وب مانی چیست ؟ کاربرد وب مانی و قیمت دلار webmoney امروز

وب مانی یکی از معتبر ترین سایت های فروش ارز دیجیتال می باشد که در سراسر دنیا طرفداران خاص و ویژه ای دارد. این سایت علارغم تحریم های سخت علیه ایران هم چنان با ایران فعالیت دارد و ایرانیان نیز می توانند از این سایت معتبر بهره ببرند و در زمان کمتر و با امنیت بالا تراکنش انجام دهند.

وب مانی چیست ؟

وب مانی یکی از سیستم های پرداخت الکتریکی است که سرعت بسیار بالایی دارد. وب مانی امکان تراکنش را در زمان بسیار پایین و بدون نیاز به حساب کاربری برای شما فراهم می کند. این تراکنش ها دارای امنیت بسیار بالا هستند و ویژگی های دیگری دارند که کاربران را جذی خود می کنند. ویژگی هایی هم چون امنیت بالا، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی بودن تراکنش شما.

امروزه وب مانی نزدیک به 30 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد و هرروزه به کاربران آن افزوده می شود.  این شرکت بزرگ به تازگی موفق شده است استانداردهای اتحادیه اروپا را نیز برای فعالیت در این قاره بدست بیاورد. انتظار می رود که کاربران اروپایی وب مانی با توجه به این موفقیتی که به دست آورده افزایش پیدا کند. وب مانی بسیار بیشتر از دیگر سیستم های پرداخت الکتریکی پیشرفت کرده است و مسیر تکامل را زودتر از دیگر سیستم ها طی نموده است. وب مانی یا پرفکت مانی به دلیل پیشرفت زیاد خود و انعطاف پذیری بالا برای کاربران یکی از سیستم های کاربردی شناخته شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

وب مانی چیست

همچنین به دلیل فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط وب مانی اجرا نمی گردد که در نتیجه فرصتی مناسب برای ایرانیان فراهم کرده است تا در بازارهای بین المللی فعالیت کنند.

کاربرد وب مانی چیست؟

وب مانی کاربرد های مختلفی دارد که اکنون به دوتا از کاربرد های آن اشاره می کنیم.

نمونه هایی از کاربردهای اصلی وب مانی استفاده از آن برای خرید از فروشگاه های اینترنتی و شارژ اکانت های مختلف در فضای مجازی و اینترنت است. وب سایت های فراوانی وجود دارد که ایرانیان برای ارتباط و خرید از آن و خرید از خارج کشور مجبور هستند از این سایت معروف استفاده کنند. وب مانی خرید برای هم وطنان که قصد خرید از خارج کشور را دارند بسیار کاربردی است و برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای خرید بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال شما می توانید از وب مانی استفاده کنید و هم چنین برای خرید گیفت های بای های اینترنتی کاربرد دارد.

خرید و فروش webmoney

استقبال کاربران برای خرید و فروش webmoney

از وب مانی بسیار توسط کاربران استقبال شده است. امکانات و امنیتی که در این سایت وجود دارد باعث جذب کاربران زیادی شده. ایرانیان که به دلیل تحریم هایی علیه کشور ایران دچار مشکل در خرید از خارج کشور و واردات شده اند و بسیاری از معاملات با مشکل رو به رو شده با کمک این سایت توانسته اند مشکلات خود را تا حدود زیادی کاهش دهند. سرویس‌های پرداخت آنلاین زیادی وجود دارند که هر سایت بنا به سیاست‌ها و سود خود از هر یک از آن‌ها استفاده می‌کند. موقعیت جغرافی و میزان دسترسی از سایت یکی از عوامل مهم در انتخاب یک درگاه مناسب برای پرداخت های الکتریکی است. وب مانی تنها سایتی است که ایران را تحریم نکرده است. کاربران می توانند به وب مانی ورود پیدا کنند و خرید با این درگاه انجام دهند.

برخی از سایت‌های خارجی که خدمات عالی در کنار پذیریش وب مانی را دارند، در میان ایرانی‌ها محبوب شده ‌است. تعداد فروشگاه‌هایی که می‌توان با وب مانی از خدمات آن بهره برد بسار متنوع و گسترده هستند ولی ما چند سایت را برای آشنایی به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با سایت Banggood

این سایت یکی از سایت های خارجی است که مرتبط به کشور چین می باشد. این فروشگاه در حوزه خرده فروشی آنلاین فعالیت دارد و از سال 2006 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با همکاری فروشگاه دیگری به نام eBay فعالیت خود را چند سالی است که آغاز کرده است. خوشبختانه با وجود تحریم های سختی که بر علیه ایران وجود دارد این سایت هم چنان ارائه خدمات به ایرانیان را مسدود نکرده است و ایرانیان می توانند با پرداخت مبلغ به صورت سایت وب مانی محصول را در درب منزل دریافت کنند.

سایت DHgate

سایت DHgate یک سایت تجارت الکترونیک است که خرید و فروش محصولات تولید شده از شرکت‌های کوچک و متوسط را برای مشتریان و صاحبان کسب و کار تسهیل می‌نماید و انواع محصولات قابل یافت است. این سایت از وب مانی به عنوان ارز اصلی خود استفاده می کنند ولی این سایت فی زیادی به عنوان کارمزد نیز دریافت می کند.

DHgate یک کیف پول اختصاصی با نام DHhpay را در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله‌ی وب مانی شارژ می‌شود. درگاه DHpay در حدود ۱۱ درصد فی برای شارژ حساب دریافت می‌کند پس این مورد را در پرداخت‌های خود مد نظر قرار دهید.

سایت Forex

فارکس نام بازار بورس خارجی است که مخفف کلمه Foreign Exchange می باشد. این دو واژه به معنای تبادل پول خارجی است. این سایت بازار مبادله ارز است که به صورت جهانی ارائه می شود.

معاملات آن به صورت فرابورس الکترونیکی (OTC‌) انجام می‌شوند، یعنی تمام معاملات در بستر کامپیوتر توسط فعالان بازار و معامله گران در سراسر جهان انجام می‌گیرد. با استفاده از وب مانی ترید کنید و درآمد خود را هم با وب مانی دریافت کنید. برای تبدیل دلار وب مانی به ریال هم می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

کیف پول وب مانی

شما برای آن که بتوانید در وب مانی تراکنش انجام دهید و یا خرید و فروش انجام دهید حتما باید در این سایت، کیف پول خود را فعال کنید. شما می توانید هرتعداد کیف پول که نیاز داشته باشید را درون یک شناسنامه باز کنید. کیف پول وب مانی برای ارز های مختلف قابل دسترسی است. ارزهایی همچون دلار آمریکا، روبل روسیه ،یوروی اتحادیه اروپا، پول اکراین، قزاقستان و ازبکستان و بلاروس، کیف پول طلا و بیت کوین.

لازم به ذکر است که استفاده از کیف پول اتحادیه اروپا به راختی استفاده از دیگر کیف پول ها نیست . اتحادیه اروپا قوانین و محدودیت هایی را اعمال کرده است. مچنین اگر شما برای مثال از طریق کیف پول یوروی خود برای خرید و پرداخت کالای که قیمت آن به دلار است، استفاده کنید، هزینه تبدیل ارزها توسط سیستم وب مانی به صورت اتوماتیک از حساب شما کسر خواهد شد. بهتر است که به یاد داشته باشید که در گذشته امکان انجام چنین پرداخت در وب مانی وجود نداشت و این خدمت از سرویس های جدید این شرکت محسوب می شود.
وب مانی با پی پال تفاوت هایی دارد. قبل از هرچیز بهتر است بدانید که وب مانی و بی پال هردو از کیف های الکترونیکی هستند که در سراسر جهان کاربرد دارد یا به عبارتی جزو کیف پول های بین المللی هستند. این کیف ها را تراکنش های انلاین را رات تر از قبل برای شما انجام می دهند.

کیف پول وب مانی

درباره بی پال بیشتر بدانیم

بی پال یکی از کمپانی هایی است که در آمریکا قرار دارد و تقریبا در سال 1996 بود که فعالیت خود را اغاز نمود. این شرکت پر طرفدار به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت از طریق تراکنش های خود، نظارت شدیدی بر آن ها دارد و سیستم های امنیتی زیادی را فعال کرده است. این بررسی دقیق از طرفی اعتبار تراکنش های انجام شده از طریق این شبکه را بالا برده و از طرف دیگر، ریسک کار با آن نیز بیشتر شده است. پی پال همچنین می تواند که اکانت های فیک را شناسایی کند و ان ها محدود یا حذف کند. اما بزرگ ترین باگی که این سایت دارد علت حذف اکانت را به شما اطلاع نمی دهد و ممکن است گاهی اوقات به اشتباه اکانت شما را مشکوک تلقی کند و اقدام به حذف آن کند.

افتتاح حساب وب مانی

ما در این مقاله به شما مراحل را به صورت گام به گام توضیح کی دهیم و تمام ابهامات شما را برطرف می کنیم پس با ما همراه باشید.

در ابتدا شما باید نرم افزار وبمانی کیپر را دانلود کنید سپس وارد لینک افتتاح حساب شوید.  در این صفحه گزینه signup  را انتخاب کنید (دکمه ای زرد رنگی که در بالای صفحه قرار داد)، پس از کلیک شما به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه مانند نمونه نشان داده گزینه اول یعنی ( I am new to WebMoney Transfer ) را انتخاب کنید . سپس رو دکمه NEXT کلیک کنید. فراموش نکنید که برای ادامه مراحل حتما باید فیلتر شکن خود را خاموش کنید و سپس مراحل را طی کنید.

این را بدانید که وب مانی هیچ مشکلی با ایران ندارد و این سایت در ایران فیلتر نشده است. پس با خیال آسوده از این سایت استفاده کنید.

 در ابتدا کشور مورد نظر یعنی ایران را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل واقعی خود را که قبلا برای حساب وبمانی از آن استفاده نشده است را وارد کنید. برای تایید شماره تلفن در مرحله بعدی پیامکی برای شما ارسال می شود پس حتما شماره واقعی خود را وارد کنید. حتما از شماره ای استفاده کنید که همیشه به آن دسترسی دارید چون وب مانی تایید اقدامات مختلف شما را برای این شماره ارسال خواهد کرد.

پس از وازد کردن شماره تلفن رمز مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را سیو کنید. این رمز از اهمیت بالایی برخوردار است پس حتما آن را در جایی دیگر یادداشت کنید. برای بازیابی رمز، شرکت وب مانی از شما مدارک بسیاری خواهد خواست پس سعی کنید رمزی ست کنید که هیچوقت فراموش نکنید و مجبور به بازیابی رمز عبور نشوید.

ورود به حساب وب مانی

ورود به حساب وب مانی چگونه می باشد ؟

شما حداقل می توانید روزانه در این کیف پول 300 دلار ذخیره کنید و حداکثر میزانی که در یک روز می توانید جابجا کنید 100 دلار می باشد. در صورت علاقه و برای افزایش میزان سقف تراکنش روزانه خود می تونید از طریق آموزش ارتقا حساب به فرمال اقدام کنید.

شارژ حساب وب مانی

شما برای استفاده از حساب کاربری خود باید ابتدا این حساب را شارژ کنید. ما مراحل شارژ کردن را به شما آموزش می دهیم. 2 روش برای شارژ کردن حساب وجود دارد.

روش اول: سریع ترین و بی دردسر ترین روش برای تراکنش های 200 دلار روشی است که اکنون آن را شرح می دهیم. انواع کارت شارژ های 10 تا 200 دلاری وب مانی آماده هستند و برای مبادله به فروش می رسند. تمام کارت ها مجازی هستند و پس از خرید number و code مربوط به کارت شارژ از طریق email و یا تلگرام برای شما ارسال خواهد شد. برای اینکه خرید شما به سرعت انجام بگیرد در مرحله اول لازم است که مدارک خود را برای سایت ارسال کنید، پس از تایید مدارک می توانید از میان کارت ها انتخاب و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

روش دوم: این روش به روش حساب به حساب معروف است. در این روش شما شماره کیف وب مانی خود را که در همین صفحه ساختید در اختیار سایت قرار می دهید ما نیز پس از واریز مبلغ ریالی از سمت شما واریز را کامل می کنیم. برای آموزش تصویری ساخت حساب وبمانی می توانید به حساب های مختلف مراجعه کنید.

قیمت دلار webmoney امروز

قیمت دلار webmoney امروز

قیمت دلار هرروز تغیراتی دارد و سیر صعودی و نزولی خود را طی می کند. شما باید برای اطلاعات دقیق به سایت رسمی وب مانی مراجعه کنید و تمام اطلاعات لازم را از این سایت به دست آورید. قیمت دلار حتی از ساعتی به ساعت دیگر تغییر می کند و هیچ مبلغ ثابتی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. عوامل زیادی هم چون تحریم و تورم و صادرات و واردات در قیمت دلار تاثیر دارد. در شرایط کنونی که کرونا اقتصاد دنیا را فلج کرده وب مانی یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید به آن اطمینان کنید و تراکنش های خود را آن جا انجام دهید.

نمایندگی webMoney در ایران

در سیستم وبمانی بدو ورود شما دارای یک پاسپورت هستید. پاسپورت یک مجوز دیجیتال است که بر اساس اطلاعات شخصی‌ شما ارائه می شود و توسط کاربر صادر می شود. سایت DorPay.ir نماینده رسمی وبمانی در ایران در همان روز ارائه مدارک،پرسنال پاسپورت وب مانی برای شما صادر می نماید. لازم به ذکر است که در سایت وب مانی هرچه پاسپورت شما معتبر تر باشد، شما می توانید تراکنش های بیشتر و با مبالغ بالاتر را انجام دهید. به شما توصیه می کنید که برای گرفتن پاسپورت معتبر اقدام کنید که در آینده دچار مشکل نشوید.

شرکت وب مانی، با توجه به ابزار استفاده شده توسط کاربر، و همچنین نوع پاسپورتی که اخذ کرده است، سقف تراکنش‌های هر کاربر را در بازه‌های زمانی‌ روزانه، هفتگی و ماهیانه تعیین کرده است.

کلاهبرداری وب مانی واقعیت دارد

کلاهبرداری وب مانی واقعیت دارد ؟

آیا تا به حال شده که کسی قصد داشته باشد تا به حساب شما پول واریز کند و پس از مدتی از شما بخواهد که پول را بازگردانید؟ اگر چنین مورد را دیدید قطعا شما با یک کلاهبردار مواجه شده اید. حساب اجاره ای چیست؟

اصطلاحی است که برای این حساب ها به کار می رود. افراد سودجو سعی می کنند با این حساب ها پول های دزدی را پول شویی کنند. اما در این فرایند صاحب حساب را قربانی می کنند. چرا که تنها فرد قابل دسترسی صاحب حساب است.

افراد دزد پول های دزدی خود را به ارز تبدیل می کنند که راحت تر آن را پنهان کنند و دیر تر لو بروند.

به این ترتیب کلاهبرداران از افراد می خواهند که با وجهی که به آن ها پرداخت می کنند، از سایت هایی مثل ایرانیکارت شارژ وب مانی یا perftect money و یا ووچر پرفکت مانی خریداری کنند. با توجه به قوانین و مقررات سایت، افرادی که قصد استفاده از هرگونه از خدمات ایرانیکارت را دارند، باید در حساب کاربری خود تایید هویت شوند.پس فرد وبمانی بدون احراز هویت می تواند پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کند. پس فرد تمام اطلاعات شناسایی خود را در اختیار ما قرار می دهد و با پول دزدیده شده که از فرد کلاهبردار دریافت کرده خرید می کند.

در این بین ایرانیکارت در صورت درخواست پلیس موظف به تحویل مشخصات فرد واسط خواهد بود. اگرچه وی کلاهبردار واقعی نبوده و صرفاً وسیله ای برای پول شویی بوده است. در صورتی که با شرایط مشابه مواجه شدید، بهترین کار اطلاع به پلیس خواهد بود. به این ترتیب مانع از دزدی با  وب مانی خواهید شد که منجر به قربانی شدن افراد دیگر خواهد بود.

اطلاع از قیمت وب مانی

این سایت یکی از پرطرفدار ترین و قوی ترین سایت های تبادل ارز دیجیتال می باشد که طرفدران زیادی را به وایطه همین تبادل ایمن برای ایرانیان جذب کرده است. خرید و فروش در این سایت به طور گسترده سبب شده که قیمت لحظه ای وبمانی مورد یکی از پارامتر های مورد اهمیت برای کاربران باشد.

اگر شما با بازار های خارجی در ارتباط باشید یه طور قطع روزانه به این موضوع نیاز دارید که وب مانی خود را به ریال تبدیل کنید و یا کارت شارژ وب مانی بخرید. در این شرایط است که قیمت وب مانی یکی از مسائل مهم تلقی می شود.

اطلاع از قیمت وب مانی

مراجعه به صرافی webmoney چگونه می باشد؟

صرافی ارز دیجیتال های زیادی در ایران وجود دارند که به خرید و فروش دلار وب مانی مشغول هستند. شما باید در صرافی مورد نظر ثبت نام کنید و سپس مراحا احراز هویت را بگذرانید. شما می توانید بدون احراز هویت نیز در سایت وب مانی فعالیت داشته باشید اما در صورت عدم احراز هویت سایت برای شما محدودیت هایی را ایجاد می کند. پس بهتر است که در صرافی مورد نظرتان احراز هویت کنید. سپس برای خرید یا فروش دلار وب مانی در ان صرافی در خواست دهید.

سایت های زیادی برای خرید و فروش وجود دارند و با یه سرچ و جستجو ساده می توانید سایت مورد نظر خود را پیدا کنید. البته حتما دقت داشته باشید که در  سایت های معتبر خرید و فروش دلار وبمانی را انجام دهید. کوپن هدیه این سایت ارز دیجیتال  را می توان برای پرداخت های آنلاین و خرید در همه جا که وب مانی    پشتیبانی می کند ، استفاده کرد. این می تواند برای یک بالاپنج ، برای پرداخت ، برداشت ، برای گرفتن وام و حتی برای جمع آوری وجه استفاده شود. در وب مانی می توانید معملات با امنیت بیشتر و خطر بسیار پایینی انجام دهید. البته باید بدانید که هیشه امکان هک کردن و از بین رفتن اطلاعات شما وجود دارد. پس هواس خود را خوب جمع کنید.

ثبت نام وب مانی با کارت ملی

ثبت نام وب مانی با کارت ملی شاید این جمله بسیار برای شما عجیب باشد چرا که همانطور که می دانید کشور ما ایران درگیر تحریم های بین المللی است و این تحریم ها شامل تحریم های اقتصادی از جمله تحریم حساب بین المللی نیز می باشد مثلا شما به هیچ عنوان نمی توانید حساب پی پال ایجاد کنید و حتی اگر ایجاد کنید پس از شناسایی IP شما توسط این سرویس بلاک خواهید شد.

وب مانی یک کیف پول و به نوعی ارز دیجیتال می باشد، مرکز این سرویس دهنده درون روسیه است البته چند شعبه دیگر نیز دارد پس شما ایرانیان محترم نباید نگران بلاک شدن خود باشید و به راحتی می توانید از وب مانی در ایران استفاده کنید این شرکت از معدود شرکت هایی است که ما ایرانیان را تحریم مالی نکرده است و از آن جایی که یک ارز معتبر تلقی می شود شما به راحتی می توانید با این ارز خرید کنید.

و اما افتتاح حساب وب مانی پس از وارد شدن به سایت رسمی با کلیک کردن بر روی Sign up وارد فرم جدیدی می شوید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل نام و نام خانوادگی و … حساب خود را ایجاد کنید. پس از ایجاد کردن حساب وارد کیف پول خود بشوید و اما مهم ترین بخش کار باقی مانده، احراز هویت وب مانی با در اختیار داشتن این حساب شما فقط مقدار مشخصی پول می توانید انتقال دهید و باید کیف پول خود را Verfiy کنید.

در وب مانی 5 سطح کاربری در نظر گرفته شده که بر حسب نیاز اطلاعات خواسته شده را وارد کنید اما برای اینکار باید بر روی بخش تنظیمات کلیک کنید بر روی گزینه حساب کلیک کنید و سپس گزینه گذرنامه رسمی یا بالاتر را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه فرم جدیدی باز می شود اسکرول را پایین بکشید یک فیلد خالی به نام Number مشاهده می کنید در این جای خالی کد ملی یا کد گذرنامه خود را وارد کنید. پس از یک یا دو روز حساب شما رسمی خواهد شد.

ثبت نام وب مانی با کارت ملی

آموزش خرید دلار وب مانی برای سایت شرط بندی

در چند ماه اخیر سیستم پرداخت سایت های شرط بندی به روز رسانی شده و شما در اکثر سایت های شرط بندی معتبر می توانید از این کیف پول و ارز دیجیتال استفاده کنید. در این کپشن ما به شما آموزش خرید دلار وب مانی برای سایت شرط بندی رو می دهیم پس از ساختن حساب و وارد شدن به آن شما کیف پول خود را مشاهده می کنید با کلیک کردن بر روی علامت مثبت می تواید کیف پول جدیدی ایجاد کنید پس از کلیک کردن بر روی مثبت Wmz را انتخاب کنید این به این معنا است که کیف پول شما ارز دلاری است سپس قوانین را قبول و ادامه را بزنید با انجام این کار کیف پول شما ایجاد شده و یک کد به شما می دهد در ادامه به نحوه شارژ وب مانی در ایران می پردازیم.

به سایت ایرانیان کارت بروید بر روی گزینه وب مانی در این سایت کلیک کنید در ابتدا و انتهای این مقاله لینک این سایت را برای شما قرار داده ایم. شما می توانید از این سایت نقل و انتقالات انجام دهید این ارز را بخرید یا بفروشید با کلیک بر روی گزینه خرید می توانید وب مانی خریداری کنید صفحه جدیدی برای شما باز می شود کد وب مانی خود را در این صفحه وارد کرده و مبلغ مورد نظر را وارد کنید در این مرحله مقدار وارد شده به ریال است و شما معادل آن به دلار را نیز در همین صفحه مشاهده خواهید کرد و بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید. توجه داشته باشید شارژ حساب شما آنی نمی باشد و اندکی زمان خواهد برد.

وب مانی یا پرفکت مانی

وب مانی یا پرفکت مانی سوالی که بسیاری از افراد آن را مطرح می کنند در صورت کلی می توان گفت این دو ارز به صورت ویژه ای در حال رقابت با هم هستند البته در چند ماه اخیر وب مانی از پرفکت مانی سبقت گرفته که دلیل این موضوع هم اعتبار بیشتر وب مانی است با تاسیس شعبه در انگلیس سهام این شرکت رشد چشم گیری داشت.

هیچ شکایتی مبنی بر کلاهبرداری وب مانی و یا پرفکت مانی گزارش نشده پس می توان گفت هر دو کمپانی کاملا معتبر هستند. وب مانی به ازای تراکنش 0.8 میزان انتقال و پرفکت مانی 0.5 برداشت می کند البته هر دو کمپانی تا سقف 50 دلار کارمزد می گیرند. میزان پولی که با وب مانی انتقال می دهید سقف بالا تری دارد.

نوسانات قیمت این ارز دیجیتال چگونه است؟

نوسانات قیمت این ارز دیجیتال چگونه است؟ همان طور که اطلاع دارید بازار ارز های دیجیتال در حال صعود و ریزش هستند اما وب مانی از این قاعده پیروی نمی کند طبق بررسی هایی که تیم ما انجام داده در چند ماه اخیر و با وجود تغییرات زیادی که در ارز های دیجیتال دیگر نظیر بیت کوین اتفاق افتاده از سقوط بیت کوین بگیرتا کم شدن قیمت اتریوم و دیگر ارز ها اما قیمت این ارز دیجیتالی دچار تغییرات زیادی نشده است.

آدرس سایت اصلی وب مانی

آدرس سایت اصلی وب مانی

شما کاربران محترم و گرامی به راحتی با سرچ کردن در گوگل می توانید آدرس سایت اصلی وب مانی را پیدا کنید همان طور که گفته شد این سایت بسیار معتبر است پس شما نباید نگرانی در مورد پیدا کردن آدرس این سایت داشته باشید. شما کاربران محترم می توانید با سرچ کردن دانلود وب مانی در گوگل نسخه اندروید و ios این کیف پول را نیز دریافت کنید که این اپلیکشین تمام امکانات سایت را دارا است پس اگر جزو افرادی هستید که کار کردن با اپلیکشین را ترجیح می دهید این برنامه ها را دانلود کنید.

سایت شرط بندی با وب مانی

همان طور که قبل هم اشاره شد به دلیل تحریم های که علیه کشور ایران اعمال شده ما نمی توانیم از حساب های مثل پی پال استفاده کنیم و همانطور که می دانید خیلی از کسانی که می خواهند در سایت های شرط بندی بازی کنند می خواهند هیچ ردی از آن ها باقی نماند و به عبارتی پنهان بماند و همان طور که می دانید روش های سنتی مثل کارت به کارت از امنیت و اعتبار بالایی برخوردار نیستند و خیلی از سایت های شرط بندی از درگاه پرداخت آنلاین برخوردار نیستند.

اما شرط بندی در سایت شرط بندی با وب مانی کاملا قابل اطمینان است پرداخت فوری، نوسان نداشتن این ارز سهولت خرید و توانایی خرید این ارز با ریال باعث شده سایت های شرط بندی توجه ویژه ای بر روی این ارز دیجیتال داشته باشند و شما در تمام سایت های شرط بندی معتبر با کیف پول وب مانی می توانید شرط بندی کنید.

رمز ارز webmoney می تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد؟

با داغ شدن بازار سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال تمام افراد به دنبال ارزی مطمئن و قابل اعتماد هستند تا در آن سرمایه گذاری کنند بنابراین تیم تحقیقاتی ما برآن شد تا این سوال را پاسخ دهد. آیا رمز ارز webmoney می تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بررسی کنیم که ما چه ارز دیجیتالی را برای سرمایه گذاری مناسب می دانیم؟

ارز دیجیتالی مورد نظر باید در دسترس باشد همان طور که قبلا هم اشاره کردیم و در ابتدا مقاله توضیحاتی را دادیم شما به راحتی می توانید با ساختن این کیف پول در سایت رسمی وب مانی به راحتی حساب خود را با ریال شارژ کنید و دیگر لازم نیست نگران تبدیل ارز خود از ریال به دلار یا دیگر ارز های بین المللی مثل یورو باشید.

نکته بعدی داشتن پشتوانه معتبر و قابل اطمینان است هسته اصلی وب مانی در روسیه است و از نظر پشتوانه دولت روسیه این کمپانی را تایید می کند با افتتاح شعبه دوم این کمپانی در انگلیس می توان گفت که این کمپانی توسط دولت انگلیس نیز تایید شده محسوب می شود. نکته دیگر نوسانات ارز دیجیتالی است همان طور که می دانید در چند ماه اخیر ارز های دیجیتالی زیادی نظیر بیت کوین دچار تغییرات و نواسانات زیادی شده است اما با نگاه کردن به نمودار نوسانات این ارز می توان گفت این ارز نسبت به ارز های دیجیتالی دیگر دچار تغییرات زیادی نشده است.

خرید webmoney بدون ثبت نام هم امکان پذیر است؟

پیشنهاد ما استفاده از کیف پول معتبر در سایت اصلی است اما خرید webmoney بدون ثبت نام هم امکان پذیر است برای این کار باید به سایت های واسطه مراجعه کنید. در این سایت ها به جای اینکه شما کیف پول ایجاد کنید سایت واسطه بدون گرفتن اطلاعاتی از شما برایتان حساب ایجاد می کنند و یک کد به شما می دهند که این شماره حساب شما است و نقل و انتقالات وب مانی خود را از طریق این شماره حساب انجام می دهید.

البته راه دیگری نیز موجود است که به احراز هویت و ثبت نام در Webmoney نیازی ندارد و این راه جاگزین بدین گونه است که شما می توانید وب ووچر خریداری کنید که با خرید این واحد به شما یک شماره و یا کد داده می شود که با این شماره می توانید از سایت ها چیزی بخرید و یا حساب وب مانی خود و یا شخص دیگری را شارژ کنید.

سوالات متداول

  1. چگونه می توان از کد وبمانی Voucher استفاده کرد؟

    برای استفاده از آن، باید یکی داشته باشید. یا کسی می تواند به شما هدیه دهد یا شما می توانید آن را خریداری کنید. پین و رمز عبور برای کاربر ارسال می شود.

  2. از کجا می توان بررسی کرد آیا کد وبمانی معتبر است؟

    می توانید با ورود به حساب وب مانی ، اعتبار کد کوپن وب مانی  را بصورت آنلاین بررسی کنید. هنگامی که سایت از وارد کردن جزئیات پین و رمز عبور هشدار می دهد ، باید آن را با دقت وارد کنید. اگر کد وبمون / کد کوپن معتبر باشد ، اطلاعات وارد شده را می پذیرد ، و در صورتی که قبلاً از آن استفاده شده یا وقتی یک ترکیب اشتباه از رمز یا پین را وارد کرده اید ، آن را نامعتبر نشان می دهد.

  3. کد وب مانی Voucher از چه چیزی تشکیل شده است؟

    این کوپن ها با ارزهای مختلف در دسترس هستند. می توانید کد کوپن وب مانی را در 10 WMZ ، 20 WMZ ، 50 WMZ و 100 WMZ و سایر ارزها پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید