آموزش کسب درآمد از بیت کوین با گوشی و سیستم به همراه بررسی صرافی ها

کسب درآمد از بیت کوین یکی از روش هایی است که امروزه در بین علاقه مندان به ارز دیجیتال بسیار طرفدار پیدا کرده است. با خواندن این مقاله می توانید ابهامات خود را رفع کنید. امیدواریم که به شما کمک شایانی کرده باشیم. در واقع اگر برای شارژ حساب با بیت کوین در معتبرترین سایت های شرط بندی هستید این مقاله می تواند به شما در این مورد تویح بدهد و مسیر لازمه را روشن ساطی کند.

کسب درآمد از بیت کوین با گوشی

کسب درآمد از بیت کوین با گوشی

شلید برای تان جالب باشد که بدانید که با گوشی نیز می توان کسب در آمد کرد. پیش تر با راه حل هایی برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام و تلگرام آگاه شده بودید. حال وقت آن رسیده که درباره بیت کوین با شما حرف بزنیم.

اپلیکیشن های زیادی هستند که با استفاده از ان ها می توان در دنیای ارز دیجیتال فعالیت کرد.

زمانی که سخن از بیت‌کوین ماینینگ می‌شود، احتمالا یاد دستگاه‌های بیت‌کوین ماینینگ پر سروصدا و پرمصرف بر پایه ASIC بیفتیم. این تصور البته مختص ما نیست؛ زیرا امروزه کسی سراغ بیت‌کوین ماینینگ با کامپیوتر نمی‌رود.

استفاده از دستگاه‌های ماینینگ ASIC به‌قدری گسترده شده. که امروزه اصطلاح بیت‌کوین ماینینگ با ماینینگ با استفاده از دستگاه‌های ASIC معادل شده است.

اگر هم بخواهیم سراغ ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگر برویم باز هم به مسئله مشابهی برمی‌خوریم. در حوزه ماینینگ ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین یا همان آلت‌کوین‌ها (Altcoins) هم ماینینگ بیشتر معادل ماینینگ با دستگاه‌های ASIC است. آغاز کار بیت‌کوین ماینینگ هم چه با دستگاه‌های ASIC و چه با کامپیوتر گران است. لااقل برای مایی که ساکن ایران هستیم گران تمام می‌شود.

کسب درآمد از بیت کوین با کد نویسی و طراحی

کسب درآمد از بیت کوین با کد نویسی و طراحی

با توجه به پیشرفت و شرایط حال برنامه نویسی و فضای دیجیتال یکی از مهم ترین اطلاعات و استعداد ها در دنیای مجازی می باشد. در سال 2018 میلادی بودیم که، برنامه نویسی بلاک چین جزو 10 شغل برتر پر درآمد در دنیا شناخته شد. و شرکت های زیادی در دنیا به دنبال شناخت و جذب برنامه نویسان بلاک این شغل از امنیت شغی و درامدی خوبی برخوردار است. این شغل درامد خیلی خوبی دارد. اگر شما نیز از کسانی هستید که دوست دارید. در این حرفه فغالیت کنید، برنامه نویسی به زبان های مختلف را یاد بگیرید.

برنامه سی و همچنین برنامه سی پلاس پلاس یکی از زبان های سطح بالاست. که بسیار امن و سریع است ولی بدانید که یادگیری آن بسیار ساده نیست و نیاز به تمرین بسیار دارد. اما بسیاری از برنامه و اپلیکیشن ها در حوزه بلاک چین با استفاده از این زبان برنامه نویسی محبوب ساخته شده. ولی همانطور که گفتم یادگیری این زبان کمی پیچیده و سخت است.

جاوا از دیگر زبان های سطح بالا برنامه نویسی ست. که آن نیز از زبان های کاربردی است و آینده شغلی خوبی دارد که در ایجاد بلاک چین های ساده و بدون تغییر استفاده می شود.

راه های درآمد زایی از ارز های دیجیتال

راه های درآمد زایی از ارز های دیجیتال

پایتون امروزه در زمینه های مختلف یکی از محبوب ترین و مهمترین زبان های برنامه نویسی می باشد. به خصوص در حوزه بلاک چین که در سال 2019 بسیار استفاده شده و محبوب ترین زبان برنامه نویسی نیز هست. زبان پایتون نسبت به دیگر زبان ها راحت تر است.

سیمپلیسیتی نوعی دیگر از زبان برنامه نویسی در بلاک چین که بسیار ساده است و برای بهبود حالت پایه بودن زبان های ارزهای دیجیتال بکار گرفته شده است. این زبان در آینده ای نزدیک در حوزه بلاک چین فراگیر خواهد شد.
سالیدیتی که بسیار سطح بالا و قرار دادی است بسیار شبیه به جاوا است و یادگیری این نوع زبان برای برنامه نویسان بسیار راحت است و توضیحات مهم و کاربردی ای را در مورد کد هایش که چطور عمل می کنند را به استفاده کنندگان می دهد.

کسب درآمد از بیت کوین چیست؟ شما با روش های زیادی می توانید از طریق ارز دیجیتال کسب درآمد کنید. از خرید و فروش گرفته تا برنامه نویسی. شما حتی می توانید با فعالیت در سایت های که مرتبط به ارز دیجیتال می باشد. موفق به کسب درآمد از بیت کوین شوید.

این را بدانید که کار کردن در این سایت ها بسیار راحت و آسان است و با مقدار کمی انگلیسی که بلد باشید کار شما راحت تر نیز خواهد شد.این سایت ها از امنیت بالایی برخوردار است و خیلی امن هستند اما کسب درآمد در این نوع سایت ها به مقدار زیادی زمان بر است و شما را دیر به پول می رساند. چرا که به ازای کاری که برای آن ها انجام می دهید مقدار خیلی کمی می توانید. بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را کسب کنید.

از کجا بیت کوین بخریم

از کجا بیت کوین بخریم ؟

ما به شما بهترین روش برای خرید بیت کوین را آموزش می دهیم. با توجه به کشوری که در آن زندگی می کنید روش های زیادی برای خرید بیت کوین وجود دارد. در برخی کشورها این مسئله ساده تر و در برخی دیگر از کشو ها سخت تر می باشد. کشورهای توسعه یافته گزینه‌ها و نقدینگی بیشتری در اختیار دارند. به عنوان مثال می توان گفت صرافی Coinbase بزرگ‌ترین کارگزار بیت کوین در جهان است. که در کشورهایی مثل ایالات متحده، انگلیس، کانادا، سنگاپور و در اکثر اروپا در دسترس است.

متاسفانه وقت آن رسیده است که بگوییم برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، امکان خرید بیت کوین به طور مستقیم از این صرافی و دیگر صرافی‌های مطرح و سرشناسی مانند kraken,Poloniex Bittrex, Bitfinex, Bithumb, Coinone وجود ندارد. اما روش هایی وجود دارد که شما می توانید این تحریم ها را دور بزنید. اما باید بسیار احتیاط کنید و انجام چنین کاری به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. سایت جهانی بیت کوین موجود است که بیش از ۱ میلیون کاربر از ۲۴۹ کشور مختلف دنیا در آن عضو هستند و به کاربران ایرانی نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با ثبت نام در این سایت به خرید بیت کوین بپردازید.

آیا صرافی های ایرانی معتبر می باشند ؟

با اینکه تحریک، شرایط خرید و فروشا ارز را بسیار سخت و پیچیده کرده است اما با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی را برای کسب درآمد از بیت کوین پیدا کنید. ما به شما توصیه می کنیم قبل از عقد قرارداد مطالب زیر را مشاهده کنید.

قبل از انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای انجام معامله، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. دامنه صرافی موردنظر را بررسی کرده و آدرس صرافی را در مرورگر خود بوکمارک کنید.
  2. بررسی کنید آدرس صرافی در لیست اسکم نباشد (scam یعنی کلاهبردار و متقلب).
  3. در زمان بررسی صرافی ارز دیجیتال از کلیک کردن روی لینک های آنلاین خودداری کنید.
  4. از سرمایه گذاران و کاربران صرافی موردنظر در مورد صرافی سوال کنید و بررسی کنید که صرافی سابقه معتبری دارد یا خیر.
  5. بررسی کنید که صرافی موردنظر چقدر در بازار اعتبار دارد.
  6. تحقیق کنید که چه تیمی پشت این صرافی وجود دارد و وضعیت استفاده از تکنولوژی توسط صرافی چگونه است.
  7. سرمایه گذاران صرافی چه کسانی هستند و چقدر سرمایه در حال گردش است.
  8. صرافی موردنظر چه تعداد کاربر دارد و حجم معاملات آن چقدر است.
  9. کارمزدها و نحوه قیمت گذاری ها در صرافی موردنظر چگونه است.
  10. پشتیبانی صرافی موردنظر به چه صورت است.
  11. سایت، بلاگ و شبکه های اجتماعی صرافی را بررسی کنید؛ مطمئن شوید که این صرافی فعال است و برای کسب و کار خود هزینه می کند.

کسب درآمد از بیت کوین در اینستاگرام

شما می توانید با فعالیت در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام کسب درآمد کنید. تبلیغات اصلی ترین راه و می توان گفت آسان ترین راه برای کسب درآمد از بیت کوین می باشد. امروزه افراد زیادی از طریق اینستاگرام جذب مشتری کرده اند به دراد خوبی رسیده اند.

کسب درآمد از بیت کوین در اینستاگرام

آموزش کسب درآمد از بیت کوین

شما حتی می توانید با آموزش دادن روش های خرید و فروش نیز از طریق بیت کوین به درآمد برسید. مهم ترین موضوع در خرید ارز دیجیتال امنیت است. بازهم تاکید می کنیم که امنیت بحث خیلی مهمی است و هزینه کردن برای یادگیری روش های ایمن کاری بسیار منطقی است.

اگر در خصوص سرمایه گذاری در فضای ارزهای دیجیتال، جدی هستید واگر شما قصد دارید پول زیادی را در بیت کویت سرمایه گذاری کنید. حتما از کیف پول هایی استفاده کنید که امنیت خیلی خیلی خیلی بالایی دارد. بنابراین بهتر است کیف پولی را انتخاب کنید که برای شما و شرایطتان مناسب باشد. سعی کنید بیت کوین‌هایتان را فقط در کیف پولی که می‌توانید آن را کنترل کنید، نگه دارید. چون ارزهای دیجیتال در بستر اینترنت قرار دارند و راحت‌تر از هر دارایی دیگری می‌توانند سرقت شوند. در صورت سرقت، ردیابی و بازگشت بیت کوین‌های شما بسیار سخت خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که خود بیت کوین به تنهایی امن است. اما نگهداری آن به میزان امنیتی که کیف پول مورد استفاده‌تان فراهم می‌کند، بستگی دارد.

حکم شرعی کسب درآمد از بیت کوین

حکم شرعی کسب درآمد از بیت کوین

دین اسلام هر امری که سبب آسیب رسیدن به مردم و روان جامعه می شود را محدود می کند. ازنظر مقام معظم رهبری پاسخی در این زمینه به دست ما نرسیده است. (تذکر مهم: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در این زمینه فتوا نداده اند، این به این معنا نیست که استفاده از این پول اشکال ندارد، بلکه مقلدین ایشان باید با رعایت الاعلم فالاعلم به مرجع دیگر در این مسئله رجوع کنند. لازم به ذکر است مطابق نظر معظم له رعایت قوانین رسمی کشور در این زمینه لازم الاجراست.)

بیت کوین بازار درست و با قواعد مشخصی ندارد؛ در واقع نوعی قمار در آن نهفته است و در یک بازار سهام غیرشفاف با دستهای پشت پرده و بازیگران اصلی مخفی و معاملات غیرقابل پیگیری است که پولشویی، فرار مالیاتی، جذابیت برای بازارهای مواد مخدر و قاچاق و … را با خود دارد مخصوصا منجر به دور زدن حاکمیت ملی شده و قدرت اقتصادی سیاسی کشور  از حاکمیت سلب شده و در اختیار حاکمان کمپانیهای فراملیِ قرار خواهد گرفت که اگر ساز و کار آن به دست کشور نباشد همانگونه که کارشناسان گفته اند یک خطر ملی را به دنبال خواهد داشت.

آیا کسب درآمد از بیت کوین حلال است

خداوند در قرآن کریم می فرماید: «وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا.» سوره احزاب ۱۴۱. در هر حال اگر روزی پول الکترونیکی با ساز و کاری ابداع شود که این احتمال غرر، خطر و مجهول بودن را نداشته باشد و با حمایت بانک مرکزی و پشتوانه ملی باشد چون «موضوع» آن تغییر کرده حکم هم روی همین موضوع جدید می رود و فقها بحث دیگری خواهند داشت. اما تا کنون شاهدیم کارشناسان بانک مرکزی نسبت به بیت کوین هشدار داده اند.

با توجه به بخشنامه‌ای که بانک مرکزی ابلاغ کرده است خرید و فروش یا معامله به کارگیری ابزار بیت کوین(Bit Coin) و سایر ارزهای مجازی در تمام مراکز پولی و مالی کشور ممنوع است.

کسب درآمد از بیت کوین رایگان

امروزه چندین روش کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد که می توانید از طریق آن به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید، اما برخی از افراد به دنبال کسب درآمد بیت کوین رایگان هستند و سوالی برای آن ها به وجود می‌ آید این است که آیا بیت کوین رایگان وجود دارد و یا خیر؟ در این باره باید بگوییم که کسی عقلش را از دست نداده است تا بیت کوین های با ارزشش را به صورت رایگان و بدون هیچ چشم داشتی به افراد دیگر بدهد. البته این نکته را باید افزود که در زمان های گذشته مانند سال های 2009 تا 2010 فعالان این حوزه برای این که افراد علاقه‌ مند، به این کار شوند و با پدیده بیت کوین آشنا شوند به آن ها بیت کوین رایگان اهدا می کردند. البته در آن زمان ارزش بیت‌ کوین بسیار ناچیز بوده است و قیمت چند هزار واحد از آن به صد هزار تومان هم نمی‌ رسیده است. اما در این دوران قیمت بیت کوین بسیار با ارزش شده است و هیچ کسی حاضر نیست که بیت کوین هایش را به صورت رایگان به افراد دیگر بدهد، چرا که امروزه همه افراد می‌ دانند که بیت کوین چه ارزش بالایی دارد و در این کار به فعالیت می پردازند. برای آموزش کامل کسب درآمد از بیت کوین می توانید فیلم های آموزشی که در اینترنت و یا یوتیوب قرار داده شده است را مشاهده کنید.

کسب درآمد از بیت کوین با راه اندازی فاست

کسب درآمد از بیت کوین با راه اندازی فاست (faucet)

شاید برای شما هم تا به اکنون این سوال به وجود آمده باشد که آیا راهی وجود دارد که بتوان با آن بیت کوین رایگان به دست آورد؟ در این باره باید بگوییم که بله با استفاده از فاست می توانید بیت کوین و یا ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید. البته باید به یاد داشته باشید که اکثر فاست های امروزی کلاهبرداری هستند و مقدار دریافتی از فاست به حد ناچیز است و به این گونه وقتتان تلف خواهد شد. به این گونه می توان بیان کرد که میزان سختی پایین است و درآمدش نیز بسیار ناچیز است. فاست به سایتی گفته می شود که در آن هر چند ثانیه یک بار بیت کوین و یا ارز دیجیتال دیگری را می توانید دریافت کنید.

این می تواند یک ایده جذاب باشد که چند ثانیه صبر کنید و روی دکمه کلیک کنید و بیت کوین رایگان دریافت کنید، اما حقیقت چیز دیگری است، چرا که به احتمال خیلی زیاد چیز زیادی از فاست عایدتان نمی شود که دو دلیل دارد: یک حداقل مبلغ مجاز برای برداشت بالا است، مقداری که هر بار از بیت کوین دریافت می کنید بسیار کم است. فاسد در زبان انگلیسی به معنی شیر آب است که از این واژه می‌ توانید معنی درآمد قطره ای را برداشت کنید. فاست های بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری یک نوع سیستم پاداشی هستند که پاداش آن ها به شکل کمی از بیت کوین و یا هر ارز دیگر به بازدید کنندگان تعلق می گیرد. به یاد داشته باشید که این پاداش‌ ها در یک بازه زمانی خاص برای کاربران آزاد می‌ شوند، می‌ توان این گونه بیان کرد که فاست ها امکان برداشت آنی برای کاربران را مهیا نخواهند کرد.

بهترین روش کسب درآمد از بیت کوین

امروزه کسب درآمد از بیت کوین یکی از روش هایی است که با پیشرفت تکنولوژی برای هر فردی می تواند سود آور باشد برای این که بتوانید از بیت‌ کوین درآمد بالا داشته باشید باید صبر و تلاش فوق‌ العاده‌ ای و هم چنین قدرت ریسک پذیری زیادی را نیز داشته باشید، چرا که در این فعالیت هیچ تضمینی برای به دست آوردن سود از این روش وجود ندارد. در این قسمت به معرفی بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

  • روش قطره‌ ای و یا فاست، پرداخت به ازای کلیک و مشاغل کوچک: این روش یکی از بهترین روش‌ ها به شمار می رود که به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. در این روش میزان تلاش زیاد، میزان درآمد کم و ریسک زیادی را به همراه دارد.
  • ساخت کمپین امضا در انجمن بیت کوین تاک: در این روش افراد ابتدا باید عضو انجمن بزرگ بیت کوین شوند، یک مجموعه کامل از کمپین های امضا شده است. در این روش میزان تلاش متوسط، میزان درآمد کم و ریسک پذیری کمی به همراه دارد.
  • تریدر/ معامله‌ گر کسب درآمد از بیت کوین: در این روش افراد باید منتظر فرصت بنشیند تا قیمت‌ بیت‌ کوین کاهش یابد. میزان تلاش زیاد، میزان درآمد زیاد و ریسک پذیری زیادی را نیز به همراه دارد.
  •  ترویج و تبلیغ لینک‌ های بازاریابی کسب درآمد از بیت کوین: در این روش افراد همانند یک بازاریاب عمل می‌ کنند اما به جایی که در سطح شهر مشتری پیدا کنند در فضای اینترنت این کار را انجام می‌ دهند. میزان تلاش زیاد، میزان درآمد متوسط و ریسک بسیار کمی را به همراه دارد.
  • وبلاگ‌ نویسی در حوزه‌ بیت کوین و یا ارز های دیجیتال: امروزه مردم روز به روز با بیت کوین بیشتر آشنا می شوند، به همین دلیل نیاز به سایت های مختلفی در این زمینه بیشتر شده است. می توانید از طریق نوشتن مقالات حرفه‌ ای در این زمینه کسب درآمد کنید. میزان تلاش متوسط، میزان درآمد متوسط و هم چنین ریسک کمی را به همراه دارد.
  • فروش محصولات و خدمات مربوطه: از دیگر روش های کسب درآمد می توان به فروش محصولات و خدمات آن اشاره کرد. میزان تلاش متوسط، میزان درآمد متوسط و ریسک متفاوتی را به همراه دارد.
  • استخراج بیت کوین: استخراج ارز دیجیتال بیت کوین از روش‌ های دیگری است که برای کسب درآمد از آن استفاده می شود. میزان تلاش کم و متوسط، میزان درآمد متوسط اما ریسک بسیار بالایی را به همراه دارد.
  • وام دهی: این روش یکی از راه های محبوب کسب درآمد از بیت کوین می باشد، اما به میزان تحمل و ریسک پذیری بالایی نیاز دارد. میزان تلاش کم، میزان درآمد زیاد و ریسک‌ پذیر بسیار زیادی را به همراه دارد.
  • روش هایپ: این روش ریسک بسیار زیادی برای از دست رفتن پولتان را به همراه دارد. میزان تلاش کم، میزان درآمد کم اما ریسک پذیری بسیار بالایی را به همراه دارد.
  • گرفتن فورک های بیت کوین و ایردراپ ها: فورک ها زیر مجموعه بیت کوین هستند که در سال 2017 وارد بازار شدند و به کاربران اعلام شدند. از شناخته‌ شده‌ ترین فرک ها می‌ توان به بیت کوین کش اشاره کرد. میزان تلاش متفاوت، میزان درآمد متفاوت و ریسک زیادی را به همراه دارد.
  • کسب درآمد از بیت کوین با دیدن تبلیغات: این روش تضمین شده و معتبر نیست و در آن کلاهبرداری های زیادی انجام می‌ شود. به این گونه که سایت از شما می‌ خواهد تا تبلیغاتشان را مشاهده کنید و در ازای آن به شما بیت کوین پرداخت می کنند، این کار صرفاً برای با بالا بردن بازدید سایتشان است. میزان تلاش کم، میزان درآمد تقریبا صفر و ریسک پذیری بسیار زیادی را به همراه دارد.
  •  کسب درآمد از طریق باینری آپشن: باینری یک نوع شرط بندی در زمینه بیت کوین است که میزان تلاش کم، میزان درآمد متغیر و ریسک زیادی را به همراه دارد.
بهترین روش کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد واقعی از بیت کوین

بیت‌ کوین یک نوع واحد پول اینترنتی است که امروزه بسیار معروف و شناخته شده است و هم اکنون در خیلی از کشور ها خرید و فروش با بیت کوین نیز موجود می باشد. بیت کوین معروف ترین ارز دیجیتال است که این روز ها بر سر زبان ها افتاده است. در حال حاضر بهترین راه بدست آوردن بیت کوین خرید آن است که ریسک زیادی را هم به همراه دارد. می توانید به کسب درآمد بالا از بیت کوین بپردازید اگر تجربه و مهارت این کار را داشته باشید و هم چنین از صبر و حوصله بالایی برخوردار باشید و در نهایت قدرت ریسک‌ پذیری زیادی داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی از بیت کوین

از آن جایی که تعداد زیادی ارز دیجیتال در دنیای اینترنت نیز وجود دارد که می توانید از طریق اینترنت نیز به کسب درآمد بپردازید. میزان تلاش در این کار متوسط، ریسک بالا و درآمد کم و متوسطی را به همراه دارد.

کسب درآمد از بیت کوین آپارات

کسب درآمد از استخراج این ارز

ارز های رمزنگاری شده، روش جدیدی برای کسب درآمد است که خیلی از افراد این روش را پیش روی خود قرار داده‌ اند. راه‌ هایی مانند: خرید و فروش بیت کوین، استخراج ارز ها و راه اندازی استارت آپ ها روز به روز در حال رشد هستند.

تبدیل ساتوشی به بیت کوین در بازی های مختلف

این موضوع که می‌ توانید از برخی از بازی‌ های مختلف، بیت کوین به دست آورید درست است. اما باید بدانید که مقدار بیت کوینی که از این بازی‌ ها به دست می‌ آورید بسیار کم است و وقت زیادی برای این کار نیز باید بگذارید.

کسب درآمد از بیت کوین آپارات

جالب است که بدانید از طریق آپارات نیز می‌ توانید به کسب بیت کوین بپردازید، در حالت کلی می‌ توان این گونه بیان کرد که از طریق سیستم‌ های اشتراکی ویدیو و بر اساس تعداد بازدید هایی که از آن می‌ شود، تعداد بیت کوین را دریافت خواهید کرد. البته این کار زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله دارد.

سوالات متداول

  1. حکم معاملات بیت کوین (ارز دیجیتال) چیست؟

    از مقام معظم رهبری پاسخی در این زمینه به دست ما نرسیده است. (تذکر مهم: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در این زمینه فتوا نداده اند، این به این معنا نیست که استفاده از این پول اشکال ندارد، بلکه مقلدین ایشان باید با رعایت الاعلم فالاعلم به مرجع دیگر در این مسئله رجوع کنند. لازم به ذکر است مطابق نظر معظم له رعایت قوانین رسمی کشور در این زمینه لازم الاجراست.

  2. حکم معاملات بیت کوین (ارز دیجیتال) چیست؟

    با توجه به ابهامات زیادی که بیت کوین دارد معامله آن اشکال دارد.

  3. معاملات بیت کوین (ارز دیجیتال) چه حکمی دارد؟

    استفاده از این‌گونه ارزها نوعاً مفسده اقتصادی داشته یا خلاف قانون باشد، خرید و فروش آن‌ اشکال دارد.
    لازم به ذکر است از نظر بانک مرکزی کشور تاکنون بیت‌ کوین و سایر ارزهای رمزینه و اینترنتی از سوی بانک مرکزی به ‌عنوان ارز رسمی معرفی نشده اند و این بانک هیچ گونه فعالیت و مشارکتی در خرید و فروش این ارزها ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید