پیش بینی بازی ساندرلند و لینکلن سیتی به همراه چیدمان و محرومیت ها

پیش بینی بازی ساندرلند و لینکلن سیتی به همراه چیدمان و محرومیت ها

پیش بینی بازی ساندرلند و لینکلن سیتی به همراه چیدمان و محرومیت ها

لینکلن سیتی برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ یکبه ساندرلند سفر کرد ودر مجموع برتری 2-0 را رقم زد .گل هاي‌ نیمه دوم تام هاپر و برنان جانسون باعث شده تا سیاهان گربه در بازی معکوس روز شنبه در ورزشگاه نور ؛ همه ی کارها را انجام دهند.پیش بینی بازی ساندرلند و لینکلن سیتی بـه همراه چیدمان و محرومیت ها را میتوانید دراین پست مطالعه نمایید.

 

پیش نمایش بازی

علیرغم پایان فصل عادی با یک پیروزی در 9 مسابقه ؛ طرفداران ساندرلند هنوز هم شانس چهارشنبه مقابل یک تیم ناسازگار لینکلن را تصور میکردند.با این حال ؛ لباس شمال شرقی پس از تسلیم شکست در بانک سینسیل ؛ چهارمین سال متوالی در رده سوم را پشت سر گذاشته اسـت.

 

لي جانسون دلیل اینکار را دارد کـه با موفقیت ساندرلند پس از وقفه بهتر شده اسـت ؛ اما آن ها دریک سوم پایانی از برخورد بالینی حریفان برخوردار نبودند.در عده اي از سطوح ؛ جانسون و بازیکنانش میتوانند در آخر هفته بـه جایی بروند و چیزی برای از دست دادن ندارند ؛ هرچند این نظر طرفداری نیست کـه هر سال ناامیدتر شود.

 

از دیدگاه لینکلن ؛ این موقعیت مناسبی بود زیرا آن ها از هواداران برگشت در خانه خود استقبال کردند ؛ ودر پایان سه مسابقه بدون موفقیت دراین روند.هاپر و برنان دراین فصل مردان اصلی Imps بوده اند ؛ این زوج در حال حاضر 20 گل و 9 پاس گل در میان آن ها داشته اند.

 

اعتبار ان باید بـه جو بورسیک دروازه بان تعلق بگیرد کـه 24 ساعت پس از انتقال اضطراری خود از استوک سیتی با بازی در میان چوب ها ؛ گردباد را کامل کرد.در حالی کـه شاگردان مایکل اپلتون در حال حاضر دو کلین شیت را پشت سر هم نگه داشته اند ؛ ساندرلند از شش گل دریافت شده در دو دیدار اخیر خارج از خانه خود تشویق می‌کند.

 

لینکلن دراین فصل خاطرات مختلفی نیز از استادیوم نور دارد ؛ نخستین تساوی از 1-1 کـه با شکست ضربات پنالتی در EFL Trophy بـه اتمام رسید.

پیش بینی بازی ساندرلند و لینکلن سیتی به همراه چیدمان و محرومیت ها

اخبار تیم

جانسون حداقل یک تغییر بـه ساندرلند XI خودرا با ایجاد دنور هیوم این تمایز مصدومیت از ناحیه همسترینگ.کالوم مک فدزیان در صف جذب هیوم اسـت مگر این کـه عدم دفاع راست منجر بـه تغییر فرم شود.

 

تام فلاناگان پس از بازگشت از مصدومیت مورد محاسبه قرار میگیرد ؛ اما باقی مانده تیم می‌تواند ثابت بماند.مدافع لینکلن ؛ آدام جکسون ؛ پس از انتخاب یک مشکل گوساله در روز چهارشنبه ؛ از این مسابقه محروم شد.در حالی کـه جو والش میتواند بـه تیم برگردد ؛ انتظار میرود لوئیس مونتسما در میانه خط حمله حضور داشته باشد.

دروازه بان انتخاب اول الکس پالمر با مصدومیت از ناحیه سر کـه در تمرینات این هفته بـه وجود آمد ؛ دوباره از دست داد.

 

ترکیب ابتدایی ساندرلند:

Burge؛ اونین ؛ رایت ؛ فلاناگان ؛ مکفادیان ؛ قدرت ؛ Scowen ؛ جونز ؛ گوچ ؛ مک گدی ؛ وایک

 

ترکیب اصلی احتمالی لینکلن سیتی:

بورسیک؛ پول ؛ مونتسما ؛ ایوما ؛ ادون ؛ جانسون ؛ بریدکات ؛ گرانت اسکالی ؛ هاپر ؛ راجرز

 

پیش بینی : ساندرلند 2-1 لینکلن سیتی

بازگشت هواداران در Stadium of Light تنها میتواند بـه هدف ساندرلند کمک کند زیرا آن ها بـه دنبال بازگشت غیرمنتظره هستند. با این حال ؛ در حالی کـه ما پیروزی خانگی روز شنبه را پیشبینی میکنیم ؛ احساس میکنیم کـه لینکلن در انتهای دیگر تور دروازه می‌کند تا انها را بـه فینال برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید