معروف ترین رپرهای امریکایی چه کسانی هستند؟

در این مقاله به چند تن از معروف ترین رپرهای امریکایی می پردازیم که موزیک های بسیار زیادی را خوانده و منتشر کرده‌ اند و در کشور امریکا و حتی سطح دنیا بسیار معروف و مشهور می باشند. این رپر ها اغلب به عنوان نسل یک رپ دنیا شناخته می شوند و تمامی دنیا این افراد را به عنوان تولیدکنندگان و راه اندازای صنعت موسیقی هیپ هاپ در جهان به حساب می آورند پس اگر شما نیز از علاقه مندان به موسیقی هیپ هاپ می باشید حتماً با ما تا پایان همراه باشید. امیدواریم که از این مطلب لذت ببرید.

معروف ترین رپرهای امریکایی چه کسانی هستند

معروف ترین رپرهای امریکایی چه کسانی هستند؟

معروف ترین رپرهای امریکایی افرادی هستند که موسیقی آن ها در کل امریکا و حتی جهان شهرت دارد و زمانی که خبر از ریلیز شدن موزیک جدید آن ها به میان می‌ آید، همه گوش ها برای شنیدن موزیک جدید شان تیز شده و به سرعت ویو و پلی موزیک ها و موزیک ویدیو های آن ها در سایت های معتبر پخش کننده موسیقی شروع به افزایش می کند که در این قسمت می خواهیم تا ۱۰ نفر از معروف ترین آن ها اشاره کنیم که امیدواریم بتوانیم اطلاعات درستی در اختیار شما در ارتباط با این هنرمندان امریکایی بدهیم.

در امریکا هم مانند کشورمان ایران علاقه‌ مندان به این عرصه از موسیقی بسیار زیاد می باشند و روزانه تعداد زیادی از مردم این کشور شروع به خواندن اشعار خود در این زمینه و برروی بیت می کنند که می تواند تولید موسیقی را در این زمینه تا میزان چشمگیری افزایش بدهد اما فقط تعداد محدودی از این افراد به عنوان بزرگ ترین و معروف ترین رپرهای امریکایی شناخته می شوند.

توپاک

نام کامل و اصلی او، توپاک آمارو شکور می‌باشد و این هنرمند بزرگ در سال ۱۹۷۱ میلادی چشم به جهان گشوده و ۲۵ سال بیشتر عمر نکرد، اما در این عمر کوتاه خود به قدری حرفه ای عمل کرد که بعد از سال ها که از مرگ او می‌گذرد، همچنان رپر های سرتاسر جهان از او به عنوان پدر رپ دنیا یاد می کنند و نام او را در موزیک های خود استفاده می کنند که نمونه بارز آن ها رپر های معروف ایرانی هستند و از مهم ترین آن ها می توانیم به رپر های نسل یک ایران اشاره کنیم.

توپاک در سال های فعالیت در عرصه موسیقی هیپ هاپ سبک اعتراضی موسیقی رپ را به عنوان سبک اصلی خود انتخاب کرد و تمامی مشکلات روزمره کشورش و جهان را در موزیک های خود به صورت شعر نوشته و می‌ خواند که با فلو های فوق العاده‌ ای که در ذهن خود خلق می‌ کرد، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته بود. توپاک به قدری در بین مردم و دوستداران موسیقی محبوب بود که به عنوان پدر رپ جهان لقب گرفت و همچنان هم بعد از مرگ او افراد زیادی از این رهبر بزرگ رپ، در موسیقی و آهنگ های خود یاد می‌کنند.

امینم

لقب قدیمی امینم، اسلیم شیدی بود و رپر بزرگ امریکایی که سلطان رپ دنیا نامیده می شود متولد سال ۱۹۷۲ کشور امریکا است. عوضی ها و آلبوم ها و همینطور رکورد های بزرگی را در رپ و هیپ هاپ به نام خود ثبت کرده است که از مهم ترین آنها می توانیم به رکورد فست ترین خواننده رپ اشاره کنیم و همچنین برای موزیک ها و آلبوم های که تاکنون خوانده است جوایز اسکار زیادی هم دریافت نموده است.

محل تولد امینم در ایالت تگزاس امریکا بوده و با توجه به سال تولدش او در حال حاضر ۴۹ سال سن دارد و یکی از رپر های مسن و قدیمی امریکایی به شمار می رود که با توجه به شهرت جهانی اش توانسته تا درآمد بسیار بالایی از طریق رپ و همین طور تبلیغات داشته باشد و در حال حاضر به عنوان یکی از ثروتمند ترین رپر ها و خواننده ها در دنیا به حساب می‌آید. نکته جالب دیگر که در ارتباط با این رپر وجود دارد این است که او در سال‌ های فعالیت خود به مدت ۵ سال از تمامی عرصه‌ های موسیقی کناره گیری کرد و بعد از ۵ سال سکوت دوباره شروع به خواندن موسیقی و هیپ هاپ کرد.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ متولد سال ۱۹۷۲ میلادی می باشد و در یکی از ایالت‌ های کشور آمریکا به دنیا آمده است او اعتیاد شدیدی به ماری جوانا داشته و در استوری ها و کلیپ ها و حتی موزیک ویدیو هایی که از او منتشر می‌ شود در حال استعمال ماری جوانا می باشد و نکته جالبی که در ارتباط با این رپر وجود دارد این است که کتاب شعر او نیز ورقه هایی از جنس پی پر دارد و او به کمک ورق های کتاب شعرش ماری جوانا استعمال می کند. البته گفته می شود که مدت هاست مصرف ماریجوانا را کم کرده و دیگر مانند قبل از آن استفاده نمی‌کند.

اسنوپ داگ در سال‌ های جوانی و نوجوانی خود درگیری های بسیار زیادی با مواد مخدر و انواع و اقسام آن داشت تا اینکه دستگیر شد و به زندان افتاد. طبق گفته خودش استبداد در سال‌هایی که در زندان بود تصمیم گرفت تا به یکی از بهترین و معروف ترین رپرهای آمریکایی تبدیل شود به همین قدر بعد از آزادی از زندان و تمام زمان روزمره خود را به موسیقی هیپ هاپ و رپ اختصاص دهد و موزیک های بسیار زیادی را با شخصیت های معروف و بزرگ دنیا در سبک های مختلف خوانده و منتشر کرده است که از این موزیک ها می توانیم به همکاری او با آرش خواننده لس آنجلسی ایرانی اشاره کنیم. حسابداری در سال‌های فعالیتش در چند فیلم و سریال امریکایی نیز بازی کرده و وارد این عرصه نیز شده است.

پیت بول

سبک پیت بول در واقع در بین مردم امریکا و سایر مردم جهان، مورد پسند می باشد و بیشتر موزیک هایی در ارتباط با عشق و حال و خوش گذرانی می‌خواند و کمتر به مسائل اعتراضی و گنگ می پردازد. این رپر آلبوم ها و موزیک های بسیار زیادی را تاکنون خوانده و منتشر کرده است که به سبب فعالیت در این زمینه شهرت جهانی کسب کرده و با شخصیت های معروف و مشهور دنیا نیز موزیک هایی را خوانده و منتشر کرده است که از این افراد می توانیم به جنیفر لوپز اشاره کنیم که خواننده، بازیگر و مدل زن امریکایی می باشد. پیت بول در حال حاضر چیزی حدود ۴۰ سال سن دارد و همیشه با یک استایل خاص و کله کچل در موزیک ویدیو هایش حاضر می شود و هیچگاه تیپ و استایل خود را تغییر نداده است. این رپر کار کشته و قدیمی موفق شد، در سال ۲۰۰۴ میلادی اولین آلبوم خود را به صورت رسمی منتشر کرده و به فروش برساند و بعد از آن با قدرت بیشتری به کار خود ادامه داد و در حال حاضر با تمامی خواننده های موسیقی آمریکا و سایر خواننده های معروف جهان رفاقت و همکاری‌ های نزدیک دارد.

فیفتی سنت

فیفتی سنت یکی از رپر های سیاه پوست امریکایی است که در این کشور توانسته تا به رشد خوبی دست پیدا کند و در حال حاضر به عنوان یکی از تاجران سرشناس امریکایی شناخته می شود که موفق شده تا درآمد بسیار زیادی از این راه یعنی رپ و هیپ هاپ به دست بیاورد به طوری که یکی از مجلات معروف امریکایی دارایی‌ های او را چیزی حدود ۱۵۰ میلیون دلار تخمین زده و از او به عنوان یکی از پولدار ترین و ثروتمند ترین رپر ها در کشور امریکا یاد کرده است. همانطور که قطعاً شما نیز می دانید این و آرتیست بزرگ امریکایی سابقه بازیگری در چند فیلم سینمایی را نیز دارد.

فیوچر

این رپر آمریکایی در سال ۲۰۱۲ میلادی موفق شد تا اولین آلبوم رسمی خود را برای فروش گذاشته و منتشر نماید و سپس در سال ۲۰۱۴ میلادی آلبوم دیگری را با نام راستگو منتشر کرد که به شدت مورد توجه علاقه مندان به این سبک از موسیقی قرار گرفت و به عنوان پرفروش‌ ترین آلبوم این رپر شناخته می‌ شود.

دریک

دریک رفاقت تنگاتنگی با رپر های خوب و کار درست آمریکایی دارد و از همکاری های موفق او می توانیم به همکاری با خواننده معروف زن امریکا یعنی نیکی‌ میناژ اشاره کنیم که بسیار جنجالی و پرحاشیه رپ می کند و موزیک های هیت بسیار زیادی تاکنون منتشر کرد و کلیپ های تصویری جنجالی فوق‌العاده‌ ای ساخته است. دریک تا کنون موفق شده تا در سال‌ های فعالیتش پنج آلبوم پرفروش را منتشر کند و به شهرت بالایی دست پیدا کند. سال های فعالیت او از سال ۲۰۰۱ تاکنون می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد که اغلب طرفداران او را نوجوانان تشکیل می دهند.

آیس کیوب

نکته جالبی که در ارتباط با آیس کیوب وجود دارد این است که او تاکنون موفق شده تا بعد از منتشر کردن ده آلبوم پرفروش لقب هشتمین رپر را در بین رپر های امریکایی به دست بیاورد. فعالیت آیس کیوب از سال ۱۹۹۰ میلادی در عرصه موسیقی رپ و هیپ هاپ شروع شد و در همان سال اولین آلبوم خود را وارد بازار کرد و بعد از آن تصمیم گرفت تا به صورت حرفه ای این عرصه را ادامه دهد. اغلب سریال ها و فیلم‌ هایی که آیس کیوب بازی کرده است در ژانر های کمدی و خنده دار می باشد.

نیکی میناژ

نیکی میناژ یکی از معروف ترین رپر های امریکایی می باشد که با خواندن موزیک های سکسی و جنجالی به شدت معروف شده است و در حال حاضر از او به خاطر رپ فوق العاده قوی اش به عنوان بهترین زن رپر دنیا و رپر زن شماره یک امریکا یاد می کنند. او به خاطر اندام درشت و خوش تراشش در موزیک های ویدیویی که می سازد بازی می‌کند و اندامش را در این موزیک ویدیو ها بسیار به رخ می کشد و یکی از علت‌ های شهرت این رپر زن اندام او می باشد. از مهم‌ ترین آثار او می توانیم به آلبوم ملکه اشاره کنیم که در این آلبوم با رپر های بزرگی مانند امینم همکاری داشته و یکی از پرطرفدار ترین و خفن ترین آلبوم های رپ در امریکا را خوانده و منتشر کرده است.

ال ال کول جی

ال ال کول جی یکی دیگر از رفتارهای بسیار بزرگ و سرشناس امریکایی ال ال کول جی می باشد که برای علاقمندان به موسیقی رپ و هیپ هاپ در کشور امریکا و حتی در نقاط دیگر جهان به شدت مورد احترام می باشد و تاکنون موزیک ها و آلبوم های زیادی را در این اثر از موسیقی خوانده و منتشر کرده است نکته جالبی که در ارتباط با این رپر وجود دارد این است که تعداد زیادی از رپر ها و آرتیست های موسیقی زیرزمینی ایران نیز از او الگوبرداری می کنند و او را الگو و سرمشق خود معرفی کرده اند.

درامد معروف ترین رپرهای امریکایی

درامد معروف ترین رپرهای امریکایی

همان‌طور که می‌دانید در کشور های دیگر و به خصوص امریکا، موزیسین بودن و رپر بودن یک شغل به حساب می آید و در واقع افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند، می توانند تا از آن درآمد داشته باشند. همینطور باید بگوییم که در کشور امریکا رپرها جزو پولدار ترین قشر هنرمند به حساب می آیند چرا که مانند سایر هنرمندان از هنر خود درآمد بسیار بالا داشته و کنسرت های بسیاری را برگزار می‌کنند و همین طور می توانند تا در فیلم های مختلف به عنوان بازیگر حضور پیدا کنند و تیتراژ فیلم ها و سریال های روز کشور خود را بخوانند اما در کنار همه این ها تجارت خاص خود را نیز دارد و بعضی از آن ها در کارهای خلاف مانند قاچاق مواد مخدر نیز حضور داشته و از این حیث درآمد بسیار بالایی کسب کرده‌اند.

حاشیه های معروف ترین رپرهای امریکایی

یکی از حواشی به وجود آمده در ارتباط با معروف ترین رپر های آمریکایی کشته شدن رپر مشهور کشور آمریکا با نام نیک بلیک سکی می باشد که به خاطر آزادی اسلحه در امریکا در یکی از درگیری ها و دعواهای منطقه‌ای در یکی از محله‌های نیویورک به خاطر اصابت گلوله جان خود را از دست داد این رپر حدود ۲۱ سال سن داشته و شب هنگام در یک نزاع خیابانی کشته شده است که بعد از منتقل شدن به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

اخبار معروف ترین رپرهای امریکایی

اخبار معروف ترین رپرهای امریکایی

ورشکستگی فیفتی سنت

یکی از اخبار به دست آمده در ارتباط با معروف ترین رپر های امریکایی ورشکست شدن ریسنت و پدربزرگ امریکایی می باشد که به خاطر رای دادگاه و مجبور شدن به پرداخت ۵ میلیون دلار به یک خانم منیجر و مدیر برنامه های او برایش اعلام ورشکستگی کرد که به گفته عده زیادی از مردم این حرکت یک سیاست تجاری بوده و برای فرار از مالیات می باشد.

کاندید شدن کانیه وست

یکی از خبرهای داغ این روزهای رپ کشور امریکا در ارتباط با معروف ترین رپرهای امریکایی کاندیداتوری کانیه وست مشهور امریکایی می باشد که برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کاندید شده است نکته جالب اینجاست که این دفه از طرف ایلان ماسک نیز مورد حمایت قرار گرفته است.

رکورد های امینم

رکورد های زیادی از امینم رپر بزرگ آمریکایی که یکی از معروف ترین رپرهای امریکایی می باشد در کتاب گینس ثبت شده است که به واسطه موزیک های قوی او مانند موزیک های رپ گاد و گودزیلا در هیپ هاپ جهان این اتفاق رخ داده است.

نظر معروف ترین رپرهای امریکایی راجب رپ فارس

رپ فارس در جهان به قدری شناخته شده است که حتی رپر های امریکایی که خودشان از ابتدا رپ و هیپ هاپ را در دنیا آغاز کردند نیز رپ کشور مان را می‌شناسند و نظرات زیادی در ارتباط با آن می دهند که از مهمترین آن ها می توانیم به نظر تام کریز رپر معروف امریکایی در ارتباط با موسیقی هیپ هاپ کشورمان ایران و چند رپر ایرانی اشاره کنیم. همچنین چندین رپر بزرگ امریکایی در ارتباط با سروش هیچکس پدر رپ فارسی و موزیک هایش نظراتی را منتشر کردند که او یک شخصیت قابل احترام و بزرگ در رپ برای جهان معرفی نمودند.

نظر معروف ترین رپرهای امریکایی راجب رپ فارس

اهنگ های برتر معروف ترین رپرهای امریکایی

آهنگ گودزیلا

موزیک فوق العاده خفن امینم در آلبوم آخری اش می باشد که بسیار خبر ساز شد و رکورد تازه ای در گینس ثبت کرد. از چالش های ایجاد شده در پی این موزیک می توانیم به چالش خواندن قسمت های فست این موزیک توسط طرفداران اشاره کنیم که به علت خفن بودن کار رپر های بزرگ امریکایی نیز به این چالش پیوستند و سعی کردند تا قسمت‌ هایی از این موزیک را خوانده و در استوری های خود منتشر کنند که سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و ویدیو های جالبی ساخته شد.

آهنگ نقشه خدایان

نکته جالبی در ارتباط با این موزیک وجود دارد این است که این آهنگ توانست تا در سالی که منتشر شد برنده جایزه بهترین موزیک سال شود. این موزیک توست دریک خوانده و منتشر شد و به شدت پلی خورد و توانست نظر تعداد زیادی از علاقه مندان به موسیقی رپ را جلب کند.

ترک Still

نکته ای که در ارتباط با این موزیک وجود دارد این است که تکست آن توسط یکی از رپر های بزرگ یعنی جی زی نوشته شده و از طرف طرفداران این رپر هم به شدت مورد تایید قرار گرفته است. نکته دیگری که در ارتباط با این موزیک وجود دارد بیت فوق العاده آن می باشد که به وسیله پیانو زده شده و از نظر بیت ساز ها و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند به شدت موزیک قوی و حرفه ای از آب درآمده است. این کار یکی از کار های هیت و پر مخاطبی بود که در تاریخ موسیقی هیپ هاپ جاودانه شد. این موزیک با همراهی اسنوپ داگ و دکتر دری ساخته شده است.

love the way you lie

این موزیک به عنوان یکی از خفن ترین موزیک های سال ۲۰۱۰ شناخته شد و در سایت‌ های مختلف بسیار پلی خورد و به یکی از معروف ترین موزیک های این دو خواننده تبدیل شد. استقبال از این موزیک آنقدر زیاد و بی سابقه بود که بیشترین تعداد پخش در سایت اسپاتیفای را در سال ۲۰۱۰ از آن خود کرد.

فیت های معروف ترین رپرهای امریکایی

فیت های معروف ترین رپرهای امریکایی

در بین موزیک های رپ کشور امریکا فیت ها و همکاری های بسیار جالبی به چشم می خورد که در این قسمت به چند مورد از آنها اشاره کنیم.

موزیک You don’t know معروف ترین رپرهای امریکایی

یکی از جذاب‌ ترین همکاری هایی که در بین معروف ترین رپر های آمریکایی رخداد موزیک you don’t know می باشد که کلیپ تصویری آن هم از خفن ترین و پر بازدید ترین موزیک ویدیو های رپ امریکا می باشد این آرتیست ها از صاحب‌نام ترین رپر ها در کشور امریکا به شمار می روند.

موزیک still

این موزیک من از بهترین همکاری ها و فیت های رپ و هیپ هاپ امریکا می باشد که همانطور که گفتیم به این اسنوپ داگ و داکتر دری انجام شد و به عنوان یکی از موزیک های پرمخاطب و بسیار محبوب رپ و هیپ هاپ به آمریکا لقب گرفت.

موزیک اولیا حضرت از معروف ترین رپرهای امریکایی

این موزیک هم یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین موزیک های معروف ترین رپرهای امریکایی می باشد که در آن نیکی میناژ و امینم با یکدیگر همکاری داشته اند و یک فیت فوق‌العاده را اجرا کردند که در آلبوم ملکه از نیکی میناژ قرار گرفت و نسبت به سایر موزیک های این آلبوم تعداد پخش بیشتری را از آن خود کرد.

کینگ رگنار

یکی از موزیک هایی که هیچ وقت به صورت همکاری واقعی نبود اما توانست به عنوان یکی از جذاب ترین موزیک های رپ و هیپ هاپ به امریکا شناخته شود آهنگ رگنار از امینم و توپاک می باشدکه ریمیکس های مختلفی از آن ایجاد شده بود در فضای مجازی پخش شده است این موزیک و در واقع ریمیکس اصلی آن از تعداد پلی بسیار بالایی در فضای مجازی برخوردار شد و به شدت مورد توجه علاقه مندان به رپ و هیپ هاپ در همه نقاط دنیا قرار گرفت چرا که در این ریمیکس بزرگترین سلاطین رپ و هیپ هاپ به دنیا با یکدیگر همکاری داشتند.

دوست دختر های معروف ترین رپرهای امریکایی

اصلاعات زیادی در ارتباط با دوست دختر های معروف ترین رپرهای امریکایی و همین طور خانه های معروف ترین رپرهای امریکایی در دست نیست. معمولا رپر های امریکایی روابط طولانی مدتی نداشته و با افراد زیادی وارد رابطه می شوند. اما اغلب آن ها مثل اسنپ داگ، ال ال کول جی، امینم و … تا کنون ازدواج کرده اند و چندین فرزند دارند.

سوالات متداول

توپاک چند سال عمر کرد؟

این رپر بزرگ و سر شناس امریکایی در جوانی و سن 25 سالگی فوت کرد.

آیا امینم ازدواج کرده است؟

امینم سال هاست که ازدواج کرده و در حال حاضر دو فرزند دختر نو جوان و جوان دارد.

پول دار ترین رپر های امریکایی کدامند؟

طبق گزارشات ددی و جی زی با حدود 800 میلیون دلار سرمایه پولدار ترین رپر های امریکا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید