کریستین هنبی بیوگرافی شاخ فعال یوتیوب و مشهور انگلیسی

کریستین هنبی بیوگرافی شاخ فعال یوتیوب و مشهور انگلیسی

بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

کریستین هنبی «بـه انگلیسی: Kristen Hanby»؛ یوتیوبر انگلیسی می‌باشد کـه بخاطر ویدیوهای طنزش مشهور شده اسـت. وی با پویان مختاری، خواننده‌ي لر بختیاری، در قرائت ترانه “مجیک اینجانب” همیاری نموده اسـت.

 

اسم: کریستین هنبی
اسم بـه لاتین: Kristen Hanby
تاریخ بـه دنیاآمدن: 1993/03/08
تابعیت: انگلیسی
محل اقامت: سن هلیه، انگلستان
اینستاگرام: «7.4m» kristenhanby

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

کریستن هانبی یوتوبر انگلیسی میباشد و ستاره رخ بوک «28 ساله » در 8 مارس 1993 در سنت هلیر ؛ جرسی ؛ انگلیس دیده بـه جهان گشود. درباره ي بابا او اطلاعاتی در اختیار وجود ندارد و اسم مامان او ژیزل هانبی می‌باشد.

 

او دارنده دو خواهر و اخوی خواهر بـه اسم هاي‌ ناتالی و برایونی هانبی میباشد. بـه همین ترتیب ؛ هیچ اطلاعاتی در خصوص آئین وی نیست و بـه قومیت سپید وابستگی دارااست. آرم زودیاک وی ماهی می‌باشد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

درباره

شوخ طبعی ویدئویی انگلیسی کـه بـه ارسال طنز هاي‌ عملی شیطانی خویش درخانواده و عموم درصورت بوک پر اسم و رسم می‌باشد. ویدیوهای او باهم انباشته شده اند و بیش تر از 200 میلیون بازدید داشته اند.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

پیش از آوازه

وی آحاد وقت دریک وب سایت ساختمانی در جزیره کوچک جرسی فعالیت می‌کرد. کار ویدئویی اینترنتی او در بالا از یوتیوب استارت شد ؛ جایی کـه او او‌لین ویدیوی ” قایق ها و پلکان هاي‌ برادران استپ برادران ” را درسال 2013 منتشر کرد.

 

چیزهای بی اهمیت

علاوه بر چهره بوک ؛ وی در اینستاگرام با بیشتراز 7 میلیون فالوور برای فیلم هاي‌ مربوط بـه جوک خویش بسیار وسیع میباشد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

معاش خانوادگی

مامان ؛ مادربزرگ و خواهرانش ناتالی و برایونی اکثر زمان ها قربانی جوک در چهره بوک می‌گردند.

 

مربوط به

وی با توفیق خویش توانسته میباشد بقیه سرگرمی ها و شوخ طبعی مانند بن فیلیپس و جولیوس آیین را در بین سایر افراد ملاقات نماید و ان ها را بشناسد .

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

کریستن هانبی

از مکتب و تحصیلات او اطلاعی در مشت وجود ندارد. با اعتنا بـه سن وی می توانست از کالج فارغ التحصیل گردد. غیر از وی هیچ وقت در باب هیچ اطلاعاتی راجع‌بـه مطالعه خویش سخن نکرده میباشد.

 

معاش ماهر

کریستن هانبی از مجال فعالیت خویش برای عمل دریک ساختمان در جزیره کوچک جرسی بـه کارگیری می نماید. بعدا ؛ یک روز وی او‌لین اسم ویدیویی YouTube خویش را “قایق ها و قایق هاي‌ برادران Step” درسال 2013 فرستاد . از ان مجال فن وی ارتقا یافته و میلیون‌ها در پی کسب نموده اسـت. YouTuber انگلیسی اسم شبکه YouTube خویش را Kristen Hanby در 21 سپتامبر 2011 شروع کرد .

 

این شبکه دارنده یک میلیون بازدید و ارسال مطالب دیدنی متعدد میباشد. این شوخ طبع با ارسال فیلم هاي‌ جوک YouTube سبب ساز تولید کار شد. محتوای YouTube او مشمول SERIES VLOG NEW ؛ VIDEO هاي‌ موسیقی KRISTEN HANBYS ؛ VLOGS SERIES 1 و HANBY VS JACKSON می‌باشد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

کریستن هانبی

بعضا از فیلم هاي‌ دارای اسم و رسم او ” CRAZIEST FAMILY EVER !!! @ Kristen Hanby Prank Compilation ” ؛ ” INSANE PRANK COMPILATION !!! «کم عقل می شود» “؛” SUPER FUNNY PRANK COMPILATION 2018 «تلاش نکنید خندید » “؛” CRAZIEST FRIENDS EVER !!! «جوک می نماید و توده می گردد» و ” APRIL MADNESS !!! «مزاح» ” و غیره علاوه بر این ؛ وی برای جذاب ساختن کلیپ مورد ها دیگری را اضافه کرد. فیلم او مشتمل بر مامان ؛ مادربزرگ و خواهرانش بود. غیر از این وی مزاح هاي‌ همگانی را نیز بـه دست می‌آورد. طنز و جوک وی نامناسب دانسته گردیده‌اسـت.

 

در 10 ژوئیه سال 2020 ؛ وی آوا خویش را در YouTube با تیتر “Kristen Hanby ft Lil Xan & $ teven Cannon – Change My Mind” برای او‌لین توشه در YouTube پخش کرد. این ویدئو حدوداً 175k بازدید داشته می‌باشد. آخری فیلم او در YouTube “SIBLINGS GO TO WAR «PRANKS»” میباشد کـه در 13 ژوئیه 2020 ارسال گردیده اسـت.

 

علاوه بر این ؛ فیلم مزاح را در اکانت هاي‌ چهره بوک ؛ اینستاگرام و یوتیوب ارسال می نماید. با کسب میلیونها دنبال کننده در سراسر عالم ؛ وی را بـه یکی دارای اسم و رسم ترین طنز هاي‌ اینترنتی تبدیل می نماید. بـه جز این وی یک مخاطب فعال Snapchat می‌باشد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

جوایز و بها خالص

او هنوز موفق یا این‌که نامزد هیچ یک از جوایز نشده می‌باشد. بـه جز ان شبکه YouTube وی هنوز تخت‌گاز در اکنون رویش میباشد و هزاران دنبال کننده در اکانت دیگر شبکه‌هاي‌‌مردمی دارااست. براین اساس ؛ وی می تواند جوایز را در آینده کسب نماید.

 

بـه همین ترتیب ؛ قیمت خالص او حدود 1.6 میلیون دلار تقریب زده گردیده‌اسـت. بـه جز این ؛ هیچ اطلاعاتی در ارتباط دست مزد ؛ ماشین و منزل هاي‌ او در مشت وجود ندارد. قیمت خالص وی ذیل تأثیر شبکه هاي‌ دارای اسم و رسم YouTube ؛ اینستاگرام ؛ شخصیت رسانه هاي‌ اجتماعی و بقیه تبلیغات میباشد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

معاش فردی

وی بی واسطه و مجرد می‌باشد. در امر دوست دختر و کارها وی اطلاعاتی در اختیار وجود ندارد. ولی همانگونه کـه از فیلم یوتیوب او مشاهده میکنیم کـه وی یک دوست دختر دارااست و وی وی را فریب داده ولی اسم ان معین وجود ندارد بـه این ترتیب غیر از این وی در زمینه ي معاش فردی خویش سخن متعددی نکرده میباشد. وی دوست و درگیر کننده دوست داستنی خویش را تحت عنوان بن فیلیپس و جولیوس آیین بـه دست آورده می‌باشد.

 

هیچ دهانزد و جنجالی در باب او نیست. مزاح بازیگران با روحیه آزاد دوست ندارند اورا با شایعات و همهمه ها محاصره نمایند و بیشتر بـه غوغا و تمرکز بر فن می پردازند حتی در حالتی‌کـه عقاید او نامناسب تلقی خواهد شد ؛ او هیچ بحثی تولید نکرده میباشد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

اندازه گیری تن و رسانه های اجتماعی

کریستن دارنده چشمانی آبی رنگ با رنگ مو هاي بلوند می‌باشد. علاوه بر این ؛ هیچ اطلاعاتی در خصوص قد وی نیست و وزن ان 65 کیلو گرم «143 پوند» میباشد. در خصوص اندازه گیری بدور کمر ؛ قفسه سینه ؛ کامل ران او و از یک نوع تن ورزشی اطلاعاتی در اختیار وجود ندارد.

 

این ستاره با استعداد در شبکه‌هاي‌‌اجتماعی فعال میباشد. اکانت اینستاگرام او Kristenhanby بیشتراز 7.2 میلیون فالوئر دارااست و اکانت توئیتر ویikristenhanby بیش تر از 1114 فالوور و اسم رخ بوکKristenHanbyVideos بیش تر از 15 میلیون فالوئر داراست. علاوه بر این ؛ اکانت YouTube او Kristen Hanby بیشتراز 2.62 میلیون مشترک داراست

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

بیوگرافی کریستین هنبی

کریستین هنبی «بـه انگلیسی: Kristen Hanby» متولد 8 مارس 1993 در سن هلیه، جرسی، انگلستان می‌باشد. وی در مورد تشکیل داد و تکثیر ویدیوهای جوک در فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب عمل می نماید و از این طرز توانسته دوست داران متعددی کسب نماید. اعضای خانواده‌اي کریستین، برای مثال مامان، مادربزرگ و خواهرانش در بیشتر فیلم‌هاي‌ وی حضور دارا‌هستند و قربانی طنز‌هاي‌ وی هستند.

 

کریستین فعالیت آنلاین خویش را از روش یوتیوب استارت کرد. وی یک شبکه با اسم خویش ساخت و او‌لین فیلمش رابا تیتر “Step Brothers ‘boats and hoes” درسال 2013 منتشر کرد. کریستین با تکثیر این کلیپ یک شبه تبدیل بـه ستاره شد.

کریستین هنبی بیوگرافی یوتیوبر فعال و مشهور انگلیسی

همیاری کریستین هنبی با پویان مختاری

کریستین هنبی جدیدا با پویان مختاری، خواننده‌ي لر بختیاری، در قرائت نوا “مجیک اینجانب” همیاری نموده اسـت.

 

عکس های کریستین هنبی و پویان مختاری را در کجا ببینیم؟

بعد از تکثیر نوا مجیک اینجانب، بعداز تکثیر این همیاری در پیج این دو سلبریتی شاهد یک‌سری عکس کریستین هنبی با پویان مختاری ودر کنار یک دیگر بوده ایم. همانطور کـه گفته شد انتظار میرود ارتباط از صمیم قلب اي در بین این دو صورت گرفته باشد، همین طور شایعاتی بر طبق همیاری دوباره این دو در فضای مجازی وجود دارااست.

 

شـما مخاطبین عزیز نیز، در شرایطی کـه از دانلود اهنگ پویان مختاری و کریستین هنبی غافل بوده اید، سفارش میکنیم بـه جستجوی این آوا جالب پرداخته و از همیاری او با سلبریتی و خواننده مطرح وطنمان لذت ببرید.

 

کناره های کریستین هنبی

عمل در مدل واین و نداشتن کناره؟ مگر می اقتدار شخصیتی مالامال جنب و جوش و معضل طلب را فارغ از لبه در لحاظ گرفت؟ این مجموعه اشخاص عمده پرورش کار خویش و همین طور توسعه و گسترش مخاطبین خویش را تا حد متعددی وام دار مدل کاری خویش میباشند. ان‌ها عموم را از خط مش معضل هاي‌ خنده دار و شوکه کننده، دائما پایین تاثیر قرار داده و سورپرایز می نمایند.

منبع درآمدی این سلبریتی از کدام کانال ها میباشد؟

همانگونه کـه گفته شد کریستین هنبی کار خویش رابا یوتیوب و از سال 2013 اغاز نموده اسـت و یکی‌از پیشتازان این کانال می‌باشد. سازه بـه گفته خویش یوتیوبر ها، این کانال کـه چارچوب هاي‌ منحصر بـه فرد بفرد خویش را دارااست. این کانال در قیاس با بقیه رقبای خویش فیلترهای دشوار گیرانه تری در مورد ایجاد محتوا دارا می‌باشد.

 

از این رو محتواهای وابسته بـه‌این کانال بسیار کامل تر و تخصصی خیس از رقبای ان مانند اینستاگرام می‌باشد. با این حالا یوتیوبر هاي‌ فعالی در‌این کانال بعد از زمان هنگامی و دارای شرایط شدن، بر طبق ترازو بازدید خویش درامد نیکی را بدست میاورند.

 

هرچه بـه تعداد این بازدیدکنندگان افزوده خواهد شد درآمد یوتیوبر نیز افزون می گردد، بـه همین انگیزه در زمان 2 سال اخیر، کریستین هنبی نیز با ارتقا کیفی محتواهای خویش و با توسعه فن خویش بـه اینستاگرام، منبع درآمدی خویش را یکسری برابر نمود. او اینک یکی اینفلوئنسرهای صدر جدول می‌باشد و درآمد نیکی را از این 2 کانال بـه دست آورده میباشد.

درآمد هنبی بر چه مبنایی میباشد؟

شاید برای شـما نیز پرسش گردیده باشد کـه درامد یک بلاگر پر اسم و رسم چقدر می‌باشد و از چه طریقی محیا می گردد. عمده درامد واینر ها اساسا بر طبق جذب تبلیغات و اسپانسرینگ می‌باشد، با این همین حالا یوتیوبر ها، اضافی بر این مورد ها، از راه و روش خدمت google ads نیز بر پایه ي اخذ تبلیغات یکسری ثانیه اي روی محتواهایشان درآمد مناسبی بدست می‌آورند.

 

با این الان به طور میانگین درآمد ماهیانه یک یوتیوبر چیره سازه بر بازدیدکنندگان او پولی در بین 1000 تا حتی 500 هزار دلار در ماه اسـت. اما دریافت کردن این مبلغ هاي‌ زیاد بستگی بـه تعداد فالوور ها و سطح کیفی ان بلاگر نیز داراست و این رقم بـه طور کامل متغیر قادر اسـت باشد.

درآمد اینستای کریستین چقدر میباشد؟

درامدی کـه گفته شد فقط درباره با کانال یوتیوب بود، کما این‌که همان گونه کـه میدانید بازه زمانی طلایی یوتیوب بـه راز رسیده و فعلاً نقط ي اوج عمل واینرها بـه اینستاگرام موکول گردیده‌اسـت. در اینستا آیتم هاي‌ درآمدی مختلف خیس و عظیم تری مو جود اسـت کـه در بقیه پست ها بـه ان پرداخته ایم. با این حالا با داشتن حدود 8 میلیون فالوور در پیج کریستین هنبی، انتظار می‌رود کـه درامد او از این کانال پولی مساوی با 300 تا 500 هزار دلار در ماه باشد.

 

او حالا در نقط ي اوج آوازه خویش بـه رمز برده و از روش اسپانسرینگ و پشتیبان هاي‌ مالی و برندهایی کـه جدیدا با ان ها قرار بخشید بسته میباشد، مدل معاش تماما گران‌قیمت رقم زده میباشد و جزو اشخاص چیره این صنعت بـه حساب می‌آید.

اینستاگرام کریستین هنبی

سوالهای متداول

کریستین هنبی متولد چه سالی میباشد؟غذا

او متولد سال 1993 میلادی و مستقر انگلستان می‌باشد.

 

کریستین هنبی در چه موضوع ای آوازه دارااست؟

نقط ي اوج آوازه او بـه جهت مزاح ها و ویدئوهای واین او میباشد.

 

آیا همیاری هنبی و پویان مختاری واقعیت داراست؟

این دو موزیکی مشترک بـه عنوان magic man دارا‌هستند.

 

پیج اینستاگرامی کریستین هنبی چیست؟

kristenhanby@

 

دیدگاهتان را بنویسید