محبوب ترین بازیگر ترکیه در سال 2021 چه کسی می باشد؟

محبوب ترین بازیگر ترکیه کیست؟ همانطور که بازیگران ایرانی در بین بینندگان خارجی محبوبیت دارند بازیگران خارجی نیز در بین ایرانیان محبوب هستند از جمله بازیگران ترکیه که امروز می خواهیم راجع به محبوب ترین آنها صحبت کنیم.

محبوب ترین بازیگر ترکیه کیست

محبوب ترین بازیگر ترکیه کیست؟

همه ما به خوبی می‌ دانیم که حرفه بازیگری در همه جای دنیا به ظاهری زیبا و جذاب بستگی دارد. در بین بازیگران ترکیه کمتر کسی دیده می‌ شود که چهره عمل کرده و یا زشتی داشته باشد. اکثر بازیگران ترکیه دارای چهره طبیعی و بدون عمل زیبایی می باشند، که همین امر باعث محبوبیت آنها در بین بینندگان داخلی و خارجی شده است که به محبوب ترین آنها اشاره می کنیم: یلماز اردوغان، مهمت گونسور، آراس بولوت، الچین سانگو، هانده ارچل، هانده دوغان بازیگرانی هستند که محبوبیت زیادی نسبت به سایر بازیگران دارند.

لیست محبوب ترین بازیگران مرد ترکیه شامل چه کسانی می شود؟

در بین بازیگران مرد ترکیه، تعدادی از بازیگران از لحاظ چهره، ژست و استایل و یا حتی نوع صحبت کردنشان و بازی هایشان در بین مردم محبوبیت بیشتری دارند که در موارد ذیل از آنها نام می بریم:

یلماز اردوغان

او بازیگر و کارگردان ترکیه می‌ باشد و در عرصه های دیگری نیز فعالیت می کند. اردوغان یکی از بهترین و معروف ترین بازیگران ترکیه می باشد که بیشتر از ۳۰ سال است در این حرفه فعالیت می‌کند. همچنین قابل ذکر است که بدانیم یلماز اردوغان یکی از معروف ترین کمدین های ترکیه محسوب می‌ شود. او در لیست زیباترین سلبریتی های جهان هم حضور دارد.

کنان ایمیرزلی اوغلو

یکی از بازیگران معروف و موفق ترکیه می باشد که در دانشگاه صنعتی استانبول در رشته ریاضی تحصیل کرده است. او حتی روزی فکرش را هم نمی کرد که پایش را از روستای محل تولدش بیرون بگذارد، اما اکنون قرارداد هفتگی با شرکت پپسی می‌ بندد. او ۴۳ سال سن دارد و گران ترین بازیگر ترکیه می باشد و با سریال ایزل معروف شد.

ابراهیم چلیککول در لیست محبوب ترین بازیگر ترکیه

ابراهیم چلیک قبلاً بسکتبال بازی می‌ کرده است و از بازیگرانی است که اخیراً با بازی در فیلم خانه تو سرنوشت توست به شهرت فراوانی رسید. او متولد سال ۱۹۸۲ می باشد و متاهل است و در سال ۲۰۰۷ با خانم میهره موتلو ازدواج کرد و در ۶ دسامبر ۲۰۱۹ فرزند اولش به نام علی به دنیا آمد.

مهمت گونسور

مهمت یکی از بازیگران سطح بین‌الملل ترکیه می باشد. گونسور ۴۲ سال سن دارد و استعداد خاصی در بازیگری دارد که هیئت داوران جشنواره بین المللی پرتقال طلایی آنکارا در سال ۲۰۰۳ متوجه آن شدند و جایزه ویژه خود را به او اهدا کردند. او متاهل است و دو فرزند به نام علی و مایا دارد و با سریال حریم سلطان شناخته شد.

لیست محبوب ترین بازیگران مرد ترکیه

حالیل سزایی

بازیگر، خواننده و آهنگساز ترکیه می باشد و متولد ۱۶ اوت ۱۹۷۹ است. او مدرک فارغ التحصیلی اش را از آنکارا گرفته است و رشته اش تئاتر بوده است و در سال ۲۰۱۵ با خانم زهرا کایا ازدواج کرد که بعد از ۱۵ روز از هم جدا شدند و با فیلم مربای انجیر یک و دو به اوج شهرت خود رسید.

هالیت ارگنچ در لیست محبوب ترین بازیگر ترکیه

او تحصیلاتش را در رشته مهندسی دریایی ناتمام گذاشت و در سال ۲۰۰۷ با خانم گیزم سوسیالدی ازدواج کرد و بعد از یک سال جدا شد و پس از آن با خانم برگوزار کورل ازدواج کرده و دو فرزند به نام علی و خان دارد.

