لیست سلبریتی های گیاهخوار ایرانی و خارجی + بررسی منطق آن ها برای گیاه خوار شدن

در ادامه این مقاله در پیرو اخبار سلبریتی ها به چند سلبریتی ایرانی و خارجی که رژیم گیاهخواری دارند اشاره می کنیم.

گیاهخواری (ویکی پدیا وگانیسم) یکی از رژیم های سالم است که امروزه هواداران و طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده است. افرادی که به این رژیم پایبند هستند دلایل مختلفی مانند سلامت بیشتر بدن و مسائلی هم چون حفظ و بقای نسل حیوانات و جلوگیری از نابودی کره زمین می دانند. گیاه خواری بین بازیگران و سلبریتی های معروف ایرانی و هالیوودی رواج پیدا کرده است و برخی از این افراد گوشت را از روزمره‌ خود حذف کرده اند و به رژیم گیاهخواری روی آورده اند.

سلبریتی های گیاهخوار هالیوود چه افرادی هستند؟

سلبریتی های گیاهخوار هالیوود چه افرادی هستند؟

رژیم گیاهخواری امروزه حمایت گران و هواداران بیشتری نسبت به قبل دارد، در طی چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و برای اطلاعات عمومی بیش تر مردم کتاب ها و فیلم های بسیاری در خصوص گیاهخواری منتشر می شود. لازم به ذکر است در زمینه گیاه خواری به این مورد اشاره کنیم که رژیم وگانیسم منتقدان و مخالفان زیادی نیز دارد که اعتقاد دارند گیاهخواری برای سلامت بدن، آرامش اعصاب تاثیر مخربی دارد و پروتئین های گیاهی جایگزین پروتئین های گوشتی نخواهند شد.

آریانا گرانده

آریانا گرانده از خوانندگان، ترانه نویسان و بازیگران آمریکایی می باشد که از سال ۲۰۱۳ خوردن گوشت و پنیر را کنار گذاشته و به دلیل سلامت جسم و حامی حیوانات بودن دیگر فرآورده های گوشتی مصرف نمی کند‌. این خواننده موفق ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ در شهر بوکا راتون، فلوریدا متولد شد و در سال ۲۰۲۱ با دالتون گومز وارد رابطه شده است. آریانا در ژانرهای موسیقی، پاپ و آر اند بی فعالیت می کند و کنسرت های فراوانی داشته است.

پیتر دینکلیج

پیتر دینکلیج با نام کامل پیتر دینکلیج، بازیگر و هنرپیشه آمریکایی می باشد که ۵۲ سال سن دارد و در شهر موریس تاون نیوجرسی زاده شده است. این بازیگر با بازی در فیلم بازی تاج و تخت که تماشاگران بسیار زیادی داشت در بین مردم جهان توانست شهرت و محبوبیت خود را دو چندان کند. این بازیگر معروف از کودکی گیاهخواری می کند. پیتر دینکلیج از حامیان ضد خشونت علیه حیوانات در دنیا نیز می باشد.

جرد لتو

جرد از هنرپیشه ها و موسیقی دان های آمریکایی است. جرد لتو با نام کامل جرد جوزف لتو را به احتمال زیاد در نقش‌ های منفی سریال‌ ها و فیلم های مختلف دیده اید، وی در فیلم های بسیاری مانند خط باریک سرخ، مبارزه مرثیه ای نقش آفرینی کرده و مورد تحسین قرار گرفته است. این بازیگر به دور از نقش هایی بازی کرده در فیلم های اش، بسیار شخصیتی پاک و بدون حاشیه دارد‌. وی از سن ۲۰ سالگی از رژیم وگان پیروی می کند و به این سبک رژیم علاقه خاصی دارد.

زک افران

بازیگر و خواننده بسیار جذاب و خوشتیپ کالیفرنیایی ۳۴ سال سن دارد، و تا کنون جوایز زیادی در جشنواره‌ ها و برنامه‌ های مختلف دریافت کرده است. این بازیگر خوشتیپ رژیم گیاهخواری را سبک زندگی خود قرار داده است و در این باره در یکی از مصاحبه های خود گفته است که گیاهخواری بسیار بر روی سیستم بدن، انرژی، خواب و ورزش و سلامتی من تاثیر فراوانی داشته است.

الیوت پیج

الیوت در گذشته الن نام داشته و در ۲۱ فوریه ۱۹۸۷ هالیفاکس کانادا متولد شده است. این بازیگر و تهیه کننده کانادایی از سال ۱۹۹۷ وارد حرفه‌ بازیگری شده است و در سال ۲۰۱۴ نقش یک زن همجنسگرا و در سال ۲۰۲۰ در نقش یک مرد ترنس بسیار موفق بوده است؛ از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ با اما پورتنر وارد رابطه شد که به جدایی انجامید. هالیوود بسیار در ترویج گیاهخواری تلاش می کند و بار ها در برنامه ها و رسانه های مختلف در مورد گیاهخواری صحبت کرده است. او در چند مصاحبه اخیرش تاکید کرده است که کارخانه‌ ها محصولات و فرآورده های گوشتی با بی رحمی حیوانات را می کشند.

سلبریتی های گیاهخوار ایرانی چه کسانی هستند؟

سلبریتی های گیاهخوار ایرانی چه کسانی هستند؟

رژیم وگانیسم یا گیاهخواری امروزه سبک غذایی خیلی از سلبریتی های معروف شده است، خوانندگان گیاهخوار، فوتبالیست های گیاهخوار، دانشمندان گیاهخوار فراوانی از رژیم وگانیسم پیروی می کنند و بسیاری نیز از شهرت خود برای ترویج رژیم وگانیسم در بین مردم استفاده می کنند.

میترا حجار

میترا حجار از بازیگران گیاهخوار صنعت سینمای ایران می باشد که بسیار به محیط زیست علاقه مند است و فعالیت‌ های زیادی برای حفظ محیط زیست انجام داده است. میترا حجار در بسیاری از برنامه‌ ها دلیل گیاه خواری خود را این چنین بیان کرده است که معتقدم مصرف گوشت یکی از دلایل نابودی کره زمین و زیست بوم ها است. این بازیگر جذاب متولد مشهد است و دیپلم ریاضی فیزیک دارد.

جواد رضویان

سید جواد رضویان بازیگر و کارگردان در فیلم های کمدی می باشد که در ۶ مرداد ۱۳۵۳ در شهر قم متولد شد. او در فیلم‌ ها و برنامه‌ های طنز فراوانی نقش آفرینی کرده و از بازیگران کمدی ایران می باشد. جواد رضویان گیاهخوار است و از این رژیم به دلیل سلامت جسم و افزایش شادی و خوشحالی پیروی می کند. جالب است بدانید مهران غفوریان، بیژن بنفشه خواه و امیر غفارمنش هر سه همکلاسی دانشگاهی جواد رضویان بوده اند که در رشته نقاشی تحصیل می کردند.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار یکی از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ است که اولین بازی وی در فیلم یک مرد، یک شهر است. بازیگر حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۵ شروع کرده است و تا کنون در فیلم های موفق زیادی نقش آفرینی کرده است. جدید ترین کار خانم ایزدیار فیلم جیران می باشد که در سینما خانگی در حال پخش است. این بازیگر رژیم گیاهخواری خود را چند سالی است که آغاز کرده و عاشق حیوانات است.

شهره‌ لرستانی

شهره لرستانی از بازیگران و گیاه خواران کشورمان است که بسیار حامی رژیم گیاهخواری است و مخالف سرسخت گوشت خواری می‌ باشد، غذای مورد علاقه خانم لرستانی بشقاب سبزیجات است و معتقد است گیاه و سبزیجات خیلی خوشمزه تر از گوشت و غذا های گوشتی است و با خوردن غذای گیاهی پروتئین بدن خودش را تامین می‌کند. عاشق پختن غذاهای گیاهی است و در مصاحبه‌ های اش گفته طبخ غذا های گیاهی را در کشور هند آموخته‌ است.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ است، خانم تهرانی هنرپیشه ایرانی است، عکاسی را دوست دارد و در این زمینه نیز فعالیت می کند. خانم تهرانی جوایز فراوانی در جشنواره‌ های فجر و سیمرغ بلورین دریافت کرده است. خانم هدیه تهرانی در فیلم سلطان توسط مسعود کیمیایی برگزیده شد و از آن پس وارد حرفه‌ سینما شد. این بازیگر گیاهخوار است و رژیم گیاه خواری را به همه پیشنهاد می کند.

عکس سلبریتی های گیاهخوار هالیوود

عکس سلبریتی های گیاهخوار هالیوود

سلبریتی های هالیوودی مانند الن پیج در زمینه تبلیغ رژیم گیاه خواری بسیار در تلاش هستند و عکس ها و تبلیغات فراوانی در ارتباط با وگان نیز منتشر می کنند. آن معتقد بر حفاظت از حیوانات هستند.

عکس سلبریتی های گیاهخوار ایرانی

در عکس های سلبریتی های گیاهخوار ایرانی می توانیم سرگرمی‌ ها و روزمرگی‌ های این افراد را مشاهده کنیم. بسیاری با گرفتن عکس های مختلف از آثار مخرب گوشت خواری و فواید وگانیسم شدن، مردم را به گیاهخوار شدن تشویق می کنند.

کدام سلبریتی های گیاهخوار فرزندان خود را هم گیاهخوار بار آورده اند؟

کدام سلبریتی های گیاهخوار فرزندان خود را هم گیاهخوار بار آورده اند؟

برخی از سلبریتی های ایرانی و خارجی هستند که علاوه بر خودشان، فرزندانشان نیز به سبک رژیم وگانیسم روی آوردند، این بازیگران به دلیل سلامت بدنی این سبک رژیم را برای فرزندان و بچه های خود انتخاب کردند. سلبریتی هایی همچون جنا دوان از حمایت گرایان محیط زیست و حقوق حیوانات می باشد، این سلبریتی هم خود و هم دختر ۱۰ ساله اش رژیم غذایی گیاه خواری را دارند.

پیج اینستاگرام سلبریتی های گیاهخوار هالیوود چیست؟

بسیاری از افراد در پیج های اینستاگرامی خود از عقایدی که دارند پست و استوری می کنند، خیلی از سلبریتی های گیاه خوار هالیوودی نیز با تبلیغ سبک غذایی وگانیسم در حفظ کره زمین و سلامت جسمی مردم جهان در تلاش هستند.

پیج اینستاگرام سلبریتی های گیاهخوار ایرانی چیست؟

میترا حجار یکی از بازیگران گیاه خوار ایرانی است که خیلی سال پیش این سبک غذایی را انتخاب کرده است و در پیج اینستاگرامی خود حامی حیوانات و دوستدار محیط زیست است و عکس‌ ها و فیلم‌ های فراوانی در این زمینه و برای فرهنگ سازی مردم در اینستاگرام خود می گذارد.

سلبریتی های گیاهخوار هالیوود چه حاشیه هایی داشته اند؟

سلبریتی های گیاهخوار هالیوود چه حاشیه هایی داشته اند؟

سلبریتی های هر کشور در طول حرفه خود همواره با حاشیه روبرو شدند و بسیاری از این سلبریتی ها از حواشی کاملا به دور هستند سلبریتی های گیاهخوار مخالفانی در زمینه سبک غذایی خود دارد که در بسیاری از مواقع باعث حواشی هایی برای سلبریتی ها می شود.

سلبریتی های گیاهخوار ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

جواد رضویان یکی از سلبریتی های گیاهخوار ایرانی می باشد که چند سال پیش در برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی اعلام کرد از افسردگی بسیار شدیدی رنج برده است، اما اکنون حال روحی او خوب می باشد. سلبریتی های گیاه خوار ایرانی حواشی های از جانب منتقدان و مخالفان رژیم گیاه خواری نیز دارد که بسیاری از این افراد معتقدند این سلبریتی ها صرفاً برای خودنمایی و جنبه ظاهری این رژیم را تبلیغ می کنند و خود را گیاهخوار نشان می دهند.

درآمد سلبریتی های گیاهخوار ایرانی چقدر است؟

درآمد سلبریتی های گیاهخوار ایرانی چقدر است؟

درآمد در بین تمام افراد جهان رقم نسبی بسته به نوع تلاش و مقدار سواد و استعداد هر فردی دارد. برای بازیگران سلبریتی های گیاه خواری نیز این چنین است. برخی از سلبریتی های گیاه خوار ایرانی بازیگر هستند و در سال قرارداد های زیادی با کارگردانان و تهیه کنندگان می بندند. بسیاری از سلبریتی های ایرانی شغل دوم دارد و از این طریق درآمد سرمایه خود را چند برابر کرده‌ اند.

درآمد سلبریتی های گیاهخوار هالییود چقدر است؟

درآمد سلبریتی های هالیوودی بسته به حرفه و کارهای مختلفی که انجام می دهند، متفاوت است. به طور مثال فردی به نام آریانا گرانده با خوانندگی و آلبوم های منتشر شده از خود یا کنسرت هایی که همه ساله در کشور های مختلف برگزار می کند، به درآمد بالایی رسیده است.

سوالات متداول

  1. کدام سلبریتی هالیوودی فرزند خود را نیز وگانیسم تربیت کرده است؟

    جنا دوان از جمله هنرمندانی است که گیاهخواری را نیز در برنامه غذایی خانواده خود اجرا می کند.

  2. آیا میترا حجار از سلبریتی های گیاهخوار ایرانی فعال محیط زیست و حامی حیوانات می باشد؟

    بله، میترا حجار فعال و حامی حیوانات و محیط زیست است.

  3. غذای مورد علاقه شهره لرستانی بازیگر گیاه خوار ایرانی چیست؟

    بشقاب سبزیجات از جمله غذا هایی است که وی بسیار به آن علاقه دارد.

  4. دو بازیگر ایرانی گیاه خوار نام ببرید؟

    جواد رضویان و پریناز ایزدیار دو بازیگر وگانیسم ایرانی هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید