بهترین سرمربی های ایرانی در سال 1401 که تاکتیک های خاص دارند

در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت اختصاصی به بهترین سرمربی های ایرانی (که همگی در لیست اسطوره های فوتبال ایران قرار دارند) بپردازیم. از زمانی که فوتبال ایران به وجود آمد مسئله سرمربی گری و هدایت تیم ها در صدر اخبار وقت هر  تیم قرار می گرفت و از همان ابتدا مسئله هدایت کنندگان و داشتن سبک و سیستم توسط سرمربیان نقطه تعیین کننده بین شکست و یا پیروزی یک تیم دارای بازیکنان خوب بوده است، اصولا سرمربیان ستونی هستند که تیم را از سقوط نجات می دهند زیرا مهم ترین نقش سرمربی مدیریت تیم در میدان است دقیقا مانند یک فرمانده نظامی که باید استراتژی خاص خود را بچینند و تمام و کمال حواس خود را بر جزئیات و کلیات متمرکز کند تا تیم و بازیکنان به مشکل نخورند.

بهترین سرمربی های ایرانی چه افرادی هستند؟

بهترین سرمربی های ایرانی چه افرادی هستند؟

سرمربیان خوب معمولا تیم را به قهرمانی و افتخار می رسانند پس شاید بتوان بهترین سرمربیان را در بهترین تیم ها جستجو کرد با درک این موضوع می توان به بررسی لیستی از بهترین سرمربیان ایرانی که در بهترین تیم ها به ایفا نقش پرداخته و می پردازند رسید.

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان

معجزه سرمربی گری فصل محمد ربیعی که توانست تیم خود را با مدیریت خوبش به تیمی قابل احترام در بین سایر تیم ها تبدیل کند و این مسئله در حالی رخ داده است که تیم مذکور در این دوره مسابقات به عنوان یک مدعی قهرمانی و حتی کسب سهمیه به میدان بیاید، در پی این اقدامات دنیای فوتبال ایران به ربیعی به عنوان یک مربی قابل احترام و به تیمش به عنوان یک رقیب جدی می نگرند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان

قلعه نویی از اسطوره های استقلال و البته سرمربیان مشهور که شهرتش به وسیله ثباتش در سرمربی گری روز به روز در حال توسعه است قلعه نویی با اینکه با بدشانسی های زیادی در این فصل موجه شده بود ولی اگر این اتفاقات نمی افتاد در کورس قهرمانی می ماند، او در این فصل دیسیپلین مثال زدنی از خود نشان داد و عیار خود را به عنوان یک سرمربی حرفه ای به رخ همگان کشید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

فارغ از حواشی چند روز اخیر عملکرد گل محمدی (یکی از اسطوره های پرسپولیس) در ارائه یک فوتبال جذاب به مخاطب و بازی قوی مقابل مدعیان مثال زدنی است هر چند که ترکیب تیم پرسپولیس امسال جور نبود ولی با این حال باز هم عملکرد گل محمدی بد نبود هرچند که کافی نبود و نتوانست امتیازات خوبی را کسب کند تا از رقیب دیرینه خود عقب نماند.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان

پیروزی های گسترده این تیم قهرمانی جام حذفی و سکشت مدعیان بزرگی چون پرسپولیس راه را برای نکونام در این رقابت بین هدایت کنندگان آسفالت کرده است، نکونام می تواند تیمش را بفهمد و آن را مدیریت کند و از این طریق نتیجه کسب کند، همچنین نکونام توانایی درک بازیکنان و نحوه بازی گرفتن از آنان را به خوبی فهمیده است و روز به روز این توانایی را به رقبا نشان می دهد.

کدام یک از بهترین سرمربی های ایرانی تا کنون از سمت خود اخراج شده است؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

پس از ناکامی ها و تحقیر شدن های تیم استقلال در سالیان گذشته بالاخره استقلال طعم سروری را با مجیدی چشید، فرهاد مجیدی توانست کاری کند که استقلال به دوران اوج خویش بازگردد و این مسئله تاثیر زیادی بر روحیه هواداران این تیم داشته است، مجیدی درک خوبی از توانایی تیم خود و قابلیت های آن ها دارد و این مسئله به رشد این تیم کمک زیادی کرده است، استقلال فرهاد مجیدی و دستیار ایتالیایی او در رده اول لیگ قرار دارد.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان

محرم نوید کیا را از وفادارن به سپاهان می شناسند بازیکنی که اوج گیری خود را مدیون سپاهان است و اگر مصدومیت های پی در پی او به وجود نمی آمد شاید هنوز هم عمر فوتبال وی ادامه داشت، فارغ از این مسائل حضور محرم در سپاهان به عنوان اولین تجربه سرمربی گری هرچند اوایل حواشی به همراه داشت ولی در نهایت به عملکرد مثبت و نسبتا درخشان او در این تیم ختم شد، هرچند که کمی دچار بد شانسی و ناکامی شد ولی باز هم در لیست برترین ها جای او می درخشد.

مهدی تارتار سرمربی سابق پیکان و سرمربی ذوب آهن اصفهان

تارتار هفتم شدن را با پیکان تجربه کرده است و اکنون نیز به موفقیت های پیاپی با ذوب آهن دست پیدا کرده با توجه وضعیت فعلی تیمش او نیز در لیست برترین ها قرار دارد.

رسول خطیبی سرمربی آلومنیوم اراک

خطیبی حواشی متعددی را از سر گذراند که شاخص ترین آن خروج و ورود مجددش به این تیم است با توجه به این مسائل باز هم خطیبی توانست نتایج خوبی را بگیرد و در نهایت در جایگاه دهم باقی بماند با این حال که خبر جدایی او تایید شده است باز هم عملکرد وی قابل چشم پوشی نیست.

علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان

وی توانست تا صنعت نفت را بار دیگر منسجم کند و به رقابت با مدعیان بپردازد هرچند که عملکرد وی اواخر با ناکامی همراه بوده است اما منصوریان توانسته تا از تیمی آشفته تیمی منسجم و دقیق بسازد، فارغ از این مسائل عملکرد وی در عرصه مدیریت تیم صنعت نفت قابل بررسی است.

غلام رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار

عنایتی با سرمربی گری تیمی که خود او نیز مالک آن است نشان داد که هم در عرصه مربی گری هم در عرصه مدیریتی حرفی برای گفتن دارد، او توانست در اولین خیز در لیگ برتر به رده 11 بیاید و تیم را به خوبی مدیریت کند.

عکس بهترین سرمربی های ایرانی را در کجا مشاهده کنیم؟

تصاویر بهترین سرمربی های ایرانی در وبسایت های تیم های خود که به سرمربی گری می پردازند قرار داد همچنین از وبسایت های خبری پوشش دهنده اخبار لیگ برتر فوتبال ایران نیز این تصاویر قابل تهیه و دید می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام بهترین سرمربی های ایرانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام بهترین سرمربی های ایرانی چیست؟

برای یافتن آدرس پیج های مد نظر کافی است با سرچ نام سرمربی محبوب خود و درج پسوند اینستاگرام به صفحات طرفداری و شخصی این سرمربیان دسترسی پیدا کنید، مانند alirezamansurian و  farhaddddddd و …

بهترین سرمربی های ایرانی اکنون هدایت چه تیم هایی را بر عهده دارند؟

در حال حاضر افراد لیست بالا تغییر خاصی نکرده اند بجز خطیبی که اکنون بدون تیم است یعنی به عبارتی محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌ گهر سیرجان، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان، مهدی تارتار سرمربی سابق پیکان و سرمربی ذوب آهن اصفهان، غلام رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار، علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان و … هستند.

بهترین سرمربی های ایرانی تا کنون چه افتخاراتی کسب کرده اند؟

محمد ربیعی افتخاراتی نظیر صعود به‌همراه سایپا مهر کرج از لیگ سه به دو، صعود به‌همراه تیم بندر کنگ از لیگ دو به لیگ یک، قهرمانی به‌همراه شهرداری اردبیل در لیگ دو و صعود به لیگ یک، قهرمانی به‌همراه مس رفسنجان در لیگ یک و صعود به لیگ برتر خلیج فارس را دارد.

امیر قلعه نویی سوابق زیادی نظیر قهرمانی در جام حذفی ۸۱–۱۳۸۰ به همراه تیم استقلال تهران، قهرمانی در لیگ برتر ۸۵–۱۳۸۴ به همراه تیم استقلال تهران، قهرمانی در بازی‌های قهرمانی غرب آسیا ۲۰۰۷ به همراه تیم ملی فوتبال ایران، قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران، قهرمانی در لیگ برتر ۸۸–۱۳۸۷ به همراه تیم استقلال تهران، قهرمانی در لیگ برتر ۸۹–۱۳۸۸ به همراه تیم سپاهان اصفهان، قهرمانی در لیگ برتر ۹۰–۱۳۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان، قهرمانی در لیگ برتر ۹۲–۱۳۹۱ به همراه تیم استقلال تهران.

جواد نکونام نیز از سوابقی مانند نائب‌قهرمانی در لیگ آزادگان فصل ۹۷–۱۳۹۶ به همراه نساجی مازندران و صعود به لیگ برتر خلیج فارس، سومی در لیگ برتر خلیج فارس فصل ۹۹–۱۳۹۸ همراه تیم فولاد خوزستان و صعود به لیگ قهرمانان اسیا، قهرمانی در جام حذفی فصل ۱۴۰۰–۱۳۹۹ همراه تیم فولاد خوزستان و صعود به لیگ قهرمانان اسیا، قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران سال ۱۴۰۰ همراه تیم فولاد خوزستان می باشد.

بهترین سرمربی های ایرانی از چه سیستمی استفاده می کنند؟

با بررسی سیستم های هر تیم در هر بازی ما می توانید نحوه بازی و .. یک تیم را پیش بینی کنید آنچه که در فوتبال ایران رایج شده است، سیستمی که بنابر برخی تحلیل ها صرفا جنبه دفاعی آن برجسته می شود و حتی بنابر تحلیل عده ای الگویی غلط از یک سیستم درست به حساب می رود سیستم 2-4-4 است.

بهترین سرمربی های ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

بهترین سرمربی های ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

حواشی متعددی پیرامون سرمربیان وجود دارد از درگیری های لفظی رایج در مصاحبه ها تا خدا حافظی ها و فشار های طرفداران بر تیم ها و درگیری های درون ورزشگاهی، از آخرین حواشی کنونی می توان به جدایی سرمربی آلومنیوم و عذرخواهی وی از مردم اراک و خداحاظی های سریالی یحیی گل محمدی اشاره کرد.

دستمزد هر فصل بهترین سرمربی های ایرانی چقدر است؟

شیوه پرداخت دستمزد در ایران مدتی است بجای تنها مربی به مربی و کادر دستیاران اختصاص می دهند به همین دلیل یافتن مبلغ دقیق دستمزد هر سرمربی با سختی های زیادی مواجه شده است برای مثال منصوریان در اخرین اخبار منتشره مبلغ 7 میلیارد تومان را قبول کرده است.

تا کنون چه مصاحبه هایی با بهترین سرمربی های ایرانی صورت گرفته است؟

مصاحبه های متعددی به وسیله روابط عمومی باشگاه ها و حتی شبکه های اینترنتی فعال در حوزه فوتبال با سرمربیان با اهدافی نظیر معرفی تیم و اعلام عملکرد و یا سنجش موضع نسبت به حواشی اخذ و منتشر می شود.

کدام یک از بهترین سرمربی های ایرانی تا کنون از سمت خود اخراج شده است؟

 از ابتدای فصل تا کنون گمانه زنی های متعددی در برهه مختلف گریبان گیر سرمربیان هر تیم حول محور اخراج شدن آنان از تیم شان مطرح می شود که بسیاری از آنان ساخته و پرداخته نشریات زردی است که به دنبال جنجال آفرینی در فوتبال ایران به هدف جذب مخاطب هستند، اما با این حال تنها سرمربی آلومنیوم از سمت خود کنار رفته است و اخراجی دیده نشده است.

بهترین سرمربی های ایرانی در سال 2021 چه افرادی بودند؟

تا این لحظه لیگ سرمربیان تیم های استقلال و پرسپولیس و سپاهان به دلیل کسب نتایج نسبتا خوبی در لیست نامزد های بهترین سرمربیان فصل کنونی قرار دارند. می توانید با مراجعه به انواع سایت های معتبر و یا پیج اینستاگرام آن ها از جدید ترین اخبار مربوط به این افراد مطلع شوید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. در حال حاضر وضعیت لیگ چگونه است؟

    تیم استقلال در جایگاه اول قرار دارد و تیم های پرسپولیس و سپاهان و فولاد در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

  2. آیا رسول خطیبی از بهترین سرمربی های ایرانی به آلومینیوم بر می گردد؟

    مطابق بررسی ها وی قاطعانه تصمیم گرفته که تا مدتی از این حرفه دور بماند و اکنون در استراحت به سر می برد پس جواب منفی است.

  3. یحیی گل محمدی از بهترین سرمربی های ایرانی در چه وضعیتی قرار دارد؟

    پس از حواشی دربی اخیر وی از تیم پرسپولیس خداحافظی کرده است ولی گفته می شود که باز هم در تمرین پرسپولیس حاضر بوده است، در طی چند روز اخیر وی پیج اینستاگرامی خود را بست.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید