بیوگرافی شری ام خواننده (SheryM) به همراه بررسی حواشی او

شری ام خواننده، ترانه نویس و طراح مد جوان و خوش صدای ایرانی است که در استرالیا و آلمان (اتریش) زندگی می کند. در ادامه اين مطلب با بیوگرافی شری ام و تصاویر Shery m  خواننده آشنا می شویم. با توجه بر اینکه این خواننده اطلاعات زیادی در مورد خود به اشتراک نگذاشته ما سعی بر این داریم که تمام ابهامات را در مورد این خانم هنرمند از شما کم کنیم.

شری امجدی یکی از مدلینگ های ایرانی در امریکا می باشد که به کار ترانه نویسی و خوانندگی نیز مشغول هست وی در سال 2016 از ایران خارج شده است و در حال حاضر در امریکا زندگی می نماید. در ادامه برای دیدن تصاویر و جزئیات بیشتر عکس شری ام مدلینگ خوشگل ایرانی با ما همراه باشید.

شری ام کیست؟

شری ام کیست؟

شهرزاد محمدی با نام هنری SheryM متولد ۱۹ خرداد سال ۱۳۷۱ شمسی ( نهم ماه جون سال ۱۹۹۲) در تهران است. او در خانواده ای در رده متوسط مالی بزرگ شده است. او در رشته ریاضی و فیزیک درس خوانده است اما به دلیل علاقه اش به خوانندگی در رشته هنر به تحصیلات دانشگاهی خود ادامه داده است. این خواننده‌ی جوان پاپ ایرانی فعالیت هنری خود را از 16 سالگی در ایران آغاز کرده و اولین آهنگ خود را در سال 2014 به صورت زیر زمینی منتشر کرد. وی در 5 خرداد 1395 ایران را به دلایلی ترک کرد و با وجود مخالفت‌ های شدید خانواده به فعالیت خوانندگی خود ادامه داد.

آهنگ های شری ام خواننده

این خواننده با استعداد در ایران علاوه بر موزیک طراح مد نیز بود که هم اکنون این دو را در خارج کشور نیز انجام می دهد. این خواننده پر انرژی، با استعداد و جوان خیلی زود توانست جایگاه خوبی در عرصه خوانندگی میان خوانندگان زن ایرانی به دست آورد. از دلایل موفقیت او در خوانندگی می توان به فعالیت او در شاخه ترانه نویسی هم اشاره کرد.

SheryM از چه سالی شروع به کار کرد؟

این خواننده جوان و با استعداد ایرانی از سال ۲۰۱۱ مشغول به کار شد و اولین کار رسمی اش آهنگ فوق العاده زیبای “منه روانی” به همراهی رضا رامیار بود. از دیگر موزیک های وی می توان به “دنیا مال ما نیست” ، “تو آخرش باش” ، “یکی مثله من” ، “کاش واقعی بود” ، و … اشاره نمود. همچنین جدیدترین اثر وی “اینم از تو” نام دارد.

شری ام اینم از تو

یکی از آهنگ های این خواننده جذاب اینم از تو می باشد که از جدید ترین آهنگ های این خواننده مشهور است که در سبک عاشقانه و احساسی ساخته شده است. با توجه به متن فوق العاده احساسی این آهنگ رتبه دانلود بالایی برای خود ثبت کرده است. زیباترین قسمت این آهنگ احساسی این قسمت است: دلگیرم تو هم مثل همه دوسم نداشتی/ دلگیرم تو هم مثل همه تنهام گذاشتی/ دلگیرم اینم از تو

شری ام روزامون

آهنگی دیگر از این خواننده مشهور “روزامون” نام دارد، که مانند آهنگ اینم از تو در سبک عاشقانه و احساسی ساخته شده است. با توجه به متن این آهنگ به نظر می رسد آهنگ روزامون، یکی از آهنگ های شاد این خواننده هست که در آن به ابراز علاقه می پردازد.

شری ام عادت

سومین آهنگ از معروف ترین آهنگ های این خواننده زن عادت نام دارد. این آهنگ در سبک پاپ ساخته شده است آهنگی غمگین از آهنگ های غمگین سال به شمار می رود. احساسی ترین قسمت این آهنگ این چنین نوشته شده است: بگو دوسم داری تو بذار که من باور کنم نرو بمون می خوام بهت عادت کنم.
بمون بذار با خنده هات بگیره جون باز این تنم نرو بمون بری تو درجا می شکنم. در واقع باید بگوییم که او بعد از خواندن این ترک کاندید غمگین ترین خواننده ایران شد!

شری ام دلوم

یکی از آهنگ های پر طرفدار در فضای مجازی و اینستاگرام آهنگ دلوم است. این آهنگ از دسته آهنگ هایی هست که وی با نیکیتا خوانده است، این آهنگ از آهنگ های بیس دار مخصوص جشن ها به شمار می رود. قسمتی از این آهنگ زیبا را با هم مرور می کنیم: نفسم در نمیاد قفل میشه تو سینه / ای خدا چکار کنم دلش مال من شه / دلوم دیگه بیقراره حبیبی یاروم

شری ام یکی مثل من

پنجمین آهنگی که با این هنرمند با آن مشهور شد آهنگ یکی مثل من بود. آهنگی بسیار احساسی و زیبا با متنی پر از شور و حس عاشقانه.
قسمتی از آهنگ یکی مثل من، را با شما به اشتراک می گذاریم: یکی مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات /کی مثل من دنبال اعتماد تو حرفات /یکی مثل من واسه تو خوبه/ یکی مثل من واسه خودم بد /جای دنیا رو با تو عوض کرد پشیمونم بد.

شری ام لاتینو لاو

از دیگر آهنگ هایی که سبک شاد و احساسی برای جشن ها و مراسم ها دارد، آهنگ شری ام با نام لاتیتنو لاو می باشد که کاری حرفه ای از این خواننده می باشد.

شری ام جدید

شری ام جدید

جدیدترین آهنگ این خواننده آهنگ اینم از تو می باشد که از پر دانلود ترین آهنگ های وی به حساب می رود.
این خواننده چند وقتی است که به همکاری با نیکیتا خواننده معروف ایرانی را هدف گرفته است. همکاری وی و نیکیتا در ابتدا تهیه چند تک آهنگ بوده اما وقتی که نتیجه کارشان با استقبال مردم روبه رو می شود، تصمیم می گیرند که با هم روی یک آلبوم کار کنند و تورهای برای طرفداران شان داشته باشند. یکی از آهنگ های شری ام و نیکیتا شش ساعت بعد می باشد که طرفدار های زیادی برای خود جذب کرد.

اهنگ بوم بوم نیکیتا و شری ام

آهنگ معروف بوم بوم با متنی زیبا آهنگ نیکیتا و SheryM است که جنجالی ترین آهنگ های سال به شمار رفت. معروف ترین قسمت این آهنگ را مرور می کنیم: موزیکامون بوم بوم بوم چشا رومه زوم زوم زوم. این آهنگ از وی از پر طرفدار ترین آهنگ ها در فضای مجازی است.

اهنگ نیکیتا و شری ام شله شله

اهنگ نیکیتا و شری ام شله شله

آهنگ شله شله از این دو خواننده با ریتم و متن زیبایی که دارد از دسته آهنگ های شاد و مجلسی از این دو خواننده به شمار می رود. یکی دیگر از ویژگی های همکاری نیکیتا و وی این است که تا حالا در صنعت موسیقی ایران کمتر شاهد شکل گیری یک گروه موسیقی دخترانه بوده ایم. گروهی که می تواند حرف هایی نو داشته باشد.

آهنگ هلی SheryM

آهنگ هلی از شری ام یکی دیگر از آهنگ های شری ام در سبک پاپ و احساسی می باشد، اگر به دنبال آهنگ های پیشنهادی برای دانلود آهنگ جدید هستند دانلود آهنگ هلی از شری ام و دانلود آهنگ شری ام بوم بوم پیشنهاد ما به شما می باشد.

دوست پسر شری ام

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط تیم ما، این خواننده اطلاعات بیوگرافی زیادی به اشتراک نگذاشته و با توجه به در خواست زیاد برای دیدن عکس و اطلاعات شخصی همسر شری ام با رسیدن جدیدترین خبرها در مورد این موضوع گفت و گو می کنیم.

حواشی sheryM

با توجه به اینکه خود این هنرمند در این مورد هیچ صحبتی نداشته اما حاشیه های زیادی در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر شده است. با این حال در فضای مجازی محتواهایی با مضامین حواشی این خواننده موجود می باشد که به اطلاعات ناموثق می پردازند.

مصاحبه با شری ام

مصاحبه با شری ام

چند ماهی پیش برنامه اینستاگرامی رد لاین (برنامه خط قرمز، یک برنامه تاک شو از لایو اینستاگرام هست که با آرتیست ها و اینفلوئنسر های اینستاگرامی توسط کامبیز و پاشا انجام می شود) از وی دعوت به حضور کرد و با این خواننده محبوب مصاحبه شد‌.

رقص شری ام

با توجه به اهنگ های بسیار شاد و مجلسی این خواننده ما در آهنگ های این خواننده شاهد رقص زیبای آن هستیم رقص های جنجالی ایشان به سبک هیپ هاپ در موزیک ویدیوهای آن بسیار دیدنی می باشد.

اینستاگرام شری ام چند فالوور دارد؟

فعالیت این خواننده در فضای مجازی باعث جذب علاقه مند های بیشتری به خود شده است. پیج اینستاگرام شری ام با آیدی @sherymofficial دارای ۳۶۰ هزار فالوور می باشد. ناگفته نماند که شری ام یوتیوب هم فعالیت دارد که آدرس صفحه یوتیوب خود را در بیو اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

کنسرت های SheryM چگونه است؟

وی تا به حال هیچ کنسرت اختصاصی نداشته و بیشتر کنسرت شری ام در خانه و دورهمی های دوستانه شکل گرفته است. با توجه به پر طرفدار بودن این خواننده تعدادی پیگیر به جست و جوی اطلاعاتی در مورد درآمد شری ام هستند ولی او نیز مانند بسیاری دیگر از خواننده ها در این مورد تاکنون صحبتی نکرده است.

عکس های شری ام را در کجا ببینیم؟

این خواننده جنجالی با توجه به اینکه در کنار خواننده بودن، طراح مد و مدلینگ هم هست عکس های زیادی در مورد خود به اشتراک می گذارد. شما می توانید با دنبال کردن صفحات مجازی این خواننده عکس و کلیپ شری ام را بیشتر ببینید.

یوتیوب SheryM

در صفحه اینستاگرام خود عکس های زیادی از مدلینگ بودن خود تا سبک خوانندگی اش به اشتراک گذاشته، اما یقینا در اینستاگرام ایشان قادر به قرار دادن کلیپ ها و موزیک ویدیو های خود به صورت کامل نیست و برای دسترسی به تمام کلیپ ها باید به صفحه شخصی او در یوتیوب سر بزنید.

سوالات متداول

آیا SheryM در فضای مجازی فعالیت دارد؟

وی در اینستا و یوتیوب نیز فعالیت دارد.

SheryM از چه سالی شروع به خوانندگی کرد؟

وی از سال 2011 فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

چگونه می توانم کلیپ های بیشتری از sheryM ببینیم؟

با مراجعه با یوتیوب ویدئوهای زیادی از این خواننده موجود می باشد.

SheryM به جز خوانندگی چه کارهایی انجام می دهد؟

علاقه اول وی خوانندگی است با این حال به رقص و سایر فعالیت های هنری نیز علاقمند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید