بیوگرافی سینا مهراد (سینا سهیلی) + حواشی زندگی او

سینا مهراد یکی از بازیگران معروف صدا و سیما است که از فیلم پدر و هم بازی شدن با ریحانه پارسا اوج گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا با این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

سینا مهراد کیست؟

سینا مهراد کیست؟

بازیگر تلویزیونی و سینمایی ایران می باشد. اومتولد 12 مهر 1370است. سن او 31 سال می باشد. ما در اینجا می خواهیم از بیوگرافی سینا مهراد قد اوبگوییم. قد سینا مهراد 180 سانتی متر می باشد. او دانشجوی رشته معماری است که اولین بار در کودکی در تئاتر بازی کرد. سینامهراد برادر ساعد سهیلی است ولی او فامیلی خود را از سهیلی به مهراد تغیر داد. پدر او سعید سهیلی کارگردان صدا و سیما است. دلیل عوض کردن فامیلی خودش این بود که نمی خواست با اعتبار پدرش کار کند او می خواست با نام هنری مهراد هویت جدیدی برای خودش بسازد. او در سن 5 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب بازی کرده است. وی از کودکی تئاتر را تجربه کرده است ولی به دیل تحصیل ول کرد. از سن 19 سالگی دوباره کار را در تئاتر شروع کرد.

معروف ترین فیلم های سینا مهراد کدامند؟

معروف ترین فیلم های سینا مهراد کدامند؟

همانطور که گفته شد سینا مهراد یکی از بازیگرای معروف سینمایی ایران می باشد. او در فیلم های زیادی بازی کرده است. در این قسمت می خواهیم از فیلم های سینا که در آنها به شهرت رسیده است را نام ببریم. این بازیگر در بین مردم خیلی عزیز است. او طرفداران زیادی دارد. یکی از سریال های معروفی که دراو به شهرت رسید در سریال تلویزیونی پدر بود که در سال 1397 ساخته شد که او نقش پسر مثبت و مذهبی را بازی کرده است.

ژن خوک

اکران این فیلم در تارخ 26 اسفند 97 می باشد. کارگردان، تهیه کننده، و نویسنده این فیلم پدرسینا، سعید سهیلی است. مدت زمان فیلم ژن خوک 103 دقیقه می باشد. خلاصه داستان ژن خوک اینطوری است که دو زندانی به نام عمادگربه (سینامهراد) و رضا کیشمیش (هادی حجازی فر) از زندان فرار می کنند تا بتوانند به آن هدفی که از قبل برنامه ریزی کردند برسند. ولی برای آنها مشکلاتی پیش می آید که با دیدن فیلم بقیه داستان را خواهید فهمید.

آقا زاده

دراین سریال سینا مهراد نقش ( حامد) پلیس را بازی می کند. کار گردان سریال آقازاده آقای بهرنگ توفیقی است. این سریال یکی از سریال هایی است که آقای سینا مهراد به شهرت زیادی رسید. داستان این سریال جذاب و زیبا می باشد و یکی از سریال های پر طرفدارآقای سینا مهراد است. قد سینا مهراد در فیلم او را یک پلیس جذاب کرده است، این سریال نمایش خانگی درباره آقازاده ها می باشد و شامل 1 فصل 29 قسمتی است که در ایران ساخته شده. مدت هرقسمت 50 دقیقه می باشد. پخش آقازاده به صورت هفتگی و انتشار اولیه این سریال خانگی در تاریخ 16 تیر 1399است.

شادروان

نویسنده و کارگردان فیلم شادروان آقای حسین نمازی می باشد. او دومین اثر خودش را ساخت که نام او شادروان است. این فیلم راجب یک خانواده حاشیه نشین می باشد و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی است که با لحن نرم مطرح شده است. ساخت این فیلم در سال 1400 است. خلاصه داستان اینگونه است که، پسر جوانی به اسم نادر که پدرش فوت می کند و می خواهد خرج بیمارستان را تسویه کند و مخارج کفن و دفن پدرش را بدهد…، گفته شده که فیلم شادروان ویژگی های هم دارد.

سالمون

سالمون فیلمی کوتاه است که با کارگردانی و تهیه کنندگی افشین اخلاقی است. مهدی میرباقری نویسنده این فیلم کوتاه می باشد. این فیلم به عنوان دومین فیلم برتر جایزه دریافت کرده است. فیلم سالمون در تاریخ 16 تیر 1399 ساخته شد. داستان این فیلم کوتاه داستانی تلخ است. شماهم قبول دارید که این بازیگر خیلی قشنگ در نقشی که بهش داده میشه بازی میکند.

زار

این فیلم 102 دقیقه است که ژانر ترسناک است. فیلم زار در سال 1395 به کارگردانی نیما فراهی ساخته شده است. خلاصه داستان راجب دو زوج جوان ایرانی است که برای ماه عسل با دوستانشان به سمت شمال ایران مسافرت می کنند. در ویلا می روند درآن ویلای محل سکونتشان خاطرات ترسناکی داشته است که نا خودآگاه آنها درگیر این موضوع می شوند.

عکس های سینا مهراد را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سینا مهراد را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سینا مهراد را می توانید با سرچ کردن درگوگل و یا با وارد شدن در فضای مجازی ازجمله اینستاگرام عکس های اورا مشاهده کنید. شایعه شده است که عکس سینا مهراد وهمسرش در فضای مجازی منتشر شده است. این خبر کاملا دروغ می باشد چون وی مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است و با 30 سال سنی که دارد قصد ازدواج ندارد.

پیج اینستاگرام سینا مهراد چیست؟

سینامهراد اینستا دارد [email protected] این پیج اینستاگرام سینا مهراد است که درآن عکس های خودش را منتشر می کند. هر فیلم که اکران می شود را از صحفه اینستاگرام او می توانید باخبر شوید. سینا مهراد طرفداران زیادی دارد پیج اینستاگرام او در حال حاضر 1/8 میلیون فالور دارد. خیلی از طرفدارانش می خواهند، امضا سینا مهراد را داشته باشند.

سینا مهراد تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

جدیدا برای وی شایعه های زیادی درست شده ازجمله که گفته شده سینا مهراد ازدواج کرده است یا فیلم رقص او در مهمانی در فضای مجازی پخش شده است. اما باید بگوییم که او نه ازدواج کرده است و نه فیلمی از او در فضای مجازی پخش شده است. این حاشیه هایی که برای او درست شده است را تکذیب می کنیم. عکس و فیلم های زیادی ازاو در فضاهای مجازی می باشد ولی فیلم رقصیدن او وجود ندارد.

عکس های سینا مهراد را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سینا مهراد را در کجا مشاهده کنیم؟

از درآمد سینا مهراد اطلاع کامل نداریم و نمی توان گفت که او چقدر درآمد دارد. اما می توان حدس زد که او با طرفدار و بازی های قشنگی که دارد درآمد کمی نمی تواند داشته باشد. ولی گفته شده است که او خانه بسیار لاکچری وماشین میلیاردی دارد. در حال حاضر نمی توان بگوییم که درآمد او چقدر است.

همسر سینا مهراد کیست؟

سینا مهراد مجرد است و تصمیمی به ازدواج و مزوج شدن ندارد. او تصمیم دارد که ذهنش را متمرکز روی کارش کند و از بیوگرافی سینا مهراد و همسرش نمی توان چیزی گفت. همانطور که می دانید ساعد سهیلی برادر سینا با یک بازیگر فرانسوی به نام گلوریا ازدواج کرده است. فرد مجرد در خانواده سینا مهراد و خواهرش می باشد که فعلا قصد ازدواج ندارند.

اولین فیلم سینا مهراد چه نام داشت؟

او اولین تجربه بازی کردن و اولین تجربه اش از بازیگری درسریال تلویزیونی سایه بان بوده است که با بازی سینا مهراد و کارگردانی برادران محمودی ساخته شد. این سریال در سال 1396 ساخته شده ودر شبکه دو پخش شده است. سریال سایه بان راجب دو کارگر جوان می باشد که باهمدیگر رفیق صمیمی هستند و در زندگی با مشکلات مالی روبه رو هستند. به شما پیشنهاد می کنم این فیلم را دانلود کنید تا از بقیه داستان متوجه بشید.

آیا سینا مهراد در تئاتر هم بازی کرده است؟

آیا سینا مهراد در تئاتر هم بازی کرده است؟

بله او در سن 19 سالگی در سال 1389 کار خود را در تئاتر شروع کرده است. او در دفاتر سینمایی شروع به تست دادن کرد و در پروژه های محتلف ایفای نقش کرده است. او به بازیگری علاقه دارد و به عنوان دستیارکارگردان پدرش سعید سهیلی، در فیلم گشت ارشاد، در کنار برادرش که در این فیلم بازی می کرد بود. وی در فیلم های زیادی دستیار کارگردان بوده است.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های این بازیگر را می توانید با سرچ در گوگل وبا نصب فیلیمو و یا با وارد شدن، در یک سری از کانال های تلگرام که فیلم ها و سریال هارا به اشتراک می گذارد، را می توانید دانلود و مشاهده کنید. اما به تازگی تمام فیلم هارا در فلیمو به اشتراک می گذارند و با خریدن اشتراک می توانید به راحتی تمام فیلم و سریال های مورد علاقه تان را تماشا کنید و از دیدن فیلم های این بازیگر جذاب لذت ببرید.

سینا مهراد چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

سینا مهراد چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

وی از سن 4 سالگی اولین تجربه بازیگری را داشته و به دلیل تحصیل این رشته را ول کرده است. در فیلم های مردی شبیه باران، شب برهنه، گشت ارشاد، کلاشینکف، زار، ژن خوک، سالمون و شادروان و در سریال های آقازاده، پدر، سایه بان، بوی خون، بازی کرده است. وی در سریال پدر درخشش پیدا کرده است و طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. چون بیشتر نقش هایی که به او داه می شود مثبت است.

سوالات متداول

آیا این شایعه درست است که رقص سینا مهراد پخش شده است؟

و اما باید این سوال را تکذیب کنیم، چون هیچ عکس وفیلم رقصی از این بازیگر در فضای مجازی پخش نشده است. این ها همش شایعه درباره ی آقای سهیلی است.

آیا سینا مهراد نماز می خواند؟

سینا مهراد در فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده است در آن نقشی که قرارداشت فرد نماز خوانی بوده است. اما در واقعیت ما در زندگی شخصی وی نیستیم و نمی توانیم جواب قطعی به این سوال بدهیم.

آیا واقعا سینا مهراد مذهبی است؟

همانطور که گفته شد وی در فیلم ها و سریال های خود نقش فرد مذهبی و نماز خوانی را بازی کرده است. نه می توان گفت که او مذهبی است نه می توان گفت که مذهبی نیست. چون ما از زندگی شخصی ایشان خبر نداریم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید