بیوگرافی خداداد عزیزی غزال تیز پای ایرانی + جدیدترین حواشی او

خداداد عزیزی یکی از فوتبالیست های پرسپولیس است که تا الان خاطرات زیادی را برای همه ما به ارمغان آورده است. در این مقاله سعی داریم که به زندگینامه خداداد بپردازیم. خداداد عزیزی و جکی چان شباهت زیادی به یک دیگر دارد که هر دو شخصیت های ماندگار هستند. خداداد علاوه بر استعداد درخشان خود همیشه حاشیه ساز بوده است در این مقاله سعی می کنیم تا به حواشی این پیشکسوت بپردازیم. روحیه ی جوان و پر شور نشان از سن خداداد نمی دهد زیرا وی در ابتدای ششمین دوره ی زندگی خود قرار دارد.

بیوگرافی خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی

غزال تیز پای ایرانی متولد ۱ تیر ماه ۱۳۵۰ است. این اسطوره پرسپولیس و ایران متولد شهری در نزدیکی مشهد مقدس است. زادگاه وی فریمان است اما همه او را به اصالت مشهدی می شناسند. قد وی حدود ۱۶۹ سانتی متر است که شاید این قد متوسط در سرعت بالای وی تاثیر به سزایی داشته است. این فوتبالیست درخشان و قدیمی شماره ی پیراهن ۱۱ را داشته است. خداداد به دلیل جایگاهش در زمین و سرعت بالای او توانسته است یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران باشد. این استعداد تنها در ایران قابل استفاده نبوده و در قاره های دیگر نیز خوش درخشیده است.

او در لیگ کشور هایی همچون آلمان، آمریکا و امارات بازی کرده است. خداداد در پرسپولیس به عنوان یار کمکی حضور داشته است و بازی رسمی نداشته است همچنین سوالی که ذهن اکثریت را به خود مشغول کرده است این است که آیا خداداد عزیزی در استقلال حضور داشته است؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که به گفته خودش نه استقلالی است و نه پرسپولیسی. متاسفانه عزیزی هیچ گاه در دربی پایتخت حضور نداشته است. اگر بخواهیم بُعد اجتماعی زندگی‌ خداداد را بررسی کنیم خواهیم دریافت که خداداد عزیزی و علی دایی دوستان قدیمی هستند که در این رابطه جنجال های زیادی نیز وجود دارد. از افشاگری های خداداد عزیزی نیز می توانیم به عنوان یکی از مشخصه های اجتماعی این بازیکن نام ببریم که نشان از صداقت غزال تیز پای است.

درآمد خداداد عزیزی چقدر است؟

با توجه به سوابق درخشان خداداد عزیزی و مهاجرت وی از ایران به تیم های درخشانی همچون بوندسلیگا آلمان، باشگاه النصر لیگ برتر کشور امارات و ام ال اس لیگ حرفه ای در آمریکا می توان گفت درآمد خداداد عزیزی همیشه قابل توجه بوده است. قرارداد های دلاری وی نشان از اهمیت و ثروت خداداد عزیزی است. اما بعد از بازنشستگی خداداد عزیزی به دعوت تیم ابومسلم ابتدا رئیس سازمان فوتبال و بعد مربی این تیم شد سرانجام به سرمربی گری تیم ابومسلم مشهد رسید. او سابقه ی مربی گری در تیم های باشگاهی دیگر را نیز دارد.

او بعد از چندین سال مربی گری بدون نتیجه خاصی از این کار کناره گیری کرد اما همیشه هوش اقتصادی خوبی داشت که باعث شد ابتدا با سرمایه گذاری در پوشاک ورزشی وارد این حوزه شود و سپس همراه با شریک دیگری کمپانی تولید پوشاک ورزشی به نام مجید را راه اندازی کند. این برند در حال حاضر معروف ترین برند داخل ایران محسوب می شود.‌ اما حضور خداداد در این صنعت خیلی طولانی نبود و به معامله املاک و ساختمان سازی روی آورد، او در کنار این فعالیت قطعات یدکی خودرو را نیز از کشور سنگاپور وارد ایران می کرد. با بررسی فعالیت های اقتصادی این پیشکسوت فراموش نشدنی ایران به راحتی می توان به تکنیک های خداداد عزیزی نه تنها در فوتبال بلکه در حوزه اقتصادی یقین پیدا کرد.

این فوتبالیست هم اکنون سرمربی چه تیمی است؟

این فوتبالیست هم اکنون سرمربی چه تیمی است؟

بعد از اتفاقات پیش آمده در تیم هایی که وی مربی گری می کرد و به سرانجام نرسیدن اهداف خویش دیگر سمت مربی گری نرفت و هم اکنون سرمربی تیمی نیست.

جوایز و افتخارات خداداد عزیزی

یکی‌از جوایز غزال تیز پا، جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا است که خداداد عزیزی در سال ۱۹۹۶ توانست آن را به دست آورد. او در زمان ملی پوشی در ایران توانسته است در بازی های بین المللی بهترین عملکرد را داشته باشد از همین رو جز گلزنان تاریخ تیم ملی ایران از او یاد می شود. خداداد عزیزی در ۴۷ بازی ملی توانسته است ۱۱ گل را به ثبت برساند. او در سال ۱۹۹۶‌علاوه بر دریافت جایزه برترین بازیکن آسیا توانست تا جایزه برترین و موثر ترین بازیکن حاضر در زمین در جام ملت های آسیا را کسب کند. وی با درخشش در جایگاه خود توانست نقش موثری در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ داشته باشد. یکی از افتخارات ماندگار وی گل آن به استرالیا بوده است که باعث صعود ایران و راه یابی به جام جهانی شود.

اینستاگرام خداداد عزیزی چیست؟

اینستاگرام خداداد عزیزی چیست؟

برخلاف همه گیر شدن اینستاگرام خداداد تا مدت ها از فعالیت در اینستاگرام دور بود و صفحه شخصی خود را به طور دائم فعال نمی کرد. اما چندین بار این صفحه فعال شد به طوری که با ورود خداداد عزیزی به اینستاگرام با توجه به خوش آمد گویی چندین بازیکن همچون علی کریمی و مهدی رحمتی توانست تا در مدت بسیار کوتاهی در حدود سه ساعت به ۱۶ هزار فالوور برسد. با جستجو نام این بازیکن در اینستاگرام می توانیم عکس خداداد را ببینیم. به دلیل سوابق درخشان این بازیکن تمامی بزرگان فوتبال با او تصاویری دارند که بعضی از آن ها در صفحه ی شخصی فوتبالیست ها یافت می شود.

مصاحبه با این فوتبالیست

مصاحبه با این فوتبالیست

با توجه به حواشی موجود در زندگی شخصی و فوتبالی عزیزی مصاحبه های زیاد و جنجالی ای دارد که می توانیم در آپارات ببینیم. علاوه بر مصاحبه های بعد از‌بازی این بازیکن چه در زمان بازی خود و چه در زمان مربی گری می توانیم مصاحبه های دیگری از افشاگری های این شخص و یا نظرات آن درباره ی دیگران وجود دارد. در بسیاری از برنامه هایی که دعوت شده است مجری عزیزی را به چالش می کشد به همین دلیل مصاحبه های جذابی از وی‌ وجود دارد. محبوبیت و شخصیت جالب این پیشکسوت جنجالی باعث شده است به برنامه های تلویزیونی زیادی دعوت شود و حتی در این لحظه ها لبخند به لب ایرانیان بی آورد. تمامی مصاحبه های وی با جستجو در گوگل قابل مشاهده هستند همچنین می‌ توان ویدیو هایی از این شخص در اینستاگرام مشاهده کرد.

جدیدترین اخبار از خداداد عزیزی

خداداد عزیزی بر خلاف حاشیه ساز بودن همیشگی خود هیچگاه اطلاعات دقیق و یا تصویری از همسرش منتشر نکرده است. دلایل شخصی خود پشت این پنهان کاری وجود دارد اما به تازگی تصاویری از خداداد عزیزی ‌و همسرش منتشر شده است. شایعاتی مبنی بر ازدواج دوباره خداداد عزیزی وجود داشته که همسر اول خداداد عزیزی با همسر کنونی وی متفاوت است اما با توجه به گفته خود سال ها قبل عاشق شده است و ثمره ی این عشق یک دختر به نام فاطمه و یک پسر به نام امیرحسین است، این ستاره فوتبالی زندگی عاشقانه ای با خانواده خود دارد. او بعد از ناموفق بودن در برهه مربی گری خود دیگر به سمت سرمربی گری نرفت و اکنون در حوزه ی فوتبال فعالیت خاصی ندارد.

خداداد عزیزی اهل کجاست؟

خداداد عزیزی اهل کجاست؟

عزیزی زاده ی شهر فریمان در نزدیکی مشهد است اما در سن ۶ سالگی با خانواده اش به مشهد مهاجرت کرده است و در منطقه رضاشهر مشهد ساکن شده است. او بعد از مهاجرت به کشور های خارجی باز هم به مشهد بازگشت و هم اکنون در این شهر ساکن است.

خداداد عزیزی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

خداداد عزیزی هیچ گاه در هیچ کدام از تیم های برتر پایتخت بازی نکرده است و به گفته ی خودش طرفدار هر دو تیم است و انتخابی بین استقلال یا پرسپولیس ندارد. او که تنها در تیم پرسپولیس به عنوان یار کمکی حضور داشته هیچ تعصبی روی این تیم ندارد و حتی مذاکرات انجام شده برای همکاری با تیم استقلال برای عضو شدن در این تیم نتیجه ای در استقلالی شدن وی نداشت و نتوانستند با غزال تیزپای آسیا همکاری داشته باشند.

سوالات متداول

  1. بیوگرافی خداداد عزیزی چیست؟

    خداداد عزیزی متولد ۱ تیر ۱۳۵۰ زاده ی شهر فریمان است ولی از ۶ سالگی در مشهد بزرگ شده است. او سابقه ی درخشانی در زمان بازی خود داشته است اما متاسفانه مربی گری وی با شکست مواجه شد.

  2. درآمد خداداد عزیزی از کجا و چقدر است؟

    خداداد عزیزی علاوه بر بازی در تیم های ایرانی به تیم های باشگاهی کشور هایی مثل آلمان، آمریکا و امارات پیوسته است که نشان از درآمد دلاری این بازیکن در آن زمان بوده است. همچنین ذهن اقتصادی وی باعث شد در تجارت پا بگذارد و این نشان از ثروت هنگفت این پیشکسوت است.

  3. زندگی شخصی خداداد عزیزی چگونه است؟

    خداداد عزیزی زندگی عاشقانه ای را شروع کرده است که تعصب خاصی روی همسر خود داشته و سال های زیادی حتی همکاران خودش همسر وی را نمی شناخته اند. حاصل این ازدواج عاشقانه دو تا بچه است به نام های امیرحسین و فاطمه می باشد.

  4. خداداد عزیزی استقلالی یا پرسپولیسی است؟

    با توجه به این که خداداد عزیزی در هیچ کدام از این دو تیم پایتخت بازی نکرده است هیچ تعصبی روی این دو تیم ندارد و به گفته ی خودش نه استقلالی نه پرسپولیسی است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید