جنجالی ترین اخراج مربی های فوتبال مطرح + بررسی حواشی مربوطه

همان طور که در دنیای فوتبال بسیاری از بازیکنان در بعضی از بازی ها اخراج می شوند و یا اینکه اخطار می گیرند، بعضی از مربیان و حتی سرمربی های برتر جهان نیز به همین مورد دچار می شوند. این افراد زمان زیادی را معمولا با نتایج بد برای تیم می گذرانند و یا اینکه ممکن است در جریان بازی ها اختلال ایجاد کرده و یا باعث رسوایی باشگاه یا تیم فوتبال شوند. در این مقاله می خواهیم درباره اخراج مربی های فوتبال مطرح صحبت کنیم و درباره این مربیان بیشتر بدانیم پس با ما همراه باشید.

مطرح ترین مربی های فوتبال که تا کنون اخراج شده اند

مطرح ترین مربی های فوتبال که تا کنون اخراج شده اند چه کسانی هستند؟

بعضی از مربیان فوتبال و الخصوص مربی های ایرانی در یک دوره از مربیگری خود مجبور شدند که طعم اخراج شدن را بچشند. این افراد معمولا گاهی نتایج خوبی کسب نمی کردند و یا اینکه مشکلات دیگری را برای تیم به وجود می آوردند که مجبور به خروج از تیم می شدند. در زیر می خواهیم تعدادی از این مربیان را نام ببریم و با آن ها آشنا شویم.

ویسنته دل بوسکه، یکی از مربیان اخراج شده مطرح

هیچ توضیحی در مورد اینکه چرا رئال مادرید تصمیم گرفت راه خود را از بازیکن سابق خود ویسنته دل بوسکه جدا کند، وجود ندارد. رئال در طول چهار سال هدایت خود، دو قهرمانی لالیگا، دو لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اسپانیا، سوپرکاپ یوفا و جام بین قاره‌ ای را به دست آورد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادرید، علیرغم این روند شگفت انگیز، موفق ترین دوره دوران مدرن باشگاه، تصمیم گرفت قرارداد خود را تمدید نکند.

ماسیمیلیانو آلگری، یکی از مربیان اخراج شده مطرح

آلگری در اولین فصل هدایت آث میلان، قهرمان سری آ شد و دو برابر حریف اینترناسیونال در راه بود. با این حال، آلگری یک فصل کامل دیگر را سرمربی گری نکرد. او در ژانویه با میلان در یازدهمین بازی اخراج شد. آن ها فوراً از کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان حذف شدند و فصل گذشته فقط به رتبه هشتم و سپس دهم رسیدند.

کریس هیتون، یکی از مربیان اخراج شده مطرح

زمانی که اتفاق غیرقابل تصوری رخ داد و نیوکاسل در سال 2009 به دسته پایین سقوط کرد، مایک اشلی قصد خود را برای فروش باشگاه اعلام کرد. در نتیجه او نمی خواست یک سرمربی دائمی منصوب کند و کریس هیوتون را به عنوان سرمربی موقت قرار دهد.

رافائل بنیتز

بعد از چند فصل که بنیتز نتایج خوبی را به دست آورد، همه چیز در فصل بعد کمی تغییر می کرد، از جمله یک هفته فاجعه بار که آرسنال آن ها را از دو رقابت حذف کرد، اما آن ها همچنان به فینال لیگ قهرمانان رسیدند، اما این بار به میلان باختند. آشفتگی بیش از حد افزایش یافت و با فروختن آلونسو و جایگزین نشدن لیورپول، لیورپول هفتم شد و عملکرد ضعیفی در اروپا نداشت و بنیتس اخراج شد.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی سلطنت خود را با جذب گرت بیل آغاز کرد و با شکست دادن رقبای بارسلونا و اتلتیکو مادرید، هر دو کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرد. فصل بعد رئال قهرمان سوپر جام یوفا، جام جهانی فوتبال شد، نایب قهرمان لیگ شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید. چهار ماه پایانی سال 2014 یک رکورد اسپانیایی با 22 پیروزی متوالی در تمام رقابت ‌ها ثبت شد و آنچلوتی نامزد بهترین مربی سال یوفا شد. حتی هنگام اخراج او، فلورنتینو پرز، رئیس رئال، اعتراف کرد که آنچلوتی عشق هواداران و هیئت مدیره را جلب کرده است. اما مانع اخراج او نشد.

دلیل اخراج مربی های فوتبال

دلیل اخراج مربی های فوتبال مطرح چه بود؟

در بالا این موضوع را مشاهده کردید که بیشتر این مربیان به این دلیل اخراج شدند که عملکرد خوبی را از خود ارائه ندادند. صرف نظر از اینکه این مربیان چقدر با ارزش بودند یا در دنیا چقدر محبوبیت داشتند، به محض اینکه در یک فصل امتیاز نمی گرفتند و یا اینکه ضعیف کار می کردند آن ها را کنار می گذاشتند. البته گاهی نیز ممکن بود خود مربی تصمیم بگیرد که دیگر نمی خواهد مربی گری را انجام دهد. از این رو خود مربی استعفای خود را اعلام می کرد. گاهی نیز مربی با کادر فنی تیم مشکلاتی را پیدا می کرد و یا اینکه به نظرات او اهمیت داده نمی شد به همین دلیل موجبات اخراج وی فراهم می شد.

اخراج مربی های فوتبال مطرح چه حاشیه هایی به همراه داشت؟

معمولا وقتی مربی مورد علاقه طرفداران یک تیم اخراج می شود، هواداران عصبانی شده و حتی اگر مربی نتایج بدی را نیز آورده باشد، از رفتن او ناراحت می شوند و معمولا این ناراحتی را در شبکه ها یا رسانه های اجتماعی نشان می دهند. این ها همه باعث به وجود آمدن حواشی پیرامون اخراج این مربیان می شود.

عکس مطرح ترین مربی های فوتبال که تا کنون اخراج شده اند را در کجا ببینیم؟

مربی هایی که تاکنون اخراج شده اند معمولا افراد معروفی در فوتبال هستند این مربی ها مصاحبه هایی دارند که این مصاحبه ها در سایت های معتبر منتشر شده اند. هم چنین عکس هایی نیز به اشتراک گذاشته شده است. شما می توانید این عکس ها را پیدا کرده و تماشا کنید. برای این کار عکس های این افراد را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و در قسمت تصاویر عکس های آن ها را ببینید.

مطرح ترین مربی های فوتبال

مطرح ترین مربی های فوتبال که تا کنون اخراج شده اند در حال حاضر مربی چه تیم هایی هستند؟

افرادی که نام آن ها را در بالا بیان کردیم معمولا مربیانی هستند که هم اکنون بازنشسته شده اند. این افراد در تیم خاصی مدیریت نمی کنند و مربی گری را بر عهده ندارند. ممکن است فقط در تیم های باشگاهی دسته دو و یا تیم هایی که اهمیت زیادی ندارند کار کرده و یا اینکه آکادمی فوتبال تاسیس کرده باشند.

پیج اینستاگرام این مربی ها چیست؟

برای اینکه پیج اینستاگرام مربی های فوتبال اخراج شده را پیدا کنیم باید نام این مربیان را در گوگل به همراه اینستاگرام جستجو کنیم. در صفحه نتایج می توان پیج هایی را دید که مربوط به این افراد هستند. معمولا پیج هایی که تعداد فالوور بالا دارند و تیک آبی گرفتند مربوط به این مربیان هستند زیرا این مربیان معمولا افراد بسیار معروف هستند که اینستاگرام برای اینکه اعتبار پیج آن ها را ثابت کند به آن ها تیک آبی می دهد. شما از این طریق می توانید بفهمید که صفحه درست را فالو کرده اید.

این مربی ها اهل کدام کشور ها هستند؟

مربیانی که به خاطر موضوعات مختلف از تیم باشگاهی یا ملی خود اخراج شدند اهل بسیاری از کشور ها در دنیا هستند. اما معمولا بیشترین مربی ها انگلیسی هستند. زیرا در انگلستان فوتبال بسیار بیشتر از بقیه نقاط دنیا رواج دارد و این مسئله باعث می‌ شود تا مربیان بسیاری نیز به وجود بیاید. پس مربیانی که انگلیسی هستند تعداد بیشتری از این مربیان را تشکیل می دهند اما با این حال از کشور های دیگر دنیا نیز می توان مشاهده کرد.

کدام مربی رکورد دار بیشترین اخراج است
VILLARREAL, SPAIN – FEBRUARY 12: Carlo Ancelotti, Manager of Real Madrid CF looks on prior to the LaLiga Santander match between Villarreal CF and Real Madrid CF at Estadio de la Ceramica on February 12, 2022 in Villarreal, Spain. (Photo by Quality Sport Images/Getty Images)

کدام مربی رکورد دار بیشترین اخراج است؟

بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده آنجلوتی به نظر می‌ رسد تعداد بیشتری از اخراج را در کارنامه خود داشته باشد. البته این عدد ممکن است درست نباشد و و باز هم باید در این زمینه تحقیق و بررسی کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید نام مربیان را در اینترنت جستجو کرده و تعداد اخراج شدن آن ها را بخوانیم. ممکن است این مورد از اخراج مربی های فوتبال متفاوتی داشته باشند.

اخراج کدام مربیان فوتبال از نظر کارشناسان اشتباه بوده است؟

بعضی از کارشناسان فوتبال بر این عقیده هستند که اخراج بعضی از مربیان غیر اصولی و نادرست بوده است و نباید این اتفاق می افتاده است. به عنوان مثال دل بوسکه که نتایج بسیار عالی را به دست آورده بود نباید از تیم رئال مادرید اخراج می شد و به همین ترتیب برای اطلاعات بیشتر می‌ توان از طریق سایت های معتبر کارشناسی اطلاعاتی درباره آن ها دست یافت.

کدام مربی ها پس از اخراج دوباره به همان تیم بازگشته است؟

کدام مربی ها پس از اخراج دوباره به همان تیم بازگشته است؟

بعضی از مربی های انگلیسی بعد از اینکه اخراج برای آن ها اتفاق افتاده بود دوباره به تیم بازگشتند تا عملکرد تیم را بالا ببرند. اما بعضی از تیم های دیگر مربی هایی را که اخراج کرده بودند هرگز به تیم باز نگرداندند. بعضی از طرفداران نیز خواستار این بودند که مربیان اخراج شده به تیم بازگردند.

سوالات متداول

  1. از چه طریق به کلیپ های نگاهی به برخی اخراج های درست و غلط مربیان مطرح تاریخ فوتبال دست پیدا کنیم؟

    کلیپ هایی در این زمینه ها موجود هستند که شما می توانید با جستجو در اینترنت به این کلیپ ها دسترسی داشته و آن ها را نگاه کنید. این کلیپ ها معمولا در یوتیوب یا آپارات موجود هستند.

  2. میانگین سنی مربیانی که اخراج شدند چقدر بوده است؟

    میانگین سنی این مربیان معمولا بالاتر از 50 سال بوده است و عده ای از آن ها بعد از اخراج بازنشسته شده اند که این البته به تصمیم خود مربی برمی گردد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید