بیوگرافی جی زی رپر ثروتمند آمریکایی + ماجرای خیانت جی زی به بیانسه

جی زی را می توان به عنوان یکی از افراد شایسته لقب بهترین رپر جهان دانست که علاوه بر این کار در کار تجارت هم سررشته دارد و یکی از مشهورترین تاجرهای این کشور می باشد. او البته بیشتر شهرت خود را به خاطر بیرون دادن کارهای نابش در عرصه موسیقی بدست آورده است و تا به حال موفق شده است تا کارهای زیادی را منتشر کند که بر اساس گزارشات تا به حال توانسته بیش از یکصد میلیون نسخه از کارهایش را به طور کلی به فروش بگذارد که رقمی چشمگیر محسوب می شود. این خواننده همچنین موفق شده است تا جایزه معروف گرمی را هم چندین بار برنده شود و نام خود را جاودانه کند. وی از جمله رپرهایی است که موفق شده است تا نام خود را بر سر زبان های افراد زیادی در سراسر جهان بیاندازد و به شهرت برسد. تا به حال مجلات و روزنامه های زیادی در مورد او مطالبی را منتشر کرده اند و در ادامه این مقاله در مورد jay z اطلاعات بیشتری را به شما ارائه می کنیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی جی زی رپر ثروتمند آمریکایی

بیوگرافی جی زی رپر ثروتمند آمریکایی

جی زی کیست سوال بیشتر افرادی است که دوست دارند که در مورد این خواننده اطلاعاتی را بدست بیاورند. این خواننده که به عنوان گنگ ترین رپر های جهان هم شناخته می شود از جمله افرادی است که در محلات پایین شهر نیویورک به دنیا آمده است. اسم واقعی او شان کوری کارتر است که برای خود لقب جی زی را برگزیده است. او در 4 دسامبر سال 1969 میلادی به دنیا آمده است و دارای 3 خواهر و یک برادر می باشد. در دوران کودکی پدرش آنها را تنها می گذارد و مادرش به تنهایی آنها را بزرگ می کند. گفته می شود که این خواننده زمانی که بیش از 30 سال داشت با پدرش در حالی که مریض بود ملاقاتی داشته و با او حرف زده است و موجب شده تا او وی را ببخشد. در آن هنگام بود که پدرش می میرد. همچنین زمانی که او 12 ساله بود توسط برادرش مورد هدف اسلحه گرم قرار می گیرد.

موضوع از این قرار بود که او جواهرات خواهرش را بر می دارد و برادرش هم با اسلحه او را مورد اصابت قرار می دهد. البته این آخرین باری نیست که او مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. بارها او در ترانه هایش به این موضوع اشاره می کند. زمانی که در دبیرستان بود با برخی از دوستان خود گروهی را تشکیل داده بودند که در آن با هم به رقابت می پرداختند و شعر می گفتند. در همان زمان او عضو یک گروه مافیای مواد مخدر شده بود که به همین خاطر هم از مدرسه اخراج شد. او پس از مدتی این گروه را رها کرد و به موسیقی پرداخت و پس از مدتی هم توانست کارهای خوبی را روانه بازار کند و به شهرت برسد. همچنین او با بیانسه دیگر خواننده مشهور و مدل آمریکایی همکاری کرده بود و با او رابطه دوستانه برقرار کرد. او به طور پنهانی رابطه خود را ادامه داد تا اینکه با یکدیگر ازدواج کردند. بیوگرافی جی زی را مطالعه کردید و در ادامه به شما اطلاعات دیگری در مورد وی می دهیم.

طریق آشنایی جی زی و بیانسه چگونه بود؟

جی زی اهنگ های زیادی را به طور مشترک با دیگر خواننده های مشهور اجرا کرده بود. او همچنین آهنگ هایی را با بیانسه اجرا کرد و موجب شد تا رابطه آنها شکل بگیرد. در سال 2002 میلادی بود که این دو تصمیم گرفتند تا در چند کار به طور مشترک روی صحنه بروند و کارهای مشترکی را به بیرون بدهند. آنها در اجراهای اولیه خیلی موفق بودند و موجب شد تا زوج خوبی را با هم تشکیل بدهند و توجهات زیادی را به طرف خود جذب کنند. در سال 2006 هم دوباره در چند کار همکاری کردند که از مهمترین آنها می توان به کار Deja vu و نیز ترفیع تو اشاره کرد که استقبال خوبی از آنها صورت گرفت. رابطه آنها روز به روز صمیمی تر می شد و حتی در برخی از کلیپ ها مشاهده می کردیم که این مدل یکی از کارهای همکارش را به طوری که مسخره اش کند، بازخوانی کرده است.

 پس از آن بود که شایعاتی در مورد رابطه عمیق و عاطفی آنها به وجود آمد و می گفتند که این دو با یکدیگر رابطه عاشقانه دارند اما نمی خواهند که کسی از آن اطلاع داشته باشند. در حقیقت هم همین طور بود اما بیانسه بعد ها در این مورد گفته بود که دوست نداشته که کسی از رابطه آنها با خبر باشد و موجب شایعاتی شود که ممکن بود روی کار حرفه ای آنها تاثیر بگذارد. اما در سال 2008 میلادی بود که این دو اعلام کردند که با یکدیگر رابطه دارند و می خواهند در کنار هم تا آخر بمانند. مجله معروفی در سال 2006 میلادی این دو را قدرتمند ترین زوج معرفی کرده بودند که یکی از 100 زوج با نفوذ دنیا محسوب می شدند. همچنین در سال 2011 میلادی در مراسم ام تی وی، به محضی که بیانسه روی صحنه آمد همه دریافتند که او باردار است و سپس مدتی گذشت و خبر از به دنیا آمدن الین فرزند آنها به گوش رسید.

جی زی و بیانسه

اینستاگرام جی زی

شبکه های اجتماعی از جمله راه هایی است که یک خواننده می تواند کارهای خود را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد و از این طریق حتی با آنها در ارتباط باشد. همچنین یکی از شبکه های اجتماعی معروف اینستاگرام است که این سلبریتی مشخص نیست که در آن حضور دارد یا خیر. زیرا تا به حال اکانت های زیادی با نام او فعال هستند و مشخص نیست که کدام یک توسط او مدیریت می شود. در این اکانت ها هر کدام از وی تصاویر و کلیپ هایی را منتشر کرده اند که بازدید و کامنت های زیادی را گرفته اند.

همکاری جی زی و امینم به چه صورت بوده است؟

جی زی آهنگهای زیادی را تا به حال با افراد و خواننده های دیگر خوانده است که یکی از آنها امینم بوده است. همکاری آنها در واقع تنها به خواندن چند آهنگ مشترک ختم شده است و اطلاعات دیگری در مورد رابطه بیشتر آنها وجود ندارد. اما این دو تا به حال چند بار آهنگ مشترک را اجرا کردند که از مهمترین و مشهورترن آنها می توان به آهنگ Renegade  اشاره کرد که استقبال خوبی از آن شد. این در حالی است که درست پس از اینکه این آهنگ به بازار عرضه شد انتقادات ازا ین خواننده هم صورت گرفت. منتقدان او می گفتند که نباید با امینم کار مشترک را انجام می داد زیرا او تا به حال هیچ دستاورد مهمی در کارنامه هنری خود کسب نکرده است در حالی که جی زی تا به حال 21 بار جایزه مشهور گرمی را برنده شده است.

جی زی و امینم

معروف ترین آهنگ های جی زی شامل چه مواردی می باشند؟

جي زي تا به حال آهنگ های زیادی را اجرا کرده است و به بازار عرضه کرده است. همچنین این خواننده تا به حال توانسته است که 21 بار جایزه گرمی را به خاطر آهنگ های خود بدست بیاورد و به همین دلیل نشان می دهد که تا به حال کارهای ناب زیادی را اجرا کرد است. در ادامه این مقاله به برخی از برترین کارهای جی زی اشاره می کنیم.

شک قابل قبول

از جمله کارهای ناب این خواننده است که یکی از کارهای اولیه او محسوب می شود و زمانی که گفته می شود تجربه چندانی ندارد اما توانست با این کار توجه بسیاری را به خود جلب کند. این آهنگ در east side اجرا شده بود و در سال 1996 بود که به بازار رعضه شد. این آهنگ یک میلیون و 516 هزار بار به فروش رفت.

در طول زندگی ام نسخه اول

اما در سال 1997 که با فروش زیاد کار اولش که حالا به عنوان یکی از بهترین آهنگ های رپ جهان شناخته می شود روحیه گرفته بود، این آهنگ را منتشر کرد. این آهنگ هر چند که به رکورد قبلی نرسید اما با یک میلیون و 412 هزار فروش رقم قابل توجهی را از آن خود کرد. این موسیقی تا آن زمان به عنوان دومین آهنگ پر فروش این خواننده محسوب می شد.

سلسله خانواده راک لا

این قطعه هم در سال 2000 روانه بازار شد و در آن زمان یک شرکت هم از آن حمایت های لازم را انجام داد. این آهنگ در واقع موفق شد با تبلیغات بسیار رکورد فروش آهنگ های این خواننده را بزند. میزان فروش آن دو میلیون و 521 هزار نسخه فروش بود که رقمی خیره کننده بود.

بلو پرینت

اما در سال 2001 میلادی، جی زی این آهنگ را به بیرون داد و توجهات بسیاری را جلب کرد و موفق شد تا 2 میلیون و 608 هزار نسخه را به فروش برساند و به تنهایی در صدر پر فروش ترین کارهای این خواننده قرار بگیرد. این آهنگ تا آن لحظه در بیلبوردهای کشورهای مختلف هم رتبه های برتری را کسب کرده بود.

بلو پرینت 2: هدیه و دشنام

اما یکی دیگر از کارهایی است که او در سال 2012 میلادی به بازار عرضه کرده است و موفق شد تا توجه بسیاری را جلب کند اما نتوانست طبق انتظار رکورد فروش ترانه قبلی را بزند.

آلبوم سیاه

از جمله کارهای ناب این خواننده می باشد که در سال 2003 میلادی به بازار منتشر شده است و بیشترین فروش را از آن خود کند. این آلبوم 3 میلیون و 345 هزار نسخه را به فروش رساند و پر فروش ترین آلبوم این خوانده لقب گرفت.

رسیدن سلطنت

یکی دیگر از قطعه های معروف این خواننده می باشد که در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شده است و یک میلیون و 510 هزار نسخه را هم به فروش رساند و انتظار می رفت که رکوردهای قبلی را بزند اما موفق نشد.

موضوع مونته کریستو جی زی چه می باشد؟

شاید شما هم از خود بپرسید که مونته کریستو جی زی چیست؟ یا بارها در سایت های گوناگونی با این مسئله روبرو شده اید و برای شما سوال باشد که واقعا این موضوع چیست؟ آیا او آهنگ جدیدی را با نام مونته کریستو منتشر کرده است یا اینکه امکان دارد که اسم آهنگ آینده او باشد. زمانی که به زبان انگلیسی مسلط باشید و در گوگل در این مورد سرچ بزنید، می فهمید که این نه یک آهنگ جدید او است  نه هیچ موضوع خاصی است که ذهن شما را نگران کرده است. در واقع این یکی از برند های معروف سیگار است که این خواننده همیشه از آن استفاده می کند. اگر دقت کرده باشید در بیشتر آهنگ های خود نیز او همیشه در حال سیگار کشیدن است که در آهنگ بیانسه و جی زی هم همین موضوع اتفاق می افتد.

درامد جی زی

درامد جی زی چند میلیون دلار در سال می باشد؟

مشخص نیست که این خواننده در طول سال چقدر درآمد دارد. اما همانطور که می دانید او یکی از برترین خواننده های دنیا می باشد که توانسته است کارهای خوبی را به بازار عرضه کند و هر کدام از آنها بالای یک میلیون نسخه را به فروش برساند که رقمی خیره کننده است. او تا به حال از این طریق توانسته که درآمد خوبی را بدست بیاورد. همچنین کارهای او موجب شده است تا نام او در جشنواره های مختلف دنیا هم قرار بگیرد و همین امر هم موجب شهرت بیشتر او شده است.

جی زی خواننده یکی از راه های درآمد خود را تجارت اعلام کرده است. مشخص نیست که او در چه زمینه هایی سرمایه گذاری کرده است اما احتمال دارد که از این طریق تنها بتواند به طور سالانه میلیون ها دلار به جیب بزند. همچنین این خواننده از راه های دیگری نیز درآمد دارد که یکی از آنها تبلیغات می باشد که محصولات برند های مختلف را در آهنگ های خود تبلیغ می کند و می تواند از این راه قراردادهای خوبی را با آن شرکت ها منعقد کند. همچنین از شبکه های اجتماعی هم توانسته که درآمد خوبی را کسب کند.

ماشین جی زی از کدام شرکت است؟

در مورد اینکه جی زی رپر چه ماشینی را سوار می شود، نمی توان به طور دقیق پاسخ داد. برخی از سایت ها گزارش داده اند که او علاقه زیادی به ماشین های شرکت بنز دارد و برخی دیگر نیز می گویند این خواننده بیشتر وقت ها سوار ماشین های فراری می شود. اما در حقیقت این ها مطالبی است که در همه سایت ها وجود دارد و به همین خاطر اگر سری به پارکینگ خانه اش بزنیم متوجه می شویم که در واقع او هر روز و هر ساعت امکان دارد که یکی از ماشین هایش را سوار شود. به این معنا که او دارای برندهای مختلفی می باشد و هر زمان که اراده کند سوار یکی از آنها می شود.

همسر های jay z چه کسانی بودند؟

اگر می خواهید در مورد همسران او اطلاعات کاملی بدست بیاورید باید خدمت شما عرض کنم که اطلاعات دست و پا شکسته ای در مورد آنها وجود دارد. اما در دو مورد می توان اشاراتی به آن کرد که در ادامه می آوریم.

بیانسه

نخستین همسر جی زی می باشد که توانسته بود در ابتدا مخ او را با چند کار مشترک بزند و سپس با او رابطه دوستی برقرار کند و با هم رابطه پنهانی داشته باشد. این دو در حالی این رابطه را علنی کرده بودند که قبل از آن هم شایعاتی در مورد رابطه عمیق این دو منتشر شده بود اما آنها پس از مدت ها این رابطه را علنی کردند. بچه های jay z همه را او به دنیا آورده بود که اولی یک دختر بود و سپس یک دوقلوی پسر دختر هم به دنیا آورد.

سولانژ

این مدل خواهر بیانسه بود. در زمانی که این خواننده با وی رابطه داشت، سعی داشته که با او هم رابطه پنهانی داشته باشد که پس از مدتی که از این جریان می گذرد این موضوع را آشکار می کند و اعلام می کند که از این بابت متاسف است و از همسرش هم عذرخواهی می کند.

ماجرای مرگ jay z

ماجرای مرگ jay z چه بود؟

در واقع این یک شایعه ای بیش نبود که برخی از رقیبان او منتشر کرده بودند تا بتوانند روی روحیه او تاثیر بگذارند. همواره در مورد او چنین شایعاتی وجود داشته است و بارها چنین خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده بود. این خواننده مشهور با ظاهر شدن در جلوی دوربین ها به همه این خبرها خط بطلان می کشاند و اعلام می کرد که نباید به همه خبرها توجه کرد. او از تمام طرفدارانش خواست تا خبرهای رسمی را از سایت های رسمی و معروف دنبال کنند.

یوتیوب jay z چه مطالبی را منتشر می کند؟

با داشتن شماره jay z می توانید به راحتی به اکانت های این سلبریتی دسترسی داشته باشید. اما در یوتیوب این خواننده تمام ترانه های او را می توان در دسترس داشت. همچنین می توانید به موزیک ویدئوهای معروف او نیز در اکانتش دسترسی داشته باشید و آنها را تماشا کنید. علاوه بر آن، تیزر های ترانه های آینده او را نیز می توانید چند روز قبل از انتشار آن نیز ببینید و از کارهایش آگاهی داشته باشید. همچنین او تا به حال کنسرت های زیادی را در شهر و کشورهای مختلف برگزار کرده است که اگر موفق به رفتن به سالن اجرای آن را نداشتید می توانید فیلم آن را از این صفحه تماشا کنید و حتی آن را دانلود نمایید. این صفحه یکی از صفحاتی است که طرفداران زیادی دارد و حتی او از این راه پول خوبی را هم به جیب می زند.

عکس jay z

اما در مورد عکس jay z باید خدمت شما عرض کنیم که در حال حاضر تصاویر مربوط به آهنگ های او در سایت های زیادی وجود دارند و می توانید با مراجعه به آنها این تصاویر را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده می توانید به اینستاگرام مراجعه کنید و با سرچ نام او از تصاویر ناب او که در سایت ها وجود ندارد نیز استفاده کنید.

موضوع بین جی زی و لینکین پارک از چه قرار بود؟

همانطور که می دانید لینکین پارک یکی از گروه های معروف راک می باشد که در سال 1996 میلادی بنا شد و با اجرای چند آهنگ ناب به شهرت رسید. این گروه توانسته کارهای خوب زیادی را اجرا کند و برای اینکه بتواند به شهرت برسد و به تعداد طرفداران خود اضافه کند، با افراد و خوانندگان مشهوری ترانه های مشترک اجرا می کرد که یکی از آنها جی زی بود.

جی زی و هالزی

آیا جی زی و هالزی همکاری کرده بودند؟

این دو هم با یکدیگر در مواردی کار مشترک انجام داده بودند. در واقع او یک خواننده مشهوری بود که موفق شده بود تا جایزه ویژه بیلبورد را کسب کند و 3 رکورد مختلف را نیز در کتاب گینس به نام خود ثبت کند و جایزه ویژه ام تی وی را نیز تصاحب کند. علاوه بر آن، 2 بار هم نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود و با جی زی هم رابطه صمیمی داشت و چند کار مشترک را انجام دادند.

آیا جی زی به بیانسه خیانت کرده بود؟

ماجرای خیانت جی زی از این قرار بود که این خواننده درست زمانی که با بیانسه ازدواج کرده بود، ناگهان به سرش می زند تا با خواهر او نیز رابطه پنهانی داشته باشد و تلاش هایی هم در این رابطه انجام می دهد اما ظاهرا ناکام می ماند. اما اکنون که سال های ازا ین موضوع می گذرد اعتراف کرده است و از همسرش معذرت خواهی کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از ویکی پدیا jay z استفاده کنید. این لینک هر انچه که باید را در دسترس شما قرار می دهد.

سوالات متداول

جی زی چند جایزه گرمی را برنده شده است؟

او تا به حال 21 جایزه گرمی را از آن خود کرده است و قصد دارد تا به تعداد آن همچنان اضافه نماید.

آیا جی زی با خواهر همسرش هم رابطه داشته است؟

دقیقا مشخص نیست که ایا او با خواهر همسرش رابطه واقعی داشته است یا فقط تلاش کرده است که رابطه داشته باشد.

طریقه آشنایی جی زی با بیانسه چگونه بود؟

این دو در ابتدا چند کار مشترک را با هم انجام دادند و رفته رفته عاشق هم شدند و رابطه پنهانی داشتند تا اینکه به طور علنی ازدواج کردند.

دیدگاهتان را بنویسید