دانلود اهنگ کریستین هنبی و پویان مختاری به نام magic man

در این مقاله می خواهیم شما ر ا با یکی از اینفلوئنسرهای مطرح در سطح جهان که طرفداران زیادی را جلب خود نموده است آشنا سازیم. کریستین هنبی ( Kristen Hanby)، یوتیوبری انگلیسی است که به علت ویدیوهای طنزش در فضای مجازی به شهرتی مثال زدنی رسیده است. همچنین وی مازاد بر یوتیوب در فضای اینستاگرام نیز شهرت خوبی به دست آورده است. در ادامه درباره بیوگرافی این چهره جذاب و طنز خواهیم پرداخت.

کریستین هنبی کیست

کریستین هنبی کیست؟

کریستین هنبی یا همان Kristen Hanby متولد 8 مارس سال 1993 میلادی است که در جرسی، انگلستان چشم به جهان گشوده است. او در زمینه ساخت و تدوین ویدیوهای طنز در فیسبوک، کلیپ های و این در اینستاگرام و همچنین یوتیوب فعالیت می‌کند. هنبی از این طریق توانسته طرفداران بسیار زیادی در زمینه کاری خود کسب کند.

وی از اعضای خانواده‌ای خود، از جمله مادر، مادربزرگ و خواهرانش در بیشتر فیلم‌های خود بهره می جوید و قربانی درجه اول شوخی‌های او می‌باشند. وی همچنین به خاطر ساختن چالش های فضای مجازی نیز بسیار وایرال شده است.

کریستین فعالیت آنلاین خود را از طریق سایت و شبکه یوتیوب و در حدود سال های 2012-2013 آغاز نمود. او یک کانال با نام خود ایجاد کرد و اولین فیلم خود را با عنوان برادران نا تنی، Step Brothers – boats and hoes در سال 2013 منتشر کرد. کریستین هنبی برای اولین بار با انتشار همین سری ویدیو یک شبه تبدیل به ستاره شد. همین مجموعه افق فکری وی را رقم زد و توانست سلایق مخاطبین خود را رفته رفته محک زده و به جریان اندازد. حال که با کریستن هنبی بیوگرافی و هنر وی اشنا شدیم، شما را به کسب اطلاعاتی از پیج وی دعوت می کنیم.

کریستن هنبی اینستا دارد؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، وی علاوه بر یوتیوب فعالیت گسترده ای در سایر شبکه ها مانند اینستاگرام نیز داشته است. کانال اینستاگرامی او در این لحظه دارای 8 میلیون فالوور و 474 پست می باشد[email protected] نام اکانت اینستاگرامی وی می باشد. در عکس های کریستین هنبی همواره لبخند و شیطنت وی پیداست. او روحیه کاملا چالش انگیز و ماجراجویی در خود دارد. به گفته خانواده اش، انان دیگر با رفتارها و سورپرایزهای وی خو گرفته اند و روحیه طناز وی را دوست دارند. خانه کریستین هنبی و همچنین دوستان و اشنایان وی مقر اصلی فعالیت های وی می باشد، با این حال در ویدئوهای وی تنوع مکانی جالبی به نظر می رسد.

علیرغم مدت و سابقه نسبتا بلند مدت وی در فضای مجازی، نسبت به رقبای محلی خود ویدئوهای کمتری به اشتراک گذاری قرار داده است. با این حال یکی از اساسی ترین دلایل این موضوع و کم کاری وی، دقت به کیفیت محتوا و موضوع کاری و سناریوی مربوط به شوخی های وی می باشد.

اهنگ کریستین هنبی

حتما می دانید که کریستین، به جز فعالیت در زمینه طنز و ویدئو، با موزیک نیز اشنایی و تسلط دارد. گاهی تصور این چهره در حالت جدی، بسیار سخت می شود. با این حال این روزها یکی از موضوعات مورد توجه و وایرال در میان جستجوگران ایرانی، این است که کریستین هنبی به تازگی با پویان مختاری خواننده‌ی لر بختیاری، در خواندن آهنگ مجیک من Magic man همکاری کرده است. دیدن تیزر و ویدئوی این دو را از دست ندهید. نتیجه همکاری این دو بسیار جالب و تحسین برانگیز بوده است. شما هواداران عزیز با کمی جستجو، اهنگ جدید کریستین هنبی را نیز در فضای مجازی خواهید یافت.

شوخی های کریستین هنبی

شوخی های کریستین هنبی

همانطور که اشاره شد محوریت و موضوعیت شهرت و وایرال شدن کریستین به شوخی های وی بر می گردد. وی در طی این سالیان سبک هنری خود را پیدا کرده و ابتکارات خود را به بهترین شکل به کار می بندد.

یکی از پایه گذاران چالش های فضای مجازی کریستین هنبی نیز می باشد. وی که الگوی تعداد زیادی از فعالین فضای مجازی در سالهای گذشته بوده، اکنون تبدیل به یکی از سمبل های طنز و چالش های دوستانه و درون خانوادگی می باشد.

کلیپ های کریستین هنبی

در رابطه با تعداد کلیپ های کریسین هنبی همانطور که ذکر شد اینستاگرام کریستین هنبی در این لحظه دارای 474 پست می باشد که تعداد زیادی از این پست ها را ویدئوها و واین های وی تشکیل می دهند. برخی از کلیپ های او به طور متوسط تا 10 میلیون بازدید را نیز جلب نموده است. این تعداد بازدید حتی برای بهترین موزیک ویدئوهای سلبریتی های رسانه ای هم رقم نمی خورد.

کریستین هنبی و پویان مختاری

همانطور که ذکر شد، یکی از موضوعات مورد توجه و وایرال در میان جستجوگران ایرانی، این است که کریستین هنبی به تازگی با پویان مختاری خواننده‌ لر بختیاری، در خواندن آهنگ Magic man همکاری کرده است. اشتراک و بازدید تیزر و ویدئوی این دو بسیار وایرال شده و بنا بر نظر منتقدین نتیجه همکاری این دو بسیار جالب و تحسین برانگیز بوده است. شما نیز جهت دانلود اهنگ کریستین هنبی با پویان مختاری، می توانید به سایت های معتبر و فضای مجازی مراجعه نمایید.

آهنگ کریستین هنبی و پویان مختاری چه بود؟

پویان مختاری در رابطه همکاری در آهنگ کریستین هنبی، چنین می گوید که یکی از تجربه های تکرار ناشدنی در شناسنامه کاری و هنری وی موزیک ویدئوی مجیک من بوده است. حتی همکاری این موزیک منجر به ایجاد رابطه دوستی میان این دو گشته است. در خصوص احتمال فعالیت مجدد این دو سلبریتی نیز شایعاتی وجود دارد و حتی تحت همین عنوان تعداد زیادی لینک فیک ایجاد شده است. به هر حال از بازخورد مخاطبین، نظرهای منتقدین، و واکنش های فضای مجازی همچین اتفاقی محتمل به نظر می رسد.

به هر صورت این فعالیت دو جانبه برای هر دوی این سلبریتی ها یک تجربه خوب را رقم زده است. پویان مختاری، خواننده جذاب ایرانی هم اکنون نیز در حال تدارک موسیقی و تک اهنگ جدید خود می باشد که به زودی شاهد تیزرهای این موزیک در کانال و پیج شخصی وی خواهیم بود.

کریستین هنبی و پویان مختاری

عکس های کریستین هنبی و پویان مختاری را در کجا ببینیم؟

پس از انتشار موزیک مجیک من، پس از انتشار این همکاری در پیج این دو سلبریتی شاهد تعدادی عکس کریستین هنبی با پویان مختاری و در کنار یکدیگر بوده ایم. همانطور که گفته شد انتظار می رود رابطه دوستانه ای میان این دو شکل گرفته باشد، همچنین شایعاتی مبنی بر همکاری مجدد این دو در فضای مجازی وجود دارد. شما مخاطبین عزیز نیز، اگر از دانلود اهنگ پویان مختاری و کریستین هنبی غافل بوده اید، پیشنهاد می کنیم به جستجوی این موزیک جذاب پرداخته و از همکاری وی با سلبریتی و خواننده مطرح وطنمان لذت ببرید.

حاشیه های کریستین هنبی

فعالیت در سبک واین و نداشتن حاشیه؟ مگر می توان شخصیتی پر جنب و جوش و چالش طلب را بدون حاشیه در نظر گرفت؟

این دسته افراد عمده رشد فعالیت خود و همچنین توسعه مخاطبین خود را تا حد زیادی مدیون سبک کاری خود می باشند. آنها مردم را از راه چالش های خنده دار و شوکه کننده، دائما تحت تاثیر قرار داده و سورپرایز می کنند.

منبع درآمدی این سلبریتی از کدام شبکه ها می باشد؟

همانطور که گفته شد کریستین هنبی فعالیت خود را با یوتیوب و از سال 2013 اغاز کرده است و یکی از پیشتازان این شبکه می باشد. بنا به گفته خود یوتیوبر ها، این شبکه که چارچوب های منحصر بفرد خود را دارد. این شبکه در قیاس با سایر رقبای خود فیلترهای سخت گیرانه تری در خصوص تولید محتوا دارا می باشد.

از این رو محتواهای متعلق به این شبکه بسیار جامع تر و تخصصی تر از رقبای آن مانند اینستاگرام می باشد. با این حال یوتیوبر های فعالی در این شبکه پس از مدت زمانی و واجد شرایط شدن، بر اساس میزان بازدید خود درامد خوبی را بدست می آورند.

هرچه به تعداد این بازدیدکنندگان افزوده شود درآمد یوتیوبر نیز افزون می شود، به همین علت در طی 2 سال اخیر، کریستین هنبی نیز با افزایش کیفی محتواهای خود و با گسترش حرفه خود به اینستاگرام، منبع درآمدی خود را چند برابر نمود. وی اکنون یکی از اینفلوئنسرهای صدر جدول می باشد و درآمد خوبی را از این 2 شبکه به دست آورده است.

درآمد هنبی بر چه مبنایی است؟

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که درامد یک بلاگر معروف چقدر است و از چه طریقی محیا می شود. عمده درامد واینر ها اصولا بر اساس جذب تبلیغات و اسپانسرینگ می باشد، با این حال یوتیوبر ها، مازاد بر این موارد، از راه سرویس google ads نیز بر اساس دریافت تبلیغات چند ثانیه ای روی محتواهایشان درآمد قابل قبولی بدست می آورند.

با این حال بطور متوسط درآمد ماهیانه یک یوتیوبر موفق بنا بر بازدیدکنندگان وی مبلغی میان 1000 تا حتی 500 هزار دلار در ماه می باشد. البته گرفتن این مبلغ های زیاد بستگی به تعداد فالوور ها و سطح کیفی آن بلاگر نیز دارد و این رقم کاملا متغیر می تواند باشد.

درآمد اینستای کریستین چقدر است؟

درامدی که گفته شد تنها در رابطه با شبکه یوتیوب بود، کما اینکه همانطور که می دانید دوران طلایی یوتیوب به سر رسیده و اکنون اوج فعالیت واینرها به اینستاگرام موکول شده است. در اینستا گزینه های درآمدی متفاوت تر و گسترده تری موجود می باشد که در سایر پست ها به آن پرداخته ایم. با این حال با داشتن حدود 8 میلیون فالوور در پیج کریستین هنبی، انتظار می رود که درامد وی از این شبکه مبلغی معادل با 300 تا 500 هزار دلار در ماه باشد.

وی هم اکنون در اوج شهرت خود به سر برده و از طریق اسپانسرینگ و حامی های مالی و برندهایی که اخیرا با آنها قرار داد بسته است، سبک زندگی کاملا لاکچری رقم زده است و جزو افراد موفق این صنعت به شمار می آید.

سوالات متداول

کریستین هنبی متولد چه سالی است؟

وی متولد سال 1993 میلادی و ساکن انگلستان می باشد.

کریستین هنبی در چه زمینه ای شهرت دارد؟

اوج شهرت وی به دلیل شوخی ها و ویدئوهای واین وی می باشد.

آیا همکاری هنبی و پویان مختاری حقیقت دارد؟

این دو موزیکی مشترک تحت عنوان magic man دارند.

پیج اینستاگرامی کریستین هنبی چه می باشد؟

@kristenhanby

دیدگاهتان را بنویسید