اسپانسر پاریسن ژرمن کدام شرکت است؟ بررسی خرج های این شرکت

در این مقاله می خواهیم با اسپانسر پاریسن ژرمن آشنا شویم. باید بدانید اسپانسر در فوتبال به دلایل زیادی اقدام به اسپانسرینگ می کند؛ در ادامه درباره اسپانسر این تیم مطالب بسیار جالبی در اختیار شما قرار خواهیم داد. هم چنین می توانید اطلاعات اضافی را با سرچ کلید واژه هایی همچون: رونمایی از پیراهن جدید پی اس جی با اسپانسر جدید، شرکت چینی اسپانسر جدید پاری سن ژرمن و اسپانسر پاریس با مسی ست شد، به دست آورید.

  • شما کاربران محترم در صورت تمایل به راحتی می توانید اقدام به پیش بینی روی پاری سن ژرمن کنید؛ برای ورود به برترین سایت شرط بندی فوتبال نیز، کافی است بر روی گزینه “ورود ب وب سایت” کلیک کنید.
اسپانسرهای پاریسن ژرمن

اسپانسر های پاریسن ژرمن در طول تاریخ کدامند؟

تیم فوتبال پاریسن ژرمن در طول تاریخ از گذشته تا کنون اسپانسر های بسیار زیادی داشته است که با بعضی از اسپانسر های خود به مدت طولانی همکاری داشته و با برخی در نیز در مدت های کوتاه تری همکاری داشته است. پاریسن ژرمن باشگاه بسیار معروفی در جهانی و در دنیای فوتبال می باشد که بسیاری از برند های معروف در دنیا خواستار همکاری و اسپانسر شدن برای این باشگاه هستند. ما در ادامه بهاین خواهیم پرداخت که چه برند ها یا شرکت هایی در دنیا با این باشگاه همکاری داشته اند و شرایط همکاری آن ها چگونه بوده است.

  • Qatar: قطر پلتفرم رسمی تبلیغ گردشگری است، که به عنوان اسپانسر برتر برای باشگاه پاریسن ژرمن قبل از فصل ۲۰۲۲_ ۲۰۲۳ امضا شده است. Accor Live Limitless (ALL): این تیم قبلاً به عنوان اسپانسر در سال های ۲۰۱۹تا۲۰۲۰ فعالیت می کرده است و لوگوی آن بر روی قسمت جلویی پیراهن بازی بازیکن های پاریسن ژرمن ثبت شده است.
  • QNB: بانک ملی قطر که در دوحه واقع شده است، از سال ۲۰۱۱ به عنوان شریک باشگاه پاریسن ژرمن خدمت کرده است. QNB قبلاً به عنوان حامی مالی یا همان اسپانسر پاریسن ژرمن نیز فعالیت می کرده است، و هم اکنون نیز نقشی است که توسط GOAT بر عهده گرفته شده است. QNB در سال ۲۰۱۸ با امضای نیمار جونیور به عنوان سفیر برند، روابط خود را با پاریسن ژرمن تمدید کرد.
  • Rwanda: پاریسن ژرمن در دسامبر سال ۲۰۱۹ قراردادی سه ساله با هیئت توسعه Rwanda (RDB) امضا کرد تا Rwanda را به عنوان یک مقصد گردشگری برتر معرفی کند. این قرارداد نشان می‌ دهد که لوگوی RDB) Visit Ruanda( در آستین سمت چپ لباس‌ های بازی بازیکن های زن پاری سن ژرمن و هم چنین در پشت لباس ‌های تمرینی پیش از بازی مردان پاریسن ژرمن ظاهر شده است. چای و قهوه Rwanda نیز در زمین اصلی باشگاه، سرو می ‌شده است.

عکس اسپانسر های پاریسن ژرمن را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های مختلف اسپانسر های پاریسن ژرمن را می توانید در سایت های مختلف داخلی و یا سایت های خارجی مشاهده کنید.

  • برای شما کاربران محترم شرایط کلی دربی های فرانسه را بررسی کرده ایم؛ تیم پاریس هموراه عمل کرد فوق العاده ای از خود در این دربی ها به نمایش گذاشته است.

اسپانسر های کنونی این تیم کدامند؟

اسپانسر های کنونی تیم پاریسن ژرمن هواپیمایی قطر و کمپانی goat و کمپانی جردن می باشد که به‌ ترتیب هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد، و پس ازاین توضیحات شما به طور کامل در خواهید یافت که فرایند اسپانسر شدن و شرایط آن برای تیم پاریسن ژرمن چگونه بوده است. ابتدا از هواپیمایی قطر شروع خواهیم کرد، از شما در خواست می شود برای اطلاعات بیش تر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

  • هواپیمایی قطر: هواپیمایی قطر قبل از فصل ۲۰۲۲_ ۲۰۲۳ توسط باشگاه پاریسن ژرمن به عنوان شریک اصلی قرارداد را امضا کرده است، هواپیمایی قطر پیش تر نیز به عنوان شریک برتر در سال ۲۰۲۰ با تیم پاریسن ژرمن همکاری داشته استو قرار داد های زیادی را امضا کرده بودند. طبق گزارشات، ارزش قرارداد قبلی بین ۵ تا ۱۰ میلیون یورو در سال بوده است، و قرارداد های جدید حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو ارزش دارد و تیم های مردان، زنان و جوانان پاری سن ژرمن را پوشش می دهد. این شرکت دارای لوگوی هواپیمایی قطر در جلوی تمام پیراهن های بازیکنان در روز بازی پاریسن ژرمن است.
  • کمپانی goat :goat یک برند پوشاک، پوشاک و لوازم مربی و لوازم جانبی، است که به عنوان اسپانسر پاریسن ژرمن قبل از فصل ۲۰۲۲ _ ۲۰۲۳ قرارداد امضا کرده است. این قرارداد نشان می‌ دهد که لوگوی این شرکت روی آستین تمام لباس ‌های روز مسابقه، کیت‌ های عملکرد، تمرینات و لباس ‌های گرم کن تیم پاریسن ژرمن PSG ظاهر می‌ شود.
  • کمپانی جردن: کمپانی جردن یا همان برند نایک، نایک، برند ورزشی آمریکایی می باشد که بیش تر از سی سال پیش با باشگاه پاریسن ژرمن قرارداد حمایت مالی منعقد کرد. آخرین توافق در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید که دو طرف آن را بیش تر تمدید کردند. نایک اکنون به عنوان شریک اصلی تا پایان سال ۲۰۲۳ به باشگاه پاریسن ژرمن خدمت می کند. قرارداد جدید مبلغ اسپانسر را سه برابر کرده است که گفته می شود بیش از ۸۰ میلیون یورو است.
درآمد اسپانسر

درآمد این تیم از اسپانسر خود چقدر است؟

قرارداد جدید پاریسن ژرمن با کمپانی جردن، اسپانسرمبلغ را سه برابر کرده است که گفته می شود بیش از ۸۰ میلیون یورو است. درامد این تیم از اسپانسر بودن هواپیمایی قطر این گونه می باشد که ارزش قرارداد قبلی بین ۵ تا ۱۰ میلیون یورو در سال بوده است، و قرارداد های جدید حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو ارزش دارد.

قرارداد این تیم با اسپانسر خود چگونه است؟

قرارداد های این تیم با اسپانسر های خود به صورت یک ساله تا چند ساله می باشد که در اکثر موارد می توان گفت که قرارداد های آن ها برای چندین سال نیز تمدید می شود.

اسپانسر پاریسن ژرمن مربوط به کدام کشور است؟

اسپانسر های کنونی تیم پاریسن ژرمن بیش تر از یکی می باشد و هر کدام از آن ها در یک جای دنیا واقع شده است که شما می توانید در صورت علاقه مندی بیش تر راجع به آن ها بخوانید، به طور مثال می توان گفت که هواپیمایی قطر در دوحه واقع شده است و نایک نیز از برند های معروف و محبوب آمریکایی می باشد.

فعالیت اسپانسر

اسپانسر های پاریسن ژرمن در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

حامی های مختلف تیم پاریسن ژرمن در زمینه های مختلفی فعالیت دارند، به طور مثال در مورد هواپیمایی قطر می توان گفت که یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی در دوحه می باشد، کمپانی جردن و کمپانی goat دو برند مهم و برتر در جهان می باشد که لباس های ورزشی و لوازم ورزشی خاص و با کیفیتی تولید می کنند.

اسپانسر جلوی پیراهن این تیم چیست؟

شرکت هواپیمایی قطر، لوگوی هواپیمایی قطر را در جلوی تمام پیراهن های بازیکنان پاریسن ژرمن نصب کرده است.

سوالات متداول

  1. در رابطه با اسپانسر پاریسن ژرمن، همکاری جردن و باشگاه پاری سن ژرمن برای تولید لباس ورزشی چگونه بوده است؟

    اسپانسر پاریسن ژرمن با کمپانی جردن بسیار خوب بوده است و ان ها بار ها قرارداد های خود را با هم تمدید کرده اند.

  2. اسپانسر جنجالی پاری سن ژرمن کدام شرکت بوده است؟

    اسپانسر پاریسن ژرمن که حواشی هم داشت مربوط به کمپانی جردن بوده است.

  3. آیا قرار است که نایک تا پایان سال ۲۰۲۳ اسپانسر پاریسن ژرمن باشد؟

    نایک اکنون به عنوان شریک اصلی تا پایان سال ۲۰۲۳ به باشگاه پاریسن ژرمن خدمت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید