بیوگرافی تراویس اسکات (Travis scott) رپر پر حاشیه آمریکایی

تراویس اسکات یکی دیگر از کاندید های موجود برای بهترین رپر جهان می باشد! در واقع او از خواننده های سبک رپ و هیپ هاپ می باشد که علاوه بر این کار تهیه کنندگی و نیز ترانه سرایی هم کار کرده است. زمانی که به اعتماد به نفس کامل خود دست یافت نخستین قرارداد حرفه ای خود را در سال 2012 میلادی با شرکت معروف اپیک رکوردز انعقاد کرد. یک سال پس از آن اولین کارش را به بازار داد و بازخورد خوبی هم گرفت. نخستین آلبوم او موفق به رتبه برتر بیلبورد شود و پس از آن آهنگ های تکی و ترکیبی زیادی را هم منتشر کرده است. از جمله سبک های دیگر او لو-فای و امبینت است که به طور کلی کارهایش موفق شد تا بیش از 45 میلیون نسخه را به فروش برساند. البته ناگفته نماند که این آمار تنها مخصوص کشور آمریکا است. موسیقی های او موفق شده اند تا 7 بار در رده های مختلف جایزه گرمی نامزد شود و یک بار هم جایز موسیقی برتر آن را هم برنده شود. در ادامه این مقاله شما را با  Travis scott بیشتر آشنا می کنیم.

بیوگرافی تراویس اسکات

بیوگرافی تراویس اسکات به چه صورت است؟

زندگینامه Travis scott از این قرار است که نام اصلی او ژاک برمن وبستر دوم می باشد که در تاریخ 30 آوریل سال 1992 میلادی در هوستون تگزاس متولد شده است. از دوران کودکی به خاطر اینکه در محله خلافکارها زندگی می کرد، با اینگونه افراد سر و کار داشت. مادر او یکی از کارمندان شرکت معروف اپل بود و پدر او نیز یک بزینسی را برای خود دست و پا کرده بود. همچنین وی یکی از موزیسین های مشهور بود و پدر بزرگ او نیز جاز می نواخت. اسکات زمانی که به دبیرستان الکینز رفت، خوشحال بود و در آنجا فارغ التحصیل شد و سپس تصمیم گرفت تا به دانشگاه برود. دو سال درس خواند و سپس تصمیم گرفت تا دیگر درس خواندن را ادامه ندهد و به موسیقی بپردازد.

حال که دریافتید تراویس اسکات کیست، اجازه دهید برای تان از طریق ورود این موزیسین به دنیای موسیقی بگوییم. کریس هالووی یکی از دوستان صمیمی وی بود که او نیز به این کار علاقه داشت و با هم تمرین می کردند. این دو در سال 2008 میلادی اولین کار خود را به طور غیررسمی بیرون دادند و از آن انگیزه گرفتند. یک سال بعد، با تعدادی از افراد دیگر گروهی را تشکیل داد و با همکاری هم دو موسیقی را بیرون دادند. آنها با مشکلات و معضلات بسیاری روبرو بودند ما بالاخره کارشان گرفت و به شهرت رسیدند.

در این مورد باید بدانید که با نگاهی به لیست گنگ ترین رپر های جهان در سال 2021 می توانید نام این رپر را مشاهده کنید که خب همین موضوه می تواند استعداد بالای تراویس اسکات را گوش زد کند.

ماشین تراویس اسکات چه مدلی می باشد؟

در یکی از سایت ها گفته شده است که او یکی از پر و پا قرص ترین طرفداران فراری است. در یکی از عکس های دیگر نیز آورده شده است که او در کنار یک مزدای زرد رنگ زیبا ایستاده است و با ژستی خاص به آن اشاره می کند. همچنین این ماشین را با آلبوم خود به نام جک بوی به همگان معرفی کرد. به طور کلی معمولا این طور خواننده ها کلسیونی متنوع دارند  در پارکینگ خانه هایشان معمولا بهترین مارک ها را می توان پیدا کرد. هر بار که آنها موزیک ویدئوهای جدیدی را ارائه می دهند، معمولا باید منتظر رونمایی از یک خودروی جدید آنها باشیم. معمولا شرکت های اتومبیل سازی با آنها قراردادهایی را می بندند و بعد از تبلیغ محصولات خود آوانس هایی را هم به آنها می دهند. احتملا دارد که در پارکینگ خانه او ماشین هایی از مارک بوگاتی شیرون، فراری، لامبورگینی، مرسدس بنز و غیره وجود داشته باشد.

همسر تراویس اسکات

همسر تراویس اسکات کیست؟

کایلی جنر است که یک بازیگر مشهور سینما و تلویزیون می باشد که در ماه آوریل 2017 میلادی با او به طور رسمی ازدواج کرد. آنها در ابتدا رابطه سردی داشتند تا اینکه پس از مدتی که گذشت ملاقات های آنها بیشتر و بیشتر شد و رابطه آنها هم عمیق تر شد. پس از آن در فوره سال 2018 میلادی اولین فرزند آنه که دختر بود، به دنیا آمد و اسمش را هم استورمی گذاشتند. در ماه سپتامبر سال 2019 میلادی بود که میان این دو اختلافاتی به وجود آمد و تصمیم گرفتند تا از هم جدا شوند. اما گفته می شود که این دو اختلافات را با یکدیگر حل کردند و با یکدیگر رابطه برقرار کرده اند.

فرزند Travis scott کیست؟

تراویس اسکات در سال 2017 میلادی با کایل جنر به طور رسمی رابطه برقرار کرد و یک سال پس از آن هم فرزندش به دنیا آمد. پسر تراویس اسکات اشتباه است و او یک دختر می باشد و والدینش تصمیم گرفتند تا اسم او را استورمی بگذارند. گفته می شود که پس ازا ینکه این دو به دلیل اختلافاتی که داشتند، از یکدیگر جدا شده بودند، سرپرستی او فعلا بر عهده مادرش است و از وی محافظت می کند. در برخی از سایت ها تصاویر  تراویس اسکات و دخترش را منتشر کرده اند.

خانه Travis scott کجاست؟

خانه او در محله بندیک کانیون شهر لس آنجلس قرار دارد و از جمله محله هایی است که اعیان نشین می باشد. همچنین این محله از گران ترین خانه را دارا می باشد و گفته می شود که این خانه را حدود 13 و نیم میلیون دلار برآورد قیمت کرده اند. زمانی که تراویس اسکات با کایل جنر ازدواج کرده بودند در این خانه مستقر شدند و تا به حال هم به تنهایی در آن زندگی می کند. او نیز مانند بسیاری از خواننده های رپ دوران کودکی سختی را در محله های پایین شهر گذرانده بوده و هرگز آن روزها را فراموش نمی کند. اما در حال حاضر در بهترین خانه های شهر زندگی می کند و از زندگی لذت می برد. گفته می شود که خانه او دارای بهترین و مدرن ترین تجهیزات می باشد.

درآمد تراویس اسکات

درآمد تراویس اسکات چقدر می باشد؟

یکی از درآمدهای اخیر او 40 میلیون دلار بوده است که به حساب او واریز شده بود. این درآمد حاصل از شرکت کردن او در یک بزینس بوده است. همچنین وی از طریق خوانندگی و نیز تهیه کنندگی هم توانسته کارهای زیادی را به بازار بیرون دهد و ازا ین طریق هم به درآمدهای زیادی رسیده است. در حال حاضر مشخص نیست که وی دقیقا چقدر درآمد دارد اما یکی از ثروتمندترین خواننده های سبک رپ می باشد.

بهترین آهنگ های تراویس اسکات چه مواردی می باشند؟

تحصیلات خود را در دوره دبیرستان به طور کامل گذراند و سپس به دانشگاه رفت و در آنجا هم دو سال خواند اما پس از آن به طور ناگهانی تصمیم گرفت تا ترک تحصیل کند و به موسیقی بپردازد. او پس از تحمل سختی های فراوان بالاخره توانست به یکی از برترین خواننده ها تبدیل شود. لیست زیر همه موسیقی های شناخته شده او هستند. اسم برخی از این ترک ها را می توانید در بین بهترین آهنگ های رپ جهان مشاهده کنید!

tkn

این آهنگ در سال 2020 میلادی به بازار آمده است و یکی از جدیدترین آهنگ های او می باشد و در شهر لس آنجلس ضبط و تهیه شده است.

فورتنایت

یکی دیگر از کارهای برتر او می باشد که توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان را با او جلب کند و در بیشتر کنسرت هایش هم پرتقاضا می باشد.

سیکو مود

یکی از کارهایی است که موفق شده است تا جایگاه نخست بیلبورد هات 100 آمریکا را بدست بیاورد. این آهنگ از جمله نخستین آهنگی بود که به سبک هیپ هاپ خوانده شده بود و موفق شد تا 30 هفته در 10 چارت برتر کشورهای منطقه قرار بگیرد و این موضوع در تاریخ همتا ندارد. این آهنگ نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود.

highest in the room

همچنین یکی دیگر از پر طرفدارترین آهنگ های تراویس اسکات است که توانست پس از سیکو مود در جایگاه برتر بیلبوردها بایستد و در شصت و سومین جشنواره سالانه گرمی نامزد دریافت جایزه شود.

Stargazing

این آهنگ هم مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و موفق شد تا در بیلبورد هات 100 آمریکا ربته 8 را کسب کند. همچنین این آهنگ گواهینامه پلاتینیوم را نیز از انجمن صنعت رکورد آمریکا کسب کرد.

The Scotts

کید کادی رپر معروف آمریکایی هم در این آهنگ همکاری داشت و سومین آهنگ برتر این خواننده محسوب می شود که موفق به کسب بالاترین جایگاه در بیلبورد هات آمریکا شده است.

Franchise

یانک تاگ و ام آی ای از جمله افرادی هستند که در ساخت این آهنگ همکاری کرده اند و در سال 2020 به بازار عرضه کرده اند. این آهنگ نیز چهارمین موسیقی است که در جایگاه برتر بیلبورد هات قرار گرفته است.

upper echelon

درسال 2013 میلادی به بازار عرضه شده است و در جایزه بهترین میکس در همان سال  نامزد کسب جایزه شده بود. این آهنگ هم از استقبال خوبی برخوردار شد.

antidote

سال انتشار آن 2015 میلادی بود و موفق شد تا پس از انتشار در بیلبورد هات 100 آمریکا رتبه 16 را از آن خود کند. وندا گل و ایست باند از جمله افرادی بودند که با این آهنگ را تولید کرده اند.

بهترین آهنگ های تراویس اسکات

آیا اینستاگرام تراویس اسکات فعال است؟

در حال حاضر اکانت این خواننده در اینستاگرام فعال است و اگر می خواهید عکس تراویس اسکات را ببینید، می توانید به این صفحه مراجعه کنید. همچنین در این صفحه او بیش از 36 و نیم میلیون نفر فالور دارد که رقمی خیره کننده است. علاوه بر آن، وی تا به حال بیشا ز 3 هزار پست گوناگون را منتشر کرده است که هر کدام از آنها بازدید، کامنت و لایک زیادی می گیرد. عکس های تراویس اسکات نیز در این صفحه مشاهده می شود.

کنسرت تراویس اسکات با آریا کیوکسر در کجا برگزار شده بود؟

این کنسرت در آمریکا برگزار شده بود و این دو خواننده مشهور در کنار هم برنامه هایی را اجرا کرده بودند. آنها در این تور آهنگ فورتنایت را نیز اجرا کردند که یکی از آهنگ های پر تقاضا در کنسرت های او محسوب می شود. معمولا تراوی اسکات با برخی از دیگر خواننده ها کنسرت هایی را برگزار می کنند که می توانند از آنها پول خوبی را به جیب بزنند.

کنسرت تراویس اسکات با آریا کیوکسر

بازی تراویس اسکات به چه صورت است؟

اما یک بازی به نام فورتنایت وجود دارد که برخی از بازی کنندگان آن فکر می کنند که این بازی را از روی ترانه وی ساخته اند. همچنین گفته می شود که آهنگ به کار رفته در این بازی هم کار این خواننده است و از آنجایی که او تبهر خاصی در آهنگ سازی دارد، امکان دارد که او نیز در آن همکاری کرده است. اما مشخص نیست که این خواننده با شرکت های بازی سازی هم همکاری می کند یا خیر. در حال حاضر هم بازی فوتبنایت از جمله بازی های پر طرفدار گیمرها می باشد.

پلی لیست تراویس اسکات

برخی از افراد هستند که تمام آهنگ های این خواننده را دانلود می کنند و پس از بررسی های مختلف برای خود پلی لیستی را تهیه می کنند و آنها را برای همیشه با خود دارند. این افراد آهنگ های خوب را نگه می دارند و آهنگ هایی که خوششان نمی آید را حذف می کنند تا بهترین ها را در پلی لیست خود داشته باشند. همچنین برخی از سایت ها هم هستند که پلی لیستی از آهنگ های تراویس اسکات را به طور آماده در اختیار شما قرار می دهند که می توانید با مراجعه به آنها این آهنگ ها را در اختیار داتشه باشید. علاوه بر آن، برخی از سایت ها هم هستند که برای جلب توجه و ارائه خدمات متونی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند که در آن متن های موزیک را منتشر کرده است.

تیشرت تراویس اسکات در ایران وجود دارد؟

برخی از تولیدی ها هستند که به خاطر اینکه تراویس اسکات فردی مشهور است، تصاویر آن را روی تیشرت های خود به چاپ می رسانند و آن را در بازار به فروش می رسانند. در حال حاضر در برخی از سایت ها این تیشرت ها در دسترس قرار دارند و می توانید در رنگ های مختلف و در سایز های گوناگون به آنها دسترسی داشته باشید. در صورتی که یکی از فن های وی می باشید و می خواهید که در یکی از کنسرت هایش  شرکت داشته باشید می توانید یکی از آنها برای خود سفارش دهید. اما جالب تر اینکه برخی از فروشگاه های داخلی و سایت های اینترنتی هم این تیشرت ها را موجود دارند.

داستان مستند تراویس اسکات در چه موردی است؟

مستندی به نام “نگاه کن مامان، من می توانم پرواز کنم” ساخته شده است که گفته می شود که در آن از این خواننده هم صحبت شده است. این مستند را در سال 2019 میلادی ساخته اند و مدت آن حدود 84 دقیقه می باشد. همچنین در این مستند در ابتدا ذکر می شود که برای افرادی که زیر 17 سال سن دارند، نامناسب می باشد و دارای صحنه های غیر اخلاقی می باشد. این مستند ساخت کشور آمریکا است و در آن در مورد زندگینامه چند تن از موزیسین های مشهور آمریکایی از جمله تراویس اسکات صحبت شده است. معضلات و مشکلاتی که آنها باهاشون روبرو بوده اند و مسائل دیگر از جمله مواردی است که به آنها پرداخته شده اند. وایت تراش تیلر کارگردان آن می باشد.

مستند تراویس اسکات

مرگ تراویس اسکات به چه صورت بوده است؟

هر از چند گاهی در مورد این خواننده شایعایت منتشر می شود که او مرده است. همین مسئله موجب نگرانی هواداران وی می شود و باعث می شود که وی نسبت به این خبرها واکنش هایی را انجام دهد. در یکی از این واکنش ها او گفته است که می داند که چنین شایعاتی با چه اهدافی منتشر می شوند و از هواداران خود خواست تا به شایعات توجه نکنند و اخبار درست را از مبادی رسمی بدست بیاورند.

چلنج تراویس اسکات به چه صورت بوده است؟

در واقع باید بگوییم که این چلنج هیچ ارتباطی با این خواننده مطرح ندارد. یک رپر آمریکایی دیگر به نام اسکین تراویس اسکات اعلام کرده بود که تصمیم دارد تا به رسانه هایی که گیمینگ را حمایت می کند، بپیوندند و به خاطر اینکه اسم او با این خواننده تشابه دارد، همه فکر کردند که در واقع این خواننده قصد دارد تا این کار را بکند و وارد دنیا بازی شود.

رابطه تراویس اسکات و رزالیا به چه صورت بوده است؟

این دو از مشهورترین خواننده های دنیا است که تا به حال با همدیگر چند باری هم همکاری داشته است و بنابراین رابطه آنها به صورت حرفه ای می باشد. آهنک مشهور TKN از جمله آهنگ هایی است که این دو با همکاری هم خوانده اند. این آهنگ در بیلبورد اسپانیا و نیز کلمبیا به جایگاه اول رسید و در بسیاری از کشورهای دیگر نیز در بین 10 آهنگ برتر قرار داشت.

تراویس اسکات و رزالیا

آیا تراویس اسکات و ریحانا با یکدیگر رابطه دارند؟

پس از اینکه در سال 2016 میلادی ریحانا از آلبوم معروف Astroworld این خواننده پشتیبانی کرد، حرف و حدیث های زیادی به وجود آمد. بیشتریا اعلام کردند که این مدل مشهور زن تراویس اسکات شده است و برخی دیگر هم از رابطه و ابراز علاقه نامحسوس او نسبت به این خواننده صحبت می کردند. اما در برخی دیگر از سایت ها هم این طور استدلال کردند که این موضوع اصلا نمی تواند حقیقت داشته باشد زیرا این مدل معروف در حال حاضر با یکی دیگر وارد رابطه عمیق شده است.

لباس های تراویس اسکات در هالووین به چه صورت بوده است؟

او به طرز عجیبی لباس پوشیده بود و خود را به شکل بتمن درآورده بود. پس از آنکه عکسی از خود با این لباس منتشر کرد، بلا فاصله آن را از اینستاگرامش حذف کرد. اما همین قدر هم کافی بود که سوژه نابی برای افراد رسانه ای باشد و گزارش های متعددی در مورد نوشته شد. اما پس از اینکه این عکس را پاک کرد او تصویر یک شکلات قهوه ای را به جای عکس بتمن منتشر کرد که موجب واکنش های زیادی ا.ز جانب هوادارانش شده بود. درگیری های لفظی زیادی در زیر آن بین کاربران به وجود آمد.

تراویس اسکات و کایلی جنر چه رابطه ای با هم داشته اند؟

این دو پس از اینکه با یکدیگر آشنا شدند، برنامه یک رابطه طولانی مدت را ریخته بودند. آنها سعی کردند تا با یکدیگر روراست باشند و به همین دلیل نسبت به همدیگر عشق ورزیدند و بالاخره در سال 2017 میلادی تصمیم گرفتند تا با یکدیگر ازدواج کنند. کایلی جنر در واقع یکی از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد که گفته می شود که از طرفداران پر و پا قرص تراویس اسکات بود و به همین دلیل عاشق او شده بود. آنها پس از یک سال صاحب دختری به نام استورمی شدند. اما رابطه آنها هم دچار اختلافاتی شد و پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

تراویس اسکات و ریحانا

تراویس اسکات و دریک چه آهنگی را با هم اجرا کردند؟

این دو خواننده معروف آهنگ مشهور سیکو مود را اجرا کردند که موفق شد تا در بیلبوردهای آمریکا و نیز کشورهای دیگر رتبه های خوبی را کسب کند. در بیلبورد آمریکا اول شد و به مدت 30 هفته به طور مداوم در 10 چارت کشورهای منطقه جزء ده آهنگ برتر بود.

موضوع برج Travis scott چه بود؟

برخی ها فکر می کنند که او یک برج اختصاصی دارد که این تعبیر غلط است. احتمال دارد که منظور آنها از برج اشاره ای به برج ایفل کند که او چندی پیش در آنجا حضور داشته است. مشخص نیست که دلیل حضور وی چه بوده است اما برخی ها می گویند که شاید در حال بررسی برگزاری کنسرتی درا ین برج بوده است.

کنسرت Travis scott به چه صورت برگزار می شود؟

کنسرت های او بسیار گرم و پر شور برگزار می شود و هر بار که برگزار می شود هواداران زیادی را به طرف خود جذب می کند. همچنین این خواننده تا به حال تورهای زیادی را در آمریکا و دیگر کشورها اجرا کرده است که احتمال دارد در سال 2021 دو کنسرت را اجرا کند. ورزشگاه هارد راک شهر میامی و نیز ساحل پرایا دا روچا در پورتیمائو از جمله مکان هایی است که او در نظر دارد کنسرت هایش را اجرا کند.

برای شناخت بیشتر با این رپر می توانید صفحه Travis scott در ویکی پدیا را مطالعه کنید.

سوالات متداول

تراویس اسکات چند جایزه گرمی را برنده شده است؟

این خواننده تا به حال آهنگ های بسیاری را خوانده و آنها را نامزد جوایز گرمی کرده است اما تا به حال یک بار به این مهم دست یافته است.

آیا تراویس اسکات و ریحانا با همدیگر رابطه دارند؟

مشخص نیست که این دو خواننده مشهور با یکدیگر رابطه دارند یا خیر اما گفته می شود که ریحانا به یکی دیگر وارد رابطه شده است.

تراویس اسکات چقدر درآمد دارد؟

به طور دقیق مشخص نیست که او چقدر درآمد دارد اما جزء یکی از ثروتمندترین خواننده های حال حاضر رپ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید