بازی تریکس آنلاین با ضریب های باورنکردی در سایت های قمار

بازی تریکس یکی از بازی های کارتی در کشور های عربی است که از محبوبیت زیادی برخوردار است و با چهار بازیکن و با یک بسته کارت استاندارد 52 تایی انجام می‌ شود.

  • به راحتی و تنها با یک کلیک ساده روی گزینه “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی هدایت خواهید شد.
معرفی بازی تریکس

معرفی بازی تریکس

قرار است به معرفی، آموزش و بررسی بازی کارتی تریکس بپردازیم. بازی کارتی تریکس که گاهی اوقات با عنوان Trex و یا Ticks هم شناخته می‌ شود، در بسیاری از کشور های خاورمیانه همچون اردن، لبنان، فلسطین، کویت، عربستان سعودی، سوریه و هم چنین امارات متحده عربی محبوب است. به طور معمول این بازی توسط چهار بازیکن و با یک بسته کارت استاندارد انجام می‌ شود. بهتر است بدانید در حال حاضر این بازی به دلیل سبک و قوانینی که دارد در بین علاقه مندان به بازی های کارتی بسیار پرطرفدار شده است.

آموزش بازی قاشق با پاسور که از بازی های دورهمی جذاب است به علاوه تکنیک های خاص برای برد در اختیار شما کاربران محترم است.

آموزش بازی Trix

برای انجام بازی Trix به یک بسته استاندارد 52 کارتی بدون جوکر نیاز دارید. کارت‌ های هر خال از بالا به پایین به صورت A-K-Q-J-10-9-8-7-6-5-4-3-2 رتبه بندی می‌ شوند. توزیع کارت و بازی نیز بر خلاف جهت عقربه ساعت است. برای شروع بازی، در ابتدا کارت‌ ها بر می‌ خورند و کات می‌ شوند و در میان چهار بازیکن تقسیم می‌ شوند. هر بازیکن باید 13 کارت داشته باشد. مهم نیست چه کسی اولین دیلر بازی باشد، اما بازیکنی که دست اول 7 دل را دریافت کند (مالک پادشاهی) خواهد بود. این بازیکن انتخاب می‌ کند که کدام قرارداد بازی شود.

بهتر است بدانید بعد از 20 دست، زمانی که تمام بازیکنان با انتخاب هر پنج قرارداد، پادشاهی خود را تکمیل کردند، آنگاه بازی به پایان می‌ رسد. بازیکنانی که امتیازات مثبت دارند با آن مقدار برنده می‌ شوند و بازیکنانی که امتیازات منفی دارند هم بازنده خواهند بود.

قوانین بازی تریکس

این بازی چه قوانینی دارد؟

خیلی از علاقه مندان می خواهند تا در رابطه با قوانین بازی تریکس نیز اطلاعاتی را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که قوانین این بازی سخت و یا پیچیده نیست و افراد تنها با یادگیری آموزش کامل بازی Trix می‌ توانند به راحتی به انجام این بازی بپردازند و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود به وجود آورند.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

این روز ها یکی از متداول ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می آید، این است که با چه تعداد نفرات می‌ توان به انجام این بازی پرداخت؟ در این باره بهتر است بدانید که به طور معمول بازی تریکس با چهار بازیکن قابل انجام است و به همین دلیل این بازی مناسب برای جمع‌ های دوستانه و یا دورهمی های خانوادگی می‌ باشد تا به این گونه حاضرین در جمع ها با انجام این بازی بتوانند لحظات سرگرم کننده و جذابی را برای خود به وجود آورند.

بازی تریکس برای موبایل هم وجود دارد؟

اگر علاقه مند به این بازی جذاب و هیجان انگیز هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدتی قبل نرم افزار بازی تریکس برای علاقه مندان ساخته و ارائه شده است. از این رو شما می توانید علاوه بر این که به صورت حضوری و با سایر بازیکنان به این بازی بپردازید، می توانید با دانلود نرم افزار این بازی برای موبایل خود این بازی جذاب را به صورت آنلاین و مجازی هم انجام دهید و به این گونه لحظات خوبی را برای خود به وجود آورید.

برای دانلود بازی Trixنیز کافیست تا عبارت مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمایید تا به این گونه سایت های بازی متعددی برای شما نمایش یابد حال با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید با توجه به سیستم عامل مورد نظر خود به دانلود این بازی بپردازید و پس از نصب آن بر روی گوشی خود از انجام آن لذت ببرید.

محتویات بازی تریکس

محتویات بازی تریکس چیست؟

اگر تمایل دارید تا به انجام بازی تریکس بپردازید، بهتر است بدانید که تنها محتویات لازم برای این بازی یک بسته کارت استاندارد 52 تایی می باشد.

سوالات متداول

  1. بازی تریکس چگونه است؟

    بازی تریکس یک بازی کارتی است که در بسیاری از کشور های خاورمیانه محبوب است و به طور معمول با یک بسته کارت 52 تایی انجام می شود.

  2. آیا نرم افزار بازی تریکس برای موبایل در دسترس می باشد؟

    در حال حاضر نرم افزار این بازی برای موبایل هم در دسترس می باشد و به این گونه علاقه مندان می‌ توانند به صورت مجازی هم به انجام این بازی بپردازند.

  3. با چه تعداد نفرات می توان به انجام بازی تریکس پرداخت؟

    بهتر است بدانید برای انجام این بازی به چهار بازیکن نیاز است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید