بهترین فیت های تاریخ رپ فارسی کدام ترک ها می باشند؟

در این قسمت می خواهیم درباره فیت رپ فارسی صحبت کنیم، برای کسب اطلاعات در مورد این همکاری ها که می توان مدعی شد بهترین آهنگ رپ فارسی هم از بین همین موارد می باشد تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

فیت در رپ یعنی چه

فیت در رپ یعنی چه؟

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که تا به حال نام کلمه فیت را شنیده باشید و می خواهید بدانید که معنی فیت در رپ چیست؟ در این باره باید بگوییم زمانی که دو رپر برای یک آهنگ مشترک با یک دیگر همکاری می کنند، به آن فیت گفته می شود. امروزه در ایران مانند سایر کشور های دیگر رپر های زیادی هستند که با هم فیت می دهند و یک ترک را بیرون می دهند.

بهترین فیت رپ فارسی چه بود؟

امروزه در ایران رپ بسیار پرطرفدار و محبوب شده است، تا جایی که خیلی از افراد فقط رپ گوش می کنند. هم چنین فیت های زیادی تا به امروز منتشر شده است که برخی از آن ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. ما در این قسمت بهترین فیت های رپ فارسی را معرفی خواهیم کرد، همراه ما تا انتهای مطالب باشید. هم چنین برای مشاهده کلیپ های فیت رپ فارسی یوتیوب گزینه مناسبی می باشد.

ما با همیم

آهنگ ما با همیم از بهرام و پیشرو، در مورد این فیت باید بگوییم که از به یاد ماندنی ترین آثار رپ فارس است. این ترک به قدری به محبوبیت رسید که حتی توانست در جهان هم مطرح شود. این آهنگ طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی ها این آهنگ را جزء بهترین ها می دانند، این آهنگ در سال 1386 منتشر شد.

فیت رپ فارسی چرا بدی

آهنگ چرا بدی از زدبازی و هیچکس، در مورد این ترک باید بگوییم که از پر حاشیه ترین ترکای رپ فارس بوده است که سر و صدای زیادی در بین طرفداران به پا کرد. علت حاشیه های این ترک این بوده که هیچکس در ترکی حضور داشته که بر علیه دوستش یعنی پیشرو خوانده شد.

سنگین

اکثر طرفداران رپ زمانی که حصین مدیر سایت سنگین بت و صادق با هم فیت می دهند، بسیار خوشحال می شوند، چرا که به طور معمول فیت این دو رپر بسیار قوی و خوب از آب در می آید. یکی از این فیت ها به نام سنگین است، که در زمان خودش بسیار سر و صدا به پا کرده بود. هم چنین باید افزود که این ترک فضای گنگ ندارد و بیشتر در ژانر دپ به حساب میاد.

بازم کلان

اکثر طرفداران رپ می دانند که پدر رپ فارسی هیچکس و پیشرو هستند. به همین دلیل زمانی که آن ها با هم همکاری می کنند، کمتر کسی می تواند روی دست این همکاری بزند. ترک بازم کلان از هیچکس و پیشرو است، این ترک یکی از معروف ترین ترکای رپ است که از زمان انتشار تا به الان توانسته است طرفداران زیادی را به خودش جذب کند.

فیت رپ فارسی چی شنیدی

تا به امروز فدایی و هیچکس همکاری های خوبی داشته اند، که یکی از این همکاری ها آهنگی به نام چی شنیدی می باشد، این ترک آرایه های جالبی دارد.

میری تو لک

این آهنگ با همکاری پیشرو و حصین بوده است، با وجود این که از انتشار این ترک فقط چند روز گذشته بود، اما بسیار سریع توانست هواداران زیادی را جذب کند و بین هواداران محبوب شود. محتوای این آهنگ بیشتر تیکه انداختن و کنایه زدن به سایر رپ کنای رپ فارس است.

فیت رپ فارسی میان غم هایم

اگر بخواهیم از بهترین همکاری بین قاف و فدایی صحبت کنیم، می توانیم به آهنگ میان غم هایم اشاره کنیم. این ترک توانست سر و صدای زیادی را در بین هواداران این دو خواننده به پا کند. هم چنین این ترک با بیت استثنایی مهدیار تبدیل به یکی از موفق ترین آهنگ های رپ فارس شده است.

سرزمین یخ

سرزمین یخ از پیشرو و عرفان پایدار، یکی از همکاری های خوب و جالب بوده است. در این ترک در مورد مشکلات جامعه صحبت شده است و توانسته موفقیت های زیادی را نیز کسب کند.

بهترین فیت رپ فارسی

صدای اتحاد

هواداران یاس به این موضوع پی برده اند که او یا با کسی فیت نمی دهد یا اگر بدهد، غوغا به پا می کند. آهنگ صدای اتحاد از یاس و تک ناین، که به یکی از بهترین فیت های رپ فارس که با بهترین همکاری یک رپر خارجی و یک رپ کن ایرانی صورت گرفته، تبدیل شده است.

فیت رپ فارسی اینو بفهم

وقتی دو رپر حرفه ای با هم همکاری داشته باشند، هواداران از آن ها انتظار های زیادی دارند. آهنگ اینو بفهم از بهرام و عرفان به یکی از بهترین ترک ها تبدیل شده است که هنوز با گذشت چند سال محبوبیت خود را از دست نداده است.

واس هر ایرانی

فیت ترک از هیچکس و زد بازی به نام واس هر ایرانی با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. البته جای تعجبی هم ندارد، چرا که تا به امروز هیچکس و زد بازی همکاری های بسیار خوب و قدرتمندی باهم داشته اند.

فیت رپ فارسی اثر منفی

این ترک از فیت بین دیاکو، پیشرو، فلاکت می باشد، می توان به جرات گفت که این فیت یکی از بهترین فیت ها در تاریخ رپ فارسی است. این ترک به دلیل سبک و ریتمی که دارد هنوز هم در بین مردم بسیار محبوب است.

لز و جوبیا

فیت بین حصین ابلیس و تی دی به نام لز و جوبیا، در مورد این ترک باید گفت که کمی فرق دارد، چرا که بسیار شاد و هیجانی است و به همین دلیل طرفداران زیادی را نیز بدست آورده است.

فیت رپ فارسی شکی نیست

فیت بین اوج و تی دی به نام شکی نیست، به یکی از بهترین ترک ها تبدیل شده است که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. این همکاری بسیار جالب و شنیدنی است.

رپ فارس چهار پایست

 فیت ترک بین شاهین فلاکت و حصین ابلیس به نام رپ فارس چهار پایست، به یکی از بهترین و محبوب ترین ترک ها تبدیل شده بود. این ترک در زمان خودش بسیار سر و صدا به پا کرده بود و به محبوبیت زیادی رسید و هنوز هم در یوتیوب در مورد آن صحبت می شود.

دانلود بهترین فیت های رپ فارسی

دانلود بهترین فیت های رپ فارسی

سال هاست که در ایران رپ بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه خیلی از جوانان فقط رپ گوش می کنند و به دانلود آن می پردازند. برای دانلود آهنگ های رپ می توانید در اینترنت اسم آهنگ مورد نظر خود را جستجو کنید و به این گونه صفحات زیادی برای شما نمایش داده می شود. البته باید افزود که نرم افزار های زیادی نیز وجود دارند که اگر آن ها را در گوشی خود داشته باشید می توانید به راحتی و از طریق این نرم افزار ها آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنید.

بهترین فیت های تاریخ رپ فارسی متعلق به چه کسانی بود؟

در مورد بهترین فیت ترک های رپ فارسی باید بگوییم که این که کدام فیت از همه بهتر بوده است به سلیقه شنونده بستگی دارد. اما با توجه به میزان رای که طرفداران به فیت ها داده اند ما به معرفی بهترین فیت های تاریخ رپ می پردازیم.

از بهترین فیت ها می توان به مواردی مانند: واس هر ایرانی از زد بازی و هیچکس (با توجه به میزان استقبال و رای مردم این ترک بهترین همکاری بوده است)، ما باهمیم از پیشرو و بهرام، چالیم 2 از حصین با موژان و سامان Yz، اتحاد از راهه دور از پیشرو با تهی، ریمیکس خطه من از عرفان و زدبازی، کلمه عبور از صادق و حصین، پیشرو و اوج، تریپ ما از هیچکس با ریویل، بازم کلان از پیشرو با هیچکس، اینو بفهم از بهرام با عرفان بوده است.

این ترک های نام برده شده در قسمت بالا بیشترین رای را آورده بودند، البته 10 ترک دیگر نیز وجود دارند که بعد از این ترک ها بیشترین رای را آورده اند که عبارت اند از: چرا بدی از زدبازی با هیچکس، پایه کار از بهرام با نیموش، سرزمین یخ از پیشرو با عرفان، تو مستی از ابلیس با هیچکس، بگو سلام از پیشرو با تهی، کمک از یاس با هیچکس، از مصرف به تولید از تیک تاک با ام جی، رقص اندام 2 از تهی و ابلیس و در نهایت  700مگا وات از همکاری تیک تاک و پایا می باشد.

بهترین فیت های تاریخ رپ فارسی

برترین فیت رپ فارسی و خارجی

از آن جایی که در ایران رپر های بسیار قوی و با استعدادی وجود دارد، خیلی از آن ها توانسته اند که با رپر های خارجی و معروف فیت بدهند. خیلی از این فیت ها در بین طرفداران بسیار سر و صدا به پا کرده است که ما در این قسمت به معرفی برخی از آن ها می پردازیم، همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

 یاس Tech N9ne FT 

یاس یکی از رپر های با استعداد و به نام ایرانی است که تقریبا همه علاقمندان به دنیای رپ او را می شناسند. مدتی قبل او با یکی از معروف ترین رپر های خارجی به نام Tech N9ne همکاری داشته است. این ترک در زمان انتشارش توانست بسیار جنجالی شود و مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت.

فیت پیشرو یاس و تک ناین

خبر های جدیدی از پیشرو شنیده شده است که در آن احتمال همکاری پیشرو با یاس و هم چنین خواننده معروف خارجی به نام تک ناین وجود دارد. اگر این خبر واقعی باشد، قرار است که به زودی در دنیا رپ اتفاق های هیجان انگیزی رخ دهد.

فیت پویان مختاری با تکاشی سیکس ناین

پویان مختاری یکی از خوانندگان جدید است که خود را یک رپر نیز می داند. او مدتی قبل اعلام کرد که قرار است با تکاشی سیکس ناین یکی از رپر های معروف و به نام فیت بدهد و به طرفداران خود گفته است تا منتظر یک بمب خفن باشند.

فیت حصین با فیفتی سنت

به تازگی صحبت هایی شنیده می شود که قرار است حصین با فیفتی سنت یکی از رپر های محبوب و مشهور فیت دهد و در یک ترک با هم همکاری داشته باشند، اما هنوز این خبر توسط حصین و یا مدیر برنامه های او تایید و یا تکذیب نشده است. اما به هر حال طرفداران حصین بسیار امیدوار هستند که این خبر حقیقت داشته باشد.

فیت پیشرو با Ceza

خبر هایی در فضای مجازی به گوش می رسد با این عنوان که پیشرو رپر مطرح ایرانی قرار است به زودی با Ceza (بهترین خواننده سبک رپ ترکیه) فیت دهد. البته این خبر هنوز توسط مدیر برنامه های پیشرو تایید نشده است.

بزرگترین فیت رپ فارسی مال کیه؟

در مورد این که بزرگ ترین فیت رپ فارسی مال چه کسی است، باید بگوییم که افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند و هم چنین علاقمندان به رپ بیان کرده اند که فیت هایی که با رپر های بزرگ مانند هیچکس، پیشرو و حصین صورت گرفته شده است از بهترین و بزرگ ترین فیت های رپ فارسی بوده است. فیت رپ فارسی آپارات یکی از گزینه های خوبی است که از این طریق می توانید بهترین فیت ها را مشاهده کنید.

مشهورترین فیت های ایرانی وایرل شده در اینستاگرام

مشهورترین فیت های ایرانی وایرل شده در اینستاگرام چیست؟

می توان گفت که اکثر رپر های فارسی در فضا های مجازی و به ویژه اینستاگرام، به فعالیت پرداخته اند. آن ها فیت هایی را با سایر رپر های معروف در اینستاگرام منتشر می کنند تا به این گونه ترک آن ها بیشتر از قبل دیده شود و در اینستاگرام کاربران با آن ها دابسمش درست کنند و یا این که از ترک آن ها استوری بگذارند. ما در این قسمت به معرفی برخی از فیت های وایرل شده در اینستاگرام می پردازیم، همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

فیت رپ فارسی اینجا همه شاخ شهرن

از معروف ترین فیت هایی که اخیر منتشر شده است و در اینستاگرام بسیار وایرل شده می توان به همکاری علی اردوان واپیکور به نام اینجا همه شاخ شهرن اشاره کرد. این همکاری در مدت زمان بسیار کم توانست در اینستاگرام بسیار وایرل و ترند شود و خیلی از کاربران در اینستاگرام از این ترک دابسمش های زیادی را درست کردند.

هلش

آهنگ هلش با همکاری تتلو و تهی یکی دیگر از آهنگ هایی بوده است که کاربران در اینستاگرام با آن دابسمش های زیادی را درست کرده بودند. علت محبوبیت این آهنگ این است که تتلو و تهی بعد از مدت ها با هم همکاری کرده بودند. البته با این حال خیلی از افراد بیان کرده بودند که اگر تتلو در این ترک همکاری نداشته بود، آهنگ بسیار ضعیف می شده است.

فیت رپ فارسی مصر

یکی از فیت هایی که به تازگی در اینستاگرام بسیار ترند شده بود و حتی هنوز هم در فضای مجازی با آن دابسمش درست می کنند، آهنگ مصر با همکاری شایع و مهراد هیدن می باشد. این آهنگ موسیقی و هم چنین آرایه های قوی داشته است.

فیت رپ فارسی قلعه

شایع و مهراد هیدن تا به امروز فیت های بسیار زیاد و خوبی با هم داشته اند، از دیگر همکاری آن ها که در شبکه های مجازی نیز بسیار ترند شده، می توان به آهنگ قلعه اشاره کرد. این ترک آرایه های بسیار قوی دارد.

چه فیت هایی حاشیه های زیادی همراه خود داشتند؟

خوانندگان رپ ایرانی به تازگی توانسته اند که اسم خود را به عنوان خوانندگان پر حاشیه بر سر زبان ها بیندازند. در سال های اخیر فیت های زیادی صورت گرفته است که محتوای این فیت ها دیس کردن سایر رپر ها بوده است و یا در آن ها حرف های رکیک استفاده شده است. خیلی از منتقدان رپ بر این باور هستند که این رپر ها فقط برای این که آهنگ های آن ها دیده و ترند شود، دست به این کار می زنند. در این قسمت به معرفی برخی از فیت هایی که حواشی زیادی را در بر داشته است می پردازیم، همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

فیت رپ فارسی گرگ 2

یکی از فیت هایی که مدتی قبل بسیار وایرل شده بود و حواشی زیادی نیز داشت، آهنگ گرگ 2 با همکاری امیر تتلو و سهراب ام جی بوده است. این ترک زمانی که منتشر شد حواشی بسیار زیادی را در بر داشت، چرا که در این ترک افراد زیادی دیس شده بودند و هم چنین از حرف های رکیکی استفاده شده بود و طرفداران بسیار متعجب بودند که ام جی چگونه در این ترک با تتلو همکاری داشته است.

هرکی به ما رسید

از دیگر فیت هایی که حواشی زیادی در بر داشته است، آهنگ هرکی به ما رسید با همکاری امیر تتلو با Duzakh می باشد. خیلی ها بر این اعتقاد هستند که این ترک بسیار قوی بوده و آرایه های خوبی دارد، اما حرف های رکیکی که در آن گفته شده بود را نپسندیده بودند.

فیت رپ فارسی بریم باهم

مدتی قبل خلسه و هومن همکاری با هم داشته اند و یک ترک به نام بریم با هم را منتشر کرده اند. این آهنگ آرایه های بسیار زیبایی دارد، هم چنین خیلی از مخاطبان را جذب خود کرده است، اما حواشی نیز داشته است، چرا که برخی از طرفداران بر این باورند که این آهنگ را خلسه برای دوست دختر قبلی خود خواننده است.

دیس کردن رپر ها در فیت

دیس کردن رپر ها در فیت

گاهی اوقات برای دیس کردن برخی از افراد فیت هایی صورت می گیرد و این در دنیای رپ ایرانی نیز بسیار اتفاق می افتاد.

فیت رپ فارسی مستر لوده

یکی از فیت هایی که برای دیس کردن افراد معروف مدتی قبل منتشر شده است، آهنگی به نام مستر لوده بود. این آهنگ با همکاری ام جی، امیر تتلو و خلسه بوده است. این آهنگ زمان منتشر شدنش بسیار وایرل شده بود، در این ترک افرادی مانند هیچکس و ساشا صبحانی دیس شده بودند.

دلیل آن نیز این می باشد که امیر تتلو با هیچکس قبل از منتشر شدن این آهنگ بحث هایی داشته اند و هیچکس باعث پریدن پیج اینستاگرام تتلو شده بود به همین دلیل در این آهنگ قسمتی را نیز به دیس کردن هیچکس اختصاص داده شد. هم چنین با این که مدت ها قبل تتلو با ساشا صبحانی طرح رفاقت ریخته بود، اما در این آهنگ او نیز دیس شده بود.

پیش قاضی و ملق بازی

آهنگ پیش قاضی و ملق بازی با همکاری شاهین نجفی و نوید زردی از قوی ترین دیس هایی بوده که مخاطب آن ها بیگ بوی و حصین و هیچکس و بهرام بوده اند. این دیس ترک بسیار جنجالی شاهین به این تعدادی از رپر های فارسی که منجر به  شروع یک جنجال طولانی شده بود.

فیت رپ فارسی زیر پام

آهنگ زیر پام با همکاری خلوت و سامان و ناطق و معراج بود. مخاطب این ترک سهراب ام جی بوده است، دیس ترک خلاقانه گارد لیبل به سهراب ام جی که به طرز جالبی بر روی بیت ترک دروغ تعطیل از سهراب خوانده شد.

سیاه مثل برف

آهنگ سیاه مثل برف با همکاری خلصه و بهزاد لیتو مدت ها قبل منتشر شده است. این ترک رپر های زیادی را مخاطب خود قرار داده بود، به ویژه پوتک را، هم چنین این ترک در زمان انتشارش بسیار ترند شده بود و آرایه های خوبی نیز در آن شنیده می شود.

سوالات متداول

بهترین فیت رپ فارسی متعلق به کدام رپر ها می باشد؟

از بهترین فیت ها می توان به مواردی مانند: واس هر ایرانی از زدبازی و هیچکس، ما باهمیم از پیشرو و بهرام، اتحاد از راهه دور از پیشرو با تهی، ریمیکس خطه من از عرفان و زدبازی، چالیم 2 از حصین با موژان و سامان Yz، پیشرو و اوج، تریپ ما از هیچکس با ریویل، کلمه عبور از صادق و حصین، بازم کلان از پیشرو با هیچکس بوده است.

کدام فیت حواشی زیادی داشته است؟

آهنگ گرگ 2 با همکاری امیر تتلو و سهراب ام جی، این ترک زمانی که منتشر شد حواشی زیادی را در بر داشت، چرا که در این ترک افراد زیادی دیس شده بودند و از حرف های رکیکی استفاده شده بود و طرفداران بسیار متعجب بودند که سهراب چگونه در این ترک با تتلو همکاری داشته است.

بهترین دیس متعلق به کدام همکاری بوده است؟

آهنگ پیش قاضی و ملق بازی با همکاری نوید زردی و شاهین نجفی از قوی ترین دیس هایی بوده که مخاطب آن ها حصین و هیچکس و بهرام و بیگ بوی بوده اند. این دیس ترک جنجالی شاهین به این تعدادی از رپر های فارسی که باعث شروع یک جنجال طولانی شده بود.

کدام فیت در اینستاگرام بسیار وایرل شده بود؟

از معروف ترین فیت هایی که اخیر منتشر شده و در اینستاگرام بسیار وایرل شد می توان به همکاری علی اردوان و واپیکور به نام اینجا همه شاخ شهرن اشاره کرد. این همکاری در مدت زمان کم توانست در اینستاگرام بسیار وایرل و ترند شود و خیلی از افراد در اینستاگرام از این ترک دابسمش های زیادی را درست کردند.

دیدگاهتان را بنویسید