بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی که اصالت فیلیپینی دارد

ملیسا میسا، همسر شادمهر عقیلی مدیر سایت بت مجیک می باشد که او نیز یکی از سلبریتی هایی با نام اشنا می باشد که در اینستاگرام بسیار معروف است. او نیز در مجازی دچار حاشیه هایی شده است. در این مقاله می خواهیم با این شخص و زندگی او بیشتر اشنا شویم و در مورد زندگی وی و نحوه اشنایی او با شادمهر عقیلی بیشتر بدانیم.

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

قبل از هر داستانی لازم است بدانید مه شادمهر قبل از این با ژینا کلانتری در رابطه بوده است! اما اکنون شاید با خود بگویید که ملیسا میسا کیست؟ باید گفت که ملیسا میسا، همسر و زن شادمهر عقیلی می باشد. هم چنین در جواب این پرسش که ایا ملیسا میسا اهل کجا می باشد باید گفت، این شخص، یک دختر خارجی و اهل کشور فیلیپین می باشد. حرفه او اهنگسازی است و هم چنین او یک خواننده ایرانی می باشد. این دختر زیبا، یک فیلیپینی اصیل است اما در سن دیه گو در ایالت کالیفرنیا، می باشد.

همسر شادمهر عقیلی یعنی ملیسا میسا، در رشته طراحی صحنه های تئاتر تحصیل کرده است. مدرک او متعلق به دانشگاه سن دیه گو می باشد. او یک دختر هنر مند می باشد که علاقه بسیار زیادی به رشته های هنری دارد. او علاوه بر طراحی صحنه علاقه زیادی به طراحی جواهرات دارد. او انقدر علاقه زیادی به این رشته دارد که در رشته طراحی مروارید در مدرک گرفته است.

اما کار او در همان جا در طراحی به پایان رسیده است. چرا که نتوانست در کار طراحی موفق عمل کند. بعد از ان او به کار طراحی رقص روی اورد. او حتی در دو شرکت و کمپانی بزرگ که با هنر رقصیدن او در ارتباط هستند در ارتباط است و عضو ان کمپانی ها می باشد و از طریق ان ها به کشور های بسیار زیادی سفر کرده است و برای همین کار نیز مدتی در کشور المان زندگی کرده است.

نحوه اشنایی وی با شادمهر عقیلی به واسطه بازی او در یکی از موزیک ویدیو های شادمهر بود که از ان طریق این دو نفر اشنا شده و با یکدیگر ازدواج کردند. زندگی این دو نفر بسیار ارام و به دور از حاشیه بوده است. هرچند که خود شادمهر عقیلی گاهی در گوشه و کنار زندگی اش دچار حاشیه های کوچکی می شود اما هیچ گاه همسرش به این حاشیه ها دچار نشده است.

مورد دیگر که باید در مورد ملیسا میسا گفت این است با اینکه او در کشور فیلیپین به دنیا نیامده است و مدت زمان زیادی را در ان کشور زندگی نکرده است، اما به زبان فیلیپینی کاملا مسلط است و در حوزه طراحی مروارید های فیلیپینی فعالیت می کند. البته باید بگوییم در این حوزه فعالیت می کرد چرا که او از پس طراحی علی رغم اینکه به این کار علاقه داشت برنیامد و به سراغ حرفه رقص و بازیگری در موزیک ویدیو رفت.

دختر ملیسا میسا چه نام دارد؟

شادمهر عقیلی از همسرش ملیسا میسا دارای یک دختر می باشد. مدتی پیش دختر وی و همسرش به همراه خود شادمهر عقیلی در یک جشن شرکت کردند که بسیار سوژه خبرگزاری های مختلف شد. هم چنین عکس های وی با دخترش بسیار در سایت های خبری مختلف وجود دارد. دختر شادمهر عقیلی ملینا نام دارد که یک دختر بسیار بانمک می باشد. دختر وی هنوز کوچک می باشد و شاید دو و یا یک سال داشته باشد.

او به واسطه هنرش یعنی طراحی جواهرات برای دخترش گردنبند های بسیار زیبایی را طراحی کرده است که هرکدام از رنگ و طرح خاصی برخوردار هستند. این گردنبند ها نیز مدتی سوژه رسانه ها شده بود. به طوری که با انتشار عکس های ملینا در زیر ان می نوشتند که به عکس های ملینا و گردنبد وی دقت کنید. به این طریق چندین عکس پشت سر هم از ملینا بود که در گردنش گردنبند های مختلف وجود دارد.

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا میسا چگونه انجام شده است؟

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا میسا چگونه انجام شده است؟

شادمهر عقیلی در موزیک ویدیو های خود همیشه از افراد مختلفی استفاده کرده است. او از زنان و دختران هنرمند زیادی در موزیک ویدو های خودش کمک گرفته است. او در یکی از کار هایش با یک دختر فیلیپینی اشنا می شود که در حرفه رقصیدن فعالیت می کند.

پس مدتی معاشرت با وی و بازی کردن این دختر جوان در موزیک ویدیو های وی تصمیم به ازدواج با او گرفت. ان شخص ملیسا میسا نام دارد و هم اکنون همسر شادمهر عقیلی می باشد.

این ازدواج یک ازدواج کاملا عاشقانه بوده است و این دو نفر مدتی است که با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی می کنند. هم اکنون نیز در بعضی از موزیک ویدیو ها ملیسا با شادمهر عقیلی همکاری می کند و در کنسرت های او نیز شرکت می کند. قطعا وجود ملیسا در کنسرت های شادمهر عقیلی به بالا رفتن کیفیت خوانندگی اش بسیار کمک می کند.

عکس های ملیسا میسا در کجا قرار دارد؟

عکس های ملیسا میسا در کجا قرار دارد؟

ملیسا میسا همانند دیگر افراد در اینستاگرام دارای پیج و صفحه می باشد. او در صفحه اش عکس هایی از دخترش و خودش و نیز خانواده اش منتشر می کند. عمده عکس های وی را می توان در صفحه شخصی اش مشاهده نمود.

هم چنین در پیج شادمهر عقیلی نیز می توان عکس هایی از این شخصیت را مشاهده کرد. در خبر گزاری های مختلف و هم چنین در سایت های کمپانی های رقص خارجی نیز می توان عکس های ملیسا را مشاهده کرد.

عکس های او در کنار همسرش شادمهر و هم چنین با حضور دخترشان ملینا و در کنار خانواده اش در صفحه او وجود دارد. این عکس ها بسیار زیبا می باشند و زیبایی ملیسا را کاملا مشهود به رخ می کشد.

اصالت ملیسا میسا به کدام کشور بر می گردد؟

ملیسا میسا زاده و بزرگ شده شهر سن دیه گو در ایالت کالیفرنیا می باشد. اما این دلیل نمی باشد که او و اصلیتش برای همین ایالت باشد. باید گفت که ملیسا، یک فیلیپینی اصیل می باشد که برای ان کشور است. خانواده او هم پدرش و هم مادرش برای کشور فیلیپین می باشند و او یک دختر فیلیپینی اصیل است.

اینستاگرام همسر شادمهر عقیلی شامل چه محتوایی است؟

اینستاگرام همسر شادمهر عقیلی شامل چه محتوایی است؟

ملیسا میسا، صفحه ای با دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام دارد. او ابتدا به واسطه طراحی هایش در اینستاگرام فعالیت می نمود. پس از ان با روی اوردن به رقص فعالیتش در اینستاگرام شدت گرفت و دارای فالوور های زیادی شد. اما بیشترین کسب فالوور برای اینستاگرام، ازدواجش با شادمهر عقیلی بود. او پس از اینکه با شادمهر عقیلی ازدواج کرد، طرفداران شادمهر به پیج وی رفتند و او را فالو کردند. از ان زمان به بعد پیج ملیسا دارای فالوور و دنبال کنندگان زیادی شده است. برای دنبال کردن اینستاگرام ملیسا میسا می تواند از این لینک کمک بگیرید.

حاشیه های ملیسا میسا چه بوده است؟

حاشیه های ملیسا میسا چه بوده است؟

این دختر فیلیپینی از حاشیه های زیادی برخوردار نبوده است. حاشیه نداشتن وی می تواند چند دلیل داشته باشد. ابتدا اینکه او ایرانی نمی باشد که برای اتفاق کوچکی و برای بعضی از کار های کوچک خودش را در حاشیه ببرد. چراکه برخی کاربران این کار را انجام می دهند.

سپس اینکه او همیشه مسیر خود را رفته است و هیچ گاه کاری نکرده است که در حاشیه باشد و برای او بتواند حاشیه ای درست کند. تنها موردی که پیش امد و ان هم صرفا برای ملیسا نبود بلکه برای خانواده او یعنی او به همراه شادمهر عقیلی بود، گرفتن تولد برای دخترشان ملینا بود که به دلیل نامعلومی سوژه خبرگزاری ها شده بود. به غیر از ان موضوع دیگر مشکلی و حاشیه ای در فضای مجازی برای ملیسا پیش نیامده است.

آشنایی این دختر فیلیپینی با شادمهر چگونه بوده است؟

همانطور که گفته شد، شادمهر برای موزیک ویدیو هایش از افراد مختلفی کمک می گرفت. یکی از افرادی که در موزیک ویدیو او بازی کرد و بسیار دچار حاشیه شد ریحانه پارسا بود که خود این شخص نیز بسیار دارای بحث می باشد.

قبل از او نیز دختری از کشور فیلیپین اما از سن دیه گو کالیفرنیا، در یکی از موزیک ویدیو های او بازی نمود که بسیار مورد توجه شادمهر قرار گرفت. بعد از مدتی شادمهر عقیلی با وی بیشتر اشنا شد و در نهایت منجر به ازدواج این دو نفر شد. این شخص نیز ملیسا می باشد که هم اکنون همسر شادمهر عقیلی می باشد. این زوج جوان بسیار یکدیگر را دوست داشته و زندگی ارام و به دور از حاشیه ای را باهم می گذرانند. هم اکنون نیز ملیسا در برخی از موزیک ویدیو های عقیلی بازی می کند و او را یاری می کند.

سوالات متداول

ملیسا میسا کیست؟

ملیسا میسا، همسر شادمهر عقیلی می باشد که مدتی بسیار کم است که این دو نفر با یکدیگر ازدواج کرده اند.

ملیسا میسا اهل کدام کشور می باشد؟

ملیسا میسا اهل کشور فیلیپین و یک فیلیپینی اصیل است اما در سن دیه گو کالیفرنیا به دنیا امده و در انجا زندگی می کرد و در همان کشور نیز به تحصیل پرداخته است.

ملیسا میسا چگونه با شادمهر عقیلی اشنا شده است؟

ملیسا در یکی از موزیک ویدیو های شادمهر عقیلی ایفای نقش کرده است و با او بازی کرده است و با وی کار کرده است. این همکاری کم کم موجب اشنایی و سپس موجب ازدواج شده است.

نام دختر ملیسا میسا چه می باشد؟

نام دختر ملیسا میسا و شادمهر عقیلی ملینا است که یک دختر بانمک می باشد و هنوز یک یا دو سال سن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید