بیوگرافی میشل رودریگز + لیست فیلم ها و حواشی زندگی شخصی او

میتی میشل رودریگز یکی از زیباترین بازیگران هالیوود است که با بازی در مجموعه فیلم های رزیدنت اویل، آواتار و فیلم های چندگانه سریع و خشن به شهرت زیادی رسیده است. در ادامه مقاله بخشی از بیوگرافی میشل رودریگز و فیلم های او را شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

میشل رودریگز کیست؟

میشل رودریگز کیست؟

زندگی میشل رودریگز پر فراز و نشیب بود. این بازیگر معروف آمریکایی متولد ۱۲ جولای ۱۹۷۸ در سن آنتیونیو ایالات متحده آمریکا است. او در خانواده ای دامینیکن و پورتوریکویی متولد شد. پدرش عضو ارتش آمریکا بود و با مادرش هم در همان جا آشنا شد. او از کودکی شخصیتی مستقل داشت و رفتار او‌ برای یک خانواده مذهبی کمی عجیب بود. خانواده او چندین سال در تگزاس زندگی کردند و زمانی که او ۸ سالش بود مادرش، پدرش را ترک کرد و دخترش را برای زندگی به دامینیکن برد. چند سال بعد مادر و پدرش رسما طلاق گرفتند و مادر بزرگش وظیفه پرورش و تحصیل او را بر عهده داشت و همواره سعی می کرد تا او را فردی مذهبی بار بی آورد اما تلاشش بی نتیجه بود و او سرانجام برای زندگی به نیوجرسی مهاجرت کرد. در دوران مدرسه او دانش آموزی مشکل ساز بود که درس خوبی هم نداشت و به همین دلیل مدام مدرسه اش را عوض می کرد. در سن ۱۷ سالگی مدرسه را ترک کرد اما به زودی پشیمان شد و دیپلم خود را گرفت. در آن زمان به فکر فعالیت در یکی از سه رشته کارگردانی، فیلمنامه نویسی و بازیگری افتاد که در نهایت بازیگری را انتخاب کرد.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید نگاهی به ویکی پدیا michelle rodriguez داشته باشید.

اینستاگرام میشل رودریگز

این هنر پیشه معروف صاحب یک پیج اینستاگرام با ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده است. برای دستیابی به پیج این بازیگر کافیست اسم میشل رودیگز به انگلیسی را که معادل با michelle rodriguez است را در قسمت سرچ اینستاگرام جست و جو کنید. اگر تایپ انگلیسی برای شما سخت است و یا املای انگلیسی این نام را یادتان رفته باشد با سرچ کردن عبارات «میشل رودریگز اینستا» و یا «میشل رودریگز پیج اینستا» در قسمت سرچ گوگل می توانید به پیج این بازیگر دسترسی پیدا کنید.

معرفی برترین فیلم های میشل رودریگز

او در ۲۰ سالگی به نیویورک مهاجرت کرد و در تست ها حضور پیدا کرد. در سال ۱۹۹۹ در دو فیلم بازی کرد اما هیچ کدام آن ها مورد توجه قرار نگرفت. از برترین فیلم های او می توان به فیلم های زیر اشاره کرد:

رزیدنت اویل

این فیلم به کارگردانی بل دبلیو اس اندرسون است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شده است. این فیلم در ژانر علمی تخیلی و ترسناک است و بر اساس سری بازی های ویدیویی ترس و بقا ساخته شده است. بازیگران رزیدنت اویل شامل میشل رودریگز، میلا بوویچ، اریک میبیس، جیمز پیوفوی و کالین سالمون است. داستان فیلم در مورد آلیس که یکی از نگهبانان یک مقر به نام هایو است شکل می گیرد. با پخش شدن ویروسی در این مقر، همه کارکنان قرنطینه می شوند و آلیس و دوستانش سعی می کنند از آن جا خارج شوند و راز مقر را برملا کنند.

سریع و خشن ۴

این فیلم که قسمتی از مجموعه فیلم های سریع و خشن است توسط جاستین لین در ژانر اکشن ساخته شده است و در ۲۰۰۹ اکران شده است. دامینیک تورنتو که قهرمان قسمت اول است در حالی که همچنان تحت تعقیب پلیس است، به دنبال گرفتن انتقام بخاطر کشته شدن دوست دخترش است. از طرف دیگر برایان اوکانر که یک مامور اف بی آی است دنبال براگا سر دسته قاچاقچیان می گردد و از این رو به دامینیک ملحق می شود و ماموریت دو نفره آن ها آغاز می شود.

آواتار

این فیلم به کارگردانی جیمز کامرون است و میشِل در این فیلم با استیون لانگ، سیگورنی ویور، سم ورثینگتون و زوئی سالدانیا هم بازی است. آواتار یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی و حماسی است و در سال ۲۰۰۹ اکران شده است. داستان فیلم در مورد سیاره ناوی هاست که زمینی ها قصد تصرف آن را دارند تا بتوانند به میزان بیشتری از سنگ آنابتونیوم را به دست آورند و این تصرف باعث به خطر افتادن محیط زیست ناوی ها و حیات آن ها می شود. در همین حال گروه دیگری از انسان ها در آزمایشگاه سعی دارند با پیوند زدن ژنتیک ناوی ها و انسان، بدن های ناوی را بسازند که با هوش انسان ها کنترل می شوند.

میشل رودریگز و همسرش

میشل رودریگز و همسرش

او که یک یک دو جنسگرا می باشد، با یک پسر مسلمان در سال ۲۰۰۰ نامزد کرد اما در نهایت به علت اختلافات مذهبی زیادی که داشتند از هم جدا شدند. همچنین او به به کالین فارل که بازیگر هالیوود (هالیوود کجاست) است ابراز علاقه کرده بود و گفته بود که گمان می کند او مردی است که می تواند با او به تفاهم برای زندگی مشترک برسد.

میشل رودریگز و وین دیزل

میشل رودریگز فیلم سریع و خشن را با وین دیزل بازی کرد و همان زمان هم در سال ۲۰۰۱ آشنایی آن ها از صحنه های فیلمبرداری سریع و خشن فراتر رفت و رابطه ای عاشقانه میان آن ها شکل گرفت. اما رابطه آن ها مدت زیادی طول نکشید و چندی بعد از آغاز رابطه آن ها عکاس ها عکس او را با الیور مارتینز که او هم با کایلی مینوگ، خواننده استرالیایی در ارتباط بود، پخش کردند.

میشل رودریگز و کارا دلوین

در سال ۲۰۰۵ ، مدل آمریکایی کریستینا لوکن در مصاحبه ای اعلام کرد که با این بازیگر معروف رابطه دارد و همین مصاحبه باعث شد حواشی همجنسگرایی او راه بیفتد اما او این قضیه را رد کرد. یک سال بعد او اعلام کرد که دوجنسگرا است. در سال ۲۰۰۸‌ بار دیگر رسانه ها اعلام کردند که او را با الیور مارتینز، در شهر محل اقامت الیور دیده اند و شایعاتی درباره ارتباط آن ها پخش شد. در زمستان سال ۲۰۱۴‌ این بازیگر با کارا دلوین، مدل بریتانیایی، در رابطه بود اما رابطه آن ها هم طولی نکشید و به زودی از هم جدا شدند.

حاشیه های این بازیگر

حاشیه های این بازیگر

این بازیگر با رابطه های عاشقانه اش با افراد معروف همواره حواشی زیادی داشته است. او‌ تا به حال با وین دیزل، الیور مارتینز، کارا دلوین و زک افرون رابطه داشته است. یکی از حواشی پر سر و صدای او، خبر همجنسگرایی او بود. این خبر با رابطه او با کارا دلوین معروف شدت گرفت. خبرنگاران پاپاراتزی عکسی از آن ها در حال خروج از باشگاه گرفتند در حالی که آن ها به زور روی پای خود ایستاده اند و با کمک دیگران تا ماشین رفتند.

درآمد میشل به چه صورت است؟

او‌ یک بازیگر موفق و معروف است. بازیگران موفق و معروف درآمد های بالایی دارند و او هم با درآمد های عالی حاصل از نقش های درجه یک توانست به ثروت بالایی برسد. بنابر گفته های نت ورث، او دارای دارایی خالصی معادل ۲۵ میلیون دلار است. او همچنین فیلمنامه نویسی، بازی های ویدیویی و ویدیو های موسیقی را هم انجام می دهد و از آن ها هم کسب درآمد می کند.

جوایز و دستاورد های میشل رودریگز

او با بازی های بی نظیرش توانسته است به جوایز و افتخارات زیادی دست پیدا کند. در ادامه برخی از مهم ترین جوایز او را مرور می کنیم پس با ما همراه باشید.
در سال ۲۰۰۱ برای بازی در دختر مبارز او توانست به افتخارات های زیر دست یابد:

  • نامزدی جایزه انجمن منتقدان فیلم شیکاگو در رده امیدوار کننده ترین تازه وارد
  • نامزد بهترین نمایش زن در جشنواره فیلم دوویل
  • برنده جایزه روح مستقل بهترین بازی در ابتدا
  • برنده جایزه هیئت بررسی ملی بهترین دستیابی به موفقیت توسط یک بازیگر زن
  • برنده جایزه گاتهام برای موفقیت بازیگر
  • برنده جایزه انجمن منتقدان فیلم لاس وگاس برای بهترین خانم تازه وارد

در سال ۲۰۰۲ برای بازی در فیلم سریع و خشن نامزدی جایزه alma بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه اجرای برجسته یک گروه در یک مجموعه درام توسط انجمن بازیگران برای بازی در لاست یا گمشده شد. در سال ۲۰۰۷ هم برای بازی در سریع و خشن ۷ برنده جایزه فرشته طلایی بهترین بازیگر نقش اول شد.

دانلود فیلم های میشل رودریگز

میشل رودریگز trópico de sangre را هم در پرونده فیلم های خودش دارد. برای دانلود فیلم های او کافیست اسمش را در گوگل سرچ کنید تا بخشی از فیلم های او را برای شما نمایش دهد و سایت هایی هم که آن فیلم ها را دارند برای شما نمایش داده می شوند. اگر بخواهید به لیست کامل فیلم های او دستیابی پیدا کنید، کافیست بعد از سرچ نام او صفحه ویکی پدیا را باز کنید تا لیست کامل فیلم های او را ببینید و برای دانلود هر کدام از فیلم ها که بخواهید اقدام کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا این بازیگر حرفه ای متاهل است؟

    خیر، علی رغم حواشی زیادی که در مورد روابط او پخش شده است او مجرد است.

  2. آیا خبر رابطه او با کارا دلوین واقعی است؟

    او و کارا دلوین مدت کوتاهی باهم رابطه داشته اند اما رابطه آن ها طولی نکشید.

  3. آیا او در کنار بازیگری کار دیگری هم انجام می دهد؟

    بله او در کنار بازیگری به فیلمنامه نویسی، بازی های ویدیویی و ویدیوهای موسیقی هم می پردازد.

  4. میشل رودریگز چند سال دارد؟

    او متولد سال 1978 است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید