بیوگرافی لادن مستوفی + علت جدایی لادن مستوفی و شهرام اسدی

یکی از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی لادن مستوفی است. ما در این مقاله یک بیوگرافی دقیق از او را در دسترس شما قرا داده ایم.

لادن مستوفی کیست؟

لادن مستوفی کیست؟

حتما تا به حال بازی لادن مستوفی را در فیلم های سینمایی که بازی کرده است دیده اید و به این فکر کرده اید که بیشتر درباره این بازیگر به نام بدانید. در این بخش از مقاله به بیوگرافی وی به صورت اجمالی می پردازیم. لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن است. همسر وی شهرام اسدی یکی دیگر از بازیگران به نام سینما است. از تحصیلات وی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما او تحصیلات خود را نیمه کاره رها کرده است و حرفه بازیگری را پیش گرفته است. خواهر لاله مستوفی نیز منشی صحنه است و لاله مستوفی نام دارد.

البته همسر مستوفی کارگردان و فیلنامه نویس نیز هست و او در فیلم های همسرش بازی هم کرده است. بیشتر فعالیت این بازیگر در سینما و تئاتر بوده است و کمتر در تلویزیون ظاهر شده است. معمولا هم در فیلم های همسر خود دیده شده است. این فرد هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می دهد و کار هایی را برای نمایش دارد.

معروف ترین فیلم های لادن مستوفی کدامند؟

لادن مستوفی از آن دسته از بازیگران است که کارنامه درخشانی دارد و در دوران بازیگری خود نقش های عالی را از خود ارائه داده است. وی بسیار فعال بوده و در فیلم های زیادی بازی کرده است. هر کدام از این فیلم ها ژانر مخصوص به خود را داشته که مستوفی به راحتی این ژانر ها را درک کرده و فیلم را بازی کرده است. در زیر به تعدادی از آثار این بازیگر خوب کشور می پردازیم.

شب واقعه

شب واقعی فیلمی به کارگردانی شهرام اسدی همسر لادن مستوفی است که سال ۱۳۷۸ ساخته شده است. این فیلم بسیار حماسی است و داستان آن هم درباره جنگ ایران و عراق است. در این فیلم حبیب دهقان نسب، آتش تقی پور و حمید فرخ نژاد نیز بازی کرده اند.

تسویه حساب

تسویه حساب یکی از فیلم های سینمایی دیدنی است که لادن مستوفی در آن بازی درخشانی را از خود ارائه داده است. کارگردان این فیلم تهمینه میلانی است و سال ۱۳۸۶ ساخته شده است. این فیلم داستان چهار زن زندانی را بیان می کند که بعد از آزاد شدن از زندان تصمیم می گیرند مردان خیابانی را اذیت و آزار کنند. در این فیلم مهناز افشار، السا فیروز آذر، بهاره افشاری و حامد بهداد نیز بازی می کنند.

دختری به نام تندر

این فیلم با بازی متفاوت لادن مستوفی در سال ۱۳۷۹ ساخته شده است و کارگردان آن حمیدرضا آشتیانی است. لادن مستوفی در این فیلم نقش دختری به نام آذر را بازی می کند که دوست ندارد دختر باشد و موتور سواری انجام می دهد. در این فیلم پارسا پیروزفر، ماهایا پطروسیان، محمدرضا شریفی نیا و امیرحسین صدیق نیز بازی می کنند.

روز واقعه

این فیلم یکی از درخشان ترین کار های لادن مستوفی است که ژانر تاریخی و مذهبی دارد و کارگردان آن باز هم همسر وی می باشد. این اثر در سال ۱۳۷۳ ساخته شده است و از روی یک کتاب با همین نام ساخته شده است. این فیلم درباره واقعه کربلا و روز عاشورا است.

نوبت لیلی

یک مجموعه نمایش خانگی بسیار جدید است که سال ۱۴۰۱ ساخته شده است و در حال پخش است. این مجموعه از پلتفرم نما آوا پخش می شود و روح الله حجازی کارگردان آن است.

عکس های لادن مستوفی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های لادن مستوفی را در کجا مشاهده کنیم؟

لادن مستوفی از آن دسته از بازیگران است که سایت های زیادی درباره وی مطلب نوشته اند و بازی او را تحلیل کرده و فیلم هایش را نقد کرده اند. این سایت ها عکس هایی نیز از وی به اشتراک گذاشته اند تا خواننده با این بازیگر بیشتر آشنا شود. برای اینکه عکس های او را از سایت ها تماشا کنید مجبور هستید که یکی یکی به این سایت ها مراجعه کنید که این کار سختی است. به همین دلیل موتور جستجوی گوگل قسمت تصاویر را ساخته است تا شما نام کاراکتر یا فرد مورد نظر را در این موتور جستجو نوشته و بتوانید تمام عکس هایی که از او در اینترنت منتشر شده است را ببینید. هم چنین می توانید این عکس ها را سیو کرده و در تلفن همراه یا رایانه خود ذخیره کنید و بعدا تماشا کنید.

پیج اینستاگرام لادن مستوفی چیست؟

لادن مستوفی دارای صفحه ای در اینستاگرام است که اگر نام او را در گوگل جستجو کنید، اولین نتیجه ای که ظاهر می شود صفحه وی است. آدرس این صفحه ladan.mostofi است و بیشتر از ۹۶ هزار نفر دنبال کننده دارد که بیشتر آن ها طرفداران وی هستند. او در این صفحه دلنوشته هایی از خود به همراه عکس هایی از کار هایی که انجام داده است و عکس های خودش به اشتراک می گذارد. فالوور های می توانند از طریق کامنت و دایرکت با وی در تماس باشند و جدیدترین خبر ها را درباره کار هایی که انجام داده است و خودش را در استوری ها یا پست ها تماشا کنند.

لادن مستوفی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

لادن مستوفی تا به حال حواشی را نداشته است و بیشتر تمرکز خود را روی بازیگری گذاشته است. البته شاید ممکن است ازدواج وی با همسرش حاشیه ساز شده باشد و یا اینکه در فیلم شب واقعه یک نفر غرق شده که این نیز به صورت مستقیم به این بازیگر ارتباط ندارد. اما خود این فرد تا به حال حاشیه ای نداشته و خبر جنجال برانگیزی ازوی منتشر نشده است.

درآمد لادن مستوفی چقدر است؟

درآمد لادن مستوفی چقدر است؟

لادن مستوفی مثل دیگر بازیگران تا به حال از درآمد خود صحبت نکرده است و چیزی از قرارداد هایی که بسته است نگفته است. به همین دلیل به صورت دقیق نمی توانیم تشخیص دهیم که درآمد وی چقدر است. اما با کار های زیادی که انجام داده است و بازی در پروژه های مهم می توان نتیجه گرفت که این بازیگر درآمد بسیار بالایی دارد و توانسته مانند دیگر بازیگران ثروت خوبی را از این حرفه به دست آورد.

همسر لادن مستوفی کیست؟

همان طور که در بالا گفتیم لادن مستوفی با کارگردان، بازیگر و فیلنامه نویس شهرام اسدی ازدواج کرده است. این زوج با هم کار های زیادی را انجام داده اند و مستوفی در فیلم هایی که همسرش ساخته بازی کرده است. هم اکنون نیز آن ها با هم زندگی می کنند ولی اطلاعات دقیقی از زندگی مشترک آن ها در دسترس نیست.

اولین فیلم لادن مستوفی چه نام داشت؟

اولین فیلم لادن مستوفی روز واقعه است که در آن به همراه همسر خود بازی کرده است. بازی درخشان وی در این فیلم بسیار تحسین شده بود. همین باعث شد نظر کارگردان های دیگر را به خود جلب کند و فیلم های بسیار زیادی را به وی پیشنهاد کردند.

آیا لادن مستوفی در تئاتر هم بازی کرده است؟

آیا لادن مستوفی در تئاتر هم بازی کرده است؟

لادن مستوفی از آن دسته از بازیگران است که هم سینما، هم تلویزیون، هم شبکه نمایش خانگی و هم تئاتر را امتحان کرده است و در همه آن ها موفق ظاهر شده است. او در تئاتر هایی به نام نویسنده مرده است در سال ۱۳۹۱، خدای کشتار در سال ۱۳۹۱، سقراط در سال ۱۳۹۲ ادیپوس در سال ۱۳۹۲، یک دقیقه و سیزده ثانیه در سال ۱۳۹۷ و دروغ در سال ۱۳۹۸ بازی کرده است.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های این بازیگر در بسیاری از سایت های ارائه دهنده فیلم وجود دارند. شما می توانید به این سایت ها مراجعه کرده و این فیلم ها را به صورت آنلاین تماشا کنید و یا اینکه در صورت امکان آن ها را دانلود کنید. برای دانلود نیز باید دقت کنید که سایت معتبر باشد تا ویدئو را به صورت قانونی قرار داده باشد. سپس می توان فیلم مورد نظر خود را دانلود کرده و آن را تماشا کنید.

لادن مستوفی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

لادن مستوفی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

لادن مستوفی در دوران بازیگری خود در جشنواره ای شرکت نکرده است و به همین دلیل موفق به دریافت جایزه نشده و اطلاعاتی از این موضوع در دسترس نیست. ممکن است او در آینده با بازی در فیلم سینمایی توجه داوران را به خود جلب کرده و موفق به دریافت جایزه از آن ها شود. اما فعلا این موضوع اتفاق نیوفتاده است.

سوالات متداول

  1. آیا لادن مستوفی ویکی پدیا دارد؟

    این بازیگر مانند بسیاری از افراد معروف در ویکی پدیا دارای صفحه ای برای خود است که در آن اطلاعات مختصری از خود و فیلم هایی که بازی کرده است به اشتراک گذاشته است.

  2. عکس فرزند لادن مستوفی و شهرام اسدی را کجا ببینیم؟

    برای دیدن عکس فرزند لادن مستوفی و شهرام اسدی می توانید به گوگل مراجعه کنید و با جستجوی نام این دو بازیگر عکس فرزند آن ها را تماشا کنید.

  3. لادن مستوفی چند فرزند دارد؟

    لادن مستوفی دارای یک فرزند پسر است اما اطلاعات دقیقی از فرزند وی مشخص نیست.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید