ازدواج محمد خردادیان با پسر 21 ساله ایرانی واقعیت دارد؟

رقص و رقصیدن همیشه از هنر هایی بوده که مردم ایران به آن بسیار علاقه داشته اند. اما از سال ۱۳۵۷ به بعد، این موضوع به یکی از موضوعات ممنوعه در ایران تبدیل شد. محمد خردادیان از جمله چهره هایی است که در دنیای رقص به شهرت رسید و معروف شد. او بهترین دنسر ایرانی می باشد که پس از پیروزی جمهوری اسلامی در بهمن ۱۳۵۷، ایران را ترک نمود. در ادامه به معرفی این چهره می پردازیم و بیوگرافی محمد خردادیان را ارائه می دهیم.

محمد خردادیان کیست

محمد خردادیان کیست؟

ایران از جمله کشور هایی است هنر و هنرمندان بسیاری را پرورش داده است. محمد خردادیان یکی از چهره های رقصنده ایرانی است که در سال های گذشته بسیار جنجال برانگیز شد و نامش را بر سر زبان ها انداخت. وی متولد ماه اسفند سال ۱۳۳۵ است. با این که او در تهران چشم به جهان گشود، اما پدر و مادر او تهرانی نبودند. پدر او از شهروندان قزوین و مادرش اصالتا اهل سبزوار است.

وی قبل از انقلاب اسلامی در ایران به طور آزادانه می رقصید و فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۵۵ آغاز نمود. اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ممنوع شدن رقصیدن، آمریکا را برای مهاجرت انتخاب کرد. وی هنگامی که در ایران بود، در استان مشهد سکونت داشت. از دیگر فعالیت های او می توان به بازیگری در تئاتر اشاره کرد. از ویژگی های ظاهری او می توان به این اشاره کرد که از مو و چشمان مشکی رنگ برخوردار است. او قد بلندی ندارد اما انعطاف پذیری بدن او بسیار بالا می باشد.

از شاگردان او می توان به هلیا جلیل نژاد و الناز قاسمی اشاره کرد.

محمد خردادیان عاشورا

محمد خردادیان پس از این که در آمریکا ساکن شد، برای این که فعالیت های خود را ادامه دهد، کلیپ های آموزش رقص را تهیه می کرد و در اختیار علاقه مندانش قرار می داد. وی با گروه مخصوص خود، در ابتدا برخی از ورزش های مخصوص رقصیدن را آموزش می داد و در ادامه حرکات رقص و تکنیک های مخصوص را ارائه می کرد. او کم کم توانست برای بار دیگر به شهرت برسد. اما اتفاقات جنجالی اخیر نیز در شهرت بیش از حد او نقش مهمی داشته اند.

در شهریور سال ۱۳۹۸ بود که کلیپی از این چهره رقاص منتشر شد. که در یکی از کنسرت های رقصش، در روز عاشورای حسینی با آهنگ “وای چقدر مستم من” ساسی مانکن، می رقصد و به تمسخر روز عاشورا می پردازد. پس از انتشار این ویدئو کلیپ موج منفی نظرات به سوی وی روانه شد و او را به یک چهره جنجالی تبدیل کرد. این کلیپ هم اکنون در سایت های گوناگون قابل مشاهده می باشد.

محمد خردادیان و همسرش

محمد خردادیان و همسرش

وی از زمانی که در مدرسه مشغول به تحصیل بود به معلم بالرین مدرسه معرفی گردید و سپس به کشور های مختلف سفر کرد تا با رقص های آن ها آشنایی پیدا کند. در زمانی که تنها ۱۸ سال داشت، با خانمی به نام جین بینی آشنا شد و یک سال بعد، زندگی مشترک خود را تشکیل دادند. جین بینی یکی از بالرین هایی بود که به ایران دعوت شده بود. ازدواج این دو چهره ۹ سال به طول انجامید و سرانجام پس از ۱۰ سال آشنایی و زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند. عکس های همسر محمد خردادیان هم اکنون در اینترنت موجود است.

گفته می شود دلیل اصلی جدایی این دو چهره، میل جنسی متفاوت محمد خردادیان می باشد. همسر سابق او نیز به دلیل عشق فراوانی که به او داشت، یک کتاب را به قلم تحریر درآورده است و خاطرات ۱۰ سال زندگی مشترکش را به اشتراک گذاشته است. او در این کتاب نیز به میل جنسی متفاوت همسر سابقش اشاره می کند.

آیا وی همجنسگراست؟

وی نیز در یکی مصاحبه هایش با صراحت اعلام می کند که از نظر میل جنسی، به آقایان تمایل دارد و از زمان کودکی دارای میل جنسی هم جنس گرایی بوده است. همچنین گفته می شود که او برای مدتی که در دبی ساکن بود، با یکی از ورزشکاران آن جا به صورت غیر رسمی ازدواج کرده است و هر دو در یک منزل سکونت داشته اند. باید ذکر کرد که جین بینی، همسر سابق این رقاص معروف ایرانی، در سال های اخیر به دلیل ابتلا به نوعی سرطان درگذشته است.

ورود به سایت شرط بندی محمد خردادیان

سایت او در واقع همان سایت شرط بت می باشد که ما به صورت کلملا دقیق تری در لینکی که برای قرار داده شد این سایت را مورد بررسی قرار داده ایم. برای ورود و صبت نام می توانید از آن استفاده درست داشته باشید.

محمد خردادیان بچه کجاست؟

محمد خردادیان از آقایان رقاص ایرانی است. پدر او عباس خردادیان بود که به عنوان نخستین سپرسازان فولکس در ایران شناخته می شد. پدرش اصالتا اهل قزوین بود و مادرش از اهالی سبزوار بوده است. با این وجود وی در استان تهران متولد شده و در همان جا بزرگ شده است. باید متذکر شویم که او در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده است. وی یک برادر و دو خواهر دیگر دارد و هر سه آن ها از محمد خردادیان بزرگ تر می باشند.

گفته می شود که او برای مدتی در مشهد زندگی خود را می گذرانده است و پس از انقلاب اسلامی برای مدتی به تاکسی رانی روی آورده است. سپس آمریکا را برای سکونت انتخاب کرد و در آن جا به اموزش رقص پرداخت. اموزش رقص بابا کرم محمد خردادیان از برترین آموزش های این چهره می باشد.

محمد خردادیان در برنامه سینا

محمد خردادیان در برنامه سینا

سینا ولی الله از جمله مجریان ایرانی است که با برنامه چند شنبه با سینا به شهرت رسید. این برنامه شامل چند بخش است که در یکی از بخش های آن، از سلبریتی های ایرانی دعوت به مصاحبه می شود. در یکی از قسمت های این برنامه، او حضور داشت و مصاحبه ای جذاب را با سینا ولی الله به انجام رساند. در پایان این مصاحبه، محمد خردادیان با هدی جراح، یک رقص ایرانی را به نمایش گذاشتند.

دانلود آموزش رقص فارسی توسط استاد محمد خردادیان

یکی از فعالیت های که باعث شناختن محمد خردادیان به ایرانیان و غیر ایرانیان شد، کلیپ های آموزشی رقص است. محمد خردادیان در سال های اولیه مهاجرتش به آمریکا، به ضبط ویدئو کلیپ های آموزشی مشغول شد. این آموزش ها در چند قسمت و نوار های ویدئویی ضبط شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. هم اکنون نیز بسیاری از این کلیپ ها را به فرمت mp4 تبدیل کرده اند تا در اینترنت قابل مشاهده باشد. لازم به ذکر است که برای مشاهده این کلیپ ها باید به یوتیوب و با استفاده از فیلتر شکن مراجعه نمایید.

زیرا که لینک های دانلود این فیلم ها در سایت های موجود، فیلتر شده است و به دستور وزارت ارشاد حذف گردیده اند. محمد خردادیان آموزش های رقص خود را با آهنگ های مختلف ارائه نموده است. که می توان به “رقص محمد خردادیان با آهنگ گل گلدون من” و “رقص محمد خردادیان با اهنگ الهی من فدات” اشاره کرد. البته رقص محمد خردادیان با آهنگ گل گلدون من در اپارات نیز قابل مشاهده بود. اما اخیرا این کلیپ حذف شده است و تنها راه دسترسی به فیلم های رقص این چهره، مراجعه به یوتیوب می باشد.

عروسی محمد خردادیان و سولماز در دبی

وی تنها در رقصیدن و آموزش رقص فعالیت نمی کند، بلکه او مسابقات بی شماری را در مورد رقص و در کشور های مختلف به اجرا در آورده است. سولماز، یکی از چهره های ایرانی بود که در یکی از مسابقات رقص محمد خردادیان شرکت کرد. وی توانست به مقام اول این مسابقه دست یابد و به عنوان پیروز آن دوره از مسابقات رقص خردادیان شناخته شود.

پس از آن، تصاویری از سولماز در کنار محمد خردادیان منتشر شد. که شایعه را مبنی بر ازدواج این دو چهره ایجاد کرد. این خبر تنها در حد همان شایعه باقی ماند و آقای خردادیان و سولماز این خبر را تکذیب کردند. همان طور که گفته شد محمد خردادیان در دبی با یک ورزشکار بیست و یک ساله در رابطه می باشد.

مسابقه رقص محمد خردادیان در ترکیه چگونه برگزار می شود؟

محمد خردادیان پس از آن که در مورد گرایش جنسی اش صحبت کرد، در سال ۱۳۸۱ برای ملاقات پدرش به ایران آمد. اما در راه بازگشت توسط نیروی پلیس دستگیر شد و مدتی را در زندان اوین تهران به سر برد. او پس از آزادی به ترکیه رفت و تصمیم گرفت مسابقات رقص خود را برگزار کند. او کشور ترکیه را برای این انتخاب کرد که بانوان ایرانی علاقه مند به این رشته، بتوانند به راحتی به کشور همسایه بیایند و در این مسابقات شرکت کنند.

پخش در شبکه ماهواره ای تی وی پرشیا

لازم به ذکر است که  این مسابقات از سایت و یا اپلیکیشن شبکه ماهواره ای تی وی پرشیا پخش می شد و بسیار جنجال آفرید. گفته می شود که عده بسیاری به لباس بانوان رقاص این مسابقه اعتراض کرده اند و حتی برخی از شرکت کننده ها هنگام ورود به ایران دستگیر شده اند. او هم اینک نیز کلیپ های رقص خود را منتشر می کند، شما می توانید با سرچ “محمد خردادیان جدید” و “محمد خردادیان قدیمی” به فیلم های گذشته و جدید او دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

محمد خردادیان متولد چه سالی است؟

تاریخ دقیق تولد این چهره سومین روز اسفند ۱۳۳۵ ذکر شد است. وی هم اکنون یک هنرمند ۶۵ ساله می باشد.

علت جدایی محمد خردادیان و جین بینی چه بود؟

علت این جدایی میل هم جنس گرایی محمد خردادیان ذکر شده است.

این رقاص ایرانی ساکن کجا می باشد؟

او هم اکنون در لس آنجلس آمریکا سکونت دارد و به دبی رفت و آمد می کند.

ماجرای روز عاشورا و محمد خردادیان چه بود؟

این رقاص در روز عاشورا سال ۱۳۹۸ به رقص و پایکوبی مشغول شد و روز عاشورا را مورد تمسخر قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید