سیکس ناین کیست؟ تقابل 6ix9ine و امیر تتلو برای بیشترین ویو لایو اینستاگرام

سیکس ناین یکی از بهترین رپر های جهان می‌ باشد که هواداران خیلی زیادی دارد و ما در این مقاله می‌ خواهیم در مورد بیوگرافی و کارهایی که خوانده است و مورد استقبال قرار گرفته اند صحبت کنیم و اگر شما هم می‌ خواهید بیشتر با او آشنا شوید و نام آهنگ های مطرح او را بدانید می‌ توانید همراه ما باشید.

سیکس ناین کیست

سیکس ناین کیست؟

سیکس ناین یکی از خواننده‌ های مطرح آمریکایی می‌ باشد که در سبک رپ مشغول به کار است و به عنوان یک رپر شناخته می شود. او در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمده است یعنی هم اکنون ۲۵ سال سن دارد. نام اصلی او دنیل هرناندز می باشد که نام هنری خود را سیکس ناین انتخاب کرده است.

بیشتر آهنگ های او حالت تهاجمی دارند و کمی از حالت طبیعی خارج هستند در صورتی که او ظاهر خود را با انجام تتو و رنگ مویی که برای خود انتخاب کرده است به حالت منظره و رنگین کمان در آورده است اما آهنگ هایی که می‌ خواند و منتشر می‌ کند همچین چیزی را بیان نمی کند و بیشتر حالت تهاجمی و بحث دارند.

آیا یوتیوب سیکس ناین فعال می باشد و دنبال کننده هم دارد؟

اکثر هنرمندان و خوانندگان مطرحی که شناخته شده‌ اند اول از همه در یوتیوب فعالیت خیلی گسترده داشتند و سپس از آن جا به اینستاگرام و دیگر شبکه‌ های مجازی راه یافتند تا بتوانند در آن جا هم طرفدارانی برای خود داشته باشند.

سیکس ناین هم در ابتدا فعالیتش را در یوتیوب به صورت گسترده آغاز کرد و توانست هواداران خیلی زیادی داشته باشد و هم اکنون صفحه یوتیوب سیکس ناین فعال می باشد و به دست خودش اداره می‌ شود و صفحه اش در یوتیوب حدود ۱۵ میلیون بازدید و دنبال‌کننده دارد. آهنگ ایم بک سیکس ناین در یوتیوب مورد استقبال خیلی زیادی قرار گرفت.

اینستاگرام سیکس ناین

آیا اینستاگرام سیکس ناین هک شده یا این که این خبر شایعه ای بیش نیست؟

در فضای مجازی و به خصوص بعضی از شبکه‌ های آن که مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند مانند اینستاگرام که افراد زیادی در آن به عنوان کاربر و یا سلبریتی مشغول به فعالیت هستند و توانسته اند که شهرت و کسب درآمد از این شبکه برای خود داشته باشند.

گاهی از سمت رقبا و بعضی از کاربران دیگر، صفحه آن ها مورد هک قرار می‌ گیرد که سیکس ناین هم در چند روز پیش صفحه اینستاگرامش هک و از دسترس او خارج شد که در طی مدت خیلی کوتاهی با استفاده از کمک ادمین های متخصص توانست صفحه اش را باز گرداند.

عکس های سیکس ناین را کجا و چگونه می توان دید؟

اگر با خواندن مطالب بالا ترغیب شدید که او را ببینید و بدانید که چه تتو هایی بر روی بدنش زده و موهایش را به چه رنگی در آورده است می‌ توانید پیج او را در اینستاگرام دنبال کنید تا عکس هایی که او در آن جا به اشتراک می گذارد را ببینید و اگر اینستاگرام ندارید می توانید در یوتیوب هم فیلم های او را ببینید.

چرا که در آن جا هم چهره او به طور کاملاً مشخص نمایان است و به راحتی می توانید او را ببینید و اگر در فضای مجازی مشغول به فعالیت نیستید و نام کاربری ندارید می توانید در گوگل سرچ کنید و عکس های او را ببینید اگر هم در منزلتان ماهواره دارید می توانید آهنگ های او را از بعضی از شبکه های ماهواره ای که پخش می شود با تصویرش ببینید.

تتو های سیکس ناین

تتو های سیکس ناین بر روی چه قسمتی از بدنش هستند و نشان چه چیزی می باشند؟

در چند سال اخیر شاهد تتو‌ زدن یکی از خواننده های معروف کشورمان به نام امیر تتلو بودیم که او همیشه ادعا داشت کسی بیشتر از من نمی تواند تتو بزند و این عمل را بر روی بدنش انجام دهد.

اما او خبر نداشت که دست بالای دست بسیار است و خواننده دیگر که رکورد او را در تتو زدن زد سیکس ناین می باشد که تتو های خیلی زیادی بر روی بدنش زده که نشان دهنده عوامل مختلفی از جمله: علاقه هایش، ترس، اضطراب و همچنین کمبودها و کاستی‌ هایی که در زندگی اش دارد.

علاوه بر تتو هایی که بر روی بدنش انجام داده رنگ مو رنگین کمانی هم بر روی موهایش زده که نشان دهنده شخصیت چند جانبه که او می باشد که نمی‌ توان به طور قاطع گفت او دارای یک شخصیت است.

کدام آهنگ های سیکس ناین مورد استقبال زیادی قرار گرفتند؟

اگر تا به حال آهنگ های سیکس ناین را نشنیده اید و نمی دانید که به صورت رپ با چه مضمون هایی می خواند باید به اطلاعتان برسانیم که بیشتر آهنگ های او مضمون های سکسی و تهاجمی دارند و الفاظ زشت و رکیکی در آن ها به کار می برد که برای هر سنی مناسب نیست که آن ها را گوش کنند.

به همین علت همه آهنگ های او مورد استقبال قرار نمی‌ گیرند و تنها تعداد محدودی از آهنگ هایش مورد استقبال قرار گرفته اند و می‌ توان گفت که می شود با کودکان و خانواده آن ها را گوش کرد که در موارد زیر پنج مورد از آن ها را برای شما معرفی و بیان می‌ کنیم:

آهنگ زا زا

او برای اولین بار یک آهنگ رپ که از الفاظ زشت و رکیک در آن استفاده نکرده بود خواند و در سال ۲۰۱۸ آن را منتشر کرد که زا زا نام دارد و همین آهنگ هم باعث شد که شهرت بیشتر پیدا کند.

آهنگ های سیکس ناین

آهنگ رد

از دیگر آهنگ هایی که مورد استقبال خیلی زیاد قرار گرفته است و می‌ توان گفت که حالت تهاجمی کمتر نسبت به سایر آهنگ هایش دارد آهنگ رد می باشد. او این آهنگ را هم در سال ۲۰۱۸ بعد از آهنگ زا زا منتشر کرد.

آهنگ پونانی نانی

سیکس ناین این آهنگ را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که حالت تهاجمی دارد اما الفاظ زشت و رکیک در آن به کار نبرده است و می‌ توان گفت که حالت مودبانه ولی تهاجمی دارد.

آهنگ یا یا

یکی دیگر از آهنگ های سیکس ناین که با سبک رپ خوانده و مورد استقبال خیلی زیادی قرار گرفته است آهنگ یا یا می باشد چرا که این آهنگ بسیار شاد است و نه حالت تهاجمی دارد و نه این که الفاظ زشتی در آن به کار برده است بلکه یک آهنگ بسیار شاد و جذاب می باشد که مورد استقبال خیلی زیاد قرار گرفته است.

آهنگ گوبا

او این آهنگ را با سبک رپ ولی بسیار شاد و جذاب خوانده چرا که ویدیو آن مورد استقبال بسیاری از کودکان قرار گرفته و در آن از عروسک های بسیار جذاب و شکلک های خیلی قشنگی استفاده کرده است که کودکانش مخاطب این آهنگ هستند.

دستگیری 6ix9ine به چه علتی بود؟

در چند سال اخیر شاهد شنیدن خبر دستگیری سیکس ناین بودیم که شایعات زیادی در مورد دستگیری او به وجود آمد و برخی گفتند که او مشکل اعصاب و روان دارد و به صورت وحشیانه به دیگران حمله می کند اما برخی از رسانه‌ ها اعلام کردند که او مشکل آزار جنسی دارد و کودکان و دیگر افراد را مورد آزار قرار می دهد.

او عکس های مستهجن و خیلی شخصی از دیگران را به دست می‌ آورد و یا مخفیانه از آن ها عکس می گیرد و در فضای مجازی و دیگر فضاها به اشتراک می گذارد که به همین علت پلیس آمریکا او را دستگیر کرد و چند سالی را در زندان ماند و بعد از آن آهنگ سیکس ناین ریمیکس به بیرون منتشر شد.

دستگیری 6ix9ine

آیا سیکس ناین متاهل می باشد؟

سیکس ناین با این که سن و سال خیلی کمی دارد و ۲۵ سالش می باشد متاهل است و نام همسرش سارا می باشد و دو فرزند دختر از خانم سارا دارد و جدیدا هم وارد رابطه عاطفی و عاشقانه ای با شخص دیگر شده است که این رابطه اش را به طور کاملاً واضح و علنی بیان کرده و گفته است که با شخص دیگر هم وارد رابطه شده که هیچ مشکلی هم با این قضیه ندارد.

اگر بیننده لایو سیکس ناین باشید می توانید که خانواده او را در لایو هایش ببینید. دلیل زندان رفتن 6ix9ine همین بی بند و باری های زیادی اش می باشد. سیکس ناین آپارات را نتوانسته که تسخیر کند و موزیک ویدیو آهنگ یایا سیکس ناین را منتشر نکرد.

ویکی پدیا در مورد سیکس ناین چه مطالبی را به اشتراک گذاشته است؟

اگر می خواهید بدانید که ویکی پدیا 6ix9ine به چه مواردی اشاره کرده است باید بگویم که سیکس ناین ویکی پدیا را هم شگفت زده کرده است چرا با این اعمالی که دارد و این آهنگ هایی که او می خواند ویکی‌ پدیا نمی داند که چطور در مورد او مطالبی را به اشتراک بگذارد.

به دلیل اینکه هم شخصیت او زیر سوال نرود و هم این که مردم گول ظاهر و آهنگ هایش را نخورند. از این رو ویکی پدیا هم دچار سردرگمی در این باره شده است. اینستا 6ix9ine را اگر ببینید به ویکی پدیا حق می دهید که علت بازداشت 6ix9ine را به طور واضح بیان نکند و هواداران سیکس ناین را پراکنده نکند.

سوالات متداول

سیکس ناین متولد چه سالی می باشد؟

او متولد سال 1996 می باشد و 25 سال سن دارد.

سیکس ناین نام واقعی اش چه می باشد؟

نام واقعی او دنیل است و نام هنری اش سیکس ناین می باشد.

نام همسر سیکس ناین چیست و چند فرزند دارد؟

نام همسر او سارا می با‌شد و دو فرزند دختر دارد.

چه کسی پدر سیکس ناین را به قتل رساند؟

پدر او را برادر بزرگتر سیکس ناین به قتل رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید