بیوگرافی احمد ایراندوست غول برره و بادیگارد سابق جنیفر لوپز

احمد ایراندوست یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی است که در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده است. او بیشتر به خاطر قد بلند و بدن ورزیده خود معروف است و در جوانی به گفته خودش بادیگارد افراد معروفی بوده است. در ادامه با این بازیگر و زندگی شخصی و حرفه ایی او بیشتر آشنا می شویم با ما همراه باشید.

احمد ایراندوست کیست؟

احمد ایراندوست کیست؟

اگر می خواهید بیوگرافی احمد ایراندوست را بدانید باید بگوییم که او متولد 26 خرداد 1350 در شهر آبادان است. وی فعالیت بازیگری را از سریال شب های برره آغاز کرد. بخاطر قد بلند خود زمان زیادی را بادیگارد بوده است. قد او 2 متر و 10 سانتی متر است. پدر وی با نام شهاب ایراندوست زمانی کشتی گیری معروفی بوده است. و بدن او درواقع از پدرش به او ارث رسیده است. ایراندوست در هالیوود و بالیوود هم کار کرده است و در آن جا هم بادیگارد بوده و هم بازیگری کرده است. او هم چنین خواننده نیز است و چند آهنگ به همراه خوانندگان دیگر عرضه کرده است. احمد ایراندوست و بهرام افشاری از بلندقدترین بازیگران ایرانی هستند.

او اذعان داشته است که مدتی بادیگارد جنیفر لوپز، ماریا کری، ویتنی هیوستون و نیکولاس کیج بوده است. عده ای بخاطر این صحبت می گویند که احمد ایراندوست دروغگو است. اما مدرک رسمی نیز برای این ادعای او وجود ندارد. او در در فیلم سینمایی اخراجی های یک و دو نیز بسیار دیده شد. درواقع شب های برره و این فیلم سینمایی سکوی پرتابی برای زندگی بازیگری وی بود. احمد ایراندوست در جوانی در بوکس نیز فعالیت داشته است و قهرمان نیز بوده اما به علت آسیب این ورزش را کنار گذاشته است.

احمد ایراندوست در دورهمی دعوت شد؟

اطلاعاتی مبنی بر اینکه این بازیگر به برنامه دورهمی دعوت شده باشد موجود نیست. به نظر می رسد او به این برنامه دعوت نشده و مصاحبه ای انجام نداده است. هم چنین احمد ایراندوست در خندوانه نیز نرفته است. وی فقط دربرنامه وقتشه به همراه همسرش شرکت کرده است. که درباره ازدواج است مجری برنامه کامران تفتی است و از شبکه نسیم پخش شده است. اگرعلاقمند به دیدن این برنامه هستید می توانید با جستجوی نام وی در اینترنت ویدئو آن را مشاهده کنید.

احمد ایراندوست در دورهمی دعوت شد؟

درآمد احمد ایراندوست چقدر است؟

احمد ایراندوست مانند بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها درآمد خود را آشکار نمی کند و اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد. اما می توانیم با تخمین این که در چه تعداد کار بازی کرده است و کارهای سینمایی او حدس بزنیم که ثروت احمد ایراندوست چقدر است. او هم چنین در بادیگاردی نیز فعالیت داشته است و از این راه نیز درآمد دارد. شاید از طریق آهنگ هایی که خوانده است هم درآمدی کسب کرده باشد.

آدرس پیج اینستاگرام احمد ایراندوست چیست؟

احمد ایراندوست در اپلیکیشین اینستاگرام فعال است و صفحه نیز به نام خود در آن جا دارد که آدرس آن ahmad.irandoust1350 است. او در این صفحه ای عکس هایی از خودش و روزمرگی هایش به اشتراک می گذارد. البته گاهی در این پست ها انتقادی نیز به مسائل سیاسی و اجتماعی روز می کند. او در قسمت استوری خبر های مربوط به خود را بیان می کند. این صفحه بیش از 210 هزار نفر دنبال کننده دارد که این افراد اغلب از طرفداران وی هستند.

در قسمت کامنت پست ها می توانید با او در تعامل باشید و نظر خود را درباره کارهای او بیان کنید. هم چنین او در قسمت بیوی سایت مربوط به آهنگ های خود را قرار داده است که به وسیله آن می توانید آهنگ های او را دانلود و گوش کنید.

شغل اصلی احمد ایراندوست چیست؟

همان طور که گفتیم وی مدت زیادی را به بادیگاردی مشغول بود و شغل او از ابتدا همین بود. با جست جوی احمد ایراندوست ویکی پدیا در اینترنت این موضوع را می توان در صفحه مخصوص او دید. او مدت زیادی را برای شرکت های حفاظت از افراد در آمریکا کار می کرد و بعد از ازدواج به ایران آمد. او در هند نیز کار کرده است. ایراندوست هم اکنون بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می شود. شغل او در حال حاضر بازیگری است و در کنار آن کار خوانندگی نیز انجام می دهد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

اگر علاقه دارید عکس های احمد ایراندوست را به صورت تکی، در زندگی شخصی وی یا در فیلم هایی که بازی کرده است ببینید، فقط کافی است که نام او را در قسمت تصاویر موتور جستجوی گوگل بنویسید. او همان طور که در بالا ذکر کردیم دارای حساب شخصی اینستاگرام است که عکس های وی در آن جا نیز وجود دارد. هم چنین می توان با گذاشتن هشتگ قبل از نام او در قسمت اکسپلور اینستاگرام نیز پست ها و عکس هایی که مربوط به او است را دید.

فیلم های محبوب احمد ایراندوست کدامند؟

فیلم های محبوب احمد ایراندوست کدامند؟

او در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است. بخاطر تفاوت ظاهرش با بقیه افراد تقریبا در هر فیلمی که نیاز به بازیگری با شکل ظاهری او بوده است از وی استفاده شده است. ایراندوست فعالیت خود را با نلویزیون آغاز کرد. در زیر به برخی از سریال و فیلم های او می پردازیم.

شب های برره

اولین کاری که ایراندوست در آن حضور داشت سریال شب های برره بود. او توسط محسن چگینی و حسن شکوهی به این سریال و کارگردان آن یعنی مهران مدیری معرفی شد. این سریال 92 قسمت بود که در سال 1384 از شبکه 3 سیما پخش می شد. وی در این سریال نقش غول برره را ایفا می کرد. سریال شب های برره به زودی بسیار معروف شد و طرفداران بسیاری را نیز به دست آورد. ایراندوست نیز بخاطر همین موضوع بین مردم و دیگر کارگردانان سینما و تلویزیون بسیار معروف شد. سریال شب های برره بهمن 1384 به پایان رسید. اما بازپخش آن تا به حال چندین بار توسط تلویزیون انجام شده است.

مختارنامه

احمد ایراندوست در مختارنامه نیز نقشی ایفا کرده است. این دومین سریال تلویزیونی پر بیننده بود که او در آن بازی کرده است. مختارنامه یک سریال تاریخی و مذهبی است که مهر 1389 جمعه ها از شبکه یک سیما پخش شد. ایراندوست در این فیلم نقش هارون بن منصور نعل بند همبند عمر به سعد را بر عهده داشت. این سریال نیز بسیار در میان معروف شد و تا به حال چندین بار از تلویزیون بازپخش شده است.

اخراجی های 2

این فیلم اولین سینمایی ایراندوست است. اخراجی ها 2 قسمت دارد که ایراندوست موفق به بازی در قسمت دوم این فیلم سینمایی پر بیننده شد. او در نقش افسر اردوگاه در این فیلم بازی می کرد. توانست بازی در کنار بازیگران بزرگ دیگر مانند اکبر عبدی را تجربه کند. اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شد و موضوعی تقریبا جنجالی درباره جنگ و جبهه داشت.

ساکن طبقه وسط

فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی سال 1392 اکران شد و ایراندوست توانستن در این فیلم هم نقشی دیگر داشته باشد. وی در این فیلم در کنار فرهاد اصلانی، ساره بیات و هنگامه قاضیانی بازی کرد و به عالت فروش بالای فیلم باز هم موفق شد که دیده شود.

طنز خنده بازار

این برنامه مجموعه ای از آیتم های طنز و کمدی بود که در قالب تقلید و یا طعنه ساخته شده بود. در نوروز 1390 برای اولین بار از شبکه 3 سیما پخش شد. اما به دلیل استقبال مردم تا سری هشتم این برنامه نیز ساخته شد که البته در روزهای دیگری به غیر نوروز پخش می شدو ایراندوست در این برنامه و بخش های طنز آن نیز بازی کرد و استعداد خود را در زمینه طنز و سرگرمی نیز نشان داد.

جوایز و افتخارات احمد ایراندوست شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات احمد ایراندوست شامل چه مواردیست؟

از جوایز و افتخارات وی اطلاعاتی در دسترس نیست و به نظر می رسد او تا به حال در جشنواره یا فستیوالی برای جایزه کاندید نشده است. شاید در آینده برای بازی تاثیرگذار در فیلم یا سریال در جشنواره های داخلی صاحب جایزه شود.

احمد ایراندوست چند سال دارد؟

در قسمت بیوگرافی ذکر شد که احمد ایراندوست متولد سال 1350 است و هم اکنون 50 سال دارد. البته او در جایی اذعان کرده بود که متولد 1349 است. اما در صفحه اینستاگرام خود سن خود را 50 سال و متولد 1350 ذکر کرده است.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

این بازیگر تا به حال چندبار مصاحبه های مختلف انجام داده است که در آن ها درباره زندگی شخصی و کاری خود صحبت کرده است. همان طور که قبلا ذکر کردیم یکی از این مصاحبه ها در برنامه وقتشه شبکه نسیم بوده است. شما می توانید با جستجوی نام ایراندوست در گوگل به همه مصاحبه های وی دسترسی داشته باشید. هم چنین می توانید از طریق سایت های مختلف مانند آپارات یا یوتیوب نیز این مصاحبه ها را تماشا کنید.

همسر این بازیگر کیست؟

همسر این بازیگر کیست؟

ایراندوست در ابتدا در آمریکا زندگی کرده است. اما به علت این که خانواده اش می خواستند که او در ایران ازدواج کند به ایران برمی گردد و بعد از ازدواج دوباره به آمریکا می رود. از نام همسر وی فهیمه دهقان زاده است و وی خواهر دو شهید است. به همین دلیل ایراندوست از آمریکا به ایران بازمی گردد تا در مکانی زندگی کند که همسرش دوست دارد. او هم اکنون یک دختر به نام هیراد دارد و در تهران زندگی می کند.

سوالات متدوال

  1. آیا احمد ایراندوست اینستا دارد؟

    او در اپلیکیشن اینستاگرام صفحه شخصی با آدرس ahmad.irandoust1350 دارد که در آن عکس های شخصی خودش و عکس هایی مربوط به کار هایی که انجام داده است را قرار می دهند. طرفداران وی می توانند با او در این صفحه تعامل کنند.

  2. تاریخ تولد احمد ایراندوست چه سالی هست؟

    همان طور که در این مقاله ذکر کردیم وی در سال 1350 متولد شده است. البته بعضی منابع تاریخ تولد او را 1349 ثبت کرده اند که ممکن است خود او آن را بیان کرده باشد. اما بنا بر صفحه انستاگرام او تاریخ دقیق 1350 است.

  3. آیا احمد ایراندوست در کنار جنیفر لوپز کار کرده است؟

    احمد ایراندوست سال های زیادی را در آمریکا به حرفه بادیگاردی مشغول بوده است. به گفته خودش او بادیگارد افراد مشهور زیادی بوده است که یکی از آن ها جنیفر لوپز بوده است. اما مدرک رسمی و دقیقی برای این ادعا وجود ندارد.

  4. ماجرای احمد ایراندوست و استیون سیگال چیست؟

    زمانی که ایراندوست در هالیوود کار می کرده است به گفته خودش در پشت صحنه یکی از فیلم ها از سیگال می خواهد که با او مبارزه کند. سیگال مربی هنرهای رزمی است و با گرفتن رضایت نامه با او مبارزه می کند. اما ایراندوست در این مبارزه دستش از سه جا می شکند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید