لیگ اروپا نهایی نگاهی دقیق به سفر منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا

لیگ اروپا نهایی نگاهی دقیق به سفر منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا

نگاهی دقیق به سفر منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا

منچستر یونایتد را در ویارئال در لیگ اروپا نهایی در 26 ماه مه. در این جا ؛ خبرگزاری PA مسیر انها را بـه نمایشگاه گدانسک بررسی می‌کند.

 

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نهایی «مقام سوم ، حذف شده»

شاگردان اوله گونار سولسکایر با شروع یک رویا گروه سختی را آغاز کردند زیرا مارکوس راشفورد آن ها را برای پیروزی بـه یاد ماندنی در پاریس سن ژرمن بار دیگر اخراج کرد. پیروزی 2-1 مقابل فینالیست هاي‌ فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با راشفورد تعویضی همراه شد تا نخستین هت تریک خودرا برای این تیم در بازی 5-0 تیم RB لایپزیگ انجام دهد.

 

با این حال ؛ یک باخت با نتیجه 2-1 در شلاق گروهی پسران استانبول باشاک شهیر در ترکیه آن ها را از پا در آورد. پیروزی 4 بر 1 در بازی معکوس بـه این معنی بود کـه اگر یونایتد در یکی از دو بازی پایانی خود در گروه H از شکست بازماند ؛ شرایط را کسب میکند ؛ با این حال آن ها در اولدترافورد 3-1 مغلوب PSG شدند قبل از این‌که در لایپزیگ 3-2 سقوط کنند و تعظیم کردند.

 

32 آخرین: رئال سوسیداد «در مجموع 4-0 پیروز شد»

یونایتد پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا ؛ رقابت هاي‌ لیگ اروپا رابا صدای بلند آغاز کرد. محدودیت هاي‌ سفر کروناویروس بـه این معنی بود کـه بازی رفت باید از اسپانیا بـه ایتالیا منتقل شود ؛ جایی کـه برونو فرناندس دریک بازی نیمه تمام با پیروزی 4-0 بـه سود هردو تیم به پایان رسید. راشفورد و دانیل جیمز پیروزی را در ورزشگاه آلیانز یوونتوس تکمیل کردند. سولسکایر برای بازی برگشت در اولدترافورد ؛ جایی کـه مسابقه 0-0 بـه اتمام رسید ؛ ترکیب کاملاً شگفت انگیزی را اعلام کرد.

لیگ اروپا نهایی نگاهی دقیق به سفر منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا

شانزدهم آخر: آث میلان «در مجموع 2-1 پیروز شد»

 

پل پوگبا از گلزنی به برنده منچستریونایتد در میلان جشن می گیرد

این قرعه کشی یونایتد رابا یک هم وزن سنگین وزن اروپایی جفت کرد. تعویض نیمه وقت نیمه هجده ساله و عماد دیالو با بـه ثمر رساندن ضربه سر عالی و بداهه حساب یونایتد خودرا باز کرد ؛ اما ضربه سر وقت استراحت سایمون کجایر تساوی 1-1 و گل احتمالی مشکل ساز خارج از خانه را رقم زد. اما یونایتد با برتری حرفه اي 1-0 در سن سیرو ؛ جایی کـه پل پوگبا سه دقیقه پس از معرفی نیمه وقت در بازگشت از مصدومیت ؛ گلزنی کرد ؛ پیشرفت کرد.

 

یک چهارم نهایی: گرانادا «در مجموع 4-0 پیروز شد»

ادینسون کاوانی در بازی برگشت مقابل گرانادا بـه خانه شلیک کرد. بازی رفت بزرگ ترین دیدار تاریخ گرانادا بود ؛ اما شیاطین سرخ جشن پیروزی 90 سالگی میزبان رابا پیروزی در اندلس از بین بردند. راشفورد نگرانی هاي‌ مربوط بـه مصدومیت را لغو کرد تا دروازه رقیب را باز کند و یونایتد بـه نظر می‌رسد کـه فقط با یک گل خارج از خانه برای سلطه خود بـه اولدترافورد بازگردد – و بدون هری مگوایر ؛ اسکات مک تومینای و لوک شاو بـه دلیل محرومیت.

 

اما ضربه ایستگاهی دیرهنگام فرناندس پیروزی 2-0 را رقم زد – در حالی کـه ادینسون کاوانی با گل و درخشان دروازه خودرا بـه ثمر رساند و خسوس والخو گل دیرهنگامی بـه ثمر رساند ؛ یک امتیاز در زمین میزبان مطابقت داشت.

لیگ اروپا نهایی نگاهی دقیق به سفر منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا

لیگ اروپا نهایی

نیمه نهایی: رم «در مجموع 8-5 پیروز شد»

سولسکایر بخشی از تیم یونایتد بود کـه بـه یاد ماندنی رم 7-1 را درسال 2007 شکست داد و اینبار یک پیروزی مشهور را ترتیب داد. فرناندس نخستین بازی آوریل خودرا آغاز کرد ودر اولدترافورد رویایی آغاز کرد ؛ فقط برای لورنزو پلگرینی کـه ادین ژکو بـه سرعت مهاجم سابق منچسترسیتی را بـه تساوی بکشاند و بـه تیم پائولو فونسکا یک نیمه برتری بدهد. اما یونایتد بارها و بارها دراین فصل تلاش کرده اسـت تا بارها و بارها بـه عقب برگردد ؛ کاوانی با الهام از این آخرین بازگشت در حالی کـه چند دقیقه از نیمه دوم بـه یک تساوی عالی منجر شد.

 

پیش از این بازیکن پیش از این‌که فرناندس یک پنالتی اضافه کند و پوگبا بـه گل خود برسد ؛ پس از خطا توسط آنتونیو میرانته ؛ بازیکن تعویضی ؛ مردان سولسکایر را پیش انداخت. میسون گرینوود با اضافه کردن امتیاز 6-2 از نیمکت خارج شد و نتیجه 3-2 باخت یونایتد در بازی برگشت را بی اهمیت کرد. کاوانی یونایتد را بـه نیمه برتری در ایتالیا رساند ؛ جایی کـه گلهای Quickfire از Dzeko و Bryan Cristante باعث تغییر شرایط شدند.

 

قبل از این‌که کاوانی دومین شب خودرا بگیرد ؛ دیوید دی خیا چند سیو خوب انجام داد زیرا رم مهمانان لرزان را تحت فشار قرار داد. نخستین تلاش نوجوان نیکولا زالوسکی در نهایت تلاش خودرا برای دور برگشت رقم زد اما پیروزی رم دراین شب رقم خورد ؛ اما این آسيب در هفته گذشته وارد شد.

لیگ اروپا نهایی نگاهی دقیق به سفر منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا

 

دیدگاهتان را بنویسید