انگین آکیورک

او نفر اول مسابقات استعدادیابی ترکیه است و پدرش از مقامات رسمی ترکیه می باشد. نکته قابل توجه در مورد این بازیگر، این است که او یک تاریخدان حرفه ای و با استعداد می باشد. او با سریال فاطما گل به اوج شهرت خود رسید و همچنین باید بدانید که او در کارهای تبلیغاتی شرکت نمی‌کند و از او به عنوان ستاره دور از رسانه یاد می شود.

آراس بولوت

آراس فارغ التحصیل مهندسی صنایع هوایی است و در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ به دنیا آمد و وقتی که فقط ۱۹ سال داشت وارد دنیای بازیگری شد و کارهای تبلیغاتی انجام داد. او به عنوان جوان ترین و خوش آتیه ترین بازیگر ترکیه جایزه های مختلفی را گرفته است او با سریال گودال به اوج شهرت خود رسید.

بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد و در رشته عکاسی تحصیل کرده است. او به مدت دو سال است که توانسته جایگاه اول تبلیغات پپسی را از آن خود کند. بوراک در سال ۲۰۱۷ با خانم فحریه اوجن بازیگر معروف ازدواج کرد و یک پسر به نام کاران دارد. وی در سال ۲۰۱۴ رستوران خود را با نماد سبیل هایش در استانبول افتتاح کرد.

کیوانچ تاتلیوغ

قبلاً کیوانچ یکی از ستارگان بسکتبال بود اما حالا به عنوان یکی از بازیگران مشهور ترکیه شناخته می شود. او تا به امروز که ۳۶ سال سن دارد عمده درآمد خود را از تبلیغات به دست می‌ آورد از او در غرب به عنوان برد پیت خاورمیانه نام برده می شود. او غیر بازیگری کار هتل سازی هم می کند.

لیست محبوب ترین بازیگران زن ترکیه

لیست محبوب ترین بازیگران زن ترکیه شامل چه کسانی می باشد؟

هانده دوغان

هانده در آنکارا به دنیا آمده است. او از اول وارد دنیای بازیگری نشد و کارهای تبلیغاتی انجام می داد و در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال غم و اندوه پا به عرصه بازیگری گذاشت. او از رشته جامعه‌شناسی دانشگاه تاریخ و جغرافیای آنکارا فارغ التحصیل شد و سپس در دانشگاه لیل فرانسه رشته زبان خواند.

جانسو دره

جانسو یکی از بازیگرانی می باشد که مدل هم هست و در ۱۴ اکتبر سال ۱۹۸۰ به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در رشته باستان شناسی دانشگاه استانبول به پایان رسانده است و توانایی های زیادی دارد و به راحتی می‌ تواند در نقش‌های کمدی و جدی بازی کند.

اُیکوکارایل یکی از محبوب ترین بازیگر ترکیه

ایکو دارای تحصیلات رشته هنر از دانشگاه استانبول می‌ باشد و در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمده است. او با وارد شدن به دنیای هنر توانست موفق به کسب جوایزی شود و بعد از آن توانست به تلویزیون و سینمای ترکیه راه یابد.

سرنای ساریکایا

همه ما سرنای را با فیلم‌های عمر گل لاله و جزر و مد به خاطر می‌ آوریم که باعث معروفیت و مشهور شدن او شد. او در سال ۱۹۹۱ به دنیا آمده است. او توانست با بازی در سریال های عمر گل لاله و جزر و مد تندیس طلایی را از آن خود کند و همچنین با برندهای مشهور ترکیه نیز همکاری داشته باشد.

بوجور بیریجیک

بوجور دارای مدرک دانشگاهی رشته باستان شناسی از دانشگاه اژه می‌ باشد و در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمده است. او با کارآموزی در تئاتر شهری شهر بورنوا توانست پا به دنیای هنر بگذارد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان زیباترین بازیگر زن ترکیه شناخته شود.

بهترین بازیگران ترکیه

سونگول اودن

سونگول یکی از بازیگران جوان، با استعداد و زیبای ترکیه است که استعداد خاصی دارد و به راحتی می‌ تواند در نقش‌های کمدی و جدی بازی کند. او زاده ۱۷ فوریه سال ۱۹۷۷ می باشد و در سال ۲۰۱۲ توانست نام بهترین بازیگر زن کمدی را به خود اختصاص دهد.

سلن سویدر

دانشجوی روابط بین‌الملل می‌ باشد و با سریال های شمیم عشق و عمر گل لاله به معروفیت زیادی رسید. او در ۲۶ دسامبر ۱۹۸۶ در ازمیر به دنیا آمد و با ۵۴ کیلوگرم وزن و ۱.۷۸ سانتیمتر قد از مدل‌های حرفه‌ای ترکیه حساب می شود.

برگوزار کورل یکی از محبوب ترین بازیگر ترکیه

کورل با فیلم هزار و یک شب دیده شد. او در سال ۲۰۱۲ در سریال کارادایی بازی کرد که به خاطر نقش آفرینی اش در این سریال جوایز زیادی را به دست آورد و شهرتش چند برابر شد.

هازل کای

هازل در یک خانواده مرفه در شهر غازی در ۱۰ اکتبر سال ۱۹۹۰ متولد شد. او در ۷ سالگی که ویولون و رقص باله آموزش می دید وارد دنیای هنر شد و در سال ۲۰۰۸ با بازی در سریال عشق ممنوع شناخته شد.

طوبا بویوک

طوبا فارغ‌التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشگاه هنرهای زیبایی معمار سنان استانبول است. او دو دختر دوقلو به نام توپراک و مایا دارد و اولین بار برای کار تبلیغاتی جلوی دوربین رفت.

بهترین بازیگران ترکیه چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟

  • اویکو کارایل
  • هانده دوغان
  • هانده ارچل
  • سرنای ساریکایا

با توجه به رشد صنعت بازیگری و هنر در کشور ترکیه بازیگران خیلی زیادی وارد این عرصه شده‌اند که خیلی از آن‌ها محبوبیت خیلی زیادی را در بین بینندگان داخلی و خارجی کسب کرده اند که یکی از دلایل این محبوبیت آنها اول از همه استعداد و توانایی آنها و بعد داشتن ظاهری جذاب و بسیار زیبا می باشد. می توان از مهمت گونسور، یلماز اردوغان، حالیل سزایی، هالیت ارگنچ، هانده ارچل، هانده دوغان، جانسو دره، اویکو کارایل، سرنای ساریکایا، بوجور بیریجیک، سلن سویدر به عنوان بهترین بازیگر ترکیه نام برد.

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه چه کسانی می باشند؟

در بین بازیگران مرد ترکیه تعداد زیادی از بازیگران هستند که از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار هستند اما می خواهیم شما را با سه نفر از معروف ترین بازیگران مرد ترکیه که به نوعی پیشکسوت و معروف تر، هم هستند آشنا کنیم:

هالوک بیکینر

یکی از بهترین بازیگران مرد ترکیه است که توانسته در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند.

چتین تکیندور

چتین با سریال عشق ممنوعه به شهرت رسید و در سال ۲۰۰۸ هم در آگهی تبلیغاتی برند معروف بوش جلوی دوربین رفت.

آرکان پتک کایا

آرکان در ۱۱ دسامبر سال ۱۹۷۰ به دنیا آمد. او از محبوب ترین و مشهور ترین بازیگران مرد ترکیه محسوب می شود و گرانترین دستمزد را دارد.

محبوب ترین بازیگر ترکیه در سال 2021

محبوب ترین بازیگر ترکیه درسال 2020 چه کسی بود؟

از آنجایی که کشور ترکیه از نظر فیلم سازی رشد بسیار زیادی کرده است و از دنیای هنر وارد صنعت شده است، امروز به آن هنر فیلم سازی و بازیگری نمی‌ گویند و از آن به عنوان صنعت فیلم سازی و صنعت بازیگری نام می‌ برند. هر سال تعداد بسیار زیادی فیلم و سریال ساخته می‌ شود که در آنها از بازیگران بسیار زیادی استفاده می‌ شود که در سال 2020، یلماز اردوغان، کنان ایمیر زلی، الچین سانگو، ابراهیم چلیک، مهمت گونسور، انگین اکیورک، هازار ارگوچلو به عنوان محبوب ترین بازیگر ترکیه شناخته شدند.

محبوب ترین بازیگر ترکیه در سال 2021 چه کسی است؟

همانطور که هر ساله در کشور ترکیه از بین بازیگرانی که در سال جاری فیلم و یا سریالی بازی کرده اند چند چهره به عنوان بهترین بازیگر نقش یا با اخلاق ترین بازیگر و یا هر چیز دیگری انتخاب می شوند.

تعدادی از آنها هم به عنوان محبوب‌ترین بازیگر شناخته می‌ شوند که تعدادی از آنها در سال 2001 به عنوان محبوب‌ترین بازیگر سال شناخته شده اند که عبارت اند از: چاعا تای اولوسوی، آیچا آیشین توران، هانده ارچل، برگوزارکورل، هازل کایا، طوبا بویوک، جانسو دره، سرنای ساریکایا، بوجور بیریجیک.

عکس های محبوب ترین بازیگر ترکیه را می توان در ماهواره دید. کلیپ محبوب ترین بازیگران ترکیه را می توان در فضای مجازی و یوتیوب مشاهده کرد. عکس محبوب ترین بازیگر ترکیه را می توان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام دید.

سوالات متداول در مورد محبوب ترین بازیگر ترکیه

محبوبیت بازیگران ترک در کدام منطقه می باشد؟

این محبوبیت بیشتر در بین جوامع آسیایی می باشد.

هانده ارچل چه کسی است؟

وی بازیگر زن محبوب اهل ترکیه است.

گرانترین بازیگر مرد ترکیه چه کسی می باشد؟

آرکان پتک کایا این عنوان را به خود اختصاص داده است.

بازیگر تیزر تبلیغاتی برند بوش چه کسی بود؟

چتین تکیندور تبلیغات این برند را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید