردازند. با وجود بیماری کرونا بسیاری از کنسرت ها کنسل شد و خواننده ها نظیر گروه گمبرون نتوانستند کنسرت برگزار کنند و مدتی کنسرت های خود را به صورت آنلاین برگزار کردند اما به این صورت بود که افراد یک بلیط تهیه می کردند و با همان یک بلیط همه اعضا خانواده در کنسرت شرکت می کردند و این به ضرر این گروه و دیگر خواننده ها بود.

آهنگ های گروه گمبرون را از کجا دانلود کنیم؟

شما می توانید نام هر یک از آهنگ های این گروه را در موتور های جستجو وارد کنید و از این طریق از سایت های متعدد به دانلود این آهنگ ها بپردازید. به طور معمول افرادی هستند که علاقه مندند آهنگ های این گروه را جمع آوری کنند و آن ها را از طریق کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی و سایت های متعدد با دو کیفیت 128 و 360 برای طرفداران به اشتراک می گذارند.

گروه گمبرون در چه تاریخی ایجاد شد؟

گروه گمبرون یکی از گروه هایی است که توانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند و به طرفدارانش بی افزاید. این گروه در سال هزار و سیصد و هشتاد ایجاد شده است و جالب است که بعد از سیزده سال در بندر عباس به روی صحنه رفت. گروه گامبون بعد از سیزده سال سکوت این دفعه با اعضا جدید روی صحنه حاضر شدند. این گروه آهنگ های خاطره انگیز بسیاری را خواندند که هر یک از این آهنگ ها توانست به گونه ای افراد را به سمت خود جذب کنند.

 رئیس انجمن موسیقی هرمزگان این گونه گفت که گروه گامبون از زمانی که ایجاد شده است تا به اکنون به دنبال یک موسیقی منحصر به فرد بوده است و از دهه هشتاد فعالیت خود را آغاز کرده است و بعد از مدتی به دلایلی این گروه دیگر کار نکرد. از این گروه سوال شد که اجرای گروه گامبون در کشور در زمان بندی اجرا ها قرار گرفت آیا شما این را ریسک می دانید؟ در پاسخ به این سوال گفتند ما اصلا این اجراها را ریسک نمی دانیم و همانگونه که می دانید این اجرا ها قابلیت این را دارند که افراد را به خود جذب کنند و کمی ایمان به کار باعث می شود تا گروه موفق شود.

گروه گمبرون به چه رپر هایی دیس داده است؟

تا به اکنون خبری در رابطه با دیس دادن گروه گمبرون به دیگر گروه ها منتشر نشده است و اینطور که پیداست این گروه تا به حال کسی را دیس نکرده است.

چه رپر هایی تا کنون به گروه گمبرون دیس داده اند؟

یاس که یکی از رپر های معروف می باشد و تا به حال به بسیاری از رپر ها دس داده است به این گروه هم دیس داده است.

سوالات متداول

  1. گمبرون چیست؟

    یکی از گروه های موسیقی است که افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

  2. چگونه به آهنگ های این گروه دست یابیم؟

    شما می توانید نام هر یک از آهنگ های این گروه را در مرورگر را وارد کنید و از این طریق به راحتی به از سایت های متعدد آهنگ های این خواننده را دانلود کنید.

  3. به چه علت مدتی این گروه کنسرت اجرا نکردند؟

    این گروه به مدت سیزده سال هیچ کنسرتی اجرا نکردند و هر کدام مشغول تحصیل و یا مطالعه در رابطه با موسیقی بودند.

  4. این گروه بعد از سیزده سال اولین کنسرت خود را در کجا برگزار کردند؟

    اولین کنسرت آن ها بعد از سیزده سال در بندرعباس برگزار شد که توانست افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند و به هواداران خود بی افزاید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید