زندگی نامه مک میلر (Mac miller) رپر معروف آمریکایی

مک میلر یکی از معروف ترین رپرهای امریکایی می باشد که از دوران نوجوانی توانسته بود تا نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و با کار نابی که به بازار عرضه کرده بود، همگان را متعجب کند. او تنها 6 سال داشت که کار با برخی از ادوات موسیقی را بدون اینکه استادی داشته باشد یاد گرفت و موجب شد از همان زمان توجه همگی را به طرف خود جلب کند. زمانی که به همکلاسی های خود گفته بود که می خواهد به یک خواننده برتر تبدیل شود، مورد تمسخر قرار گرفت اما او با عمل به آنها پاسخ داد و آنها را هم متحیر گذاشت. وی کارهای ناب زیادی را به بازار عرضه کرد و داشت خوب پیش می رفت و آینده ای درخشان در انتظار وی بود اما ناگهان خبری شوکه کننده دنیای موسیقی  را به شوک فرو برد. درست در زمانی که همه منتشر کار بعدی او بودند، خبر مرگ او هوادارانش را غمگین کرد. در ادامه این مقاله در مورد سرگذشت  Mac miller  اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار می دهیم.

بیوگرافی مک میلر

بیوگرافی مک میلر به چه صورت می باشد؟

پس از اینکه این خواننده در سنین پایین اولین کار خود را به بازار عرضه کرد، همه از خود می پرسیدند که مک میلر کیست؟ او از همان دوران کودکی به این کار علاقه داشت. اسم واقعی وی مالکوم جیمز مک کورمیک بود  در 19 ژانویه سال 1992 میلادی در پوینت بریز به دنیا آمده بود. والدین مک میلر در زمینه های عکاسی و معماری فعالیت می کردند و یک برادر بزرگتر از خودش هم داشت. مادر او یهودی و پدرش مسیحی بود و آنها فرزندان خود را به مدرسه کاتولیک ها فرستاده بودند. این دو در کنار هم درس می خواندند و سپس به وینچستر تورستون منتقل شدند. وی از همان دوران استعداد خاصی داشت و این را همه متوجه شده بودند.

زندگینامه Mac miller  از این جهت خواندنی می باشد که در دوران کودکی با کار برخی از ادوات موسیقی از جمله پیانو، باس و گیتار آشنا شده بود. نکته جالب تر اینکه او بدون راهنمایی کسی به این کار ادامه داد تا اینکه به درجه خوبی برسد. زمانی که 14 ساله بود شعر می گفت و یک سال بعد آن را تبدیل به ترانه کرد. زمانی که به شهرت رسیده بود خبرنگاری در مصاحبه مک میلر از وی پرسیده بود که نقطه اوج کارش چه بوده است و او گفت که سن 15 سالگی برایش نقطه عطفی بوده است که موجب شده مسیر و روش زندگی اش را تغییر بدهد.

همسر مک میلر چه کسی بود؟

او در دوران مدرسه دوست دختر داشت که اسمش نامی لیژر بود. از همان دوران رابطه صمیمی با هم داشتند. برخی ها مدت دوستی آنها را 7 سال اعلام کرده اند که در این مدت هم بارها با همدیگر قهر و آشتی کرده بودند. تا اینکه در سال 2016 میلادی به طور کامل از هم جدا شدند و هر کدام با افراد دیگری دوست شدند. در زمانی که با وی دست بود، میک میلر اما با آریانا گرانده هم همکاری هایی داشت و رابطه مخفی برقرار کرده بود. درست پس از آنکه او از دوست دختر اولی خودش جدا شد، موجب شد تا به وی بیشتر بپردازد و رابطه خود را صمیمی تر کند. این دو با هم همکاری هایی را داشته اند و چند موزیک هم به بازار به طور مشترک بیرون داده اند.

اولین کار مشترک آنها موزیک The Way  بود که استقبال خوبی هم از آنها صورت گرفت. رابطه آنها رفته رفته عمیق شد تا این آن را به طور علنی اعلام کرد. در سال 2018 میلادی بود که این دو از همدیگر جدا شدند که برخی ها اعلام کردند که این جدایی ضربه سنگینی به وی زد.

فرزند مک میلر

فرزند مک میلر کیست؟

در رابطه اول خود با نامی لیژر، هنوز خیلی جوان بود و به همین دلیل در آن زمان هرگز به فکر فرزند آوری نبودند. آنها در کنار هم بودند و رابطه عمیقی هم برقرار کرده بودند اما هیچ برنامه ای برای داشتن فرزند نداشتند. رابطه آنها فراز و نشیب های زیادی داشت تا اینکه از یکدیگر جدا شدند. سپس وی به سراغ آریانا گرانده رفت که رابطه آنها هم بر پایه و اساس همکاری های مشترک شکل گرفته بود. این رابطه هر چند که چند سال طول کشید اما تازه عمیق شده بود که بنا بر دلایلی از یکدیگر جدا شدند.

درآمد مک میلر از چه طریقی بود؟

همانطور که می دانید او یک موزیسین مشهوری بود که ترانه های سبک رپ و هیپ هاپ می خواند. وی بیشتر درآمد خود را از این طریق بدست می آورد و در این زمینه فعالیت های گسترده خود را انجام می داد. او با ضبط و انتشار کارهایش درآمد خوبی را از فروش آنها به جیب می زند. حتی برخی از کارهایش تا رتبه یک بیلبورد داغ آمریکا بالا رفته بود و توانسته بود در چارت های کشورهای دیگر نیز رتبه های خوبی را کسب کند. علاوه بر آن، وی تازه به شهرت رسیده بود و کنسرت هایی که برگزار می کرد معمولا با استقبال خوبی روبرو می شد. وی توانسته بود همکاری های خوبی را با دیگر خواننده های مشهور انجام دهد تا مقداری از شهرت آنها استفاده کند. در برخی از سایت ها آمده است که میزان دارایی خالص او 10 میلیون دلار بوده است.

ماشین مک میلر چیست؟

این خواننده معروف نیز احتمالا ماشین های زیادی در پارکینگ خانه خود داشته بود. اما همانطور که می دانید وی یک بار هم تصادفی داشت که در آن زمان در گزارش ها آمده بود که ماشین وی مرسدس بنز مدل جی واگون بوده است. همچنین در برخی از تصاویری که از وی منشر شده است، نشان می دهد که او با ماشین های کادیلاک هم عکس داشته است و احتمال می رود که مال خودش بوده است. علاوه بر آن، بیشتر خواننده ها افرادی ماشین بازی هستند که با ثبت قرارداد با شرکت های بزرگ به راحتی از شهرت خود استفاده می کنند تا از خدمات آنها استفاده کنند.

درآمد مک میلر

خانه مک میلر در کجا بود؟

خانه او در واقع در یکی از محله های متوسط شهر لس آنجلس بود که گفته می شود که وی در زمان حیات خود آن را کرایه کرده بود. این خواننده زمانی که با آریانا گرانده بوده این خانه را کرایه کرده بود و در آن زمان ماهیانه حدود هشت هزار و 500 دلار کرایه می داده است. گفته می شود که متراژ آن حدود 3 هزار متر مربع بوده است که نشان می دهد که خانه ای بزرگ بوده است.

آیا مرگ مک میلر واقعیت دارد؟

اما در روز 7 سپتامبر سال 2018 میلادی خبری شوکه کننده در فضای مجازی  و رسانه ها منتشر شد که همه را به خصوص فعالان دنیای موسیقی را شوکه کرد. در این خبر آمده بود که مک میلر خواننده معروف سبک رپ مرده است. در آن گفته شده بود که بدن بی جان او را در خانه اش پیدا کرده بودند و ماموران مراقبت پس از اینکه خبر دار شدند، به سرعت به محل مورد نظر آمدند تا بتوانند در صورت زنده بودند به او کمک کنند. اما زمانی که رسیدند او را مرده پیدا کردند. در آن زمان ماموران بخش جنایی هم حضور داشتند و با تحقیقاتی که کردند اعلام کردند که  علت مرگ مک میلر استفاده بیش از حد موادر مخدر از جمله کوکائین، الکل و نیز فنتانیل بوده است. این خبر موجب واکنش های زیادی هم شد که برخی از هواداران وی را خشمگین کرده بود.

آیا آریانا گرانده در فوت مک میلر مقصر بوده است؟

این خبر در حالی منتشر شد که وی تازه به شهرت جهانی رسیده بود و تا حدودی برای طرفدارانش شوکه کننده بود. زمانی که این خبر ثابت شد، آنها با عصبانیت تمام به صفحه دوست دختر قبلی وی یعنی آریانا گرانده هجوم بردند و مسئول واقعی مرگ وی را او خطاب کردند. آنها که بسیار عصبانی بودند به رابطه پنهانی او با یکی از ستاره های SNL اشاره کردند که در واقع می گفتند که از زمانی که مک میلر در این باره اطلاعاتی کسب کرده بود، موجب شد تا افسرده شود و مواد زیادی مصرف کند و در نتیجه هم جان خود را از دست بدهد.

آریانا گرانده و مک میلر از سال 2012 میلادی با هم رابطه داشتند و با هم همکاری های زیادی هم داشتند و به طور مشترک چند آهنگ ناب را هم به بازار عرضه کردند. این دو رابطه قوی با هم برقرار کرده بودند اما در سال 2018 پس از چند سال اعلام می کند که می خواهد از وی جدا شود. همه از علاقه میلر به او آگاهی کامل دارند  می دانند که چقدر عاشق وی بوده است. زمانی که دلیل جدایی او را که رابطه با فردی به نام پیت دیویدسون بوده است، دانست، دیگر نتوانست طاقت بیاورد و گوشه گیر شد و با استفاده از مواد مخدر به زندگی خود پایان داد. به همین دلیل هوادارانش به شدت از دست آرایانا که در حال حاضر با دیویدسون نامزد شده است، عصبانی می باشند.

مرگ مک میلر

آهنگ های برتر مک میلر شامل چه مواردی می باشند؟

این خواننده مشهور از دوران کودکی به همه ثابت کرده بود که یکی از نابغه های عرصه موسیقی می باشد. زمانی که شش ساله بود بدون اینکه کسی به او آموزش دهد، خودش کار با پیانو، گیتار و باس را آموخته بود. در سن 14 سالگی شعری گفت و یک سال بعد هم آن را به موزیک تبدیل کرد و به شهرت رسید.

The end is near

آبسول رپر مشهور آمریکایی او را در این کار همراهی کرده است. این موسیقی از جمله کارهای ناب او است که درسال 2013 منتشرشد و توانست رتبه های خوبی کسب کند.

Red dot music

از جمله موسیقی های برتر این خواننده به شمار می رود که هنرمندانی مانند لودت لوکس و اکشن برانسون در تولید وضبط آن وی را همراهی کرده اند. استقبال خوبی از این موسیقی شده بود.

Weekend

میگوئل از جمله هنرمندانی بود که در این موزیک با وی همکاری کرده است. این آهنگ در سال 2015 میلادی روانه بازار شد و رتبه های نسبتا خوبی را هم کسب کرده بود.

Earth

یکی دیگر از کارهای ناب او در سال 2013 میلادی بوده است که فیوچر یکی از برترین رپرهای آمریکا نیز در آن با وی همکاری کرده است.

S.D.S

فلاپینگ لوتوس یکی از هنرمندانی است که در آن ظاهر شده است و زمانی که انتشار یافت توانست تا رتبه نهم بیلبورد هات آمریکا خود را بالا بکشد و رتبه 41 را در میان ترانه های سبک هیپ هاپ و آر اند بی کسب کند.

Guild

ایرل سیویت شرت یکی دیگر از افرادی است که با وی در این موسیقی همکاری کرده است. این موزیک از استقبال خوبی برخوردار شد و فروش خوبی هم داشت.

Perfect Circle/ God Speed

یکی دیگر از کارهای ناب وی بود که توانست رتبه های خوبی را در بیلبوردهای مختلف بدست بیاورد. این موسیقی در سال 2015 به بازار عرضه شد.

Rain

در سال 2014 میلادی ضبط و روانه بازار شد و توانست رتبه های نسبتا خوبی را هم در چارت های مختلف کسب کند. یکی از هنرمندان مشهور به نام ونس استیپل هم در آن همکاری داشته است.

I just Wanna

سبک آن هیپ هاپ و رپ است و موفق شد تا توجهات بسیاری را در زمان انتشار به خود جلب کند و در فضای مجازی بازدید فراوانی را گرفته بود.

Diablo

در اپلیکیشن هایی مانند اسپوتیفای  یوتیوب هم رتبه های خوبی را بدست آورده بود و افراد زیادی در این شبکه ها این آهنگ را دانلود کرده بودند.

مک میلر و آریانا گراند

آشنایی مک میلر و آریانا گراند به چه صورت بود؟

در سال 2012 میلادی با هم آشنا شدند. هر دوی آنها از جمله خوانندگانی بودند که تازه به دوران رسیده بودند و می خواستند تا با همکاری با خوانندگان دیگر از تجربه و شهرت آنها استفاده کنند. به همین دلیل آنها که بارها با افراد زیادی همکاری کرده بودند، تصمیم گرفتند تا با هم نیز کار کنند. نخستین کار مشترک آنها موسیقی The Way بود که رابطه آنها را به طور رسمی کلید زد. این دو با هم باز هم همکاری هایی داشتند که موجب قوی تر شدن رابطه آنها شد. در آن زمان البته مک میلر با دوست دختر اول خود رابطه داشت که بنا به دلایلی از هم جدا شدند  راه را برای ارتباطی قوی تر با این خواننده باز کرد.

این دو که در یک زمینه کار می کردند، با هم همکاری های دیگری نیز داشتند که موجب شد تا به هم علاقمند شوند. اما عشق آنها دوامی نداشت و گفته می شود که در سال 2018 میلادی این گرانده بوده که درخواست جدایی کرده بود. میلر علاقه خاصی به او داشت و این را حتی آشکارا اعلام کرده بود. پس از مدتی مشخص شد که آریانا با فرد دیگری رابطه داشته و با هم قرار نامزدی هم گذاشته بودند.

آیا مک میلر اینستاگرام را بروزرسانی می کرد؟

درآن زمان مک میلر اینستا را مرکز فعالیت های خود قرار می داد و همواره آن را آپدیت می کرد. این خواننده تصاویر و کلیپ های مخصوص خود را در آن منتشر می کرد و توانسته بود که در مدت کوتاهی حدود 7 میلیون نفر را هم جذب کند. همچنین وی بیش از 20 پست مختلف را منتشر کرده بود. اما خبر مرگ او همه را متاثر کرد. جالب تر از آن اینکه، پس از مرگ او نیز این صفحه همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهد و هنوز هم برخی از کلیپ و تصاویر وی منتشر می شود. برخی ها می گویند که هم اکنون این صفحه توسط یکی از فن هایش آپدیت می شود. برای مشاهده فعالیت های این پیج می توانید برای دنبال کردم اینستاگرام مک میلر از این لینکی که در دسترس قرار گرفت استفاده کنید.

Mac miller

اصلی ترین هنر Mac miller  چه بود؟

او یک خواننده ماهری بود که توانسته بود در دوران کودکی به این رشته روی بیاورد. وی توانسته بود که در این رشته استعداد خود را به همه ثابت کند. زمانی که یک کودک بود بدون اینکه از کسی آموزش ببیند کار با دستگاه هایی مانند پیانو، باس و گیتار را یاد گرفته بود و در حد خوبی با آنها آهنگ می نواخت. سپس در سن 14 سالگی یک شعر گفت که یک سال بعد از آن هم آن را تبدیل به موزیک کرد و نخستین کار خود را در همان سال به بیرون عرضه کرد و به شهرت جهانی رسید. وی یکی از برترین خواننده های جوان این سبک به شمار می رفت توانسته بود در سن کم به این عنوان دست یابد. حتی برخی از آهنگ های بعدی او نیز موفق شده بودند تا رتبه های برتر بیلبوردهای آمریکا دست یابند. وی در مصاحبه ای از سن 15 سالگی خود به عنوان سنی منحصر به فرد یاد کرده بود.

رکورد Mac miller در چه زمینه هایی بدست آمده بود؟

در عرصه موسیقی، این خواننده تازه توانسته بود تا تجربیات خود را تکمیل کند و از همکاری در کنار دیگر خواننده های باتجربه درس های زیادی را یاد بگیرد. وی در سن پایین توانسته بود که با سه وسیله اصلی موسیقی که شامل پیانو، گیتار و باس می باشد، آهنگ های خوبی را بنوازد و بدون آموزش طریق کار با آنها را یاد بگیرد. همچنین در سن 14 سالگی نخستین شعر خود را به سبک رپ گفت و یک سال بعد هم آن را به موسیقی تبدیل کرد و همگان را متعجب کرد.

تتوهای Mac miller چه مواردی بود؟

در تصاویری که از وی در فضای مجازی و اینترنت منتشر شده است، دیده می شود که وی تتوهای زیادی را داشته است. یکی از آنها مارک یک کارخانه تولید تنباکو و سیگار مشهور می باشد که در زیر آن اسم یک ترانه مشهور بابا مارلی و ویلرس به نام No Women No Cry را به چاپ رسانده بود. همچنین روی بند انگشتان او نیز کلمات و جملاتی را حک کرده بود که هر کدام از آنها معنی و مفهوم خاصی می دادند. به طور مثال یکی از آنها شکل قلب و صلیب بود که جلوه خاصی داشت. علاوه بر آن، او در بخش دیگری از بدن خود نام یک رمان مشهور را نیز زده بود که مشخص نبود دلیل آن چه می باشد. ناگفته نماند که در بین تمام رپرها خالکوبی موردی عادی می باشد و تا به حال افرادی زیادی هستند که در بین آنها طرح هایی را روی بدن خود حک می کنند. برخی از آنها معانی خاصی دارند و برخی دیگر هم به یاد افراد دیگری زده می شوند. حتی در این بین برخی از آنها شعارهایی نوشته اند که آنها را از دیگران مخفی می کنند.

تتوهای Mac miller

آیا یوتیوب Mac miller هنوز هم بروزرسانی می شود؟

در حال حاضر هم پیج مک میلر در یوتیوب بروزرسانی می شود و احتمالا پس از مرگ او مدیریت این پیج هم به دست یکی از فن هایش افتاده است. این پیج که طرفداران زیادی را هم جذب کرده است، برخی از آهنگ های او را قرار داده است که در زمان حیاتش توانسته بود نظر بسیاری را از علاقمندان را به طرف خود جلب کند.

عکس مک میلر

پیج اصلی مک میلر در صفحه اینستاگرام یکی از منابعی است که می توانید عکس این خواننده را در آن مشاهده کنید. همچنین برخی از پیج های دیگر هم که مخصوص فن های او می باشد، بعضی از تصاویرش را منتشر کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت گوگل و تایپ نام وی هم به برخی از تصاویر وی دسترسی داشته باشید. همچنین برخی از سایت ها هستند که تصاویر یادگاری او در کنار برخی از افرادی که با آنها کارهای مشترکی را انجام داده اند، را هم منتشر کرده است. یکی دیگر از مواردی که بازدید زیادی داشته است، تصاویر جسد بی روح او می باشد که در برخی از سایت ها دیده می شود. زمانی که او مواد مخدر زیادی مصرف کرده و در خانه خود از دنیا می رود.

سوالات متداول

ایا مک میلر فرزند دارد؟

او تا به حال با دو نفر رابطه عاشقانه داشته بود اما از هیچ کدام آنها صاحب فرزندی نشده است و احتمالا برنامه ای برای این کار نداشته بود.

مک میلر چقدر درآمد داشت؟

در این خصوص اطلاعات زیادی در دست نیست اما در برخی از سایت های گفته شده است که سرمایه کلی او 10 میلیون دلار بوده است.

دلیل مرگ مک میلر چه بود؟

پس از اینکه جسد بی جان او را در خانه اش پیدا کرده بودند، اعلام شد که وی به دلیل مصرف مواد مخدر اوردوز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید