فرشته حسینی دوست دختر نوید محمدزاده که در سریال قوباغه درخشید

فرشته حسینی کیست؟ احتمالا اسم این شخص را زیاد شنیده باشید چرا که امروزه خیلی از اخبار سلبریتی ها به او ختم می شود! در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل در خصوص فرشته حسینی صحبت کنیم و نگاهی داشته باشیم به زندگی شخصی وی. در این مقاله زندگی و حرفه وی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی فیلم ها و زندگی هنری وی خواهیم پرداخت. در پایان نیز به چند سوال متداول که ممکن است برایتان پیش آمده باشید پاسخ خواهیم داد. پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

فرشته حسینی کیست؟
فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی یک بازیگر افغانی است که در سینما و تئاتر ایران نیز حضور دارد. وی مانند بسیاری از افغان ها در کشور ایران متولد شده است و توانسته در سینمای ایران حضوری پر رنگ داشته باشد و بدرخشد. وی موفقیت های بسیاری را در زمینه سینما، تئاتر و نمایش خانگی کسب کرده است و توانسته است تا جایگاهی خوب را برای آینده و هنر خود در ایران کسب کند. احتمالا اگر اهل دیدن فیلم های ایرانی باشید حتما وی را در برخی فیلم های ایرانی دیده اید.

بیوگرافی فرشته حسینی

همان طور که گفته شد فرشته یکی از بازیگران مشهور در فیلم های ایرانی است و بهتر است تا نگاهی دقیق تر داشته باشیم به زندگی شخصی و خانواده وی. پدر و مادر فرشته از مهاجران افغانستانی تبار بودند که فرشته حسینی در تهران متولد شد. فرشته شش خواهر و یک بردار دارد که با توجه به این تعداد می توان گفت که وی در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده است. فرشته یکی از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان است که این افراد جزو پیشکسوتان سینما و تلویزیون ایران به شمار می آیند. به گفته خود فرشته، وی زمان زیادی را صرف تئاتر کرده است و سال های زیادی در تئاتر خاک صحنه خورده است. پدر و مادر وی در حدود ۳۰ سال پیش به علت جنگ از افغانستان به کشور ایران آمده و در تهران ساکن شدند.

آغاز زندگی هنری

خب بهتر است در ادامه در مورد آغاز زندگی هنری وی صحبت کنیم. فرشته حسینی برای نخستین بار فعالیت های هنری خود را از زمانی که تنها 9 سال داشت آغاز کرد و با توجه به حساسیت های خانواده خود، فعالیت های هنری خود را از تئاتر آغاز نمود. وی همچنین علاوه بر تئاتر در مستند و فیلم های سینمایی نیز حضور داشته است.

در ادامه می رسیم به نخستین فیلم وی، فرشته حسینی در فیلم “من یک دختر شادم” برای نخستین بار حضور پیدا کرد. کارگردان این فیلم سامره رضایی بود که در سال 1394 تولید شد. فرشته حسینی با بازی در فیلم “رفتن” به کارگردانی نوید محمودی نیز توانست به موفقیت بالایی برسد و عنوان بهترین بازیگر زن را برای خود کسب کند، این فیلم در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش پخش شد و توانست موفقیت بالایی را برای فرشته کسب کند.

از فیلم های سینمایی دیگری که فرشته حسینی در آن ها بازی کرده است می توان هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی، سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان به کارگردانی جمشید محمودی، یلدا به کارگردانی مسعود بخشی و رفتن به کارگردانی نوید محمدی را نام برد. فرشته در تمامی این فیلم ها به خوبی ایفای نقش کرده است.

اما این بازیگر جوان در یکی از فیلم های خود بسیار درخشید. سریال قورباغه اوج کار این بازیگر جوان بود. وی در این سریال توانست تا با بازیگران مشهوری همچون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی بازی کند و همواره توانایی های خود را در کنار این بازیگران مشهور ارتقا بخشد. وی در این فیلم بسیار درخشید و بازی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشت.

حضور وی در یکی از شبکه های خصوصی در کابل خبر ساز شد. وی در چندین سال قبل در این شبکه حضور پیدا کرد و در خصوص  ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌ اش دفاعی پر قدرت از سینما گران ایرانی کرد. همان طور که می دانید فرشته حسینی ملیتی افغانی دارد ولی با حضور در سینمای ایران و در کنار بازیگران مشهور بسیار درخشید.

وی چندین بار نیز گفته است که در دنیای هنر و سینمای ایران تا حالا بخاطر ملیتم تحقیر نشده ام و بازیگران و کارگردانان ایرانی بسیار به وی کمک کرده اند. وی همچنین گفت که بسیار از این مسئله خوش حال است و افتخار می کند که یک دختر افغان است و همواره در تلاش است تا نام افغانستان را زنده نگه دارد. همچنین بازیگران و کارگردانان ایرانی همواره در حال تشویق و حمایت از وی هستند.

عکس های فرشته حسینی
عکس های فرشته حسینی

عکس های فرشته حسینی

اگر به دیدن عکس ها و تصاویر این بازیگر مشهور علاقه دارید به راحتی می توانید با جستجویی ساده به این تصاویر و عکس ها در فضای گسترده اینترنت دسترسی پیدا کنید. تنها کافیست تا نام این بازیگر را سرچ کنید و گوگل تمام تصاویر این بازیگر مشهور را در کنار سایر بازیگران دیگر به شما نشان خواهد داد. همچنین برای دیدن تصاویر می توانید به صفحه اینستاگرام وی سری بزنید.

نقطه اوج حسینی

خب زمان آن رسیده تا نقطه اوج این بازیگر را برایتان شرح دهیم. این بازیگر جوان در فیلم های بسیاری بازی کرده است و سال های زیادی در تئاتر نیز تجربه دارد. اما کدام فیلم باعث معروفیت این بازیگر جوان شد؟ فرشته حسینی با بازی در سریال نمایش خانگی قورباغه توانست به شهرت بالایی برسید در این سریال فرشته همراه با بازیگران مشهور دیگری مانند نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی مشغول فعالیت شد و تجربه بی نظیری را بدست آورد.

فرشته حسینی و دغدغه شناسنامه 

همان طور که از تیتر پیداست این بازیگر جوان و مشهور بخاطر ملیتش دغدغه شناسنامه دارد. حتی نوید محمودی در این باره نیز گفته است که ما دارای بازیگر جوان و هنرمندی مانند فرشته هستیم که متاسفانه هنوز دغدغه شناسنامه دارد، وی همچنین نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد و در فیلم های زیادی جلوی دوربین رفته است. نوید محمودی در سخن هایش از فرشته حسینی دفاع نمود.

ماجرای عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمد زاده

خب می رسیم به بخش جنجالی مقاله، خبر هایی در مورد رابطه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمد زاده به گوش می رسید که در نهایت نوید محمد زاده که به عنوان جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی شناخته می شود در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ پستی را منتشر کرد که در آن پست این خبر را تایید نمود و جالب است بدانید که در این پست فرشته را “جان خود” نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی تولد فرشته را تبریک گفت و ابراز عشق نمود. فرشته هم توسط بازنشر پست وی جواب نوید را داد.

ماجرای ست کردن لباس فرشته حسینی و نوید محمدزاده
ماجرای ست کردن لباس حسینی و نوید محمدزاده

ماجرای ست کردن لباس فرشته حسینی و نوید محمدزاده

اما برویم به اندکی قبل تر و ماجرای ست کردن لباس فرشته حسینی و نوید محمدزاده را بررسی کنیم. در شبکه های مجازی تصاویری پخش شد که در ان کاربران تصاویری را در کنار هم گذاشته بودند که در نتیجه به نظر می رسید که این دو لباس های خود را باهم ست کرده اند. اگر این تصاویر را دیده باشید حتما متوجه این موضوع خواهید شد که این دو لباس های خود را باهم ست کرده اند.

فرشته حسینی در خندوانه

خندوانه یکی از برنامه های مشهور و محبوب شبکه های ایرانی است که اگر علاقه مند به دیدن شبکه های ایرانی باشید حتما این برنامه را دیده اید. این برنامه همواره بازیگران و افراد مشهور را به برنامه خود دعوت می کند و با آنان گپ می زند. فرشته حسینی نیز یکی از بازیگران مشهور در ایران است که در این برنامه حضور پیدا کرد و برنامه و اثری تماشایی را از خود در این برنامه به جای گذاشت.

فرشته حسینی و همسرش

خبر هایی در مورد فرشته حسینی و نوید محمدزاده در فضای مجازی پر شد که اندکی قبل تر نیز به شما توضیح داده شد. هنوز خبری در مورد ازدواج رسمی این دو در دسترس نیست ولی این طور که به نظر می رسد فرشته دوست دختر نوید محمد زاده است و این دو باهم رابطه عاشقانه دارند که در استوری ها و پست های این دو قابل مشاهده بود و اگر این دو را فالو کرده باشید حتما این موارد را دیده اید.

اینستاگرام فرشته حسینی


اینستاگرام فرشته حسینی

فرشته حسینی از بازیگران مشهور در فیلم ها و سریال های ایرانی است که شما در صورت تمایل می توانید وی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید و استوری ها، تصاویر و عکس های وی را مشاهده نمایید. اگر آی دی اینستاگرام وی را ندارید به راحتی با سرچ عبارت اینستاگرام فرشته حسینی در گوگل می توانید به آدرس اینستاگرام وی دسترسی بیابید.

سوالات متداول

نقطه اوج فرشته حسینی کدام سریال بود؟

نقطه اوج وی سریال قورباغه بود که او را به شهرت بالایی رساند.

فرشته حسینی با چه کسی رابطه عاشقانه دارد؟

این بازیگر با نوید محمد زاده رابطه عاشقانه دارد.

فرشته حسینی اهل کدام کشور است؟

فرشته اهل کشور افغانستان است و ملیتی افغانی دارد.

فرشته حسینی فعالیت های هنری خود را از چه سنی آغاز کرد؟

فرشته فعالیت های هنری خود را از سن 9 سالگی آغاز نمود.

دیدگاهتان را بنویسید